- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Már be is futott a Galaxy A17 5G
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Szinte játékpénzért megvehető a Honor Play 10C
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Mobil flották
Hirdetés
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat csak a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
zseko
veterán
Én megkaptam a referall kód után járó 500 pontot, és a február 13-ai dátum van mellé írva, vagyis a legelső használati kísérletem.
De amúgy 'viccesek', először Elizabeth reagált, válaszoltam neki, erre John-tól jött a válasz, majd mikor neki megírtam, hogy az utolsó frissítés végül megoldotta a problémámat, Charlie válaszolt vissza. Megköszönte hogy megírtam, örül, hogy működik, és kedvesen megírta, hogy 'If there's anything else we can help you with, please don't hesitate to get in touch.'...
-
zseko
veterán
Most hogy mondod, lehet megírom nekik, hogy megoldódott.
Én a legutolsóét adtam meg, úgy okoskodtam, hogy csak azt kérheti tulajdonképpen amit utoljára adtam hozzá.
De már az én agyam is elszállt (azt hiszem érezhető is az egyik korábbi hsz-ből... de most is jogosnak tartom), és igen cifrán kiosztottam volna őket, legfőképp magyarul, (fordíttassák le ha akarják), de angolul is megkapták volna mellette (az angolomhoz mérten), pár napon belül.
-
zseko
veterán
Köszi!
Ha így sem megy, akkor kénytelen leszek felhívni őket, de azt nem szeretem annyira, mert 'telefonos angolt' nehezen értem.
Tulajdonképpen tök mindegy, mert ugyanaz a vége, de inkább a Google fiókot használom. Gondoltam másik email címmel megpróbálni, de hát elfogytak a hozzáadható kártyáim. -
zseko
veterán
Na, akkor én is megkérem, hogy töröljenek mindent. Bár azt még mindig problémásnak látom, hogy minden kilépés után meghal és nem működik rendesen, csak az adatok törlése után. Ha ezt ezután is mindig el kell majd játszani...
Továbbra is azt tartom, szar a program, legfőképp az az elképzelés, hogy kártya regisztrálás után tudsz csak belépni, addig nem. El tudnád küldeni privátban, hogy mit írtál nekik pontosan, angolul? Köszi! Hátha így hozzá tudok adni promó kódot is, mert már rögtön annál elhasalt...
Nekem azóta már megjött a Curve kártya, igaz használni nem lehet, de itt van a pénztárcámban
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3081
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU! 17,3Col! I7 9750H / GTX 1660Ti / 16GB DDR4
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550 R5 3600 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RX 5700 XT 8GB CM MasterBox MB500 700W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3083
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest