- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Netfone
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz FőDudu #20997 üzenetére
Az bizonyitott teny, hogy nem tesztelik le rendesen az autoikat?
Amugy a nyomatekra tuti van beepitett vedelem ami a kerekeket nem engedi bizonyos szazaleknal jobban elterni. Ez annyira alap, hogy meg nekem is elsore beugrik.Kormanyszog jeladotol fuggoen valamennyire elterhet a kerek fordulatszama (kanyarban vagy kiporgo kereknel) , egyebkent a fek beleszol (buta ASR megoldasa). Ez lehet alapbol benne is van az ABS-ben amit mastol vesz ugye. Es persze kikapcsolhatatlan.
Ha a hatóságok picit félretennék a rózsaszín szemüveget és jobban leauditálnák őket, akkor dőlnének ki a csontvázak a szekrényből. Aki jártas a szakmában, az azonnal levágja, hogy milyen érettségi fokon állnak az első modellek, amiket ők késznek kiáltanak ki. Kábé 2 év fejlesztés hiányzik onnan egy rendes OEM esetében. Iszonyatos felelőtlenség, de eddig vitte őket a hype.
A nyomatékos témában túlságosan leegyszerűsítesz mindent, ez nem így van. A motor vezérlését, a nyomaték elosztását te vezérled, nem magától értetődik. A motor core, a vehicle motion control, a driving dynamics tipikusan olyan témák, ahol nem egy-egy jóember kódolgat egy sarokban, hanem komplett csapatok nagyon komoly koordinációval és még komolyabb szimulációkkal és tesztekkel validálják le a modelleket.
Egy elektromos gép nagyságrendekkel gyorsabban tud szinte akármekkora nyomatékot akármekkora irányba leadni ha nincs rajta szoftveres korlátozás. Mire egy fékkel manipuláló rendszer csak elkezdené a féknyomást felépíteni addigra már szét is törted a féltengelyt a motorral és/vagy lehámoztad az összes fogat az osztóműben a fogaskerekekről.
Új hozzászólás Aktív témák
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- E-roller topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Hardcore café
- Melyik tápegységet vegyem?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Windows 11
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Autóhifi
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen