Hirdetés
- MIUI / HyperOS topik
 - Mobil flották
 - Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
 - Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
 - Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
 - Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
 - Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
 - Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
 - iPhone topik
 - Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
 
- 
			
						Mobilarena
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!) 
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			
						babe98
csendes tag
Téged lekoppintva megadtam a legutolsónak regisztráltét én is. Tovább is engedett.
Aztán kiderült, hogy az a kártya nincs is a hozzáadottak között
Szóval nem tudom milyen CVC-t kellett volna beírni oda...
Ja és megadtam ugyanazt a promó kódot mint pénteken de most nem látszik semmi "aji" - 
			
			
						babe98
csendes tag
Na, ma én két választ is kaptam tőlük, az egyiket egy 3 hete írt levélre :-))))) A másikat a szombati kérdésemre. Mindegyiknek az volt a lényege, hogy frissítsem az appot mert megoldották a hibát. Innen a sztori lépésről-lépésre ugyanaz mint nálad. Először kérdezgetett, mint egy új usertől, hogy blue, vagy black kártya kell, meg kért promó kódot, aztán meg ott voltak az adataim kitöltve. Már éppen készültem földhöz vágni a telefont mikor eszembe jutott hogy benézek ide... Megkíméltél egy nagyobb összegű telefonjavítási költségtől :-) Most tartok a cvv-s kérdésnél... Neked egyből elfogadta, amit beírtál? Melyikét adtad meg, amelyiket legelőször próbáltad hozzáadni, vagy amelyiket legutoljára?
 - 
			
			
						babe98
csendes tag
persze mindjárt elküldöm, de egyébként google translate-tel írtam. :-))
Sajnos mindjárt írhatom az újabbat is, mert megint lehalt minden.
Közben gondolkoztam valamin: Te mivel lépsz be, google fiókkal vagy email címmel amire "magic link"et küldenek és azt kell megnyitni? Én az utóbbival, és utána hal be mindig. Akit eddig megkérdeztem mindenki google fiókkal használja... - 
			
			
						babe98
csendes tag
óriási áttörést értem el :-)) Tegnap írtam nekik megint, hogy nem sikerül regisztrálni a kártyáimat, és hogy töröljék az összeset és elkezdem elölről az egészet. Most valami értelmesebb ügyintézőhöz kerülhettem, nem tudom mit csinált, de most már kicsit tovább jutottam mint eddig: sikerült bereggelnem a Revo fizikai kártyát, meg is jött rá az első ellenőrző terhelés, amit ugye mindjárt vissza is vonnak. Utána jött a második is, amihez kellene lenni a C-XXXXX kódos közleménynek. Na közlemény egyelőre nuku...
Ennek ellenére egy darabig minden happy-nek tűnt, jött az üzenet, hogy a Curve kártyát 5-8 napon belül megkapom, validáltam a telefonszámom stb, aztán mikor ránézek a "Card" menüre a bal alsó sarokban akkor látom, hogy azt írja, hogy "Your curve card order has been cancelled/declined." WTF???
a másik ami még nem kerek nekem, hogy a rewards kártyánál ezt látom:
ez lenne az 5 font amit a promo kódra kapok? vagy mi a szösz? - 
			
			
						babe98
csendes tag
detto ugyanezzel küzdök január óta. Már 3 féle kártyát is belepötyögtem, mindegyik után azt írta, hogy "siker", aztán a következő képernyő mégis "Something's gone wrong"... de ott meg hiáby nyomom a resendet, nem csinál semmit. Kilpés csak kilövéssel, ahogy írtad. Utána indításnál csak Curve logó. Ha törlöd az adatokat akkor indítható, először ki is írja, hogy "This card is verified!", de aztán megint "wrong-ba gone-ol" valami...
Én is írtam nekik, visszakérdeztek, hogy írjam le részletesen, meg küldjek képernyőmentéseket. Megcsináltam 5 hete nem válaszolnak semmit...
Esetleg van valaki akinél ugyanígy indult a dolog, de sikerült megoldania? - 
			
			
						peti123
csendes tag
Nekem ugyan ez volt kitöröltem a kártyát újra regisztráltam vagy 3x és utána sikerult. Nekem is elutasította de mégis elfogadta végül a kodot. Felhívtam a bankom és azt mondták nem ők utasították el hanem a másik fél szakította meg a tranzakciót gondolom szándékosan mivel így megkapom az smst és vissza utalni se kell a pénzt mivel le se vonta
 - 
			
			
						szuladam
aktív tag
-Régóta bent van a Rev, de ha jól emlékszem akkor a Revet automatikusan elfogadta és nem kérte a kódot.
(Visszanézve Reven 2x volt 1eurós terhelés és az egyiknél írt egy 4 jegyű számot, de szerintem automatikusan fogadta el) De írj a supportnak, 1 napon belül reagálnak és megcsinálják.-elindítja az appot, és a G+ ikonra rábökve egyből bent is van a kártyáim közöt
Semmit se lehet csinálni az appban, se fizetni, se a többi kártya adatát nem lehet látni, se pénzt utalni, csak azt tudod beállítani hogy melyik legyen az aktív kártya a Curve alatt.
Csak a kártyával tudsz véghez vinni bármilyen tranzakciót.-Nekem is mindig kérte az otthoni kártyám belépéskor, viszont ennek nem tudom az okát. (Lehet alapból az a céljuk, hogy ne csak a többi fintech cég kártyája legyen nálunk, hanem a főkártya is. Így több tranzakció megy rajtuk keresztül ergó lesz bevételük vmiből)
-Basszus, ha jól tudom a Curve pont így működik
Igen, de egy "szellem kártya" alá akarunk betenni egy másik "szellem kártyát" és csodálkozunk hogy nem engedi? ez kicsit paradox, szerintem nem csoda hogy tiltja... De ki tudja, lehet később engedik a virtuális kártyákat is. Elég új még a cég. (itt csak a rev virtuális kártyájára gondoltam korábban)Amúgy most eléggé rájuk jár a rúd, szóval nem csoda, hogy az elmúlt időszakban ennyi bugjuk volt.
 - 
			
			
						anadroid
senior tag
Én az Erste virtuális kártyát adtam hozzá először, abban - illetve a mögötte levő pénzben - nem lehet sok kárt tenni. Ezt követte a Revolut fizikai, majd megpróbálkoztam a R. virtuálissal (ez nem megy), majd az OTP MC NET-tel (rendben), és a végén ismét a R. virtuálissal (ami még mindig nem volt jó).
 - 
			
			
						zseko
veterán
Fasza, amíg dolgoztam, a háttérben bezáródott az app, most már a bankkártyát kéri, gondolom így buktuk mindketten a 5 font feltöltést, (eddig ugye a hálózati hibát nyomatta a referral code megadása után, megnézni nem tudom, mert bejutni ezek nélkül ugye nem lehet az appba. Ekkora egy szart
) 
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
 - Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
 - Windows 11
 - Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
 - Óra topik
 - Delphi programozás
 - MIUI / HyperOS topik
 - Allegro vélemények - tapasztalatok
 - Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
 - Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
 - További aktív témák...
 
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3623, 94% Akkumulátor
 - Bomba ár! Lenovo ThinkPad X390: i5-G8 I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
 - Apple iPhone 12 Mini 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
 - Minis Forum Mini PC MS-A2 Ryzen 9955HX RAM és SSD nélkül 1 év garanciával
 - Bomba ár! Dell Vostro 3550 - i3-2310M I 4GB I 250GB I DVDRW I 15,6" HD I HDMI I Cam I Garancia!
 
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
						

								
							
								
								![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
								
								
								
								
								
								
								
)
 pictigjis

