Hirdetés
- One mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
Aktív témák
-
Noddy
senior tag
-
Noddy
senior tag
válasz
sanyixXx #23754 üzenetére
Én is ettől féltem
Gondolom ami 1 1/8-as azt meg nem lehet úgy át alakítani, hogy biztonságosan belemenjen az 1"-es be? Mert olyan van hogy a 1"-es kormányszárból ahead-est csinálnak, de sztem ez telóra nem működő képes.Xantomas: Igazad van sajnos az RST és a Suntour se a legjobb teleszkóp gyártó.
-
válasz
sanyixXx #12754 üzenetére
Hát, a srác itt nálunk vállal ilyeneket.
Persze nem ő csinálja, hanem van egy szaki a közelben, aki csinál mindenfélét.
Nekem egy V-fékhez csinált olyan beütős tüskét, meg heggeszt V-fék pöcköt a BMX villákra, meg ilyesmi. Nem nagy durr, de bizonyíték a létezésére.A WTB gyári küllőiről azt írják az ebike-on, hogy minőségi, de sokan mondják, hogy egy idő után meglazulnak 8-as nélkül is, és még olyat is hallottam, hogy csavarodik a tárcsaféktől. De ezeket persze nem veszem készpénznek, mert lehet, hogy VérPistikék írnak ilyet, akik eszetlenül zúzzák karbantartás nélkül...
-
Meme
aktív tag
válasz
sanyixXx #12754 üzenetére
Vannak olyan kerékszettek, amiben nem neves küllö van.
A WTB-nek is.Egy olcsó kerékszettben igenis számít az a 1-2k is.
Amikor egy komplett 100k -s bicajnál a 200ft-os akatrészen sporolnak, akkor ezen mért ne!? Mind ilyen pénzéhes sunyi népség. Csak van aki jól csinálja
-
válasz
sanyixXx #12746 üzenetére
Oks, köszi!
A láncvonalat az ebike-on mm-ben megadva említik. 48,5, 50, 51, 66mm, stb. Ez hogy értendő?
A tengelyhosszal kapcsolatban meg legalább 4 féléről olvastam. Ez is sok a kétféle (68, 73mm) csapágyház mérethez képest, bár hallottam már egyéb méretekről is, pl. 83, 100mm...
Na, ezen igazodjak ki... -
Ariadne
őstag
válasz
sanyixXx #12695 üzenetére
Ez szép, reméljük be is tartatják. Viszont épp tegnap olvastam egy hmm cikket, amin hihetetlenül felháborodtam klikk. Egyszerűen nem tudok mentséget találni arra, hogy valaki ilyen hangvételben írjon.. Szóljatok, ha túlparázom, de szerintem ez már túl van a normális, korrekt újságírás és véleménynyilvánítás határain...
Blogokban szokás ilyeneket írni, de egy ismert napilap online változatában, hát elég gáz szerintem.
-
becuszabi
aktív tag
válasz
sanyixXx #12024 üzenetére
Nem csodálom, hogy kőmerev
...én 100 körül vagyok és a ~450 g körüli felni sem szakadt még szét...a közel 60 deka már sok lenne, de igazából a szélessége túl sok (a mostani 22 mm körüli).
dunc: ha ítéletidőben nem is, de száraz hidegben szoktam és rendes téli bringás cuccban. Egyedül a láb- és kézujjaim szoktak fázni, mivel azok nem mozognak, de amúgy inkább az ellenkező előjelű problémáim szoktak lenni....próbálok is nem sokat ácsorogni, hogy ne fázzak meg.
Bici. azok a kis lemezek segítenek felemelni a láncot a külső lánctányérra a váltásnál. Van, hogy préseléssel hozzák létre ezeket a segítő rámpákat. Az új XT-t nem ismerem, de gyanítom, hogy ott is van valami trükk erre.
-
Ariadne
őstag
válasz
sanyixXx #11968 üzenetére
Ha már szóba jött, eszembe jutott az X117-esem, amivel nem vagyok elégedett egyáltalán. Egy lightos Börzsöny elég volt, hogy rendes nyolcast tegyek az első kerekembe, pedig nem is vagyok durvulós...
Külföldi fórumokon azt olvastam, hogy az X217-nek az OEM változata ez. Valahol lehet adatokat találni róla? Sajna én nem találtam, valami félig japán honlapon kavarogtam csak... Csak feltételezem, hogy belépő szintű XC felni lehet, már az eddigi teljesítménye alapján, de a jövőre nézve jó lenne tudni, terveznem kell-e a cseréjét vagy hagyhatom így.
Grat, ha jól láttam, nyertél a pH játékon.
-
raczger
őstag
válasz
sanyixXx #9479 üzenetére
igen, köpöm, mert több haver véleményét is hallottam, akkor tehát a deore tárcsafékről csak rosszatt hallottam, és mikor kipróbáltam, nekem se tetszett
xt az jó, csak picit sokallom azt az árat érte
xtr nem rossz, de szintén nagyon sokat kérnek el érte
igaz, lx-ről nem hallottam még semmit, csak a többi alapján mondtam, és mivel több tucat embert ismerek személyesen, akik nem egy éve használnak bb7-et teljes megelégedettséggel, ezért ajánlom mindenkinek azt, és nem is drága, meg azért valljuk be, hogy az avid inkább a fék terén szakosodott, tehát abból csinál nagyon jókat, míg a shimano inkább a váltás/hajtásban a nagy királynem volt semilyen boltom shimano tárcsával vagy hasnolóval amit ellúzerkedtem...
ja és nem az a kérdés, hogy mész 20-al aszfalton, és tövig behűzod, oszt betörik a fejed, mert akkor lehet még sd7-es v-féket is venni, hanem mikor terepen hegyről jössz le meredek lejtőn 30-40-el, akkor mit ér a dolog, ott derül ki, hogy mit is tud a cucc
-
becuszabi
aktív tag
válasz
sanyixXx #9242 üzenetére
Az ilyenek rendszerint másnap jelentkeznek a balesetin valami érdekes mesével arról, hogy mi történt velük, mert így megússzák a megalázó ébredést a detoxon (már ha egyáltalán épségben hazajutnak).
Így már én is jártam (csak akkor én józan voltam
). Egy fickó pont előttem fejelte le egy álló autó lökhárítóját. Nagyon csúnya látvány volt, dőlt a fejéből a vér és "természetesen" úgy gondolta, hogy neki semmi baja és simán haza tud menni. Miközben hívtam a mentőket párszor még megpróbált elmenni, de az alkohol erősebb volt nála és egyre jobban összetörte magát
-
sanyixXx
senior tag
válasz
sanyixXx #8371 üzenetére
mod idő lejárt, de íme néhány jónak tűnő teló neked:
RS Recon 327
Manitou Black Comp - ennek érdemes utána kérdezni alaposan, mert gyanúsan olcsó
RS Tora 302 - nyakhossz lehet necces
RS Duke
Manitou Skareb - nekem ez jön be nagyon -
becuszabi
aktív tag
válasz
sanyixXx #8341 üzenetére
nem, a 10k-s kategóriába estünk bele
Semmi különösebb extra, szóval nem volt filmbeillő autós üldözés meg ilyesmi
kiértünk egy tisztásra, megjelent egy autó az úton (én megjegyeztem, hogy íme egy bunkó autós), de mikor mellénk értek és megálltak, már láttam, hogy ezt megszívtuk.
Korrektül elvitáztunk és megtárgyaltuk az erdővédelmi törvényeket, de a büntit csak kiszabták.
Az az egészben a baj, hogy a törvény mellettük áll és így igazuk van. Ők is megértették, hogy mi mit csinálunk (kirándulunk), meg azt is, hogy viszont mit nem (nem károsítjuk a természetet), de a törvény vonatkozik ránk is. Azt is nagyon jól ismerték, hogy a Pilisben miként ba..ták szét az ösvényeket a fakitermelés során, de hogy ott milyen büntetéseket szabtak ki, azt valahogy nem említették.
Azt is elárulták, hogy ők bizony Ausztriába járnak pihenni (többek között az ottani bringásparadicsomokat hoztuk fel példának), mert itthon nem érzik jól magukat túrázás közben...erre mondjuk nem reagáltam, mert nem akartam nagyobb büntetést
Szóval sikerült elk..niuk a kedvemet.
Persze lehetett volna hirtelen felpattanni a bringákra, aztán le a hegyről (a meredek és kanyargós ösvényeken már nem lett volna esélyük), de ha mégis elkaptak volna, akkor már lehet, hogy az ár is emelkedett volna.
Ja, a személyit meg azért adtam oda, mert én hülye azt gondoltam, hogy csak amolyan sima ellenőrzés
A társam már találkozott az egyikkel korábban, szintén ezen az úton és akkor csak annyit kért tőle, hogy ne térjen le a turistaútról. Ezek szerint ma ez már kevés -
emre
veterán
válasz
sanyixXx #8054 üzenetére
Köszi!!
Akkor ez a gond.
Sokat segítettél, az én vázam 60-61-es, 100-as stucni, de egy kicsit kisebb vagyok (187cm).
Tehát kisebb váz kellett volna.
De sajnos használtban nem találtam számomra ennél megfelelőbb gépet, ilyen árfekvésben.
klatty Caprine SM1000Mind ettől függetlenül a pocakom is nagy. Ma du tekertem egy laza sprintet, és teljesen szétrugdaltam a combommal a pocakom.
De semmi gond jön a nyár majd leizzadom.
-
emre
veterán
válasz
sanyixXx #8050 üzenetére
coppi, coppi..... ezt nevezem
Szóval szép lett.
Ha nem vagyok indiszkrét, milyen magas vagy?
Ez a váz kb 60-62 körüli, meg a 100-110 es stucni (ha jól látom). nem mondom jókora...
Csak mert egy kicsit szenvedek a gépem beállításával, asszem eggyel kisebbet kellet volna néznem. Még egy rövidebb stucnit kipróbálok hátha...
(persze az is lehet hogy a pocakom miatt nem esik jól a tekerés)
-
Ariadne
őstag
válasz
sanyixXx #7458 üzenetére
Ez de durva! Tegnap a Börzsönyben jártam, na ott az erdészet gépei majdnem az összes utat szinte teljesen járhatatlanná tették a hatalmas gépeikkel. 20-30 centi mély bevágások mindenhol, borzasztó. Ehhez képest talán nem egy békés XC-s a legnagyobb kártevő az erdőben...
Utánanézek, mi a szabály pontosan, illetve megkérdezek egy ismerőst, aki kapásból vágja ezeket. Jó tudni legközelebbre, bármelyikőnkkel előfordulhat.
-
Pinya007
aktív tag
válasz
sanyixXx #7448 üzenetére
Én éltem a lehetőséggel, tegnap 61, ma 56 km. Rövid BBB nyári kesztyűm van sima szivbacsbetéttel és zsibbadnak kis- és gyűrűsujjaim. Ma akartam venni egy Specialized BG kesztyűt, annak van a fenti probléma kiküszöbölésére zselé betétje. De nem tartanak Veszprémben Speckó kesztyűket már, Speci BG markolatot tudtam venni, kesztyűt nézek majd máshol. Télen a CHIBA szintén zselébetétes kesztyűmnél nem volt ez a zsibbadás és sokkal kényelmesebb is volt.
Másnak is van/volt hasonló problémája? Esetleg Specialized BG-n kívűl tudtok ajánlani más márkát? Merida kesztyűt láttam felénk, annak is volt a megfelelő helyen zselé betétje, de nem tudom van-e olyan jó mint Speci... -
Ariadne
őstag
válasz
sanyixXx #7235 üzenetére
Nézőként, drukkerként ott voltam, két ismerős indult. Szép bringák voltak mindenfele, legalább annyi, mint az expón.
Viszont délutánra felélénkült a szél, aki később indult, nem lehetett túl előnyös...
Ezzel a 71 km-rel együtt a hétvégén 125 km-t mentem, egy kis edzős mászás terepen meg egy kis edzős távolság aszfalton. Jól esett. -
becuszabi
aktív tag
válasz
sanyixXx #6867 üzenetére
Oks, ebből a nézőpontból igazad van. Peace
...bár szerintem hegyi szakaszokon van létjogosultsága egy ilyen (vagy hasonló) áttételnek, hegymenetben jobban el lehet húzni a többiektől, mint lejtőzés közben, így ha valaki birja a nagyobb fordulatszámot, akkor a kisebb, kevésbé megerőltető áttétellel előnyhöz juthat -
becuszabi
aktív tag
válasz
sanyixXx #6858 üzenetére
Akkor most van 27-es fogaskerék versenybicón vagy nincs?
Egyébként meg van: Dura-Ace 10sp(11/27-et meg nem is említettem
)
-
válasz
sanyixXx #6614 üzenetére
A kép a jelenlegi állapotot mutatja.
Saint fékeim egyébként csak egy 2 hónapos teszt erejéig voltak, 2004-ben, ezen a bringámon:
Manitou Swinger, Marzo 888, full Saint, stb. Azért nem tartottam meg, mert nem voltam megelégedve a fékerejével, azzal, hogy hamarabb felmelegedett, mint az előtte használt Hope, és lényegesen kényelmetlenebb volt a karja, mint a Hayes-nek. Ez utóbbi persze leginkább ízlés kérdése. A Mag azonban érezhetően erősebb fék, mint a Saint, ezért használom ezt.
-
Krinya
tag
-
becuszabi
aktív tag
válasz
sanyixXx #6026 üzenetére
Nem feltétlenül az egyediség létrehozására gondoltam, hanem pl. arra, hogy a kevésbé gyakorlott, vagy nem kimondottan technokrata beállítottságú emberek számára teljesen logikus legyen a váltás. Ezt az indokot, gondolom a DualControl fékkaroknál is beleszőtték a marketingdumába valamilyen formában -
Ariadne
őstag
válasz
sanyixXx #5864 üzenetére
Legtutibb, ha van mind2.
Ööö, azt megint kénytelen vagyok jelezni, hogy bár lelkes vagyok, de nagyon lassú és kezdő, szóval a legtöbb bringással (incl. jobbik felem) nem vagyok kompatibilis tempójú. Emelkedőn felfelé különösen nem.Tartok tőle, hogy te is sokkal gyorsabb vagy, folyton várakozni meg nem poén. Párommal is részben külön megyünk, aztán valahol újra találkozunk, mert együtt nem lenne sok értelme.
De egyébként jó lenne... -
Ariadne
őstag
válasz
sanyixXx #5862 üzenetére
Csodaszép idő volt hétvégén, késői indulás miatt a kisebbik körömet tudtam le újra. Meglesz azért lassan az a vitorlázós mászás is, csak valahogy olyan kevés az oxigén arrafelé.
Végre láttam a Kondor utcai 120 éves libanoni cédrust is, jól bírja magát az öreg.
Lassan viszont kezd megint olyan jó idő lenni, hogy a Hűvösvölgy népszerűbb utain muszáj lesz hanyagolni a bringázást hétvégén, annyi a gyalog. Kutyával, gyerekkel, gyerekkel és kutyával, tizenöten az úton széltében... Most valahogy azért normális volt mindenki, és bringás kolléga is akadt pár. Barátom kicsit rosszabbul járt, felniig elmerülős sarat sikerült találnia a Virágos-nyeregnél, haza is hozott vagy egy kilót belőle a bringán.Azt hiszem, jövő hétvégén inkább a Pap-rét irányába veszem az utat.
Páromnak hat küllője bánta az üzletben frissen felszerelt és rosszul beállított váltót a 24h-n...
Csak azért tudott továbbmenni, mert a legközelebbi épp még nyitva tartó keróüzlethez legurulva a versenyre tekintettel azonnal kicserélték a törött küllőit.Na azóta alap lett nála a beállítás ellenőrzése, én meg örülök, hogy ott az a műanyag vacak a fogaskoszorú alatt, ami megakadályozza az ilyen baleseteket...
mod: sry, nem válaszként akartam, félreklikkeltem...
-
becuszabi
aktív tag
válasz
sanyixXx #5827 üzenetére
...amíg élek nem felejtem el azt az esést, amikor túracsomagokkal megrakott bringával meg akartam állni, de annyira fáradt voltam, hogy elfelejtettem, hogy be vagyok kapcsolva.. Ráadásul egésszen a földetérés pillanatáig nem fogtam fel, hogy miért nem tudtam letenni a lábamat
-
becuszabi
aktív tag
válasz
sanyixXx #5675 üzenetére
Ja, ott már nekem is volt félpénzes üzletem
A pillanatragasztó azért nem jó, mert ugyanaz a helyzet mint bármilyen más ragasztónál: nem biztos hogy a műanyaghoz hozzátapad + ennél még az is bejátszik, hogy vastagabb rétegben nem is fog kikeményedni, csak szorosan illeszkedő felületeknél jöhet számításba.
Ezért ajánlottam a kétkomponensűt, mert az nagyobb vastagságban is kikeményedik (pl. a bowdenvezetőn lévő lyukakba befolyva is), nem kell sokáig összeszorítani a kikeményedésig és pl. a térfogata sem csökken kötés közben
a reklámbeli ragasztó meg megint nem jó, mert ha jól emlékszem az valami oldószeres trutymák, ami száradás közben összemegy
-
becuszabi
aktív tag
válasz
sanyixXx #5672 üzenetére
hol lehet ilyen jó üzleteket kötni?
Ha nem akarsz csapágyházat fúrni, akkor marad a ragasztás (valami jó kis kétkomponensű). Azzal viszont előfordulhat, hogy a festékhez ragaszkodni fog, a műanyag bigyóhoz viszont nem biztos (attól függ, hogy az miből van). Kétoldalas ragasztókkal ugyanez a gond.
Én ezt úgy oldanám meg, hogy a műanyagba furnék 1-2 lyukat (2-3 mm átmérőjűt) és amikor felragasztanám a még képlékeny ragasztóval, akkor az áttüremkedne azon és kikeményedés után nem engedné, hogy a bowden mozgásakor elcsússzon a csapágyházon.
-
becuszabi
aktív tag
válasz
sanyixXx #5404 üzenetére
akkor az csak felületi rozsda lesz, úgyhogy marad az eredeti tanács: olaj, sikamika fogkefével, aztán áztatás
van amúgy valakinek tapasztalata rozsdamentes lánccal? a sok ötvöző a kopásállóságot is javítja?
párszor kacérkodtam már a gondolattal, hogy veszek, de aztán eszembe jutott, hogy egyik láncom sem a rozsdától halt meg, hanem a kopástól, szóval az előbbi miatt nem biztos hogy megérné a plussz zsetont -
becuszabi
aktív tag
válasz
sanyixXx #5402 üzenetére
nagyon durván, vastagon rozsdás (értem ez alatt, hogy pattogzik lefelé a rozsdaréteg), vagy csak felületi? Ha durván akkor drótkefe, de lehet, hogy kuka, ha felületi, akkor elég lesz egy keményebb szálú fogkefe is, meg némi olaj. A végén meg persze egy kis áztatás, hogy a szennyeződéseket lemosd.
Hogy miért ne rozsdaoldót? Mert az alapfémet mindegyik jobban oldja, mint a rozsdát, szóval mire leszedet, addigra az ép részek annyira károsodnak, hogy mehet is a kukába (szerintem). Sokaknak szakadt már el így lánc, hogy előtte roszdaoldózták.
Egyébként ér annyit az a lánc, hogy nekikezdj?
-
-
bmx powa
tag
válasz
sanyixXx #5297 üzenetére
látom ma aktivizálódnak az outisok
én ezt vettem ma:
Ritchey WCS road logic kormány
Ritchey WCS 4Axis stucni
2db Schwalbe Blizzard (ez az ami pozitív csalódás, ugyanis a gyári 250g helyett 220g volt darabja!!!)
2db continental belsőgumi
egy Sv nevezetű (kb noname) nyereg, ami 5000ft volt, és ezért azt tudja hogy szép, és 220g.ez így mindenestől 36ezer ft. Szerintem jól jártam
-
bmx powa
tag
válasz
sanyixXx #5279 üzenetére
Németországból, a Bike Components.de-től. Bikemag fórumról többen is rendeltek onnan, aboszulút korrektek és megbízhatóak, postaköltség kishazánkba 10euró, Németországba pedig 5, ha jól tévedek.
nekem személy szerint a Scott jobban tetszett, pedig a Colnago olaszabb,jobb,szebb, de akkoris
majd jövőre odaverek nekik
-
bmx powa
tag
válasz
sanyixXx #5274 üzenetére
én megfogadtam hogy nekem [I]csakazértis[/I] Nokon bowdenem lesz. Szép kék
de egyelőre csak egy 2007-es ultegra fékváltókarra futja (azért nem az SL, mert a 07-est 34ezerért meg tudom venni (igen, párban). ha érdekel honnan, akkor szólj, dobok egy linket!
MOD: Jorus: a szivem fájdult meg mikor az abszolútban raczger-ét jelöltem 3pontra a Scott outi helyett
-
válasz
sanyixXx #5183 üzenetére
Taho
+ szebb (szentem)
+ BG kényelmesebb
+ kényelmesebb gyaloglásra
+ jobb szellőzés
+ természetes anyagok használata- kevésbé vízálló
- nehéz
- fűzős
- drágaSH-M075
+ jó vízálló képesség
+ nagyon jó súly
+ 3 tépőzár - biztosabb tartás
+ jó áron adják- randa (szentem
)
- a merevebb talp miatt hosszabb gyaloglás kellemetlen lehet
- kevésbé szellőzik jól
- műbőr, nejlon, műanyag felhasználásával készültVan mindkét gyártótól több cipőm is, a fentiek közül a Specit venném.
-
-
PharoaheUMF
csendes tag
Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! ASRock H310CM i3 8100 8GB DDR4 120GB SSD 500GB HDD GTX 1050Ti 4GB Bitfenix Neos 500W
- AKCIÓ! ASUS TUF Gaming FX707VI GAMER notebook - i7 13620H 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB W11
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 dokkoló (5TW13AA) (DisplayLink)
- Samsung Z Fold6 12/256GB, Újszerű állapot, Független, Garanciával!
- Samsung Galaxy Watch 5 40mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest