Hirdetés
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Magisk
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
David891
csendes tag
Na ma végre sikerült eljutnom a gumishoz felrakni az új szettet kissé megkésve😁😁
Új tpms szenzort is kapott meglepetés ért vele felismerte magától -
oliwire
őstag
válasz oliwire #30039 üzenetére
Az ajtó automatikus bezárása Forscan-nel simán meglett, külön opció van benne erre. A Stop/Start kikapcsolása Hill Start hibát dobott, azt még meg kell újra néznem.
Az ajtó automatikus bezárásáról azt olvastam egy külföldi fórumban, hogy ez már jópár éve elérhető a Fordoknál, csak Európai modellekben valamiért nincs aktiválva.[ Szerkesztve ]
-
subaruwrc
félisten
válasz tobias88888 #30047 üzenetére
mert maximumon kéne tartani
azért nincs minimum jelölve -
DeFranco
nagyúr
válasz tobias88888 #30040 üzenetére
nem tudom itt hogy van, de ha jól emlékszem még az mk1 fókánál a fék a kuplunggal volt egy körön, és ha a kuplungnál eresztett a munkahenger az okozhatott fékfolyadék fogyást...
egyáltalán nem biztos hogy ez a jó irány, csak ötletként vetem fel.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tobias88888 #30044 üzenetére
Azt gondoltam volna, hogy 2008-2017 között ugyanaz a tartály, elvégre csak facelift, de ha nem, hát nem Pár járműnek meglepően alacsony szinten volt a minimum jelzés, tuti nincs sehol felirat? Összességében maradnék a szint nyomon követése mellett (pl aktuális szintre szigszalag, vagy fotózni), és csak akkor töltenék rá, ha kéri az autó. Szerviz sem mindig tölti csurig, fék kopás is beleszólhat, a végén meg úgyis le lesz cserélve
-
tobias88888
őstag
válasz molnarpeter #30043 üzenetére
Ez 2014es Fiesta, egyel későbbi széria. Videón látni hogy 2011ben még nem igy nézett ki
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tobias88888 #30042 üzenetére
Ott kéne legyen, max kicsit lejjebb... Meg amúgy is jeleznie kéne, ha túl kevés
-
tobias88888
őstag
válasz subaruwrc #30041 üzenetére
Cromaxban 2 hónapja még azt mondták, hogy majdnem új a fékbetét. A folyadékszint nem csökkent azóta sem, mikor megvettem akkor sem volt maxon. A lényeg igazából az hogy mi a minimum szint (nincs jelezve), érdemes -e maxig tölteni?
Kb ezt az egy videót találtam róla, de itt is a max alatt van a szint de nem töltik fel: [link] (nekem is kb itt van a szint)[ Szerkesztve ]
-
subaruwrc
félisten
válasz tobias88888 #30040 üzenetére
nincs nullán a fékbetét ?
-
tobias88888
őstag
2011es Ford Fiestánál gondoltam leellenőrzöm a fékfolyadékot is 3 hónappal az első nagy szerviz után. Ahogy látom csak max jelölés van, min nincs. Úgy látom 2 tartály is van valamiért és jelenleg a max csik alatt van úgy 1.5 centivel a szint. Érdemes után tölteni? Hol lehet a min szint?
-
oliwire
őstag
Sikeres volt a Sync 2 navigációval való felokosítása. Ha van köztünk Sync 2-es fejegységgel illető, aki belekezdene, csak nem mert eddig, tudok segíteni, egyébként a neten számtalan videó, leírás van
Következő kihívás a Forscan-nel meg a FocCCus programmal, meg az OBD-vel, hogy a Start-Stop rendszert automatikusan OFF állapotba tegyem, ne nekem kelljen mindig kikapcsolni indulás előtt. Párhuzamosan meg az lesz egy másik célom, hogy az ajtót zárja be automatikusan bizonyos sebesség felett. -
troll81
addikt
Sziasztok motor össze szereléshez keresek valami jó kenőanyagot. Valakinek valami ötlete konkrétan ajánlása van e.
Motorolaj nem opció mert nem lesz beinditva, a kész motor illetve a beépítesi idő is kérdéses lehet 1-2 hónapos állást kell bele kalkulálni sajnos.
Ha más nem marad feldurom a netet. -
#27070592
törölt tag
Mondanám hogy nézd meg az IAC szelepet (alapjárati "motornak" is hívják), de ilyesmi nincs a mk2 Focusokban, az ECU intézi ezt a témát is.
De jogos a kérdés, elvileg elvett gáznál vagyis zárt fojtószelepnél motorféküzemnek kellene életbe lépnie. Végig kellene csekkolni a levegő útját, elég jól zártak-e az illesztések a légszűrőtől a fojtószelepig és az oda vezető csöveket is megnézni, nincsenek-e esetleg elrepedve (kartergázcsőre is gondolok, PCV szelepre).
MAF szenzort is meg lehet vizsgálni, megtakarítani. (légtömegmérő néven is fut, több hülye hárombetűs rövídítés nem lesz mára )
Ha közben megoldódott, akkor szép estét. -
HARDVERAPRÓD
Sziasztok!
A következőben kérném a segítségeteket:
A kocsi egy 2003-as Ford Mondeo MK3 FL, most vettem hozzá (még úton van), egy óracsoportot, meg index kart, melyek már az infósak, ami benne van az nem.Kérdéseim:
- Az immo az óra csoportban van-e ebben;
- Az össz km-et az óra tárolja-e
- az infós lehetőséget engedélyeztetni kell a forscannel vagy menni alapból.
- az indexkar cseréhez le kell-e venni a kormányt.Köszönöm a segítséget előre is.
-
darvinya
titán
Vegyi ellenállóság
A Sikaflex®-556 ellenálló vízzel, ten-gervízzel, vizes bázisú tisztítószerekkel szemben; rövid ideig ellenálló üzem-anyagokkal, ásványolajokkal, növényi és állati zsírokkal és olajokkal szem-ben; nem ellenálló szerves savakkal, alkohollal és maró oldatokkal, vala-mint oldószerekkel szemben.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz tomszli11 #30022 üzenetére
Lambda szonda sem annyira nehéz cserélni (max., ha nehezen elérhető helyen van), csak villáskulcs kell hozzá.
Készletben van tömítő krém, berakáskor csak akkor szabad levenni védőkupakot, mikor tényleg berakásra kerül.
Érdemes új/tiszta gumi kesztyűbe csinálni.
Csatlakozás meg biztonsági pöcökből kell kiemelni és lehúzható, gyári újat meg csak rá kell dugni.
Univerzális lambda szondát nem szabad használni, aminek külön kell a csatlakozót rárakni.ReFleXx
Ok.
Lesz miért ingyen csere legyen, mert erősködtek, hogy letisztítják oldószerrel.
Papír lesz ebből, s utána beolvasom nekik, hogy hogy is van ez.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
ReFleXx
addikt
válasz darvinya #30016 üzenetére
[link] Tessék, saját honlapjukon levo kepeken meg a videon is lathatod, hogy nem oldoszereznek.
Total felesleges is, tokeletesen ragad a frissen vagott ragasztohoz az uj ragaszto.
De ha nagyon le akarnam szedni a regi ragasztot hamarabb esnek neki radirkoronggal mint oldoszerekkel.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
tomszli11
tag
válasz Zoli-bácsi #30021 üzenetére
Mert a gyertya régi sz*r volt benne, a gyújtó kábelt megrágták a nyestek és nem volt jó állapotban, illetve megpróbáltam minden olcsóbb könnyen megoldható javítást ami amúgy is szükséges, hátha javul tőle.
-
oliwire
őstag
válasz molnarpeter #30013 üzenetére
Igen, ha megvan az a bizonyos km, amit írtál, akkor az sem lehet rossz választás
-
oliwire
őstag
válasz Nagyfejű #30004 üzenetére
Mindenképp a benzinest javaslom, a családban most adtunk el egy 2004-es Fiestát, 1.3-mas szívóbenzin, 120k km-rel. Csak azért adtuk el, mert nem volt benne klíma, és szerettük volna, hogy legyen.
Új kora óta a családban volt, motoritikusan semmi baja nem volt. Kívül-belül kicsit ütött-kopott lett a 16 év alatt. De sosem hagyott senkit sem cserben. Az évi olajcsere megvolt mindig, 2x kellett benne akkut cserélni, a gyári kb 8-9 évig jó volt.
Ráadásul főleg rövid távon, városban ment bele ez a sok km, állta a sarat.[ Szerkesztve ]
-
tomszli11
tag
Egyértelműen kéne, de sajnos egyik szervíz sem akart vele foglalkozni annak ellenére hogy ezt hozta ki hibának. Nem akarták se mérni se kivenni ránézni hogy mennyire kormos, csak a 100as benya csodáját ajánlották nekem.
És ebből elegem lett elkezdtem magam cserélni ami okozhatta ezt problémát, de sajnos nekem se eszközöm se nagy szakmaiságom, csak alapszintű ismeretem van és azzal idáig jutottam. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Nagyfejű #30004 üzenetére
Polo/Fabia/Ibiza 1.9 SDI ezek közül a legolcsóbban üzemeltethető szerintem
Fiesta esetén ha mész elég km-t, akkor megéri a dízel, de mondjuk évi pár ezerre, rövid utakra benzin ajánlottabb belőle. Előbbi szívó dízelben viszont nincsenek egyáltalán azok a dolgok, amik egy tdci esetén drága hibát eredményeznek, illetve jobban tűri a városi használatot.
-
-
Nagyfejű
aktív tag
Sziasztok fiesta vásárlásán gondolkobom 2006 évjáratuakból melyik motoros a legmegbizhatobb, legolcsobban fentartható? Benzin, diesel is érdekel, eddig 1.4tdci néztem..
-
dellfanboy
őstag
válasz tomszli11 #29998 üzenetére
hibakodot olvastak ki? akar eloben? az hogy csereltek a lamdbakat nem biztos hogy jo. marmint hogy jol mukodnek. milyet raktak bele? vadi uj? legolcsobb?bontott?mas focusba ki volt probalva hogy mukodnek?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gmail
- Assetto Corsa
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fehérbe csomagolva: Acer Nitro V 14 notebook
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- TCL LCD és LED TV-k
- Parfüm topik
- Tea
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest