- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Netfone
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- One mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
gergo5991
őstag
válasz
DigitXT #13983 üzenetére
én mostanában ha már szóba került a motor azon gondolkodtam, hogy nami burn-e vagy egy motor. De nálunk itt már 100as tételbe mennek a motoros balesetek mióta elindult a szezon, szóval ez nagyon eltántoritott, mert hiába bizok magamba, de a balesetek felénél vétlen volt a motoros. Aztán rá a kötelező, meg a szerviz, meg mindenféle pénzkiadás, motoros felszerelés, még tankolni is kell és lassan 1,90 a benzin SK-ban, szóval arra jutottam hogy maradok a rollernél, egy namival meg túratempóban a környéken simán elgurulok 100km-t allitólag 1 töltéssel(fórumokon azt irták 30al bir ennyit )
kirándulásra meg marad a kocsi motor helyett pedig egy harleyt vagy egy cb500x-et nagyon élnék -
Tamás9x
őstag
válasz
DigitXT #13978 üzenetére
Nekem is megvan az A korlátlan, 3. motorom nyúzom lassan, de rövid távra, megöli az ember a blokkot, főleg ha tuningolt is, aki iylet ajánl az vagy nem közlekedett még soha életvitel szerüen télen nyáron, vagy kitartott seggű, akinek tökmindegy hogy 2 vagy 3 órát poshad valahol, úgy se rohan sehova. Nincs másod vagy 3. állás, és nem számít mennyit eszik a gép. Nem okoz ürümet egy pár óra nézelődés vagy csendben ülés, egy parkban a buszozás és dugó helyett.
-
Casseius
tag
válasz
DigitXT #13970 üzenetére
Na ennyire már nem vagyok benne a technikai adatokban, amit laikusként tapasztalok hogy láttam sima 300w-os motort 1800W feletti cfw-nél kiégni mint egy karácsonydíszt párszáz méter után, míg a monorim lazán húzza ezt a részt.
A 300w vs 500w gyorsulást hétvégén kipróbálom azonos cfw mellett mert havernak a sharksetet leszámítva ugyanaz a gépe van, majd rakok fel összegzést videoval
Ha megvan a dual 16s-es aksival akkor úgyis 10x3-as tuovt-ra váltok, de ez még a jövő zenéje, havi 50-60ezret rakok a gép fejlesztésébe, nem megy minden egyszerre*
Jut eszembe, Meisonboards-hoz van 15%-os kuponkódom ha valaki új deszkát rendelne bármilyen e-rollerre [link] -
Casseius
tag
válasz
DigitXT #13966 üzenetére
A régi motor nem bírta volna ezeket az "áramkorlát" beállításokat, azért az egy 36V-ra tervezett motor még ha 48V-al is használtam, a monorim pedig 48V-ra van tervezve.
Az első köröm a régi beállításokkal ment, már akkor sokkal sokkal nyomatékosabb volt minden, az extra 500w csak még jobban kiemelte.
A PMT meg azért hátul még megmaradt , így lett tartalék is -
sagesz93
addikt
válasz
DigitXT #13929 üzenetére
Ennél pont az az újítás, hogy mindkét fékpofa mozog
Megnézem majd, a hang rohadt idegesítő, ez a roller (még) minden tekintetben csendes, kivéve ezt a hülye fékkart, ezt azért nem akarom nagy hibának felróniAz E-TWOW témához: két esetben használok rollert, 1: otthonról bejövök dolgozni, ez 10km út, ebből 8km egy aszfaltos töltés ahol bármennyivel biztonságosan lehet menni a 25km/h gyalog tempó rajta kb., az utolsó 2km város, de ott nem sietek sehova + elkellne egy kis csillapítás a rossz útminőség miatt. / 2: amikor kocsival jövök, de napközben rollerrel ugrok ki a városba, mivel az autó nem nagy, a 10"-os rollerek nagyon nem férnek be normálisan. Az Mi3 pont befér, úgy érzem a G30P max(ami legalább 30-al tud menni) nagyon nem fér ne be jól. (erre van egy függő DHGate rendelésem)
Valahogy ezt a két dolgot összenézve, egyelőre nem találok jobb rollert, mint az E-twowok, de rohadtul tartok tőlük + nem akarok érte ennyi pénzt kiadni.
-
sagesz93
addikt
válasz
DigitXT #13926 üzenetére
Hangról jut eszembe, az Mi3-nál amikor 20-25 között gyorsít a roller, a fékkar kezd el rezonálni és hangot kiadni. Erre tud valaki valami megoldás? Mit állítsak rajta? A fékkar az első egy-két centin kb. Lötyög, olyankor még fékhatás nincs, ergo gondolom én laza a bowden. Ilyenkor a féknél hátul szorítsak a bowdenen? Vagy itt is lehet utánállítani valahol? a fékkarnál nem látok erre opciót, hátul a féknél még annyira nem vizslattam meg.(nem nagyon szoktam bütykölgetni)
+ kérdés: az E-TWOW rollerek mennyire stabil konstruckiók? Pl. a fent említett joyorhoz képest.
Próbálok valami olyan rollert találni ami 25-nél többet tud menni, nem nagyobb egy xiaomi rollernél(8,5"), de mégis van rajta csillapítás, és nem túl nehéz. Úgy látom az E-TWOW rollerek ilyen téren egyedülállóak. Kérdés mennyire vannak jól összerakva? -
Somatom
veterán
válasz
DigitXT #13850 üzenetére
Ez nem így van. Én városi közlekedésre (is) használok egy olyan bringát, ami egyáltalán nem arra lett kitalálva. Az más kérdés, hogy ahogy én közlekedek vele, ahhoz kell ilyen bringa.
De, a lépcsőzéshez, terepezéshez pont nem kell a nagyobb tempó. Sőt! Terepen alacsonyabb rásegítéssel nyomom, mert különben vagy elkapar, vagy hanyatt vág. A "tuning" csak arra kell, hogy amikor időre kell mennem a városban, akkor ne kelljen piszmognom. De, a legfontosabb, hogy ahhoz a tempóhoz megvan a megfelelő fék, futómű, pozíció és kerékméret. Ezek azok, amik egy átlag roller teljesítménynövelésénél hiányoznak.
-
Somatom
veterán
válasz
DigitXT #13847 üzenetére
Pontosan annyit csináltam vele, mint itt sokan a rollerrel. USA régió és kerékátmérő buhera. De, ez csak a végsebességben számít. Az árkon-bokron, mint egy tank, azt gyárilag tudja a bringa. Azt ne felejtsük el, hogy az én bringámnál a rásegítés a hegyre feljutáshoz lett kitalálva. Ami lefelé következik, az egy teljesen más igénybevétel. Ahhoz van egy dropper a pozícióváltáshoz, elöl/hátul légrugók és hidraulikus tárcsafékek, 203mm -es tárcsákkal. A legtöbb SMKP -n nincs ilyen fék, meg futómű. Azért szeretek vele állatkodni, mert az a bringa gyárilag is egy vadállatnak lett tervezve.
-
saril
senior tag
válasz
DigitXT #13828 üzenetére
Ezt úgy hívják hogy rejtett kapcsoló,
ahogy írtam a jogszabálynak megfelelő címke a motorra, majd ha a rendőr megállít kapcsolót átkapcsol és máris csak 20al megy!
Akármit csinál, tökéletes!
Ezt minden olyan embernek ajánlom amilyen én is vagyok, járdán ha van forgalom lassan megyek, úttestre ha nincs biciklis sáv nem megyek, ha nagyon nagy a tömeg a járdán leszállok és áttolom a tömegen a roller-t, így senki sem néz rám csúnyán, és az autosokat sem tartom fel!
Ahol lehet meg megyek ami a csövön kifér azaz 30-al -
-
-
Somatom
veterán
válasz
DigitXT #13828 üzenetére
Egy gyalogos tempója cirka 4Km/h. Én a piacról hazafelé, hátizsákkal cirka 120Kg lehetek. A G30 12-15Km/h -val felvisz a Széna térről, a Kissvábhegy tetejére. Gyári állapotában is tökéletesen használható arra, amire kitalálták. Eszem ágában nincs a menetteljesítményét növelni.
Egyébként a németek a rollernél a 20 -hoz nem a bringa tempóját veszik alapul, hanem a futó emberét.
-
Casseius
tag
válasz
DigitXT #13816 üzenetére
"500W-os motor az megy 45-50km/h sebességgel is akár"
Én nem látok sima-liba részt, 45-el már a 300W-os stock motorom is ment simán hosszútávon megfelelő aksival, ahogy 500as is simán mehet és tarthat gond nélkül 45-50et, tehát a motor W- száma nem egyenesen arányos a végsebességgel, és ezért is idióta s szabályozás ha W alapján lesz
És ez nem tévhit egy picit sem -
Casseius
tag
válasz
DigitXT #13756 üzenetére
Bocs 300asról volt rosszul emlékeztem, (ha magas felbontás kell átküldöm csak nem akartam egyenként ennyi képet berakni ide:
Jobbról Ballra, 300w pro, 500w monorim, 1000w wheelway
Tech adatok:Stator diameter: 300w 10cm 500w 11cm 1000w 10,5cm
Wire thickness: 300w 0.5mm 500w 0.7mm 1000w 1mm
Magnet thickness: 300w 3cm 500w 2.7cm 1000w 3,6cm -
-
saril
senior tag
válasz
DigitXT #13731 üzenetére
Jól néz ki!
Bár én nem sajnálom a ponthegesztést, én minimum 4 vagy inkább 6 olykor 8 hegesztés/cella oldala csinálom, tehát cellánként minimum 8 de van hogy 12-16 ponthegesztés kettővel sosem csinálnám!, minél nagyobb legyen a kontaktus, amúgy nem írtam nagy mesternek magam, de úgy tudtam hogy kapacitása a kondenzátoroknak van, nem? -
-
-
Drizzt01
őstag
-
Casseius
tag
válasz
DigitXT #13010 üzenetére
Xiaomik és azok klónjai és hasonszőrűek nem nagyon szokták bírni, egyszerűen annyira gyenge az anyaghasználat, külföldi csoportok ezekkel vannak tele, na meg a túltöltéses szisztémán, de mivel alig se tölt vissza szerintem felesleges bent hagyni a kockázatot, 0,5%-ért 10-20 km-eres távon?
-
-
FőDudu
veterán
válasz
DigitXT #12905 üzenetére
Gumit megrendeltem (holnapra megerkezik), aki ajanlotta az fel is rakja mert epp o is most keszul cserelni a gumijait.
Elmondasa szerint 4 eros kez, par kabel kotegelo es 2 combosabb csavarhuzo kell hozza. Nem eloszor csereli a gumijait.
Remelem valoban nem egy maceras tortenet.
-
FőDudu
veterán
válasz
DigitXT #12895 üzenetére
Komfort nem lenyeg, 10 eves fiam hajtja.
Tartalek eszkoz, mar ugyis inkabb a bringajat hasznalja.A kepen satuba fogtad az anyat?
Sajnos csak biciklihez valo eros, muanyag leszedom van 3 db.
Lehet azert nem sikerult. A tomorhoz 30 centi hosszut lattam videon - olyanom nincs.Inkabb fizetek szerelonek, oldja meg. Lehet meg tudnam oldani, de 1 het mire eros leszedot szereznek, kb annyi mire a gumi megjon, inkabb beadom szervizbe, nezzek at, csereljenek gumit elol es hatul, rakjak vissza az elhagyott oldalso prizmakat (1 hetes koraban eltuntek) - aztan majd erte megyek.
Megfelelo szerszam hianyaban nem fog sikerulni. Raadasul a felni pereme pirosra van festve, ott mar par helyen szepen lehorzsoltam a festest... (igazabol nem szamit, de mutatja, hogy nem volt megfelelo a szerszam a munkahoz).
-
Somatom
veterán
válasz
DigitXT #12870 üzenetére
Jézusom!
Ez milyen paraszt megoldás. Áldom az eszem, hogy dobfékeset vettem. A bringámon 2 dugattyús, radiális felfogatású, hidraulikus van. Az olyat fog, hogy a motoromon nincs olyan fékhatás. Az újabb pedig már 4 dugattyús. Jó, nyilván más árkategória, de azt nem gondoltam volna, hogy létezik ilyen gány megoldás.
-
janes1976
őstag
válasz
DigitXT #12831 üzenetére
Jól összefoglaltátok egyébként.
Nyilván nem az irreálisan olcsó, kínai vackokra gondoltam én sem, de azért sokaknál elég tetten érhető ez a csuklóból lehúzzuk csak, mert azért.
Ismerősöm szerint szar a Xiaomi mobil, mert mondták. Sose volt neki. Pszichológia.
Mondjuk vki jól beírta, hogy azért kurvára megtévesztő néhány vélemény (teszt), főleg a youtubeon, mert ugye megtarthatja az adott terméket, nyilván egekig magasztalja bármennyire fos esetleg a termék. Ezért pokoli nehéz a vélemények között lavirozni, melyiket hidd el, melyiket vedd komolyan.
-
Casseius
tag
válasz
DigitXT #12773 üzenetére
Részemről sokkal élvezetesebb a 45-ös végsebesség mint a 33-34 anno.
Nekem az a cél h ha kell autós forgalomban is tudjak menni vele, ahhoz kell vagy 2x-es gyorsulás a mostanihoz képest és 50es utazó sebesség amihez kb kell a 60as végsebesség.
Köv héten ha minden igaz be tudom rendelni Spintend Ubox vezérlőt, majd jöhet az 1200W-os magas kv-s Blade X motor, az kifogja szolgálni minden igényemet a mostani 13S6P-s aksimmal. -
Drizzt01
őstag
válasz
DigitXT #12773 üzenetére
Maximálisan értem mit mondasz. Jómagam sofőrként dolgozok már 15 éve, a B-től a D-ig mindent vezetek. Az izgalomnál nem arra gondoltam, hogy kihabzik az adrenalin a fülemen, hanem nem is tudom hogy fogalmazzam meg. A kisebb kanyarok adta izgalom, a kicsit nagyobb sebesség, nem tudom. Tisztában vagyok vele, hogy itt elég egy apró hiba és az ember repül, meg törik. Soha nem jutna eszembe 80-100 menni ezekkel a szervszállítókkal. Kiegyeznék egy nagyon maximum 50-es tempóval.
Az hogy pontosan a kollégám milyen szoftvert tolt rá, nem tudom, nem mondja meg. Annyit tudok csak, hogy valami spanyol oldalon találta. Ő mondta, hogy lehet még kihozni belőle egy 40-43 tempót, de akkor a vezérlőn kel mókolni. Nyilván a megnövekedett terhelés kompenzálására. Ez a kis extra amit kapott, nem árt a vezérlőnek és a gari is megmaradhat. Bőven a biztonsági határon belül van. Kutakodtam magam is, én [link] ezt az oldalt találtam. Ott is azt írja, hogy van még benne, de nem a gyári aksival (36-42V). Azzal teljes feltöltéssel is 33 a vége. -
Drizzt01
őstag
válasz
DigitXT #12762 üzenetére
Nincs szénné húzva, csak soft lett cserélve rajta. Még lehetne, de akkor a vezérlőn kellene forrasztani, de így vissza tud menni a gyári a gari miatt.
Ha a másik tud 40-45-öt, az jó, mert abból is lehet még előcsalni egy keveset. Amennyiben Kugoo Kirin klón, akkor van még benne tartalék -
Somatom
veterán
válasz
DigitXT #12697 üzenetére
A HD -t nem (különben is, van már gyári villanyos). De, egy városi villanyrobogóban, vagy enduroban látok fantáziát.
-
Csigusz 1
aktív tag
válasz
DigitXT #12600 üzenetére
30+ éve vezetek autót, egy évtizedig motoroztam (oldalkocsival is meg nélküle is). Jópár évig robogóztam, és most is rendszeresen bringázok. A roller új dolog nekem, kb. óvodás korom óta nem nagyon használtam. Motoron, robogón természetesen viseltem bukót, de a bringához nem - pedig volt, de úgy voltam vele, hogy ha durva terepre megyek vele, majd akkor használom.
Nekem, jönni-menni bőven elég egy Mi Pro2, a maga 25 Km/h végsebességével.
De az első 30 Km után úgy éreztem, hogy ehhez muszáj a bukósisak! Nem azért, mert béna vagyok, hanem a villanyroller fizikai kialakítása miatt. Más járművekhez képest nevetséges fékhatás, a magyar utak állapota, és az autósok, gyalogosok viselkedése miatt sokkal könnyebben el lehet taknyolni, mint más járművel.
Páncélruhát azért nem fogok beszerezni, de a sisakot nagyon fontos védőeszköznek érzem, úgyhogy már vettem is egyet.
Számomra nagyon fontos a láthatóság - szerintem a közlekedési balesetek nagy részét meg lehet előzni vele - ezért UV sárga cuccot szereztem be, amire mini, akksis villogót is fel lehet pattintani hátulra. -
válasz
DigitXT #12596 üzenetére
Leírhatnád te is a tapasztalataid.
Jönnek ide az emberek kérdezgetni rollerekről, aztán senki se válaszol nekik.
Jó, mondjuk megtehetnék az emberek, h visszagörgetnek legalább egy oldalnyi hsz-t (200db), hátha van valami pillanatnyi akciós bestbuy termék, mint amiket kinézett magának.
Nagyon kéne egy összefoglaló, amiben a főbb irányvonalak fel lennének sorolva.
Ez a Sencor roller ez pl. ugyanaz a "Sencor" gyártó, mint aki azokat az egyszerű műszaki színvonalú háztartási termékeket is gyártja (robotgépek, TV, porszívó)? -
Grafiqs
őstag
válasz
DigitXT #12515 üzenetére
Valóban egy (kettő, három) gyereknek két szülője is van jó esetben. Akik közül az egyik nagy eséllyel dolgozik, míg a másik otthon van az egy éves gyerkőccel. Hova is kellene tennie a bevásárlás ideje alatt? (Költői kérdés!) Akinek ezzel problémája van és azt nem megfelelő hangnemben szóvá teszi az egyrészről önmagáról állít ki bizonyítványt, másrészről pedig vállalja a tette következményeit...
A többivel lényegében egyetértek. Én azt sem értem, egyáltalán miért lehet kutyát (vagy annak látszani akaró tárgyat) bevinni egy bevásárló központba. De ez csak az én személyes problémám.G
ps.: Remélem értetted, hogy az előző kommentem erős irónikus tartalmát?!
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #12463 üzenetére
Igen, azert irtam at, mert ugy fedi a gps-es kovetest is.
Nem sokat futtotak bele, az osszes esetszamhoz kepest. Sajnos Mo-n a biro hozzaallasatol es kedvetol is fugg, hogy mi lesz az itelet. A fellebbezesek utan csak egy ugy maradt aminek a vegen el is iteltek par embert.
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #12461 üzenetére
Mukodik, tolvajkergetok is igy csinalta. A gps trackerrel torteno kovetest ugyanolyannak tekintik, mintha utana futnal az utcan, mert nem kerult ki a felugyeleted alol. Ugyan igy visszatartani is jogod van a szemelyt a rendorok erkezeseig.
5:4. § [A birtok elvesztése]
(2) A birtok nem vész el azzal, hogy a birtokos a tényleges hatalom gyakorlásában időlegesen akadályoztatva van. -
válasz
DigitXT #12448 üzenetére
Ahha, értem, köszi.
Én amúgy csak olyan 65kg körüli vagyok, szóval alighanem nem terhelném túl.
Árul még két nagyobbat is:
A G-Booster 360ezer, a másiknak meg se kérdeztem az árát, de nem is értem, ez a Techlife ez egy tank?!
Hát hová gyártják ezeket?Egyébként nem a Marketplacen hirdeti őket, ez egy helyi csoport, és Szép Kártyával is lehet fizetni nála.
Én meg egy ideje gondolkodok rajta, h vennék.
Munkába járni, 3km oda vissza, az autót tovább tart előszednem, mintha bebiciklizek, és egy re-rollerrel sztem jobban járok. -
Somatom
veterán
válasz
DigitXT #12415 üzenetére
Pl. itt balról érkezem, ott van pár lépcsőfok fölfelé, aztán a Déli pu felirat alatt látható lépcsőn le, át a "téren", a kép jobb oldalán be az aluljáróba, aztán az Alkotás út másik oldalán jobbra síma feljáró van, ahol ki lehet jönni az aluljáróból. Lenne lépcső nélküli út is, de az zsúfolt.
-
Somatom
veterán
válasz
DigitXT #12412 üzenetére
Nem tudom. Az analóg bringával fel tudok ugrani a járdára. A pedelecem 22Kg, ahhoz már kell a teló. A roller is 20 körül van, sztem azt sem tudnám "csak úgy" megemelni. Talán vmi klipsszel, vagy SPD -vel.
De, azt hiszem, hogy nekem nincs ennyi a dologban. Bármilyen bosszantó, lassítanom kell. Sajnos, ez nem olyan, mint egy fully, hogy lendületből bezuhanok a lépcsőn egy aluljáróba.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Microsoft Edge
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kuponkunyeráló
- Arch Linux
- Mielőbb díjat rakatnának a görögök az olcsó csomagokra az EU-ban
- Kevesebb dolgozó kell az Amazonnak, AI veszi át a rutinfeladatokat
- Milyen TV-t vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! Dell G15 5530
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Új Apple iPhone 16 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest