- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Mauzes #324858 üzenetére
Miért nem a Ford topikban kérdezed meg?
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Mauzes #292994 üzenetére
Fiatal autó, "első tulajos". Pl megvette a lízingcég, az első tulaj beleült. Letelt a lízing, hősünk úgy gondolta, megveszi, szóval a 2. tulaj a munkáltató lett, a 3. hősünk bankja (hitel), ami kicsengett és a 4. tulaj hősünk lett, aki eladta egy kereskedésnek (5. tulaj). Majd még pár köztes adásvételivel átment pár kézen...
-
Kickass
őstag
válasz
Mauzes #292994 üzenetére
Ahogy írták a JSZP nem mindig mérvadó. Lízingelt, családban ajándékként körbeadott autókra is ír 4-5 tulajt.
Ha ennyire fájdalom a használt autó vásárlás akkor be kell sétálni egy Leaseplan, Mercar, MHC Mobility telephelyre kiválasztani ami szimpi és boldogan elvezetni a naplementébe. Jellemzően frissen flottából kikerült autókat értékesítenek, általában 12 hó garival (nem szavatosság hanem rendes garancia) pont a megjelölt 4-5 éves autókat árulják amiknek a teljes előéletét megmutatják egy monitoron vagy lerakják eléd egy mappában.
-
kisza25
félisten
válasz
Mauzes #292994 üzenetére
Kereskedő forgalomba helyezte, mert kellett. pl euronorma miatt,aztán valaki lízingel megvette, bank 2. tulaj, kifizették 3. tulaj, de igazából az első olyan aki használta.
A 2020as tipomat is kényszerforgalomba helyezték 2020-ban 1. tulaj, megvettem 0km-el második tulaj, de ha lízingelem , akkor 3. tulaj.
Igazából az autó állapotat kell nézni, nem a tulajok számát, lehet 1db rossz tulaj, meg sok jó is -
szabonagyur
félisten
-
-
-
-
válasz
Mauzes #286642 üzenetére
Pont az a lényeg, h mivel nem telik egy év, így nem lesz idősebb az autó! Elméletileg persze.
Plusz néha több hónap egy autó "felkutatása", és próbálom egy kevéssel a piaci ár alatt megszerezni. Mondanám, h az elmúlt években kiválóan működött ez a stratégia, de ezeket az éveket nem érdemes figyelembe venni a Covid miatt. A következő évek érdekesebb lesznek. De az biztos, h sokkal kevesebbet bukok így mintha évekig megtartanám.
-
Szada85
aktív tag
válasz
Mauzes #286579 üzenetére
Az Ateca-ban az üléspozíció kb a két kép között lehet félúton, de semmiképp sem fekvös (még legalsó pozicióban sem), viszont a kormány nincs ennyire megdöntve, az inkább elötted van még így is.
Ami feltünt még a héten, hogy a digit müszerfal panelje mennyire nincs a vezetö felé döntve (mint a hagyományos csömüszeres müszerfal), hanem gyakorlatilag függölegesen be van állítva. Érdekes.
Ma reggeli fogyi -2,5 fokban némi autóolvasztással 10,1 liter lett. #nemjódetragikus
-
mycso
veterán
válasz
Mauzes #286465 üzenetére
Valóban, az első led menetfény világít olyat, hogy a fenti képen lévő körülményeknél bőven jó.
Automatában nekem is elég toleráns az autó, ilyen körülményeknél még nem kapcsol tompítottat, sőt este is (saját érzékelésem alapján) már eléggé későn, általában hamarabb felkapcsolom én.
Szerencsére nekem a menetfény elől-hátul világít. -
válasz
Mauzes #286329 üzenetére
Jönnek be a duplakuplungosok ezerrel hagyományos automaták helyett, a plug in hibridek rengeteg hibája (itt főleg a kezdeti t8-ak, azóta nem követem). A megbízhatósági statisztikákban már pár éve a gyengék között vannak, ebben mondjuk állítólag a benzinesek jobbak mint a dízelek, de nem fényesen jók. Árban simán választhattam volna a Rav4 hybrid és egy xc40 2.0 benzines automata között és bár imádom a volvo kinézetét, utasterét és hifijét nem mertem. Nekem nem fér bele hogy gariban javításokra várjak, folyamatos apa taxi üzemmódban élek.
Szerk: radi8tor: igen az más moci mint a rav4-é. Mondjuk 2.0 változatban is csinálhatnának egy toyota rendszer másolatot (saját moci, toyota másolat elektromos rész), jó lenne focusba és pumába
-
polonic
félisten
válasz
Mauzes #286316 üzenetére
Jogos a kérdés. Fogékony vagyok a műszaki dolgokra. És innen megközelítve tudtam, hogy miért jó egy cvt váltó vagy jelent esetben a toyota e-cvt rendszere.
Az elején még is csak furcsa volt, korábban a folyamatos váltásokhoz szokva, legyen az manuális vagy automata váltás, hogy nincsen váltás és fix fordulaton megy a motor gyorsításnál. Ezt megszoktam és ezután jött el az, hogy megszerettem az egész rendszert. A kényelmét szeretem szubjektív szempontból, műszaki szempontból meg a technikáját. -
válasz
Mauzes #286118 üzenetére
Viszont valamiféle verseny mégis csak van, hiszen másik biztosítóhoz menve általában olcsóbb, mint az aktuálisan ajánlott.
Első ránézésre stagnálónak tűnik, persze valójában inkább emelkedő tendencia: évről évre ugyanannyit, vagy kicsivel többet fizetek: 2016-ban kezdtem B0 (vagy A0, nem is tudom) fokozatban, azóta ~30k körül fizetek évente, pedig a bónusz fokozat mindig emelkedik. -
tboldi
nagyúr
válasz
Mauzes #286065 üzenetére
A DSG-hez nem szorosan kapcsolódva jut eszembe, ma kora délelőtt (6°C) ismét csúszkált a kuplungom, de már meglehetősen nyugisan közlekedve is csinálta. Úgyhogy én is gyűjtöm a kesst, mert ha így is, úgy is le kell venni az M32-es váltót, azt is illene teljesen gatyába rázni.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Mauzes #260082 üzenetére
196 cm. Az eUp-ban (GreenGo) elfértem kényelmesen. A i3 kicsi, alacsonyan van a tető a vezetés szempontjából kényelmes üléspozícióhoz.
Ültél már eUP-ban? Nekem a Golftól is kényelmesebb.brumi1024: nekem csalódás volt a fejtér.
Reggie0: minden hibridnél kell szervizelni a belsőégésű motort.
90 Ah-s verzió hatótávja sem végtelen, a Balaton pedig nem Siófoknál ér véget.
Az i3 REx úgy jött képbe, hogy az elektromos hatótávja Pest megyében bőven kiszolgál és meg tudnám oldani az itthoni töltést, viszont szüleimhez (250 km oda), vagy Bécsbe ki tudok menni egy seggel megállás nélkül.
A motorjára van azért panasz, hogy nem erre lett kitalálva az a robogómotor, de nálam azért ha egyszer bekapcsolna, akkor azért huzamosabb ideig egyenletes terhelést kapna (autópálya, országút) és ez havi 2-4 alkalmat jelentene. Gondolom, ez nem annyira nagy igénybevétel, mint városi használat mellett naponta többször elindulni, hidegen járni 5-20 perceket. -
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Mauzes #260051 üzenetére
Ha a töltés megoldott, akkor én valami tisztán elektromosban gondolkodnék. Budapesti városi forgalomban nincs akkora sebesség sem elméletben (megengedett), sem gyakorlatban, amit ne tudna tartani. Én például egy eUp-ban is vigyorogtam, bár presztízsben elmarad a kívánttól.
Nem tudom, melyik veszít jobban az értékéből: egy dízel a folyamatosan tologatott kitiltásokkal, vagy a degradálódó akkuval az elektromos.
Ha a dízelt a "jujj, nem bírja a városi használatot" elv miatt zárod ki, akkor a 4-5 éves benzinesektől is ugyanúgy tarthatsz. Turbó, DPF, stb. -
tboldi
nagyúr
válasz
Mauzes #260051 üzenetére
Kinek mit jelent az izgalom?
Honda JazzAmúgy van milyen autót vegyek topik is.
-
-
rbalint88
addikt
válasz
Mauzes #258227 üzenetére
Mindenkepp a kereskedonek jelezd! Lehet azt mondja menj be a legkozelebbi markaszervizbe es kerj javitasi ajanlatot.
de! A hangszoro lehet akar beallitasi kerdes is, a tavtarto es veszfekasszisztens meg nyughat amiatt ha egy bogarhulla eltakarja a kamera/radar latasat. A startstop csak jo allapotu es megfeleloen feltoltott akkuval mukodik, az jarhatja a veget akar. -
BigBlackDog
veterán
válasz
Mauzes #195567 üzenetére
Ha jól rémlik, egyszer azt az infót kaptam, hogy "kármegelőzés" miatt állnak így a biztosítok hozzá. Magyarán, inkább rendezik az üvegkár nagy részét, minthogy utánna szélvédőtörés miatt nagyobb baleset történjen. Aztán, hogy mennyire valós ez az indoklás, azt már nem tudom.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Mauzes #160177 üzenetére
De, mi sokkal okosabbak vagyunk.
Viccet félre téve: Nekem mondjuk a Golf 8-as formája sem emészthető... Hát talán majd a facelift-el rendbe teszik az elejét.Arteon: sztem az a vezérelv, hogy pl a Mercitől lopjanak ügyfeleket shooting brake fronton (árban alájuk vágva) de ehhez szvsz nem elég ütős a formaterv. Ettől az Arteon kombitól még a Superb kombi is pofásabb...
-
válasz
Mauzes #160119 üzenetére
Már leírták, csak forgalmi - legjobb tudomásom szerint -. Nem feltétlenül akarom így megoldani, de amúgy is az a hülye helyzet, hogy az eladási sorrendek miatt az "én" autóm van asszony nevén, az asszonyé meg az enyémen. Úgyis májusban van a forduló, szóval kb. 1 hónap és küldi a számokat az Union. Ha leesek a székről, akkor majd az asszony tartja üzemben a saját autóját is.
-
BigBlackDog
veterán
-
#89309696
törölt tag
válasz
Mauzes #159173 üzenetére
Mennyi megy bele egy év alatt? Én inkább úgy cserélném az olajat és olajszűrőt, hogy fix évente és a Km legyen az intervallumos 10-15 ezer között. Ha valami miatt egy év alatt több menne bele 15-nél akkor cseréled előbb, mint egy év értelem szerűen.
A légszűrőt, gázolajszűrőt, pollenszűrőt minden második olajcserénél.A szűrők új korukban rosszul szűrnek és utólag lesznek tömöttebbek és hatékonyabbak. Ezért nem ajánlott gyakran kidobálni belőle.
Amit te mondasz az más, nálunk melóhelyen a vízkezelő gépeknél az új szűrőszettet mikor berakom az első negyed órában valóban 3 bar fölött tolnak a szivattyúk, mert még nincs átázva a szűrő és légbuborékos is és utána áll be egy 1.1 bar körüli érték. De ilyen jelenség az autókban nincs. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Mauzes #159173 üzenetére
Elég 15 ezrenként cserélni az olajat és a szűrőket. Főleg, hogy azért nem egy gagyi olaj megy bele a márkakerben. Ha csak városoznál akkor érthető lenne a 10 ezres periódus de így feleselges pénzkidobás szvsz. A gázolajszűrőt meg elég minden második olajcserénél cseréleni.
Ez a túl erősen szűr az új szűrő az marhaság, azt ne hidd el.
-
stickermajom
addikt
válasz
Mauzes #129601 üzenetére
Ha a Voice Match be van kapcsolva a Google Assistant beállításai között, akkor felismeri minden további nélkül, nem kell gomb. De a kis mikrofon megnyomására is el tudod mondani, hogy vigyen haza, illetve nálam a kormányon a hívásfogadás gombot hosszan nyomva is bejön az Assistant.
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Mauzes #121662 üzenetére
Políroztatni lehet az üveget. Utánna mehet az új lapát rá, ha a régi urgál, vagy csúnyán töröl. Ezen kívül egy víztaszító bevonat is sokat segíthet. Én pl. sötétben, autópályán, esőben nem kell töröljek, teljesen jól lehet látni anélkül is, mivel a víz kis cseppekbe összeálva felfut a szélvédőn.
Ha rendbe lett téve, akkor pedig megelőzésképpen; szárazon nem törölnék, száraz szélvédőn spricnivel sem törölnék, hanem kézzel/nagynyomásúval mosnám le (lényeg, hogy bő vízzel). És hetente azért átmosnám a szélvédőt és áttörölném a lapátok gumicsíkját is. -
kisza25
félisten
válasz
Mauzes #121662 üzenetére
Alájuk mehetet valami kosz és hanyagul mosták le átadás elött, általában murvás telepek vannak és kereskedéseknél is gyakori, nekem a jobb oldali ablaknál voltak a nedvesség lehúzó gumi és az üveg között murva szemcsék, az lehet neked a lapátokon, mondjuk én egyből reklamáltam volna, de még így is tehetsz egy próbát, mert kopó dolgokra is jár 2 év garancia
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch 2
- Filmvilág
- Házimozi belépő szinten
- Jövedelem
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- Battlefield 6
- Formula-1
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Ikea mittzon íróasztal, 140x60
- Honor MagicBook 16 Ryzen 5 5600H 16GB 256GB FHD 144Hz
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Amazfit GTR Mini okosóra / Számla / Garancia /
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- BESZÁMÍTÁS! MSI A320M R3 4100 16GB DDR4 120GB SSD 500GB HDD GTX 1050Ti 4GB Zalman T7 NBASE 600W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest