- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- A HMD visszalép az USA piacáról
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Új hozzászólás Aktív témák
-
Amur
addikt
-
A Mini-vel sajnos úgy lehet csak érvényesülni multiban (úgy értve, hogy ne veszítsünk soha sem), ha veszünk pluszban nitró vagy gumi segédet is aranyért (elég a gumisat is, az olcsóbb).
Pro tuner + gumi segéddel 12,97x időket tudok vele menni úgy, hogy perfect-en indulok, azonnal be 2-esbe, 3-asba perfect váltás után azonnal nitró, majd a maradék váltások is perfect-re.LaFerrari-t meg úgy kezeld, ahogy pár hozzászólással korábban leírtam és nem fogsz vele veszíteni!
Úgy veszem am észre, hogy autóváltásoknál eleinte gyengébb ellenfeleket ad be a játék néhány streak erejéig.
Ugye írtam tegnap, hogy 300k RP-ig csak a Mini-t használtam.
Utána 340-350k RP-ig meg csak a LaFerrari-t és ezresével adta az RP-ket legtöbbször.
Ha mindezidáig csak a LaFerrari-t használtam volna, valószínűleg már 300k RP fölött csak fix-en kaptam volna a kevesebb RP-ket. -
1stVikman
senior tag
Minivel segítségek nélkül akár 13.321-ig le lehet vinni az időt.
Nem az számít, hogy T1 vagy T2, hanem az autó pontszáma. Nekem 3 Minim (Egy RYF edition, a John Cooper Works és egy Pro Cooper S) van, a legnagyobb 348 pontos maxra tuningolva. Simán bead mellé 350-ig T2-es autókat is, akiket még le lehet nyomni.
Váltási séma szerintem csak a perfect start+ perfect shiftekkel jön ki úgy, hogy a 3.-ba váltáskor kell elnyomni a nitrót. A startot 5000RPM körülire kell belőni, ami nekem úgy sikerül, hogy padlózom a gázt, majd a visszaszámlálásnál az 1 körül vagy utána picivel engedem el, és úgy esik vissza a fordulat kb. 5000-re. Kicsit kell gyakorolni, hogy mikor legyen elengedve, de 3-4 single verseny után szerintem meg lehet tanulni.
Ettől függetlenül kevesebb RP-t kapok vele, mint T5 autóval.Mostanában azt csinálja a multi a LaFerrarival, hogy 1-2 versenyre ad magasabb pontot (a plusz %-okkal 600-1100ig), aztán megmakacsolja magát, és mindegy mennyivel nyerek, vagy kit győzök le, elkezdi a fix 100 RP-t adni, ami alap szorzóval (garázsban 76 autó=+176%) csak 276 pont lesz. Mindegy, hogy Pro versenyre vagy World tour-ra megyek, nem számít RP-ben.
- T2 ellen
Időeredmény
Ha jól írtam a kódokat, akkor kattinthatóak a képek. -
Mindig csak a Berlinetta-val?
Az úgy borzalmas unalmas lehet!
Én 2 órát játszottam a Mini-vel, de már unom.Arra meg nagyon kíváncsi vagyok hogyan ad nálad a Berlinetta többet a Mini-nél.
Ha kártyákból húzott RP bónuszoktól eltekintve fix RP-t kapsz a versenyekért, akkor kérlek áruld el, hogy pontosan mennyit!Ha mindig változik, akkor az csak azért van, mert a 300k RP ellenére még mindig jutalmaz RP esővel a játék téged, ha jobban lehagyod az ellenfeleid.
kroki84:
Azért, mert vesztettél (mégha hajszálnyival is) és ezt a játékban elért, nyerésekkel kiérdemelt Tiszteleted bánja.
Magas lóról nagyot lehet esni elv alapján pedig minél több RP-d van, annál jobban büntet a játék vesztésekkor. -
...tehát továbbra is fogsz autóért multizni.
Evora egyedi festése nekem sem túlzottan tetszik, talán ez az első egyedi festés, ami nagyon nem jön be.
Az meg, hogy mennyire kemény a küzdelem, nem csak attól függ szerintem, hogy T4 vgy T5, hanem pl hogy kell-e single-ben előrehaladáshoz a nyereményautó-e vagy nem.
Ez a Lotus ugye kell és nem is volt feltétlen könnyű top 1%-ban végezni.
Nekem valamennyivel több, mint 600k RP-m jött össze és kilencszáz-valahanyadikként végeztem.Egyébként elég gyorsan akarnak végezni ezzel a mostani csapattal single-ben.
Most is a single-hez haladáshoz kell az aktuális Astron Martin majd és erre is csak 2 hetünk van.
Mostanában hanyagolják az előző autók újra berakását nyereménynek.Arra meg, hogy 300k RP után már csak 200-300-at adnak a versenyek:
Ezért játszom csak RP Event alkalmakkor és átlagban 400 fölött lehet versenyenként végezni.
Igyekszem minél kevesebb időt rááldozni már erre a játékra.
Szívesen nyomnám emellett a CSR Classics-ot is, de emellett a játék mellett egyszerűen nem fér bele. -
Szia!
Ezaz hogy nem tudom, hogy most biztonságos-e a kapcsolat, szóval hogy megbízhatok-e benne vagy sem.
Mert olyanra gondolok most itt pl, hogy az oldal küzködik átmenetileg ezzel a problémával és a számítógépünkre esetleg adatlopási kockázattal járhat (nem annyira értek am hozzá).Tök jó lenne a fejlesztőktől valami megerősítés erről.
-
Mielőtt még nem volt LaFerrari, addig az is volt a legbikább, de úgy tűnik multiplayer szezonokban ismétlődnek a megnyerhető kocsik.
Bár az is igaz, hogy ami egyszer volt, az csak nagyon soká lesz legközelebb.
Szóval ha most lemaradtál a legutóbbi Venom GT-s multis szezonról, akkor lehet jobban jársz, ha most megveszed.Viszont...
Amit megveszel, az ugye nem lesz Pro, azzal csak is sima, Free multiplayer versenyeken tudsz játszani, amik ugye nagyon gyéren adják az RP-t.
Ha nagyon szerencséd van, akkor World Tour versenyeken tudsz vele részt venni (ugyanannyira adja az RP-t, mint a Pro változat), de ahhoz nemzetiségi egyezés kell.Multiplayer-ben meg nem lehetetlen dobogós top helyezettnek lenni.
Igaz nekem van időm játszani, de mostanában tényleg csak úgy játszom, hogy max egyszer 1 héten (és ez nem is minden héten), viszont akkor a fél napot rááldozom és így vagyok top 1%-os mindig.
Legutóbbi szezonban 750k RP-t hoztam össze így.
Igaz, dög unalmas tud lenni, mikor hosszú órákon át ezt nyomom, de este játszva, némított játékhangok melletti MusicFM mellett el tud telni vele az idő. -
Berlinettával nagyon sokat játszottam régen és csak a dollárokért vehető segédeket használva 7,3 sec-es időket is tudtam menni azzal a technikával, hogy perfect indulás után azonnali nitró, közbe gyorsan fel 5-ig, majd a maradék váltások perfectre.
Igen, a garázsban lévő kocsik száma befolyással van a kapott RP-kben.
Azt meg, hogy mennyi RP kell jelenleg a top 3%-ba, azt nem tudom.
Az ilyen infókat annak idején facebook hozzászólások között vadásztam össze magamnak (mikor még komolyabban érdekelt a játék).
Feri1977:
A fejlesztőknek pont ez a célja, hogy fizess a játékba a gyorsabb előrehaladásért vagy pedig farmolj magadnak, ami elég sok idő tud lenni.
Annak idején mikor még nem volt multiplayer én is rengetegszer játszottam újra ugyanazokat a versenyeket, viszont a multiplayer igen is hoz a konyhára, csak persze nem mindegy, hogy milyen autóval próbálsz szerencsét, na meg minimum Pro Tuner segédnek ott kell lennie.Azt mondom jelenleg, hogy akinek pénz kell, az felejtse a single-t, csak is multiplayer!
Nekem jelenleg 1 kezemen megszámolható autómennyiség hiányzik csak a teljes gyűjteményből, minden jelenleg meglévő fullra van tuningolva és még így is van jelenleg 54 millióm, amit szerintsm sohasem fogok tudni elkölteni ebben a játékban.
-
Én mindig használom a Bloggert, főleg már 300k RP fölött, ugyanis véletlenül is ki tudok kapni (pl nálam szokott olyan lenni, hogy valamiért nem veszi az érintést és nem akar váltani és az olyankor még Blogger megléte mellett is idegesítő, hát még nélküle).
Emellett próbálom az épp aktuális RP Boost-os kocsinak a megfelelő technikáját megtalálni, amivel a leggyorsabb időt tudom menni (Pro Tuner + Blogger).
Ha nem sikerül és néha még úgy is elvernek, viszont szeretném kihasználni aznap az RP Boost lehetőséget, akkor hozzácsapok ahhoz a kettőhöz némi aranyért egy 1 órás Nitro segédet és úgy tudok érvényesülni már veszítések nélkül az adott autóval. -
Az óra állítás az alap, mikor rászánom a játékra a fél napomat, sokszor a végére már másfél nappal előrébb járok dátum szerint.
Ezen kívül sima, ingyenes versenymódban nem játszom, hiszen az nagyon nem ad RP-t és figyelem azokat a napokat, mikor RP boost event van és azokon a napokon játszom.
Én így gyűjtöm az RP-ket.
-
Mobilnetről vagyok és most nem tudok utánanézni a telód specifikációjának (lehet nem elég erős a játékhoz),de szerintem írjál rá a supportra! Játékon belül tudsz nekik írni kényelmesen. Esetleg előtte az oldalukon található FAQ-ot átolvashatod, hogy szerepel-e a problémád és van-e rá valami érdemi javaslat.
Egyébként írod, hogy multiplay-ben van ez a gond...
Tehát single-ben játszva, ott tök simán megy a játék, akadás nélkül?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Dell Latitude E6540 akár Játékra is.15"6 FHD,I7 4800MQ,HD8790,16GBram,500GB sshd,gyári töltö
- HP ELITEBOOK 855 G8 Ryzen 3 5400U 16gb ram 256ssd FHD IPS Gari
- HP ELITEBOOK 850 G8 i5 1145G7/16GB ram 256ssd/FHD
- Újszerű Lenovo Legion 5 - 15,6"FHD IPS - Ryzen 5 5600H - 16GB - 512GB SSD - RTX 3050 - Win11 -MAGYAR
- ÚJ Lenovo LOQ 15IRX9 - QHD 165Hz - i7-13650HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év garancia
- PlayStation Plus Premium előfizetés 3291 Ft / hó áron!
- AKCIÓ! ASRock Z370 i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD 2060 Super 8GB Zalman Z9 Plus Enermax 750W
- KAMATMENTES Részletfizetés Alienware DELL monitor
- Bomba ár! Dell Latitude E6400 - Intel P8400 I 3GB I 160GB I 14,1" I Intel VGA I Garancia!
- Samsung Galaxy Xcover 5 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest