- Kínai tech-túra összefoglaló
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Google Pixel topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Poco F7 – bajnokesélyes
- Ki, mit tud róla: xxlgsm
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  Peaceliker addikt válasz  gergo5991
							
							
								#20113
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#20113
							
							üzenetéreNem aerodinamikai okai vannak a szitálásnak. Hanem, hogy változik a kormányszög (vagy az utánfutás a neve?) rugózásnál. Emiatt tud belekezdeni a szitálásba ami mocskos para. Gbooster is csinálta picit, bár annyira nem gyors gép, de zero amikor laza volt a kormány csapágy előfeszítése az ordenáré volt, szívem majd kiesett... Ott segített hogy feszítettem rajta. De bármi picit kormánymozdulatra zero és mantis is ki ki tudott lengeni hacsak 1-2 mozdulatig akkor is para. És ez fel sem tűnik míg nem mész egy wolf stílusú futóműves géppel. Tetszett mantis, mondom de stabil. Wolf al mentem 6km t azután mantis brutal labilisnak tűnt. Tényleg szürreális volt azt érezni, hogy gáz az a gép, ami előtte marhára bejött... De kb van ez meg vsett 11+ (laotie al nem hiszem hogy fogok mókázni) és ennyi. Legalábbis ami elérhető. Ja gt2 de az mocskos nehéz és marha hosszú, be sem férne a kocsiba   
- 
			
			  DigitXT félisten válasz  gergo5991
							
							
								#20113
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#20113
							
							üzenetéreNem hinném, hogy (csak) aerodinamikailag különböznek... Amennyire 
 tudom, a változó villaszög okozza a szitálási hajlamot, bár tévedhetek.FB-on találtam egy jónak tűnő leírást, nem akarom az egészet idézni... 
 "A "C" futó szinte minden esetben ki akar valamilyen irányba törni. Ennek oka, hogy az utánfutása nagyon kevés, vagy szinte nincs is. Ezt a kormánnyal tartod egyensúlyban, amibe a damper besegít. Másrészt a geometriájából adódóan az első kerék mindig "toló" módban van nem pedig "húzó" módban.
 Ezért van az, hogy a nagysebességű Weped gépeken "forditott C" elrendezést alkalmaznak, illetve már a Nami is megjelent ezzel a fordított "C" futóval, ami ugyan nem szép, de roppant stabil lett, mert megnőtt az utánfutás mértéke, és húzásirányba került a kerék."
Új hozzászólás Aktív témák
- Keresek Xbox Series S / Series X / Playstation 5 konzolokat
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3835
- Bomba ár! Lenovo X13 Yoga G1 - i5-10G I 8-16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Asus A620M R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3080 10GB Zalman M4 A-Data 750W
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

 
								 
							 
  
								

