- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- A HMD visszalép az USA piacáról
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Légies iPhone halvány színei
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Yettel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Amur
addikt
válasz
Spenike #1188 üzenetére
Még 1-2 plusz tanács:
-én már T3mas kocsinál elkezdtem azt hogy megvettem aranyért azt a "matricát" a kocsira ami a legtöbb pénz bónuszt adja versenyenként. Így gyorsabban haladsz a tuninggal, nem lesz az hogy szenvedsz mert nincs még lové a kövi upgrade-re!
-Valamint fejlesztésnél is van egy sorrend amit érdemes követni:
Nitrous, Tires, Engines, Gear Box, Turbo, Intake, Body
Persze fokozatosság, ne rögtön mindent 5ösre aztán lépj tovább, el kell osztani.
-"tekerj" időt. Ha elfogy a benzin, rakd tálcára a játékot állítás előre 1-1,5 órával az időt a beállításokban majd lépj vissza. (ha gyenge a telód lehet nem bírja el a tálcára lerakást visszalépést, hanem kilép! Ahogy nézem inkább memóriafüggő, ha 1giga rendszermemória van a telóban/tabletben akkor nincs ilyen gond) -
-
Amur
addikt
A logika az hogy minnél előrébb vagy a ranglistán annál "nevesebb" versenyző vagy, vagyis kevesebb plusz hírnévvel jár legyőzni valakit mint kezdőként.
Egy nap szünet kb. amit én tapasztaltam, utána megint jól adja. -
Amur
addikt
Én Classic-ot telepítettem újra nemrég, ott müködött a restore.
-
Amur
addikt
Classichoz megjött a javitó update. Lag fesztivál eltünt hál istennek!
Végül 882.lettem, meglett a top1000.
Kollégának igaza volt, nem full fejlesztett járgányt kaptam, de nem is néhány upgrade volt rajta.
Restore és váltó pl. 4-esig volt nyomva. Elhasználtam rá a free upgrade-jeimet.
Jó kis kocsi lesz ez a merci, az árakból itélve, mert ebben a játékban 1 milla feletti upgrade árakkal még nem találkoztam.
(Alfára is 700k körül volt a legdrágább)
Ha feltoltam maxra, és mentem pár tesztkört megírom jobb-e mint a dodge! -
Amur
addikt
Frissítették a Classicot..
Egy teljesen új játékot igért az üzenet belépéskor.
Nos semmi nem változott, egyet kivéve:
verseny közben játszhatatlan mértékű lag, amelett hogy a prociból 6%-ot használ..
következő versenyt pedig már be sem töltötte..
Mindezt 1 nappal a season vége előtt, mikor kezdek kicsúszni a top1000ből..
szó szerint játszhatatlan lett. Ahogy nézem a Play áruházban, kb. 10-15 ilyen hsz született.
Mondom nem a telefonom gyenge hozzá.(1,3mas 4magos proci van a Gsmart-ban)
Remélem hamar javítják, bár esélytelennek látom hogy még season zárás előtt jön a patch..
Nagyon haragszom! Egész hónapos season volt(28napos?), full kárba megy amit beleraktam! -
Amur
addikt
Egy keveset toltam az rp bónusz miatt, így 2x játszottam összesen ebben az idényben és 7%-ban vagyok.
Egy kis aranyat besöprök és kész.
Viszont a classicban elöszőr top1000-ben leszek, ami itt azt jelenti hogy a nyeremény nem csak egy plusz festés hanem full tuninggal kapom meg a járgányt!(plusz lové,plusz arany)
Mondjuk még 10 nap(itt alapból hosszú az idény). -
Amur
addikt
válasz
Fehdavee #980 üzenetére
Nekem sem sikerült jobb időt menni a 622-es és 4.váltásig technikával, viszont azt figyeltem meg hogy tényleg igaz : a gold ligában az extreme ellenfeleket is le tudtam nyomni így!
Méghozzá most volt egy olyan streak-em ahol a goldban 3 db extreme ellenfelet is beadott(már a második után is úgy voltam vele hogy többet biztos nem ad..)
Az egyiket úgy hogy 8,72-es időt mentem(ami minden csak nem jó) még a perfect start sem sikerült.
Ezzel azt akarom mondani hogy lehet rosszabb időket fut így mint a 620-as full tuning melett 3masig váltva iduláskor, de a játék verhetőbb ellenfeleket ad be.
Sokadik streak-et toltam végig(bronze-silver-gold), és sokszor már a második után olyan szivatós ellenfeleket ad be goldba hogy egy idő után csak silverig nyomom, mert úgy is kikapok, de most nem!
Sorra lehet így tolni a goldokat is. (most pl. kaptam 25+15 goldot a végén meg egy képet a Ford GT40ből-már a 6.szelet)
Nekem még a Roadrunnerre lett megvéve a 300 goldos festés, és 20ezer jön vele.
ha kezd fogyni a pénz futok vele 5-6 versenyt carrierben, és megint van miből pro tunert venni.
A bronze-ot végignyomom segéd nélkül, esetleg ha már 3.-4. streak akkor oda is berakom, de nekem sem gond megkeresni az árát! -
Amur
addikt
válasz
Fehdavee #972 üzenetére
Én is így váltok egy ideje. Tesztelgettem hogy bírja-e a felváltást háromig, bírta.
Ott kivárok amíg el kezd nőni a fordulat és akkor lövöm el a nitrót,és váltok rögtön 4-be.
Így a 8,69-8,74 közötti idő garantált.Lassan felhúzom az Alfa Romeo Stradale-t amit az ucsó évadban nyertem.
Próbálgatom már(egy upgrade hiányzik csak). Pörgös hatsebességes járgány.
Érdemes lesz foglalkozni vele!első 500-ban vagyok 172ezer RP-vel. (classic, mielőtt felsziszen aki nem figyeli hogy azt tolom mostanában
)
-
Amur
addikt
Tetszik az Enzo, megpróbálok majd kétfelé szakadni, de ez a kicsike is kell!!
Mondjuk a Classicban napi egy óra játékkal top1000ben vagyok(kb. sima CSR top1%-ának felel meg, most pl. 426.vagyok 67ezer RP-vel, igaz kicsit más a multi rendszer, itt nincsenek "végtelen" streak-ek, max 3mas, akkor érsz a Gold liga végére, és után csak komoly aranymennyiségért indíthatsz újra Gold ligát,amúgy bronzzal kell újra kezdened. -
Amur
addikt
Ez a 626 nagyon jól hangzik, csak multiban nem az igazi, mert ugye ehhez válogatja az ellenfeleket..
Rendszersen bead extreme-et, ha full max tuninggal megyek akkor meg max hard, és azt meg simán lenyomom. Rekordidőt futni átpakolja az ember a tuningbeállításokat, de multizni nem ajánlott! -
Amur
addikt
Új frissités jött ki a Classichoz!
A ferrari brand után az Alfa Romeók jönnek.(nem véletlen a season alfája sem)
Ezekből lesz most a featured car. -
Amur
addikt
Nos a Dodge Charge Hemit úgy lehet "kimaxolni" hogy a nitrot 4-esre visszaállítom, akkor kapásból 624-es lesz 622helyett.
Valamint a karburátort ha 4 vagy 5.szintre állítom akkor visszaveszi megint 622-re, így azt is érdemes 3mas szinten hagyni.
Időben nem láttam különbséget, segítség nélkül nekem 8,8 volt a legjobb, de átlagban inkább 8,9
pro tunerrel még nem toltam, kiváncsi vagyok.
Abban lehet különbség hogy szinte egyáltalán nem pörög ki a kerék kisebb nitro és karburátor kombónál.
A végén olyat húz.... király kis gép!
Segítség nélkül tettem egy multi próbát. Hardos ellenfelek mentek lazán, egy extreme-et is beadott, az hajszállal vert meg.
Váltás: szokásos perfect start(1-es feltünik mehet az első váltás). a következő két váltás mehet egyszerre, közben ellőve a nitro. Neten nem néztem, érzi ezt az ember mert ha már annyira közel van a két váltás egymáshoz,úgy sem lehet perfectre, olyankor jobb egyszerre letudni. -
Amur
addikt
válasz
Fehdavee #917 üzenetére
Classicról beszélek
Durva lesz ez a dodge charger R/T hemi!
Még csak a nitro, gumi, váltó van fullra tuningolva, a többi ilyen 2-3mas szinten, és máris 621-es.
A Roadrunner fullra tuningolva 620-as.
Csodálkoztam is Multiban hogy néha beadott 622 és 624eseket is, azt hittem 620 a max.. -
Amur
addikt
válasz
Fehdavee #915 üzenetére
Nem tudom én 197ezerrel vagyok 2199.
Dodge Hemi-t kell tuningolni, utánaolvasgattam fórumokon. Mindenhol a legjobb T5-ösnek tartják Classicban.
Azt írják segéd nélkül tudja a 8,7-et!
Megyek is pénzt farmolni és felhúzom gyorsan!Más: beadta -75%ra a Ferrari 330-ast.(goldosok közzül a legdrágább és legjobb T5ös kocsi).
Mondom OK rászánom az 1100ft-ot a gold packra ami 550-et ad( 130 goldom volt és 650 volt az akciós ár).
Elindul a tranzakció, és lefagy a játék..mondom hátha csak belassult vártam, aztán fél óra múlva kilöttem.
A játék újraindítása után persze nem emlékezett semmire, nem vette meg sem az aranyat, sem a kocsit.
Írtam a supportnak. Azt írták ismerik a problémát, kövi patch-ben javítják.
Mondom ok akkor valahogy oldják meg hogy újra -75%-on megkapjak a kocsit.
Erre az volt a válasz hogy ezt nem tudják megoldani legyek türelemmel, beadja azt még..
Vicces mert akkor meg nem biztos hogy rászánom majd! Gondolom nem olyan nagy pénz az én ezresem hogy mókoljanak pár kóddal és csak nekem beállítsák -75%-ra az árat..
Viszont a support 15percen belül reagált, csak éppen megoldani nem tudták..
1 jó és 1 rossz pont.Egyik szemem sír,másik meg üveg.. -
Amur
addikt
válasz
Fehdavee #911 üzenetére
8.7 csak segéddel.(pro tuner)
segéd nélkül 8.85-9,00 között.
kettő, 3 után nitro, én is így tolom. Rá kell érezni a ritmusára. Nagyon rövid idők vannak a váltások között.
Ha az indulás és a két ucsó voltás is perfect akkor nem lehetsz 9,00 felett!Most nézem, félreérthető volt az elöző hsz, nem úgy értettem hogy segéd nélkül 8.7-es időknél nem sikerül jobb, hanem hogy a classicban általában!
-
Amur
addikt
válasz
Fehdavee #902 üzenetére
Szia!
Akkor classichoz még pár dolog:
Nekem T5ből a plymouth Roadrunner van. Szinte verhetetlen.Egyetlen kocsi szorít meg nagyon az pedig a Dodge Charger R/T Hemi, úgyhogy nemsokára feltuningolok egy olyat is.
A Roadrunnerhez: segéddel 1nél engeded fel a gázt, rögtön válthatsz 3ba,perfect 4-be.
Segéd nélkül 2ig váltasz.
Itt 8,7 alatti időt ritkán sikerült mennem, de ezek oldtimer kocsik.
Multiban nincs végtelen streak. Bronze után beadja két kártyáért a silvert,ha végigtolod 2 kártyáért a goldot, ott viszont mindenképpen vége van, kapsz három brutálisan jó kártyát(van persze hogy nulla, de folyamat dobálta nekem hétvégén a +100%RP-ket 20percre)
Gold után mindenképpen újra kell kezdened a streak-et bronze-tól(hacsak nem vásárolsz aranyért silver vagy gold streak lehetőséget. Ezt a gold megnyerése után kinálja fel).
Multiban ha meglátod a mistery racert azt mindenképpen nyomd le mert kapsz egy ingyen kártyát rögtön!
(nem szokott nehezet beadni ellenfélnek ilyenkor)
Időtekerés nekem müködik rendesen.(ha csak annyi volt a gondod hogy streak nem folytatható azt leírtam miért, de a benzint adnia kell ha tekered) -
Amur
addikt
válasz
razorka777 #895 üzenetére
-
Amur
addikt
Én annyira beleuntam hogy most megint a classic-ot nyomom, egy kis változatosság kedvéért.
Ott még t5 nincs kimaxolva karrierben sem!
Azért toltam t4-es hemi cuda-val pár kör multit.
Nagyon tetszik!
Több streak után TÉNYLEG durvább dolgok esnek kártyából!
Pl.: free upgrade-ek többféle is van, olyat húztam ami 4-es szintű ingyen upgrade.
Vagyis nem kell elköltened olcsó 1-2-es upgrade-re.
Ha segédet húzol kártyából akkor 20-30 vagy extrém esetben akár 60percre is megkaphatod!
RP boost van 100%-os is!(és 20percre szól!)
Azért adják ezeket 20percre mert a multi 3 sorozatra van osztva.
bronze-silver-gold, minden streak végén kapsz csak pénzt és kártyát,RP-t,vagy abbahagyod,vagy kezded a kövi sorozatot, de 2 kártyát fel kell áldoznod érte, viszont kapsz indulási pénzt!(nem te fizetsz hanem te kapsz!) Gold sorozat végén durva kártyák vannak.
Sajnos a pro tuner 52ezre elég soknak számít itt, ugyanis a bronze sorozat végén pl. 5700 dollárt kapsz,
de még a gold sorozat végén is csak 47ezret! Vagyis itt a segéd csak aranyért éri meg.
Kisebb értéke is van(pl.szintlépéskor nem 1 hanem 10 gold jár).
talán 65 arany az egy órás pro tuner segéd, de nekem úgy van 360 aranyam hogy alig játszottam mostanság(és régen sem toltam olyan durván mint a simát mostanság).
RP-ből jóval kevesebbet lehet gyüjteni. Érdekesség hogy nem %-hoz,hanem helyezéshez köti a díjakat!
Itt nincs pro verzió a járgányokból.Egyedi festés jár,és fullra tunningolás! plusz megkapsz a kocsi mellé minden díjazást(arany,pénz) amit megkapnál kisebb helyezések mellé.
Ehhez az első 1500-ban kell lenned. 3500-on belül a kocsi használt,felújítandó változatát kapod,itt is kapsz mellé aranyat és pénzt is. Ha a 35ezerben vagy akkor csak arany és pénz jár. -
Amur
addikt
Hol van az 1% kb.?
-
Amur
addikt
válasz
razorka777 #869 üzenetére
Valami apró bug kerülhetett javításra, amit mi nem érzékeltünk(vagy mert ritka, vagy mert a mi telefonunk nem produkálja)
-
Amur
addikt
válasz
razorka777 #864 üzenetére
Akkor még jó hogy nem tudtam letölteni.(nem megy a play áruház egy ideje, hiába töröltem a cache-t, távolítottam el a frissítéseket, csak egy fehér képernyő jön be)
-
Amur
addikt
válasz
razorka777 #844 üzenetére
Azt vélem látni hogy a visszaszámláláskor 1nél váltasz(logikus,mert hamarabb nem is enged
),
de nem tudom kivenni,mikor engeded el a gázt.(mert ott az indítás lényege).
Tesztelgettem és a 2-es szám mikor még éppenhogy nem tűnik el, akkor engedem el a gázt,és rögtön váltok mikor enged akkor vagy perfect vagy good lesz az indulás. -
Amur
addikt
válasz
razorka777 #842 üzenetére
Hogyan sikerült? Leírod a receptet? Mikor engeded el a gázt, és váltasz?
-
Amur
addikt
Már csak a minimumot kezdte el adni 330ezer és top2%-nál a La Ferrarival(nekem az 257), ezért gondoltam kipróbálom a Dodge SRT8-at.
Nem bántam meg. Alapból 402 rp/verseny, de feltornáztam már 500 felé is jóval, így azért duplája mint a la ferrarival.
Nekem valahogy a perfect start nem sikerül, mindig túlpörög, mindegy hogy az visszaszámláláskor az 1-es feltünésekor rögtön vagy kicsit később váltok először.
Igazából ahogy látom nem számít, mert 3. után megvárva hogy elinduljon a fordulat elnyomom a nitrot és állva hagyja a T4-es Audi R8-asokat is. (10,52-es időket megyek vele).
Ja csak pro tuner(és persze blogger) segítséggel. -
Amur
addikt
válasz
razorka777 #822 üzenetére
Ez igaz, de nem mindegy hogy addig 300 vagy 200 versenyből jutsz el.
Abban igaza van a kollégának(tapasztalat), hogy ha időnként tartok egy kis szünetet akkor megint jobban adja az RP-t(lehet csak azért mert közben visszacsúszok pár helyet).
Egyébként szerintem nem az RP mennyiség hanem a top%-ban elfoglalt hely alapján csökken az RP.
(én így vettem észre, mert volt rá példa hogy 200ezer rp környékén egyik este már csak 2ezreket kaptam, aztán másnap reggel megint 4ezer rp-k röpködtek 1-2 streak erejéig) -
Amur
addikt
Nekem is meglett az 1%, de délelőtt a melóhelyen még 2x ránéztem, és jól tettem, mert mindkétszer kicsúsztam az 1%-ból, nyomtam gyorsan 2-3 streaket, és visszakerültem.
526ezerrel zártam 34xx.helyen.
Corvette jobban érdekel majd(nem véletlen ez a felhasználónevem, abszolút kedvenc járgány, az 1967-es évjárattól kezdve mindegyik!)Holnap tolom meg majd a friss évadot.
Az elején nagyon sok RP-t ad, hogyan érdemes kihozni belőle a maximumot?
Tolni a streak bónuszok miatt minnél tovább, tölteni arannyal a benzint ha kell és seperni be a többezres RP-ket? -
Amur
addikt
Most 482ezer az 1%
Ha összefutottok Amur Rajadasha versenyzővel, az én vagyok.(hosszú történet a név, de jelenlegi google fiókomon ilyen néven vagyok)
Végre megtanultam a perfect startot(eddig mindig játszottam a gázzal hogy az 5-6ezres tartományba tartsam induláskor), végre begyakoroltam hogy full gáz amíg az 1-es fel nem tűnik,és akkor kezdek el felváltogatni.
Sokkal kisebb hibalehetőség mint a gázfröccsös indulásnál. Javítottam is az időimen rendesen megint.
Most már csak úgy rontok rendszeresen hogy piszok gyorsan akarom 5-ig felváltani és 6 lesz belőle.
Lehet inkább lassabban váltok fel, ha jól indulok akkor már nem tudnak megverni, tök mindegy hogy 7,00 vagy 7,20 lesz az idő. -
Amur
addikt
Nem olyan vészes a határ még!
Én is megijedtem reggel hogy top2%-ot írt megint, nyomtam pár versenyt és 479ezernél megint top1%-ban voltam.
A vége biztos 500 felett lesz, de abban kényelmesen bele lehet majd férni érzésem szerint.
RP dupla ide vagy oda, sokan már az ucsó napokban leállnak.(vagy mert már biztosak a top1%-ban, vagy mert már biztosan nem érhetik el) -
Amur
addikt
Nem kell oda gold! MÉg a multi menüben(nem közvetlen a verseny menü mikor már hozza az ellenfeled adatait) hire team-re katt és ott nem aranyért vehetsz pro tunert és bloggert! kötelező! Akkor nem lesz anyázás hogy elbuksz 2-3ezret, luxus!
Egyébként 457ezernél léptem át nemrég az 1%-os határt.kérdés: sosem néztem még utána, de a PRO kocsi a simától igazából nem különbözik semmiben, ugye?
Csak azzal lehet pro race-t menni, meg esetleg jár mellé egyedi festés?Razorka777: world tour boss-okét sajna nem... payback-ra csak a tier boss-ok kocsiját adja be..
-
Amur
addikt
Nem lesz PRO, viszont a World Tourban indulhatsz vele, ott meg kb. annyi RP mint amennyi a PRO sorozatban+ sokkal több lové amit megnyerhetsz kártyákból, meg streak-ek végén!
Húzd fel gyorsan a La Ferrarit és irány a WT! Utána nem lesz gondod semmire!A kocsik arany akciós árára: olyan nem fog szerintem bekinálni hogy -50% és van rá pénzed, ez a reklám része. Olyat viszont rendszeresen bekinál hogy 110 aranyért a t5ös kocsi ami amúgy is annyi,+200ezret mellérak.. köszönjük az 10 versenyből összefarmolom 8 perc alat..
Kényelmi szempontból viszont a 24 órás benzinre befizetek 808ft-ért.Rosszabbra is elköltök ennyit! csinálhatom sorozatban a streak-eket, nem kell időt tekergetni. Jó buli lesz!Én 419ezer RP-vel is még top 2%-ban vagyok csak. Viszont van 2 szabadnapom! Belehúzok a végére.
Első alkalom lenne(ez kb. a 4. végigjátszott évadom) hogy 1%-ba sikerül kerülnöm.La Ferrarihoz: legjobb időmet érdekes módon úgy mentem hogy full tuning mellett gumi segéd,nitro és persze pro tuner. Valamint hibáztam: tölpörgettem(éppenhogy) induláskor. Mégis 6,98-as idő lett belőle.
Ezt korábban is megfigyeltem, hogy ha gyakran túlpörgetem induláskor akkor előny a gumi segéd, akkor is ha a kocsi nem szereti alapból. -
Amur
addikt
248 pont nekem is az alap(48 kocsim van), de veszteni meg nem kell(ott a blogger, ha 300k felé mész és már tényleg sokat bukhatsz kötelező)
Viszont gyakran előfordul most is(360e RP van top 3%) hogy 5-600 rp-t is kapok egy versenyért, ha nagyon lehajrázom.
Én most szabin vagyok, de 3-4 streaknél többet nem nyomok egyben le mert nem akarom elunni az életem.
Kétóránként tolok egy ilyen kört, van még bőven hová tekergetnem mert tegnap hajnali 5nél tartok. -
Amur
addikt
Így nyomom a Laferrarival. Rögtön fel 5be, majd amikor a kipörgés megáll, és elkezd emelkedni a fordulat, odatolom a nitrot. Nekem pro tunerrel 7,12 volt a legjobb, 1x kaptam ingyen Nitro segédet is mellé kártyából,úgy 7,078-at sikerült menni. Néha sikerül elváltanom még(6.-ba váltok 5 helyett, elbambulok és nem nyomok nitrot ha már fáradt vagyok, de tény hogy úgy még nem kaptam ki hogy az ellenfél 7,3 alatti időt ment volna, mindig én bénáztam el, amikor rendesen végigcsinálom a váltásokat ahogy kell akkor a 7,1 körüli időkkel nem lehet veszíteni! Még akkor sem ha folyamatosan hard ellenfeleknek ír minden bugattis,mclaren-es ellenfelet-utcahosszal verhetőek, legjobban az új viperek ellen szoktam megizzadni,mert mindig a vége előtt érem csak utol őket.-legalább van egy kis izgalom!
Razorka777: valszeg full tuning csapattal mentek 6.9-et, ahogy írtam pro tuner+nitro segéddel is már 7,1 alá lehet menni, ha még a gumisat is berakod mellé hihető a 6,9 pláne ha valaki gyakorlottabb mint én(pár napja tolom csak la ferrarival, még az Agera váltásra jár az agyam a sok havi beidegződés miatt.
-
Amur
addikt
311k 4%
Ezért a csúnya camaro-ért rendesen kell majd hajtanom úgy látom!
La Ferrarival tolom WT-ben, most látom amit mondtatok, nagyon durván jön a lé. Nem ritka kártyából az 50-60ezer sem. Streak1 nagyon sima, streak2-ben viszont rendre leszívat.
Streak 1-ben akkor szokott nehezett adni amikor kihúzok két +RP%-os kártyát, vagy ingyen segítséget.
Olyankor a gép Streak1-ben is nehezít(direkt nem szoktam elfogadni a streak2öt hanem újat kezdek).
Reggel azon bosszankodtam hogy 238%-os RP-n feleannyit kaptam mint 148%-os alapon...
Ezért nyomom mindig csak a streak1-eket egymás után.. -
Amur
addikt
Én tolnám, de már másodszor fagy ki menüben(!), én hanyagolom a következő frissítésig..
általában persze streak közepén.. -
Amur
addikt
14. alkalom után abbahagytam. Ha nem is bannolnak kis, de szinte minden kocsit megveszek,felupgradelek az igen lecsökkenti a játékidőt. Gyorsan elköltöttem a lovét, újraindítottam a játékot, és már azzal fogadott hogy megkaptam a La Ferrarit.
Ha egy bug miatt nem tudok továbblépni, és én újra meg újra megpróbálom hogy hátha legközelebb sikerül, azért nem kellene hogy bannoljanak.
Mert nézhetjük arról az oldalról hogy kihasználtam egy bugot, meg nézhetjük az előbb leírtról is, elvégre nem tudok továbblépni amíg a játék nem engedi.. -
Amur
addikt
Találtam egy elég durva bug-ot. Igaz végre nekünk kedvez ha gyorsan rástartolunk:
Aki még a Veloci crew Albertoját nem győzte le, azonnal essen neki!
Nekem ugyanis azt produkálja hogy mikor legyőzöm, a szokásos párbeszéd, és amikor visszarak a menübe az elcsúszik. Nem fagy ki szó szerint a játék, de nem lép tovább! Nem kinálja fel a La Stella versenyt.
Ha itt balra húzom a tier5 menüre,majd vissza, akkor a veloci crew menüje még jobban behülyül,
konkrétan semmi nem látszik!
Ekkor world tur hub-ra nyomva újra be kell lépni a veloci crew-ba,és láss csodát újra lenyomhatod Alberto-t
550ezer díjért+2 aranyért persze!!
Már 10x lenyomtam, az 5,5millió+20 arany!
Nyomom tovább!
Toljátok amíg ki nem javítják a hibát!
Mondtam korábban is hogy szerintem a menüvel valamit elk***tak, itt is a bizonyíték! -
Amur
addikt
a frissítés után annyit látok hogy játék közben szinte napszemüveget kell felrakni úgy süt a Miami nap induláskor, csillognak-villognak a kocsik is. Fut szépen.
Viszont alig hogy vége a játéknak, a menü már nem.. nekem darabos lett, tapoláskor nem rögtön reagál, meg megáll az animáció menüváltáskor..
Akksit tényleg jobban eszi. Az én kis karcsú 1400as aksimat 2 óra játék alatt 97%-ról 47%-ra kapta le..
Mondjuk megszoktam hogy ha sokat játszok akkor egy idő után lóg a kanóc(a töltő) a telefon oldalából és úgy nyomom tovább, de azért ez gáz.
Most kicsit több időm volt(ez azt jelenti hogy stabil 7%-ban vagyok...)
Még mindig nem értem ezt az RP dolgot, mert tegnap este már a dupla RP eventen belül adott 2500 felett versenyenként, aztán ahogy beléptem a 9%-ba visszesett 800ra átlagban.
Ma reggel megint 2500akat adott az első két streakben, majd újra vissza 800ra.
Szerintem nem az RP mennyiség hanem a top% határozza meg(gondolom éjszaka csúsztam hátra párszáz helyet és azért adott újra többet
Igazából mindegy hogy van, nagyon nem tudjuk befolyásolni(konkrétan sehogy).
Luca Huayra-jával megszenvedtem(ritka gyenge autó, de neki valahogy jobban ment), aztán kb. tizedjére sikerült lenyomnom, a kocsi elnyerést már meg sem próbáltam.(aztán utána néztem hogy hülye vagyok mert az már 1/4 mérföldes lett volna,ha tudom..)
1/2 mérföldön a paganik, alfák amik az elején pörögnek, meghallnak a végén.. -
Amur
addikt
Én ma toltam olyan ellen is akinek több mint 4millió RP-t írt...
Simán nyertem. Tény hogy a minőség felett gyakran győz a mennyiség, és hiába futunk jobb időket ha kevesebb időt szánunk rá. Nekem is az a kérdésem hogy minek szán valaki ennyi időt rá, ha 1/8addal is simán 1%-ban lenne?
Nem kérdés hogy valami hack. Szeretném én is a Vipert, de annyi meló volt mostanság hogy a 10%-ért is harcolnom kell majd.. -
Amur
addikt
válasz
1stVikman #595 üzenetére
Nekem nincs ilyen problémám, még olyat is elbír hogy háttérben futva hagyom, közben böngészek, más app-ot elindítok,majd visszalépek és folytatom.
1Giga ram van egy gsmart roma r2-ben, jellybean alatt fut.
Egy app lövi ki kapásból, az pedig a másik CSR (ha classic után simát, vagy fordítva indítok) -
Amur
addikt
Teljesen jó a grafikája, nekem sokáig jobban bejött a komplett játék is!
A kocsik felújítása nagyon jól van kivitelezve. Van egy upgrade aminek a szintjeivel egyre jobban néz ki a kocsi, kevesebb rozsda, jobb minőségű festés lesz rajta.
A multi része is fejlettebb, kiforottabb szerintem. A kocsi választék is kifejezetten alakul miután a ferrarik is bejöttek végre.
Egyetlen dolog miatt hanyagolom mostanság: szimultán nyomni a kétfélét, 7 élet is kevés lenne.. -
-
Amur
addikt
F12 berlinettáról olvastam hogy upgrade nélkül 7,64 a rekord vele. Azt írják hogy gumi upgrade nem is kell rá alapból, Full váltó,motor és nitro tuninggal 7,13
Én full tuninggal 7,8 alá nem tudtam menni, pedig úgy csináltam ahogy itt is írtátok:
perfect start, nitro rögtön fel 4ig aztán két perfect shift. -
Amur
addikt
-
Amur
addikt
Szerepel a GT500 daily battle-ban mentem már vele.
Megnéztem a dealernél,semmi kedvezmény nincs rá nekem. 2048(!!) aranyért megvehető a fullra tuningolt változata, a sima alap 454ezer dollár.
Más:
A google+ bejelentkezéssel nektek nem volt gondotok?
Nem hajlandó bejelentkezni. Attól tartok ha elszáll a teló nem fogom tudni visszaállítani róla a mentésem.
Hiába tap-olok a log in google+-ra nem csinál semmit(classic-ban kérdés nélkül bejelentkezik,más játékoknál is müködik,csak a CSR-ben nem a frissítés óta..) -
Amur
addikt
Játszom a Classiccal, de mivel nekem az korábban fel volt már telepítve, fel sem kinálta ezt az Mustangos bónuszt.
Ott most történt meg a Ferrarik bevezetése, de csak a T3mas játékpénzes a többi mind csak aranyért vehető, ezért haragszom rájuk, mert azt hittem a manufacture versenyekkel kicsit kitolható a játék, lesz benne kis plusz tartalom a T5 végigvitele után, de így nem..
Marad a CSR crew bossok vadászata, hanyagolom a classic-ot.
Szerintem egyébként úgy lenne értelme a promóciónak hogy a classicban kapod meg a veterán autót,
valószínüleg így is tervezték. -
Amur
addikt
válasz
1stVikman #495 üzenetére
Igen. Benyát tényleg nem vennék.
Azt hittem belenyúltak valamibe. Monotonítás van rendesen a játékban, sokszor nem is értem miért köt le még mindig..
Ugrade sorrendre van valami ésszerűségi?
Valahol mintha azt olvastam volna hogy nitrot kell elöszőr felnyomni,mert az ugye egyáltalán(?) nem befolyásolja a kocsi besorolását, majd a gumikat, és utána a váltót,motort,turbot.
A karosszériát és a karburátort(intake az akar lenni?) utoljára érdemes hagyni.
Ennek igazából single módban van jelentősége, de én még a crew bossokat "gyilkolom" -
Amur
addikt
A legutóbbi frissitésnél írt new 24hrs fuel IAP mit takar?
Lehet hogy ne lehessen 24óránál többet előre vagy visszatekerni? -
Amur
addikt
Én figyelek rá óratekergetés közben is hogy a napi egy daily battle lemenjen.
Ma pl. 3 arany versenyenként, ki nem hagynám! A pénzes pedig nekem is 50k felett van már. -
Amur
addikt
Úgy látom mindenkit annyira érdekel a berlinetta season hogy ráállt a single story-ra.
Én is azt tolom.Annyi RP-t azért gyüjtök hogy a 15 gold meglegyen,aztán csókolom.
Nekem még egyik world tour kocsi sincs meg, van miért farmolnom a lovét az upgrade-kre.
Amit az ucsó szezonban nyertem free upgrade-et már mind felhasználtam.
(én botor a nyert vantage-ra-én csak 3%-ban voltam, nem pro verziót kaptam..így kár volt rákölteni, de Tamarát le kell valamivel tolni!) -
Amur
addikt
válasz
1stVikman #438 üzenetére
Kellett azért az!
Én elrontottam, mert reggel leültem hogy lejátszom az éjszakait, de előtte beléptem, utána pedig hiába tekertem vissza, és adagoltam neki az időt, egészen a belépésem időpontjáig nem adott már benzint..
Tanulság: belépés előtt kell visszatekerni.
Az előretekerésnél nem tapsztaltam ilyet(sőt ott csak "asztalra" rakja az ember, teker kicsit, gyorsan vissza, és tolja a streak-eket tovább).
Nem gond, én nyugodt szívvel lejátszom még a holnap estit is akár, mert úgy sem lesz lehetőségem a meló +utazás miatt tolni. -
Amur
addikt
Mennyire valós az a "toplista" amit a multiplayerbe való belépéskor mutat? (legfelül a saját eredmény,helyezés,alatta pedig még két utánam következő)
Mert ott az utánam lévőnek 2ezer RP-vel van kevesebbje, a kettővel utánam lévőnek meg 20ezer(!) RP-vel.
Ennyire éles határ lenne a 3 és 4% között?
Mondjuk van rá reális magyarázat: aki eléri , az úgy reagál mint én, csináljuk még pár ezer RP-t, hogy biztos benn is maradjunk! -
Amur
addikt
378ezernél léptem át a top3%-ba.
Pont holnap nem fogok tudni játszani..(már hajnalban utazom, lehet a vonaton tolom még..ha lesz energiám),
így próbálok még ma stabilan gyökeret verni itt.
Nem lesz egyszerű mert Pro-ban a T4-es corvette-el mostmár rendszeresen szívat.
Folyamat hard ellenfeleket ad, abból pedig streak-et nem tudok végigvinni, max 4 hardot tudtam egymás után legyőzni(pro tuner+blogger, mert ha több segítőt beraktam, még nehezebb ellenfeleket adott...)
Lehet a streszmentesség kedvéért a free-ben fogok még tolni Agera-val(oda elég a blogger ha elváltanék,mert segítség nélkül is mindenkit verek ha nem hibázok)
másfél milla ment már el Pro beugrókra, pro tunerre,bloggerre, remélem megérte és végre sikerül a 2.évadomban megnyerni az első járgányt. -
Amur
addikt
Hol van kb. most a top 3%-os határ?
-
Amur
addikt
én is számon tartom, csak jött közben egy üzi,gyorsan ránéztem,és elég is volt hogy a rutin megszakadjon, utána meg elfelejtettem hogy az a 10-20 mp pont elég hogy kifussak..legközelebb nem számolom ennyire ki.
Most nem adom fel,csak lenyugszom!
Mindjárt nekiállok és elhasználom a holnap 13ig még elhasználható benzinmennyiséget aztán meló közben óránként szakítok egy 3-4 percet amikor lenyomok 1-1 streaket, este meg kb. éjfélig. Ha már ennyi időt beletoltam ebbe az évadba legyen meg az az aston martin! -
Amur
addikt
Hihetetlen mi mocsok tud lenni a játék...
Direkt PRO módban megyek a T4-es ZR1-el. kétféle segítség(egyik aranyért).
Bead egy T5-ös kocsit full segítséggel. Persze hogy pont lejár a blogger, nem akarok rp-t bukni ezért a maradék 1versenyre szoló segítőket is megveszem darabját egy aranyért, így extreme helyett már hard-nak írja, és persze így is elbukom és levon 2146RP-t...
Amennyivel többet szereztem PRO-ban annyit el is buktam egy ilyennel.
Az hogy hány PRO beugró után vesztettem rögtön az első versenyen,és a reklámnézös újraindítás persze nem müködik.. kb. 600ezret költöttem már segítségre, PRO beugrókra, de még mindig csak top5%.
Tartok is egy kis szünetet mert kezdek besokalni! -
Amur
addikt
Érthető, és jó ötlet, sokszor nem tudom előre lejátszani, így akkor utólag is pótolható!
Egyébként visszatérve az RP kérdésre,
egyértelmű hogy ha sokat játszunk egymás után egyre kevesebb RP-t ad. Valószínü ez a "beépített védelem",ezért nem büntetik az idő tekergetést.
Érdekes módon a classic-ban fordítva van,ott a 3.streak végén kapod a legtöbb RP-t...vagyis minnél többet játszol,és nyersz egymás után annál több az RP.(ott bronze-silver majd gold streak bonus van)
Ez így lenne logikus, nem úgy hogy az elején kapom a legtöbbet.
Ez tényleg azért lehet így a CSR-ben hogy ne tekergessük az időt.
Amikor megteheti az ember akkor ki kell várni, ha viszont tudom hogy nem lesz időm rá,akkor még a kevesebb is több mint a nulla RP,vagyis akkor tekergetni "kell". -
Amur
addikt
Van T4 Pro car-om is(ZR1), azzal viszont már dupla annyi RP-t ad mint a T5-ös Ageraval Free-ben..
Sőt első körben 400-600 és 800RP is jött. Igaz itt több segítség kell hogy biztosan nyerjek sok lead bónusszal.
De van már pár milla, most nem ruházok be kocsira(ill. tulajdonképpen azt csinálom,mert nyerhetek egyet). -
Amur
addikt
Igen. Én holnap 13órás műszakban melózom,esetleg este tudok majd jászani,az meg lehet kevés(meg fáradtan nem is az igazi).
PRO kocsim még mindig csak T3 van, annál meg T5-ös sima kocsival több RP-t kapok free módban is.
World tour kocsim pedig még mindig nincs..(talán a bugatti szerezhető meg legkönyebben(két boss le is nyomva) de az meg nem tetszik..(nem maga a kocsi,hanem a viselkedése) Hajtok inkább a ferrarikra. -
Amur
addikt
válasz
paleinho #414 üzenetére
Akkor tolom ma!
Ha előretekergetem az időt és sok versenyt tolok egymás után akkor nagyon kevés RP-t ad egy idő után.
Tehát nem biztos hogy megéri,mert amikor kivártam hogy visszatöltsön mondjuk 6 kannát(egy streak)
akkor ugy nyitott hogy repkedtek az 5-600RP-k, míg a 2.körben már csak 120-akat adott.
Persze az is benne van hogy első streak könnyű, a lead bonus nagyobb, éppen ezért csináltam azt hogy free multiban mindig új streak-et kezdtem, és láss csodát újra 5-600RP-ket adott a lead bonus miatt!
Lehet ezzel érdemes játszani,mert ez azért lényegesen több mint amit PRO modban is kapok!
Órát meg akkor előretekergetni mikor pl.este lejátszuk az éjszakai "köreinket" előre,napközben meg másfél óránként tolni 1-1 streak-et, mert RP-ben több fog jönni mintha leülnénk és letolnánk az egész napit előre.
LÉNYEGESEN több! Cáfoljatok ha nem így tapasztaltátok,mert ez még csak rövidtávú teszt! -
Amur
addikt
valahogy nem lehet megoldani (sim kártya ki nélkül) hogy ne fogadjon hívást a telefon amíg játszom?
Mert ahányszor csörög a teló annyiszor lép ki a játékból, és bukom a streak-et a megvett pro tunert stb..
(alkalmazás leáll hibaüzi rögtön) -
Amur
addikt
306k RP kb. mennyire van a 3%-tól?
Ma tudok csak nyomulni,de nem nagyon erölködők ha esélytelen mert akkor mindegy hogy 4 vagy 9%-ban leszek.. -
Amur
addikt
válasz
1stVikman #406 üzenetére
Köszi.
Az volt akkor a hiba hogy én 4.után lőttem el a nitrot,nem induláskor. Na faragunk még akkor kicsit az időből.
Egyenlőre még magabiztosabb vagyok multiban az Agera-val.
Én még rendszeresen kapok kocsit, de csak T4-ig, T5-ös kocsihoz még nem kaptam kártyát.(vagy az nincs is?) -
Amur
addikt
Már full-os a Berlinettám, de 7,9 alá nem tudok vele menni.(rögtön fel 4., ott nitro majd 2 perfect váltás)
Agera-val 7,704 a legjobb időm,de 7,8 alatt vagyok 100ból 99x.
Nagyon ajánlottátok a berlinettát, milyen váltási technikával csináljátok? -
Amur
addikt
Kigyűjtöttem melyik boss cart hogyan lehet elnyerni(a paybacknél én is meg akarom szerezni ami elsőre nem sikerült)
T1: olyan kocsi kell aminek a PP-je több mint 348 pl.:Mini Cooper S, Dodge Dart RT, Nissan Altima Coupe 2.5 S, Mercedes-Benz A 250 Sport
T2: több mint 440 PP, A ford focusnak full tuninggal sincs ennyi,azt hanyagolni kell, a többi jó lehet
T3: 1/2 mérföldön több mint 170mp/h sebességre képes járgány kell. A ford mustang boss nem tud ennyit.
Amivel sima liba: Dodge Charger SRT8
T4: 635 feletti PP, itt van bőven választék, a pagani zonda S,és a ferrari f430, a pagani huayra is ajánlott,meg még vagy 3-4 járgány
T5: itt is a sebesség a lényeg. Én Agerával több kocsihosszal nyertem.De minden kocsi jó lehet ami 220mp/óra felett tud fél mérföldön.A Koenigsegg-ek, a Mclaren MP4 12c,a venom gt és még sorolhatnám.Itt is elég széles a választék.
Ha valaki tud a world tour bossokhoz időlimitet összegyüjtve azt meg én köszönöm meg!
Mert nem szenvedek ha tudom hogy 2 tizedet kellene javítanom a legjobb időmön. -
Amur
addikt
Lenyomtam Errolt, el is nyertem az Audiját(nekem nem jött be, Agerával 0,2-el jobb időket futottam).
Mostmár World Tour-ozhatok Multiban, de hogy?
Ha kiválasztom akkor a dealerhez dob. Csak az ott mutatott kocsikkal lehet multiban world tourozni?
Vagyis még mindig a single farmolás marad?
Az olaszokat mondtátok hogy singleben toljam a berlinetta miatt, de ahhoz kellene vennem egy Berlinettát,
ugyhogy elkezdtem az európai crew-t, mivel ott van Agerás srác, kb. 20x nyomtam már le de még mindig ad új versenyt,ami nem baj mert repkednek a 40-45ezrek versenyenként, hamar meglesz a berlinetta tuninggal együtt.
Szóval hogyan is tudok multiban world tourozni? Singleben kell elöszőr megszereznem valamelyik WT boss kocsiját? -
Amur
addikt
Classic-ban nyomultam kicsit délután.
Ott is T5 közepén járok egy Plymouth Road Runner nagy batárral.
Multiztam ezerrel. Első ötezerbe feljöttem másfél óra alatt. Nagyon könnyű benne a multi, folyamat
ingyen pro tuner, blogger, nitros+benzinkannás kártyák hullanak. A pro tunert 15 percre adja be ingyen(fizetős ott is 5 perc 54?ezerért) az nagyjából 3 streak(amig bronzot,silvert és goldot végigviszed)
RP gyüjtésre jó, de ha az ember farmolna benne akkor autós kártya, pénz, és ingyen tuning ritka holló..
Itt nem látom hogy world tourhoz hasonló end game tartalom lenne benne. T5 után csak a multi marad?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Előrendelhető a OnePlus Pad 3
- Anime filmek és sorozatok
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Gitáros topic
- Hobby rádiós topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- A HMD visszalép az USA piacáról
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- További aktív témák...
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 64/1TB RTX A2000 4GB UHD 4K
- Acer Nitro V 16 AI Gamer Laptop! Ryzen 7 260/RTX 5070/32gb DDR5/2TB SSD/2560x1600/180hz/Beszámítok!
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" Xeon W-11955M 64/1TB RTX A2000 4GB FHD+
- AOC CQ27G2S Monitor (2K/VA/165hz)
- Samsung C27F396FHR Monitor
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- LG 27GR95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- Apple iPhone 12 Pro 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest