- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Komoly akcióval érkezik Magyarországra a Honor Magic V5
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
Hirdetés
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Jellemzően minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő kilencedik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de ritkán előfordulhat, hogy a 15. napig vagy még tovább kell várnod. Ilyen esetekben érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást arról, hogy a vásárlásod sikertelen volt. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zseko
veterán
válasz
#33403648 #308 üzenetére
Hol láttál te ebben személyeskedést?
Én az övében nem éreztem, a sajátomban meg mindig leírtam, kiemeltem, hogy nálam ilyen. Attól még másnál jó. Eleve igen ritkán futok bele, hogy valami ne működne nálam, szóval légyszi nézd el nekem, ha szidok egy programot, ami ráadásul a pénzemmel játszik. Eleve nonszensznek tartom, hogy addig semmit nem tudsz csinálni, amíg el nem fogadott egy kártyát. Törölni sem az el nem fogadottakat. Mert attól még megjegyzi a szerverükön, mert írja, hogy 'ez már hozzá lett adva', full uninstall és újrarakás után is. Ahogy írta, belépve sem tudsz gyakorlatilag sok mindent csinálni, így (számomra) érthetetlen a filemérete is, a többi banki appomhoz képest (pl. BB, Barklays), amiben azért nem csak 'kattintással kijelölöm mi legyen aktív', hanem utalást indítok, menedzselem a rendes bankszámláimat, stb. Mindegy, ne menjünk bele, biztos van rá magyarázat. Az meg szerintem a fórumra (mármint a szolgáltatás iránt érdeklődőkre) tartozik, hogy igenis lehet sz.pni a programmal, mert ha nem arról szól, hogy hogyan működik, mi a megoldás ha nem megy, akkor mégis miről szól? A személyeskedést én sem szeretem, nem is akarom behozni, egyébként itt amúgy is befejeződött volna az egész, ha írsz, ha nem
-
N0R
csendes tag
válasz
#33403648 #175 üzenetére
Ugyanígy vagyok én is, először kaptam egy választ arról, hogy a Black megújult, havidíjas lett. Arra írtam nekik, hogy OK, de a Terms-ben az van, hogy aki jan. 28. előtt iratkozott fel, az választhatja a régi feltételekkel. Erre annyit írtak, hogy vizsgálják, türelmet kérnek.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hálózatokról alaposan
- Battlefield 6
- Nintendo Switch 2
- Az érkező Call of Duty is megnehezíti a csalást
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kiegészítette az öregedő professzionális Radeonokat az AMD
- Háztartási gépek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- További aktív témák...
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3136, 95% Akkumulátor
- Lenovo ThinkPad T14 Gen1 Ryzen5
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iKing.Hu - Samsung Galaxy S25 Edge Használt, karcmentes állapotban 12 GB RAM / 512 GB tárhely
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest