Új hozzászólás Aktív témák

  • gabor9991

    őstag

    válasz hdanesz #53287 üzenetére

    Lehet csak rozsdás volt amivel behozták és dobtak rá egy [ilyen] szettet, így azért könnyebb lehet eladni mint rozsdással a gumiból sajnos már nem a prémium ment rá :)
    Nemrég még a hoványnál lehetett találni gyári 15"-os acélfelnit 9ezerért :D az olcsóbb mint lefesteni a régit.

    Ha alkudni akarsz leállított motornál mozgasd a középállásban lévő kormányt egy kicsit jobbra-balra, ekkor kopogni fog a kormánymű. ekkor vágj rémült arcot és kezdd el számolgatni hogy mennyibe fog ez neked kerülni, ha ügyesen matekozol egy százast össze tudsz dobni gyorsan és ezt már le is alkudhatod, persze ettől a kormányműnek valószínűleg nincs baja, szerintem az összes kopogna ha így kipróbálnánk.
    Húzd le a gyújtáskábeleket a gyertyákról és lehetőleg ne álljon ott víz vagy hűtőfolyadék esetleg olaj.Amiket felsoroltál hogy mire figyelj a próbaúton azt lehetőleg egyiket se csinálja, minden működjön :) guruljon egyenesen erőteljes gázadáskor és erős fékezéskor is, klímát ha bekapcsolod szinte azonnal hideget kell fújnia a minimumra állított hőfok esetén és mivel ez 2 zónás így érdemes megnézni hogy minimumról maximumig 1-2 fokonként állítva egyformán változik-e mindkét oldalon a befújt levegő hőmérséklete, majd én visszafelé is kipróbálnám ugyanezt csak ezzel el lehet babrálni egy pár percet.Minden hőfokváltoztatáskor lehet hallani az állítómotorok hangját.
    Költeni úgyis fogsz rá majd :) de nem sokat mert ez egyszerű mint a szög és ma már fillérekért van hozzá minden.

Új hozzászólás Aktív témák