- Google Pixel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Android szakmai topik
- iOS alkalmazások
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
agabe
addikt
válasz #31733248 #55430 üzenetére
Jo, de az 6,1 volt O meg 5,1-ert nezett es nem akar annyit se adni erte akkor meg felejtos a dragabb meg ha tenyleg jo ar is erte.
Ahogy nezem 3-4 millional tobbet nem akar kocsira kolteni es ha ennyit szan ra, akkor ennyit.
En is ugy vagyok vele, hogy nem tudom kovetkezo mi legyen teljesen uj, vagy par eves hasznalt jo allapotu, igaz nem 10+ evre tervezek, de azert 4-5 evig megtartanam. Na meglatjuk. -
tucsok.
senior tag
válasz #31733248 #55127 üzenetére
Mindenkinek más fontos... ÉN nem pályázók, munkába kerékpárral járok 4km.re...Eddig diesel kocsim volt kis fogyasztással.. Családdal nagy és biztonságos autó kellett, olyan ami nem megy tönkre és elférek benne, illetve 5 személynek gyerekulessel is vállalható. Láncos motor... örök élet, a fogyasztása meg nem érdekel csak példaként írtam.
"So say we all"
-
hdanesz
őstag
válasz #31733248 #55059 üzenetére
Én nem szerettem volna semmit finanszíroztatni. Annyit ajánlottak fel, hogy finanszíroztassak egy minimum összeget, mondjuk 2-300ezret. Aztán az első törlesztés után kérjem, hogy egyben kifizethessem a fennálló tartozást. De úgy döntöttem, hogy ennyi plusz ügyintézést illetve utánajárást nem ér meg.
Attól is függ az autó típusának kiválasztása, hogy kinek mire kell az autó és mi fér el. A Mondeo azért elég nagy tepsi.
Nekünk a garázs pedig eléggé limitált....465centiben.A Civic is épp befér a maga 452centis hosszával.
-
hdanesz
őstag
válasz #31733248 #55017 üzenetére
Nézd, anno én úgy mentem be a Ford szalonba és általában minden szalonba, hogy 4.5 millió a keret, 5ajtós, benzines, klímás autót szeretnék. Bocs, a 4.5millió kp + a 2009-es évjáratú Honda Jazz beszámítva. A Jazz-re több helyen 1.6-1.7közt mondtak árat. Ebből könnyen kiszámolható, hogy épp azon az árszinten mozogtam, amit leírtál. És egyetlen Ford szalonban sem emlegették a Mondeo-t mint opció akkoriban. 2017 márciusáról beszélünk.
Plusz ahogy látom, a jelenlegi akció Ford Credit finanszírozás esetén érvényes. A kp-s ár 3-400ezerrel több általában. De lehet ekkora akció esetén még több, hiszen a konfigurátor szerint a Business felszereltség alapára bőven 8millió fölött van
-
-
agabe
addikt
válasz #31733248 #55017 üzenetére
jopar napja lejart mar a ford akcioja :
A Ford Credit finanszírozás zárt végű pénzügyi lízing finanszírozás 2018.04.01. és 2018.06.30. között vevőszerződött, de 2018.12.31-ig átadott és forgalomba helyezett gépjárművekre érvényesnameg zartvegu penzugyi lizing 5,46-24,9 %THM-el...picit magas lehet , de reszletezve a hirdetesben nincs.
[ Szerkesztve ]
-
-
Quqesz
nagyúr
válasz #31733248 #55034 üzenetére
Most volt egy totalcar cikk a kokszról egy toyota esetében és ott az volt a baj, hogy nem a 0W30 olajat, hanem a 5W30-at töltötték a motorba. Hiába adja meg mind2t a szervízkönyv a sűrűbbel kokszokódik(lassabb a keringése az olajnak).
hülyegyerek
Én mindég kikapcsolom a start-stoppot, a turbónak nem tesz jót tudtommal(autószerelő mondta)yodamester
Na friss élmény: nálunk van após Kia Niro hybridje. Autómata és simán D-be kapcsoltam, majd elindúl. 140 paci, mondom ennek mennie kell. Hát D-ben egy döglött hattyú....Kecskemét oda vissza vánszorgás volt, hiába rugtam ki a padlót.....na második alkalommal megyünk megint le, mondom bacca meg megnézem a triptronikot. Áthúztam a botot és kiírta, hogy sport.......há b+ felébredt a ménes! Úgy megindúlt, mintha egy másik kocsiba űltem volna! Tiszta villanyrakéta lett. Persze a fogyasztás is nagyobb lett, de kit érdekelt, úgy ment, hogy ihaj! Ami jó, jogy a Kia dobta a CVT váltót és egy 6 fokozatú automata volt.[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
tboldi
nagyúr
válasz #31733248 #55038 üzenetére
Nem tudom, hogy ezzel mi történt, de ez egy ismert típusbetegség, sőt, nem is betegség, inkább csak jellemző. Jó minőségű (prémium) benzinnel, valamint időszakos meghajtással csökkenthető a koromképződés.
Egyébként 40k km-enként kell szelephézagot állítani, és hogy hozzáférj, le kell venni a szívósort, és az ehhez kapcsolódó EGR-lapot, ami a képen is szerepel. Ha meg már lent van, akkor nyilván érdemes kipucolni, és úgy visszatenni.Nálam így nézett ki a Jazz-ben 50k km-nyi vegyes használat után. Ez még nem volt olyan vészes, és nem is fuldoklott az autó.
-
hülyegyerek
addikt
válasz #31733248 #55008 üzenetére
Az ország melyik részén laksz ? Keletre mindig nagyobb a kedvezmény, de ha ez a 30% igaz, akkor szólok mindenkinek, hogy ott vegyenek autót.
A méretre visszatérve : az új Civic több, mint 4.5 méter, és röhögve elférek benne magam mögött. Nagyobb autót akkor se vennék, ha lenne rá pénzem, ez is szinte már sok.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Formula-1 humoros
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest