Hirdetés
-
Mobilarena
Gitáros topic ♪♫ eddig összegyűjtött tapasztalataink → itt.
(gitár-, erősítő-, effekt- és húrválasztásról, hangkártyákról)
Új hozzászólás Aktív témák
-
wednesday
őstag
Sziasztok!
Előre mondom, hogy kezdő vagyok, ez az első elektromos gitárom. Csak más gitárján pötyögtem eddig kicsit.
Vettem egy nemrég egy Squer Classic Vibe 70 HSS gitárt. Természetesen a gyári állapotban a használhatatlan kategória, de ezen nem is lepődtem meg. Elvittem beállítatni, nem kértem rá új húrt, mert mondom gyakorlás képen lejátszom azt a vackot is, aztán majd én teszek rá később egy jobbat.
Helyben próbálgattam, de nem elég alaposan, mert siettem a vonathoz. Jónak tűnt végre (sajnos nem próbáltam ki rendesen na..). Nem zörgött, húrmagasság jó volt kényelmes stb.
Otthon nézem, hogy nincs meg az oktáv sehol sem. Nemhogy oktáv, a fél hangok egyike sem, első bundál már hamis, de nem kicsit.
Na, de itt jön az én hozzá nem értésem és tanácstalanságom. Ha éppen csak hozzáérek a húrokhoz, mint a hímes tojáshoz nem is fogom már szinte a fogólaphoz, akkor minden egyes félhang tökéletes és szépen szól.

Ha erősebben nyomom (nem nem vad erővel és nem nyújtom közben a húrokat, direkt figyeltem), akkor elmászik az egész. Pont úgy viselkedik a függőleges nyomásra, mintha megnyújtanám.
Még mielőtt a gitár beállítás miatt reklamálnék nem lehet, hogy a gyári húr ekkora egy rakat és a húrcsere megoldaná?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AliExpress tapasztalatok
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Indul a ChatGPT Health
- EA Sports WRC '23
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Samsung kuponkunyeráló
- Automata kávégépek
- További aktív témák...
- darkFlash ZR12 Darkstorm
- Samsung Galaxy S23 Ultra - Green - 8GB /256GB - Újszerű állapot!
- LG 49WQ95X-W - 49" NANO IPS - 5120x1440 Dual QHD - 144Hz - USB Type-C - HDR 400 - G-Sync - FreeSync