- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Google Pixel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Szuperkijelzővel készül a Huawei Mate 80 RS
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
babe98
csendes tag
Téged lekoppintva megadtam a legutolsónak regisztráltét én is. Tovább is engedett.
Aztán kiderült, hogy az a kártya nincs is a hozzáadottak között
Szóval nem tudom milyen CVC-t kellett volna beírni oda...
Ja és megadtam ugyanazt a promó kódot mint pénteken de most nem látszik semmi "aji" -
babe98
csendes tag
Na, ma én két választ is kaptam tőlük, az egyiket egy 3 hete írt levélre :-))))) A másikat a szombati kérdésemre. Mindegyiknek az volt a lényege, hogy frissítsem az appot mert megoldották a hibát. Innen a sztori lépésről-lépésre ugyanaz mint nálad. Először kérdezgetett, mint egy új usertől, hogy blue, vagy black kártya kell, meg kért promó kódot, aztán meg ott voltak az adataim kitöltve. Már éppen készültem földhöz vágni a telefont mikor eszembe jutott hogy benézek ide... Megkíméltél egy nagyobb összegű telefonjavítási költségtől :-) Most tartok a cvv-s kérdésnél... Neked egyből elfogadta, amit beírtál? Melyikét adtad meg, amelyiket legelőször próbáltad hozzáadni, vagy amelyiket legutoljára?
-
babe98
csendes tag
persze mindjárt elküldöm, de egyébként google translate-tel írtam. :-))
Sajnos mindjárt írhatom az újabbat is, mert megint lehalt minden.
Közben gondolkoztam valamin: Te mivel lépsz be, google fiókkal vagy email címmel amire "magic link"et küldenek és azt kell megnyitni? Én az utóbbival, és utána hal be mindig. Akit eddig megkérdeztem mindenki google fiókkal használja... -
babe98
csendes tag
óriási áttörést értem el :-)) Tegnap írtam nekik megint, hogy nem sikerül regisztrálni a kártyáimat, és hogy töröljék az összeset és elkezdem elölről az egészet. Most valami értelmesebb ügyintézőhöz kerülhettem, nem tudom mit csinált, de most már kicsit tovább jutottam mint eddig: sikerült bereggelnem a Revo fizikai kártyát, meg is jött rá az első ellenőrző terhelés, amit ugye mindjárt vissza is vonnak. Utána jött a második is, amihez kellene lenni a C-XXXXX kódos közleménynek. Na közlemény egyelőre nuku...
Ennek ellenére egy darabig minden happy-nek tűnt, jött az üzenet, hogy a Curve kártyát 5-8 napon belül megkapom, validáltam a telefonszámom stb, aztán mikor ránézek a "Card" menüre a bal alsó sarokban akkor látom, hogy azt írja, hogy "Your curve card order has been cancelled/declined." WTF???
a másik ami még nem kerek nekem, hogy a rewards kártyánál ezt látom:
ez lenne az 5 font amit a promo kódra kapok? vagy mi a szösz? -
babe98
csendes tag
detto ugyanezzel küzdök január óta. Már 3 féle kártyát is belepötyögtem, mindegyik után azt írta, hogy "siker", aztán a következő képernyő mégis "Something's gone wrong"... de ott meg hiáby nyomom a resendet, nem csinál semmit. Kilpés csak kilövéssel, ahogy írtad. Utána indításnál csak Curve logó. Ha törlöd az adatokat akkor indítható, először ki is írja, hogy "This card is verified!", de aztán megint "wrong-ba gone-ol" valami...
Én is írtam nekik, visszakérdeztek, hogy írjam le részletesen, meg küldjek képernyőmentéseket. Megcsináltam 5 hete nem válaszolnak semmit...
Esetleg van valaki akinél ugyanígy indult a dolog, de sikerült megoldania? -
peti123
csendes tag
Nekem ugyan ez volt kitöröltem a kártyát újra regisztráltam vagy 3x és utána sikerult. Nekem is elutasította de mégis elfogadta végül a kodot. Felhívtam a bankom és azt mondták nem ők utasították el hanem a másik fél szakította meg a tranzakciót gondolom szándékosan mivel így megkapom az smst és vissza utalni se kell a pénzt mivel le se vonta
-
szuladam
aktív tag
-Régóta bent van a Rev, de ha jól emlékszem akkor a Revet automatikusan elfogadta és nem kérte a kódot.
(Visszanézve Reven 2x volt 1eurós terhelés és az egyiknél írt egy 4 jegyű számot, de szerintem automatikusan fogadta el) De írj a supportnak, 1 napon belül reagálnak és megcsinálják.-elindítja az appot, és a G+ ikonra rábökve egyből bent is van a kártyáim közöt
Semmit se lehet csinálni az appban, se fizetni, se a többi kártya adatát nem lehet látni, se pénzt utalni, csak azt tudod beállítani hogy melyik legyen az aktív kártya a Curve alatt.
Csak a kártyával tudsz véghez vinni bármilyen tranzakciót.-Nekem is mindig kérte az otthoni kártyám belépéskor, viszont ennek nem tudom az okát. (Lehet alapból az a céljuk, hogy ne csak a többi fintech cég kártyája legyen nálunk, hanem a főkártya is. Így több tranzakció megy rajtuk keresztül ergó lesz bevételük vmiből)
-Basszus, ha jól tudom a Curve pont így működik
Igen, de egy "szellem kártya" alá akarunk betenni egy másik "szellem kártyát" és csodálkozunk hogy nem engedi? ez kicsit paradox, szerintem nem csoda hogy tiltja... De ki tudja, lehet később engedik a virtuális kártyákat is. Elég új még a cég. (itt csak a rev virtuális kártyájára gondoltam korábban)Amúgy most eléggé rájuk jár a rúd, szóval nem csoda, hogy az elmúlt időszakban ennyi bugjuk volt.
-
anadroid
senior tag
Én az Erste virtuális kártyát adtam hozzá először, abban - illetve a mögötte levő pénzben - nem lehet sok kárt tenni. Ezt követte a Revolut fizikai, majd megpróbálkoztam a R. virtuálissal (ez nem megy), majd az OTP MC NET-tel (rendben), és a végén ismét a R. virtuálissal (ami még mindig nem volt jó).
-
zseko
veterán
Fasza, amíg dolgoztam, a háttérben bezáródott az app, most már a bankkártyát kéri, gondolom így buktuk mindketten a 5 font feltöltést, (eddig ugye a hálózati hibát nyomatta a referral code megadása után, megnézni nem tudom, mert bejutni ezek nélkül ugye nem lehet az appba. Ekkora egy szart
)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Bluetooth hangszórók
- Hobby elektronika
- Autós topik
- Építő/felújító topik
- A lemondást javasolja az Intel vezetőjének Donald Trump
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Fizetős szoftverek ingyen vagy kedvezményesen
- iPhone topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Aorus B450 R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB ZALMAN I3 NEO 650W
- BESZÁMÍTÁS! Asus B550M R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4070 SUPER 12GB Be Quiet! Silent Base 601 850W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4070 12GB NZXT H710I Be Quiet 650W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R3 3100 16GB DDR4 120GB SSD 1TB HDD GTX 1050 Ti 4GB ZALMAN S2 TG Chieftec 500W
- Új HP VICTUS Gamer Tervező Laptop 15,6" -30% Bivaly i5-12500H 12Mag 16/512 RTX 4050 6GB FHD 144Hz
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 256GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2937, 100% Akksi
- BESZÁMÍTÁS! ASUS C246M i5 9400F 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1660 Super 6GB Zalman N4 Zalman 600W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest