- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Milyen okostelefont vegyek?
- Légies iPhone halvány színei
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Google Pixel topik
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- iPhone topik
- Mobil flották
Új hozzászólás Aktív témák
-
kroki84
tag
válasz
1stVikman #1022 üzenetére
Én ma játszottam 10 percet, és bekerültem a top 10%-ba. Valahogy nem veszem észre, hogy sok ember törné magát ebbe a seasonba. Nekem még nincs meg ez a kocsi, sajnáltam rá 21 millát. Szerintem 20 nap alatt simán meglesz a 1%. Bár most elég a 3 is a pro-hoz. Törni nagyon nem fogom magam.
-
válasz
1stVikman #832 üzenetére
Szerintem vedd meg az AUDI-t 21 milláért, én is megvettem amint tudtam.
Ahogy látom te is hajtassz a minél több kocsira és egy idő után már úgy sem fogsz tudni mire költeni (jó, ehhez különösen durván kockának kell lenni).Ja és nem azért ajánlom a megvételét, mert hogy jó autó lenne, mert egyébként semmi extra. Csupán csak mert +1 kocsi a garázsba, így +1 RP pont versenyenként.
A rá elköltött milliók meg multiban gyorsan visszajönnek. Jelenleg 3 db olyan AUDI-t tudnék venni a mostani mellé még, de én nem is vagyok normális, ha játékról van szó. -
válasz
1stVikman #771 üzenetére
Az nagyon jó lenne, ha név alapján biztosra lehetne tudni, hogy "kocsinyerhetős" verseny-e.
Valami azt súgja, hogy ezzel kapcsolatban praktikusabb lenne készítenem egy saját táblázatot, amibe kigyűjtöm a neveket, hogy még kiktől hiányzik kocsi és minden egyes Payback verseny előtt szemmel végigfutom ezt a listát, hogy adott versenynél számíthatok-e izgalmakra-e vagy nem, de ezt a dolgok már túl macerásnak érezném.
Kíváncsi vagyok, hogy ti hogyan csináljátok.
-
válasz
1stVikman #740 üzenetére
De végülis ha úgy nézzük, ha egy kocsit odakínál -50%-os kedvezménnyel, akkor akár meg is érheti kipótolni IAP-pal azt a kevésnyi különbséget, legalább jóval hamarább érheti el az ember azt a határt, hogy nem kell aranyat költeni kocsira, hanem mehet multiban benzire meg egyebekre.
Venom GT technikájáért meg köszönet, még nem játszottam vele mostani Booster indulás óta, legalább nem kell vele szerencsétlenkednem majd.
-
válasz
1stVikman #664 üzenetére
Igen igen, az tegnap este nekem is feltűnt, hogy 5 perces segéd alatt a korábbinál eggyel kevesebb versenyt tudok csak letolni és feltűnő igen, hogy a menü beakadgatása miatt van ez nálam is.
Ott is igyekszik a játék a 60 fps-re, viszont mintha nem bírná a motor és gyakoribb lenne cserébe az akadás, ami összességébe a korábbinál gyakrabban készteti ásításra az embert.Csak nem akartam én említeni először, mert én közben MusicFM app-ot is futtatok, hogy ne legyen olyan unalmas a verseny és arra gondoltam, hátha az miatt vannak a menü akadások, de akkor nem.
Viszont verseny alatt nekem végig vaj sima a játék mindig, sehol egy mikrolag, csak is a menüben észlelhetőek ezek és nekem eddig óratekerések alkalmával nem töltődött be újra a játék azóta egyszer sem, pedig frissítés előtt előfordult nálam is.
A Napi versenyek új helyszíne tényleg szép, csak kár, hogy azokon a versenyeken nem érünk rá nézelődni, mert ugye a mindig más autók miatt a sebességváltást kell figyelni.
-
Amur
addikt
válasz
1stVikman #595 üzenetére
Nekem nincs ilyen problémám, még olyat is elbír hogy háttérben futva hagyom, közben böngészek, más app-ot elindítok,majd visszalépek és folytatom.
1Giga ram van egy gsmart roma r2-ben, jellybean alatt fut.
Egy app lövi ki kapásból, az pedig a másik CSR (ha classic után simát, vagy fordítva indítok) -
válasz
1stVikman #588 üzenetére
Ez a gyors időtekerés utáni játék újratöltés probléma nálam is előfordul és nagyon idegesítő tud lenni.
Pedig nem olyan gyenge vason játszok vele (LG G2).
Viszont azóta van ez, mióta CM12-vel lollipop-ról játszok, szóval azt mondom nem feltétlen a telefonunk miatt van ez (mondjuk te lehet nem lollipop-on vagy).
Na meg ez a játék technológiailag hagy kifogásokat maga után, ehhez jön még az 5.0.2-es android memory leak jelensége... végülis nem kell csodálkozni. -
_stick_
őstag
válasz
1stVikman #546 üzenetére
A váltás a szokásos, nagyjából ugyan az, mint ami írtál:
perfect start egyből nitró és a lehető leggyorsabban felpakolni 4-be, majd perfect váltások, én a 7. sebességet kihagyom, az pont a célnál lenne perfect.Multiban PT-el annyi a különbség, hogy 5-ig rakom a startnál
-
-
válasz
1stVikman #510 üzenetére
Igaz én csak egy full benzintartálynyit multiztam most az Evora-val, de Pro Tuner-rel és azzal a technikával, ahogy te játszottál vele single-ben, azzal én boldogultam.
Nyílván a sokadik streak-ben akkor már engem is szopatott volna.Én P1 GTR-el fullosan kituningva Mechanic nélkül nyomtam le a Boss-t autó elnyerősen.
De csak mert ugye én is kihasználtam, hogy lehet trükközni a váltásokkal. -
Amur
addikt
válasz
1stVikman #495 üzenetére
Igen. Benyát tényleg nem vennék.
Azt hittem belenyúltak valamibe. Monotonítás van rendesen a játékban, sokszor nem is értem miért köt le még mindig..
Ugrade sorrendre van valami ésszerűségi?
Valahol mintha azt olvastam volna hogy nitrot kell elöszőr felnyomni,mert az ugye egyáltalán(?) nem befolyásolja a kocsi besorolását, majd a gumikat, és utána a váltót,motort,turbot.
A karosszériát és a karburátort(intake az akar lenni?) utoljára érdemes hagyni.
Ennek igazából single módban van jelentősége, de én még a crew bossokat "gyilkolom" -
válasz
1stVikman #489 üzenetére
Úgy szempillantás alatt képesek menni elfele a milliók igen.
Nekem már csak az új kocsik kituningolásával kell foglalkoznom, szóval költeni én már csak néha tudok komolyabban.Igazából ilyenkor lenne érdemes belekezdeni mondjuk a Classics játékba is, mert érdekelne amúgy a veterán világ, viszont ha már ennyi mindent szereztem ebben, csak tovább akarom még bővíteni a multiban nyerhető új autókkal a gyűjteményemet.
Multival meg nagyon sok időt el kell tölteni és gondolom a Classics játék sem lehet kevésbé időrabló egy játék. -
válasz
1stVikman #482 üzenetére
Ez ám a jól felkészített hozzászólás!
...és még a végére nekem is válaszoltál.Az Evora-nál én 3-ba váltás után lőttem csak a nitrót.
Meg sem fordult a fejembe, hogy 2-től nyomjam neki.
Ezek szerint ezt kellett volna tennem és talán meglett volna a boss kocsi is. :/Az az Aston nem egészséges nálad.
Én 704-es formában használtam az elejétől kezdve és semmi problémám nem volt vele.
Írj a support-nak szerintem!
Hátha történik csoda és egy jövendőbeli frissítésnél nem csak új tartalmakat kapunk, hanem tényleges hibajavításokat is."...de brutál drága a tuning"
Látom neked is kétjegyű milláid vannak. Hova spórolsz?
Én új kocsinál úgy szoktam, hogy ha vannak tuning kártyáim, akkor először végigvezetem velük a Turbo oszlopot, majd ha marad, akkor a Nitró fokozatait.
Utána zsebből fizetek minden továbbit.
Megjegyzem nekem sem sokkal több pénzem van a játékban, 55 millió általánosságban mostanában, ami ugye multizással elég gyorsan gyarapítható (főleg World Tour-okat játszva).
Költeni meg már nem nagyon kell sokat játékbeli pénzből a játékban. -
válasz
1stVikman #470 üzenetére
A kettő Mclaren-es boss tuti meg lesz Mechanic segéddel (ha kihasználod, hogy lehet azoknál sokadikból indulni), a másik kettőre meg nagyon kíváncsi leszek neked össze jön-e.
Nekem azok nem sikerültek (nem lehet azokkal rajtnál felváltani sokadikba).Én a T4-es Continental-t pont nem próbáltam még, a T3-as féle technikáját meg, amit tegnap írtam módosítanám, miszerint a nitrót akkor lövöm csak el, mikor felváltok 5-be (vele egy időben).
Így jobb időt lehet befutni.
Aztán időközben sikerült, hogy kipróbáljam ezt az autót ezzel a technikával úgy, hogy minden segéd mellettem volt...
Kb tized másodpercnyi hátránnyal végeztem mindig, mintha simán csak Pro tuner segéddel mentem volna.
Bár azt már megszokhattam, hogyha olyan autóval megyek, ami bírja a sokadikból indulásokat rajtnál, annál valamiért csak hátrány, ha van aktív Gumi segédünk.Más:
Vettem valami T5-ös Ford-ot 110 aranyért...
Pont 110 aranyam volt akkor, szóval nulláztam magam e téren.
Rögtön ezek után single-ben látom, hogy Payback versenynél Alberto ellen mehetek (Ferrari F40), akinek a kocsija még nincs meg.
Na de úgy tudom a kocsinyerős versenyekhez feltétel, hogy minimum 2 aranya legyen az embernek (ami nekem ugye akkor épp nem volt).
Ennek ellenére versenyeztem, de nem kínálta fel a végén a kocsiját még egy verseny erejére tétnek (pedig direkt kitanultam előtte a megfelelő váltást az F40-el), simán csak nyertem és kaptam a szokásos jutalom pénzt és kész.
Szerintem rohadék volt a játék, mert tudta, hogy én szeretném azt az autót, viszont abban nem voltam biztos, hogy mi lesz így, hogy nincs semmi aranyam sem, gondoltam kipróbálom... ez lett.
Ha lett volna minimum 2 aranyam és akkor be is adta volna a lehetőséget, hogy elnyerjem a kocsit, akkor sz#pjon le a köcsög játék, hogy pont ilyenkor kell beadnia autónyerős versenyt.kroki84:
Nekem ebben a játékban egyedül egy T5-ös Mclaren nincs meg (pontosan nem tudom most melyik így fejből). -
válasz
1stVikman #462 üzenetére
300k RP-t még el is lehet érni 2 óra alatt, de utána már elég gyanús a dolog tényleg, mert náluk is csak csöpögniük kell(ene) az RP-nek versenyről versenyre.
Bár olvastam valahol FB-n, hogy ajánlott rögtön szezonkezdésnél megvenni valós pénzért az összes segédet 24 órára, mert valahogyan lehet velük aratni.
Gondolom ez úgy értendő, hogy jobban lehagyjuk az ellenfeleket és jobban jön az RP, de 300k RP fölött már úgy is mindegynek kéne lennie (szerintem).
Kipróbálni azt a módszert biztos nem fogom.Az új Aston-nal még nem versenyeztem, de az általad írt dupla váltást még eddig semmilyen autónál sem tapasztaltam a játékban. Majd este kipróbálom én is (bár nálam már full tuningos, de majd max leveszek két turbo upgrade-nyit, hogy olyan esélyeim legyenek, mint nálad).
Payback versenyeknél mindig azzal a névvel futnak az "autónyerős" emberek, akik ellen valóban játszottunk korábban single-t?
Csak mert akkor kijegyzetelem magamnak valami wiki féle oldalról, hogy kiktől hiányzik pontosan boss autó és akkor legalább tudni fogom, hogy számítsak-e autónyerési lehetőségre.Ha nyersz Pro-t a Berlinettából, akkor lecseréli a jelenlegidet, szóval nem bővül a garázsod általa.
Ha esetleg 2-3%-ban végzel, akkor a leírás szerint cumi van, mert plusz (ugyanolyan) kocsid szerintem nemigen lesz és ráadásul arany nyerés is 4%-tól van.
Ha valóban így működik és netán top 2%-osként végezném, én törölni fogom ezt a játékot és kérvényezni fogom a profil-om végleges törlését, a jövőben pedig feketelistásként fogok tekinteni a NaturalMotionGames játékokra. -
Amur
addikt
válasz
1stVikman #438 üzenetére
Kellett azért az!
Én elrontottam, mert reggel leültem hogy lejátszom az éjszakait, de előtte beléptem, utána pedig hiába tekertem vissza, és adagoltam neki az időt, egészen a belépésem időpontjáig nem adott már benzint..
Tanulság: belépés előtt kell visszatekerni.
Az előretekerésnél nem tapsztaltam ilyet(sőt ott csak "asztalra" rakja az ember, teker kicsit, gyorsan vissza, és tolja a streak-eket tovább).
Nem gond, én nyugodt szívvel lejátszom még a holnap estit is akár, mert úgy sem lesz lehetőségem a meló +utazás miatt tolni. -
_stick_
őstag
válasz
1stVikman #429 üzenetére
Nekem papa biz jött payback-re, az Ő és Ablerto autója nincs meg. WT-ből van két európai boss, akiknél az ucsó verseny van hátra, 7 aranyból 3 autó, így ajánlom kihasználni. Ha időközben bejönne Alberto is, akkor várnék vele, míg legalább 1 boss nem lesz utolsó versenyre.
A g+ szinkronizál, majd wifi és mobilnet kikapcs, utána mehet a verseny. Ha sikerül g+ szinkron mehet, ha nem, akkor adatok törlése majd g+ szinkron és mehet elölről.
Így nem vesztesz aranyat. -
Amur
addikt
válasz
1stVikman #406 üzenetére
Köszi.
Az volt akkor a hiba hogy én 4.után lőttem el a nitrot,nem induláskor. Na faragunk még akkor kicsit az időből.
Egyenlőre még magabiztosabb vagyok multiban az Agera-val.
Én még rendszeresen kapok kocsit, de csak T4-ig, T5-ös kocsihoz még nem kaptam kártyát.(vagy az nincs is?) -
válasz
1stVikman #397 üzenetére
Kb én is ilyen időket megyek azzal az autóval, bár én 7,63x alá nem tudtam menni csak Pro tuner-t használva, szal te ügyesebb voltál.
Örülök neki, hogy nem annyira feltétel pluszban aranyért még egy segédet használni vele, bár 20 percnyi játék alatt volt, hogy adott egy másik 650S-t, ami gumisegédet is használva levert.
Lehet további játék után gyakrabban adogatna be szopatós ellenfeleket, majd este próbálgatom még.Nem annyira van ennél az autónál határozott technika szerintem, írtó hülye váltásos egy autó ez, meg rajt utáni felpakolhatás sem elég pattogós (mint pl LaFerrari-nál).
Szinte egész pálya hosszában pörgeti a kereket. -
válasz
1stVikman #387 üzenetére
Na ezt nem tudtam, hogy a Payback versenyek néha újra nyerhető boss kocsikat tudnak andi. Nem találkoztam még ilyennel.
RYF versenyeket meg max G+ alól fogok nyomni, csak úgy látom a support oldal (hogy beírjam nekik ötletnek) még mindig lejárt tanúsítványokkal dolgozik, ami elég gáz, mert már hetek óta ilyen.
Ennyire azért nem kéne ilyen trehánynak lenni, még akkor sem, ha megtehetik a fejlesztők. :/ -
1stVikman
senior tag
válasz
1stVikman #378 üzenetére
Folytatás.
UK - Spitfire crew
Kirstie - McLaren F1 GTR, 1/4 mérföld, 9.081
Aiden - Lotus Evora GTC, 1/4 mérföld, 9.272A többiről sajnos nem találtam.
Jelenleg a 650S boss harcnál vagyok, de még nem álltam ki vele, így időt nem tudok.
Ugye az Aston Martint csak most lehet megnyerni, a boss meg csak utána jön.RYF 3 csillaghoz szükséges idők:
Tier 1
Audi A1: (13.371)
BMW 125i: (13.305)
Dodge Dart RT: (13.277)
Ford Focus ST: (13.384)
MINI Copper S: (13.328)
MINI Cooper RYF: (13.349)
MINI John Cooper Works: (13.324)
Mercedes A250 Sport: (13.276)
Nissan Altima Coupe: (13.151)Tier 2
Audi TT RS: (12.061)
BMW 1M Coupe: (12.118)
BMW Z4 sDrive35i: (12.177)
Chevy Camaro SS: (12.077)
Dodge Challenger RT: (12.120)
Dodge Charger RT: (12.043)
Ford Focus RS: (12.279)
Ford Mustang GT: (12.036)
Jaguar F-Type: (11.993)
Nissan 370Z: (12.107)Tier 3
Audi RS3 Sports back: (10.903)
Bentley Continental GT V8: (10.806)
BMW M3: (10.712)
BMW M6: (10.819)
Chevy Camaro ZL1: (10.927)
Dodge Challenger SRT8: (10.875)
Dodge Charger SRT8: (10.971)
Ford Mustang Boss 302: (10.816)
Ford Mustang Boss LS: (10.780)
Jaguar XFR: (10.874)
Mercedes C63 AMG: (10.88)Tier 4
Alfa Romeo TZ3: (9.137)
Audi R8 V10 FSI: (9.507)
Bentley Continental Super sports: (9.286)
Corvette ZR1: (9.561)
Ford GT: (9.489)
Jaguar XKR-S: (9.322)
SLR McLaren: (9.332)
McLaren F1 GTR: (9.099)
Mercedes SLS AMG: (9.336)
Nissan GT-R: (9.502)
Pagani Huayra: (9.244)
Pagani Zonda S 7.3: (9.073)
SRT Viper GTS: (9.330)Tier 5
Audi R8 LMS ultra: (7.873)
Audi R8 LMS ultra CSR: (7.855)
BMW Z4 GT3: (7.766)
Chevy Camaro GT3: (7.796)
Ford Mustang Cobra Jet: (7.880)
Ford GT CSR: (7.806)
Koenigsegg CCX: 7.887)
McLaren MP4-12C: (7.917)
McLaren MP4-12C GT3 SE: (7.793)
Nissan Nismo GT-R GT3: (7.910)
Pagani Zonda R: (7.881)
Ruf RT 12R: (7.782)
Hennessey Venom GT: (7.762) -
válasz
1stVikman #368 üzenetére
Inkább majd beírom játékon belül a fejlesztőknek Suggestion-ba, hogy szerintem tök jó lenne, ha G+ kapcsolaton keresztül is tudna működni a csillag gyűjtöde.
Még a végén hátha hozzámcsapnak némi aranyat is ötlet jutalmazásként.Azt meg valahol sejtettem, hogy csak az a Zonda az exkluzív autó ebben a kategóriában, csak azért gondoltam rákérdezek.
Köszi! -
válasz
1stVikman #365 üzenetére
Az érdekelne, hogy mennyi az az autó mennyiség, amit csak is kizárólag ilyen 3 csillagos versenyekkel lehet megszerezni.
Mondjuk semmiképp sem adnám meg a Facebook-omat neki és nem azért, mert félek megadni a játéknak, hanem mert kamu Facebook-om van, kamu névvel és hozzátársítva a játékhoz, azzal a kamu névvel szerepelnék játékon belül mindenhol.Jelenleg az igazi nevemen lévő G+ van megadva a játéknak, amivel ugye a saját nevemmel vagyok a játékban.
Nagy kár, hogy ez a csillagos versenyzés mindenképp csak Facebook-kal megy és nem számítanak a játéknak a G+ ismerősök.kroki84:
Szívesen! -
Amur
addikt
válasz
1stVikman #317 üzenetére
Nem olyan rossz az az Agera. Kezdek ráérezni!
Nekem jobb időt sikerült(jóval futni) ha kettesben kihúzatom hármasig,majd onnan rögtön 5.-ig váltok,rögtön nitro,és hagyom 6.-ban pörögni,már nem váltok 7.-be.
Upgrade-ra nem költöttem hogy ha mégsem válik be akkor tudjak másik kocsit venni(ahogy elolvastam a hsz-ed hogy gyenge gép, vettem is egy Z4-et),de miután ráéreztem, végigtolom ezzel a T5-öt, sőt lehet multiban is kipróbálom. (karrierben a hard ellenfelek is könnyedén mennek ezzel a váltási technikával)
Egy berlinettát mindenképpen veszek majd, daily battle-ban volt módom kipróbálni, nagyon bejött._stick_ : próbáld ki a ZR1-et, jó kis gép az! (nem csak a nick-em miatt mondom
)
korábbi hsz-ben leírtam a nyerő shifting pattern-t hozzá. -
válasz
1stVikman #313 üzenetére
Az a baj én sajnálom az aranyat benzinre, viszont megtehetem, hogy annyi időt fordítok összességében a játékra, amennyit szeretnék.
Így én bizony pörgetem az órát, bevállalva a streak nyerési bónusz nullázásokat.
Az órapörgetés nálam már amúgy rutinművelet, pillanatok alatt megvagyok vele és semmi macerát nem érzek vele kapcsolatban.Az olyanok mondjuk engem is nagyon csábítanak, mikor maxosra sikerül tornázni a streak bónuszokat, hogy benyomok aranyért benzint, de aztán mégsem vállalom be (mint mondtam van időm szerencsére játszani).
Majd akkor fogok benzinre költeni, ha meglesz az a maradék 2 db T5-ös autó a gyűjteményemből, amiket csak aranyért tudok megvenni (vagy esetleg a közeljövőben multiban megnyerni).
Aranyra külön nem szándékozok költeni.
Örüljenek, hogy vettem még a kezdetekben egy nagyon alap arany csomagot pár száz forintért, aztán időközben befigyelt még egy extra tank és ez a mostani valentini Ferrari.
Összességében már így is ezreket költöttem egy mobilos játékra (technikai támogatás meg megjegyzem továbbra is elég szegényes, pedig lehet bevételük bőven).kroki84 :
"Az a baj, hogy nem lehet kiszámítani, mikor melyik módszer a legjobb."
Igaz lehet, de szerintem ez inkább csak olyankor téma, mikor már 300k RP fölött van az ember.
Addig szerintem nem kell vele foglalkozni, csak sorra nyomatni a streakeket egymás után azzal a verdával, amivel a legjobban le tudjuk hagyni az ellenfeleket.corvette:
Nagyjából jól fordítottad le azt a netes írást, bár annak az illetőnek sem teljesen tökéletes az angolja, ahogy olvasom (bár nekem sincs nyelvvizsgám angolból).A Classics-nak úgy tűnik valóban nincs topikja, de szerintem ide is beférnek a vele kapcsolatos írások, max legelső szó legyen csak annyi az adott hozzászólásban, hogy "Classics", aztán alá mehet a szöveg rendesen.
-
válasz
1stVikman #300 üzenetére
Üdv és osszad te is a véleményeket, pörögjön a topik!
Elnézést, hogy nem írtam, hogy az a váltási technika Pro tuner segéd mellett működik csak!
Nálam már olyan alapvető, hogy anélkül nem megyek egy versenyt sem, hogy el is felejtettem megemlíteni.
Én is 7.08x körül szoktam a LaFerrari-val teljesíteni így és nekem is ugyanannyival rosszabb az időeredményem a gumis segéddel, mint nálad.Tapasztalaim szerint általában azoknál az autóknál hátráltat a gumis segéd, amelyek engedik, hogy nagyon sokadik sebességi fokozatból induljunk és úgy is indulunk velük.
Ahhoz képest, hogy ez a 3. nap a szezonból, elég szép nálad az a 350k RP mennyiség, így tuti nem adnám már top1%-nál alább a helyedben.
Szóval hajrá neked is, meg mindenkinek!
kroki84:
Szívesen!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kuponkunyeráló
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Gaming notebook topik
- Bittorrent topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Nintendo 3DS és DS topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Xbox Series X|S
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Újszerű Asus Vivobook S 15 S5507 -15,7 2.8K OLED X Elite X1E - 32GB DDR5 - 1TB - Win11 - 1 év gari
- Szép! DELL PRECISION 7740 Tervező Vágó Laptop -60% 17,3" XEON E-2286M 32/1TB RTX 5000 16GB! UHD 4K
- MSI GeForce VENTUS 3X RTX 3070 Ti 8GB OC GDDR6X 256bit videokártya
- Asztali PC , i7 9700K , RX 5700 XT , 32GB DDR4 , 500GB NVME , 1TB HDD
- Díszdobozos QHD+ 2,8K 14" Lenovo Ultrabook eladó!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z390 i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! I5 12600KF / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- AKCIÓ! 6TB Seagate SkyHawk SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD Intel ARC A770 16GB Rampage SHIVA 650W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest