- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Íme az új Android Auto!
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Aktív témák
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #1024 üzenetére
Nekem is úgy rémlik még év elejéről (valaki egy KERS-es csapattól nyilatkozta), hogy a KERS egyetlen nagy sebességről alacsonyra lassulós féktávon majdnem teljesen (vagy teljesen) feltölthető.
Szóval legrosszabb esetben is azt tudom elképzelni, hogy ha valaki a Parabolicából kigyorsítva elnyomja az egészet, akkor a sikán után csak pár mp-et tudja nyomni. De alapesetben nem is kell többet, esetleg akkor, ha előzni szeretne. -
válasz
#70869248 #1024 üzenetére
300KJ energiát tárolhatnak és kb. 4db. 100km/h sebességcsökkenéssel járó fékezés kell a teljes feltöltéshez.
Érdekes lesz majd, hogy mit nyújt a 6 kers autó a kvalifikáción, az egyik renault mérnököt olvastam, azt írta hogy ott nagyobb előny lesz, amikor már az előkészítésnél a parabolica kigyorsításon is elhasználnak 6mp.-et, és a mért körön is (nem a parabolicánál) 6 mp.-et. Ezért is tették vissza KERS-t.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #966 üzenetére
Természetesen megvan ez a különbség a két eset között, de az, hogy a telemetrián látszik, hogy hol hibázott, még mindig nem jelenti azt, hogy szándékosan nem emelte fel a lábát a gázról.
Szóval ha azt feltételezzük, hogy valami oknál fogva Piquet be akarja sározni a volt csapatát (és vele együtt magát is), akkor persze így utólag jó bizonyítéknak látszik a saját hibája a telemetrián. De a dolog önmagában továbbra sem jelent szándékosságot, esetleg egy véletlen egybeesést a külső körülményekkel, ahogy MS monacoi parkolásakor.
Az persze világos, hogy ha van még ezen kívül x db másik bizonyíték, ami egybevág, akkor ezt is be lehet tenni a sorba, de önmagában édeskevés, és főleg nem fogja azt bizonyítani, hogy a Renault utasította rá.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #945 üzenetére
Nem semmi az egész ügy, de már megint olyasmi alakul ki, mint a Schumacher-Monaco esetben:
Piquet állításait alátámasztani látszanak a telemetriai adatok is. Ezek a jelek szerint azt mutatják, hogy a kicsúszása előtti pillanatban a brazil versenyző egyáltalán nem emelte el a lábát a gázpedálról, amikor kigyorsítás közben elkezdtek kipörögni a Renault kerekei, holott ezt a korábbi körökben megtette, mivel ott a pályaviszonyok miatt a gumik rövid időre mindig vesztettek a tapadásukból.
Az, hogy valaki kicsúszik, és utána elkezdik nézni a telemetria adatait, amiben rátalálnak a kicsúszás közvetlen okára, nem jelent szándékosságot. Lehet, hogy az, de az is lehet, hogy egyszerűen elbénázta, éppen kihagyott egy pillanatig, mert egy olyan fajta versenyző, aki hajlamos erre, és nem vette vissza a gázt. Nyilvánvaló, hogy minden olyan kicsúszás után, amiben a versenyző a hibás, meg lehet találni a telemetria adatok közt a hibát, ha összehasonlítják az előző körök adataival.
De ez alapján szándékosnak találni a kicsúszást elég igazságtalan... -
tibi666
senior tag
válasz
#70869248 #944 üzenetére
ok, de azt a 470 lóerőt 3 literes motorból hozták ki, a literteljesítményük azonos.
a hunny által említett nyomatékosságot meg minden turbómotor tudja, 600nm 8500on pedig nem olyan nagy szám. még az én szerény dieselemnek is van 450nm-e 2000 körül. amit meg elloptak annak 510 nm-e volt, kőkemény 1600as fordulaton.
igaz, nem visszafogott eleganciájú angol, hanem egy német dög.
ettől függetlenül bizonyosan nagyon fejlett technikai színvonalat képvisel. nekem nem tetszik, szerintem nem visszafogottan elegáns, hanem jellegtelen. de az új ferrari 458as sem tetszik és egyik lamborghini modell sem, ami forgalomban van. viszont egy 512-es ferrarit hazahoznék szívesen. de én nem tudnám kihasználni, a garázsban meg ne porosodjon, inkább legyen egy fanatikusé, kis pénzért lehet már venni a németeknél.
-
proof88
addikt
-
-Mike-
addikt
válasz
#70869248 #789 üzenetére
Érzelmi alapon is de nem elhanyagolható szempont, hogy a fő rivális motorjával, váltójával felszerelt kocsiból jön.
wild: tartalék versenyző lesz a ferrarinál jövőre, legalábbis ezt írják, de amilyen gyorsan változnak itt a dolgok, lehet csak egy versenyre ugrik be. : -) -
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #701 üzenetére
Ezt nem is kellett volna leírnod, hiszen ott van az én hsz-emben is
:
mivel Massa pihenőn van - na nem mintha sok köze lett volna a tavalyi első helyéhez
Vagyis szerintem is, ő csak végigment, aztán egyszer csak első lett.De az eredménytáblán ő szerepel legfelül, így ha azt nézzük, hogy kinek hány első helye van ezen a pályán, akkor sajna Massának lesz egy, és nem Hamiltonnak...
-
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #679 üzenetére
Már korábban meg az Atlason tippeltem a témában. Én is KERS győzelemre számítok, mégpedig domináns KERS-győzelemre.
Egy aspektusban hasonló Monza Spához. Spában sem kell annyi leszorítőerő (hiába vannak nagy leszorítóerőt kívánó high-speed kanyarok), mint amennyivel egy autó rendelkezhet. Oda kis légellenállású medium-df csomag kell, Monzába meg kis légellenállású low-df csomag. Mindkét pályán kulcsfontosságú a csúcssebesség ezért az aerokompromisszumok Spaban is.
Coulthard's guide to MonzaOur car is fast on low downforce circuits - Kubica
Szerintem se a Force India, se a BMW nem lesz sereghajtó Monzában sem, bár a spái teljesítményüket nehezen fogják überelni.
(#680) -Mike-: És Mallya meg hülye lenne elengedni, amikor esélyes az újabb pontszerzés. Liuzzi már hozná a Badoer-effektust, nincs gyakorlatban.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
#70869248 #679 üzenetére
Logikusan az első sikán és a Lesmo 2 kijáratánál kéne nyomogatni, mert ott a legkisebb a kanyarkijárati sebesség, ahhoz képest hogy mekkora egyes jön utána. És tényleg, belegondolva hogy az első sikán kijáratánál mennyire tempót vesztve jön ki az ember... kurva sokat fog jelenteni a +80 ló, mert egy rajthoz hasonló gyorsulást kell produkálni kevesebb mint 100km/h-ról.
-
hunnylander
őstag
-
kennystyle
aktív tag
válasz
#70869248 #500 üzenetére
Tehát minden más magyarázható, csak Kimi volt szabálytalan, nincs több kérdésem.
Azért azt még megjegyzem, hogy ha Kimi nem kicsúszott oda, el tudott volna még fordulni, akkor lett volna még sokkal szűkebb ív is ott a bukótérben, elég nagy ívben fordult így. Szerintem innen nem kéne nekünk megmondani, hogy be tudott volna ő ott fordulni, elég érdekes dolgokat tudnak csinálni az autók ha kanyarodás közben ráfékeznek.
Aktív témák
Hirdetés
- A Windows 11 lett az úr az asztali PC-k piacán
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Építő/felújító topik
- No Man's Sky - Már elérhető a Worlds Part 2 frissítés
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Hamarosan rézhiánytól szenvedhet az egész chipgyártás
- Gumi és felni topik
- Anime filmek és sorozatok
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- iPhone topik
- További aktív témák...
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- Apple iPhone 15 Pro Max - Natural Titanium - Újszerű karcmentes állapotban! 100% akku! Gyári garis!
- Creative Sound BlasterX G5 (70SB170000000) (Sound Blaster) (DAC)
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest