-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
height
aktív tag
válasz
tutikas #4237 üzenetére
Igen, fog látszani, ha mapból exportálsz, akkor vigyázz, hogy melyikből mert van olyan amelyikben direkt olyan ossze visza van a scenegraph listában, hogy ne lehessen ki szedni.
És ha exportálsz akkor az oncreate-ban figyeld meg hogy melyik script(lua) működteti, a triggert mert azt is ki kell szedni, ill.meg kell keresni a ki exportálandó mapból, meg keresni úgy tudod a legkönnyebben, ha meg keresed a mapp moddesc xml.-jét, megnyitod a notepaddal és ott lesz a lua.k fájl útvonala, és átrakod a lua.t, és te is meg Írod a mappod xml.jében a lua útvonalát. -
height
aktív tag
válasz
tutikas #4233 üzenetére
Próbáld meg, úgy hogy azt az értéket adod meg, mint ami a képen van.
Vagy, ha ez nem segít akkor keress egy másik vágohidat ahhol másik az említett értékek, és ki exportálod, majd be importálod a mapba, mint ha objektumot raknál, én is így szoktam ha nem bírok a triggerrel mit kezdeni. -
dimre70
tag
válasz
tutikas #4207 üzenetére
Amikor megnyitod az editort, próbáld meg a menüben "camera-wiew-......" (a pontok camera elnevezések), válassz egy kamerát.
Ha szerkeszteni akarod, hozz létre egy új kameranézetet és abban dolgozzál, ha a meglévőkben kezdesz mozogni megváltoztatod a térképet, és lehet nem úgy fog a játékban betölteni, ahogy kellene.
(lehet kihagytam valamit, sry, jó ideje nem bütyköltem már) -
vacs
veterán
válasz
tutikas #4209 üzenetére
Én Windows 10-en a keresőbe írom be (mert másképpen én se találom meg, úgy eldugták
), hogy rejtett fájlok és ott engedélyezem hogy látható legyen.
Utána itt lesz a mappa kb (nálam itt van):
C:\Users\tutikas vagy xy név\AppData\Local\GIANTS Editor 64bit 6.0.3Ezt kell törölni.
Ha így se megy, akkor sorry. -
dimre70
tag
válasz
tutikas #4195 üzenetére
Rossz helyen vannak, nincsenek az adott mappában a shader .xml-ek, ezért nem tudja megnyitni.
Keresd meg őket, nyisd meg a ..../shared mappát és helyezd át.
A második, valószínű két (vagy nincs) "aktiváló, vezérlő" billentyűparancs (betű) van megadva ugyanarra a folyamatra. -
n0tr3adY81
aktív tag
válasz
tutikas #4170 üzenetére
Akkor kicsit pontositok
A Scenegraph részen a fields-t lenyitva lesz field01, field02... stb. Úgy tudsz földet megvásárolhatóvá tenni, hogy az adott field számból interactive placement-el leteszed a fieldBuyTriggert, ugyanarra a koordinátára a fieldMapIndicatort. És jön a trükkös rész. A fieldDimensiont lenyitva találsz egy corner01_1 nevezetű transformot. Ezt a transformot leteszed a föld egyik sarkához, tovább lenyitva 2 további transformot pedig a saroktól lefele ill. jobbra eső sarkokhoz.
Effektive 3 ponttal kijelölöd a földek széleit, igy négyszögletű föld esetén a sarokpontot már magától számitja.
A földek árait a fieldxx transformnál a User Attributes részen találod.
Lényegében normálisan csak négyszögletű földeknél működik ez a sz@r, ha nincs jól kirakva, akkor "Ez nem a te földed" üzenetet kapod megmunkáláskor.
-
McEacrhan3
tag
válasz
tutikas #3808 üzenetére
Én ezt használom. Felcsatolható minden gyári rakodóra. Olyat még nem emeltem ami ezzel megemelte volna a hátsó tengelyt. Liebherr weight
-
zsolesz0803
tag
válasz
tutikas #3290 üzenetére
de ha megkeresed a traktor xml fájlban ezt a sort <bunkerSiloCompacter compactingScale="1.2"/> és a számot átírod nagyobbra akkor nem kell semmi segédeszköz pillanatok alatt megtömöríti a silót,esetleg ha a gépedben nincs benne ez a sor akkor ird be az xml-be és akkor bele kell írni a modDesc xml be is a specialization sorok közé így <specialization name="bunkerSiloCompacter" /> ha van kedved egy kicsit irkálni !
-
Newyorker
addikt
válasz
tutikas #3036 üzenetére
Köszönöm Gab.68 & tutikas, már nézem is őket
a Nádasfalva nagyon bejött, hatalmas map és jó nagyon
ízlésesen megvan csinálva, minden elismerésem a moddereknek! A Kaimast is megnéztem, az aranyos pici, igazi rozsdás lepukkant tsz
Most még majd az általatokat fogom megnézni, az 2 nap, csak a sok modpackot le kell szednem hozzájuk
-
Palafi
aktív tag
válasz
tutikas #2976 üzenetére
Szia!
Soilmod-hoz kerestem videót, és pont a 13-ból találtam egy megfelelőt. Attól még a 15-höz keresek, eszközt. De ettől függetlenül lehetne ajánlani egy az elképzeléshez hasonlóan működő ekét. Különben itt van az eredeti, és itt van a 15-ből. Plusz egy videó róla működés közben. Mindhárom az ekék közé van besorolva, és még mielőtt megírnátok, tudom hogy oda "írom" be, ahova akarom.
(#2979) pavika: Én kizártnak tartom, hogy lehet teljesen valósághűen játszani, mert a játék sem valósághű. Ettől függetlenül én is igyekszem korlátok közt tartani magam, de ott ahol egy földterületről 2000 tonna szecska jön le, hord el 20-30 tonnánként. Ha pedig mindent automatizálnék, azt nem nagyon nevezném igazából játéknak. Persze mindenki úgy játszik, ahogy neki jól esik, és megfelel az elvárásainak.
-
Palafi
aktív tag
válasz
tutikas #2063 üzenetére
A linkelt oldal legalján van, csak be kell hozzá jelentkezni. Bejelentkezés nélkül nem jön elő a letöltési link.
Igaz, hogy 0 Byte-nak írja, de itt is már hárman, a régi oldalukról több százan töltötték le.
Tartalma: zzzErtrag, ZZZ_OverviewDisplay, grimmePack, AGS_Silotrailer, és még egy valami, ami most nem jut eszembe. -
Palafi
aktív tag
válasz
tutikas #2055 üzenetére
Ezeket a dolgokat szerintem valamelyik Grimme fogja vinni, de sárgarépára én sem találtam még jót. Unna map-hoz letölthető extra modpack tartalmaz ilyeneket, de az is csak a káposztát és vöröskáposztát vitte nálam. Az AGS 1.2 térképhez tartozó "modpack"-ban van is, de regisztrálni kell, illetve még lehet más feltétel is. Annyira nem vagyok jó németből. Sajnos az eredeti oldalt nem tudom linkelni, mert most költöztek át ide, és az már nem működik. Annak biztosan tudnia kell, mert a térképen van sárgarépa.
-
n0tr3adY81
aktív tag
válasz
tutikas #2055 üzenetére
Multi kombájn. Vagy viszi vagy nem.
Alapesetben a plusz terményeket a maga a map tartalmazza az esetek 99%-ban. Adott esetben ugye a gyári gépek ezeket nem tudják, így kézzel kell beleírni, kiegészíteni a gépeket ezzel az infóval. Ez az egyszerűbbik része a dolognak, a plusz termény szállításának beírása a pótkocsiba már macerásabb (fillplane stb).Normális mapkészítőknél szokás az, hogy pakkban kiadják a mappal együtt a szükséges modokat, főleg ha ilyen sárgarépa hagyma stb. van benne, ami speciális fillplane-t igényel szállításnál.
-
Palafi
aktív tag
-
RCH663
aktív tag
válasz
tutikas #1636 üzenetére
Szia!
Biztos az egyik mod. Másold ki a mod mappádat, és töröld a tartalmát. Ha így megy, akkor jöhet a keresgélés hogy melyik.
Nekem valamelyik traktornál volt valami elbaltázott textúrázás, ami azonnal 4gb memóriát foglalt le magának, és lefeküdt tőle az app. Megkeresed, paraszt üt F8, boldogan tovább szánt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Vicces képek
- Medence topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPhone topik
- Ingatlanos topic!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- További aktív témák...
- Easun iSolar SMW 11kW Twin Hibrid inverter // Dupla MPPT // BMS // WiFi
- GAMER PC : RYZEN 7 5700G/// 32 GB DDR4 /// RX 6700 XT 12 GB /// 512 GB NVME
- GAMER MSI LAPTOP : 15,6" 144 HZ /// i5 12450H /// 16GB DDR4/// RTX 4050 6GB/// 1TB NVME
- Manfrotto 055 magnézium fotó-videófej Q5 gyorskioldóval
- Sony ECM-W2BT
- AKCIÓ! MSI B550 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA MSI 650W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 5900X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest