- 10-es szám és ismeretlen telefon a Google előzetesén
- Megvan a Magic V5 európai startdátuma
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Nem nyílnak a Foldok?
- One mobilszolgáltatások
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung SmartTag2 teszt
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
-
1stVikman
senior tag
Ajajj, akkor még kell tolnom kicsit.
@DonToni
Level 214, garázsban 96 autó, cash 34 milla, gold 791, RYF versenyeken 224 csillag, jelenlegi szezonban top 4%, 384K RP.
Ha egyéb stat is érdekel, legjobb idők, win/loss arány, total cash stb, akkor megnézem azt is majd.
Ja, autók T1-T4 full tuning mind, T5 kb 80%-os. Ezalatt azt értem, hogy amik kellettek, azok maxosak, ami nem kellett kocsi, az stage 4-ig van felhúzva.Enzo szezont alatt csak az elején játszottam, majd 3 hétig "tiszta" voltam, a játék közelébe sem mentem.
Rengeteg időmet vitte el a játék, ezért mostanában már csak módjával játszok.
-
1stVikman
senior tag
Tudja valaki, hogy hol van most a top 3% határa?
370K-m van eddig, top 4%, , de örülnék ha meglenne az Audi. -
1stVikman
senior tag
3 hétig nem játszottam, nem volt időm, meg kedvem sem.
Tegnap beléptem az előző szezon nyereménye miatt, top 9% lett a vége, ~305K-val.
Aztán a mostani szezonba beletettem 1 óra 15 percet, ennyi kellett a 300K-hoz.
Nekem kell ez a csilli-villi R8, de kedvem nincs sok játszani.
Amcsi szezonból sincs még meg a Mopar-os csóka, meg a Boss x sem. -
1stVikman
senior tag
válasz
razorka777 #947 üzenetére
Nekem az előző szezonban csak top 5%-ba sikerült bekerülni, így nem lett meg a Mopar Drag Pack.
Most sem nagyon töröm magam versenyezni, mert nincs időm sajnos.
Bár már ~300K RP-m van, ez csak a top 4%-ba elég jelenleg. -
1stVikman
senior tag
Nekem annyira nincs kedvem mostanában játszani, hogy csak a top 5%-ban vagyok ~334K RP-vel.
Ma toltam egy órát, 35 ezer RP jött össze.
Szerintem ha bejutok a top 3%-ba és megnyerem az autót. akkor még azt a boss-t, meg a főgórét lenyomom, és szüneteltetem kicsit a játékot. -
1stVikman
senior tag
Kicsit megkésve, de próbálok válaszolni.
A sok pénzhez és aranyhoz sokat kell játszani.
Ott vannak a Daily Battle-k, ami ha minden nap játszol legalább 1x ilyen versenyt, akkor 3 aranyat vagy ~56K pénzt ad. Ezek a versenyek egy nap többször is játszhatóak, 4 illetve arany esetében 6 óránként. Azaz egy nap 12 aranyat össze tudsz szedni vagy ha pénzes nap van, akkor ~330K pénzt.
Aztán ahogy már írták is, a World tour versenyeken is jól lehet kaszálni. Én LaFerrarival tolom, ahol 51 ezer a beugró a versenyekre, de a 6 megnyert verseny után 153 ezret kapsz vissza.
Ha használsz segédet, az persze pénzbe kerül, de még akkor is pluszban jössz ki, ha tuner+blogger használatával mész.
Aranyra meg ott vannak még a RYF versenyek is, amit már egyszer leírtam itt: [link]Ha valami még nem tiszta vagy konkrét kérdésed van bátran tedd fel. ;-)
üdv: VikmanMÁS: 566K RP-m van, ~1500. hely, remélem elég lesz a top 1%hoz a végén, mert már nagyon nincs kedvem nyomulni.
-
1stVikman
senior tag
Ma beletoltam 2 órát. Elég kevés időm van hét közben játszani, így is csak 500K RP-m van. Ebbők ~75K-t ma szedtem össze a maratonnal.
Aranyért vettem egy órás pro tunert+bloggert, és a benzint is goldért töltöttem. Pénzt azt összefarmoltam kb. 2,5 milliót, arany meg kb. 25 ment rá, mert közben valamennyit visszaadott.
Valahogy nekem is egyre kevesebb kedvem van játszani, mert rengeteg időt vesz el az embertől, de azért még nyomom. -
1stVikman
senior tag
Szinte ugyanígy csinálom én is.
Most még csak 290K körül tartok, de nincs is sok kedvem nyomni.
Viszont elvertem 16 millát 6 db T4-es kocsi full tuningjára, így már T1-4 ig az összes kocsi maxos. T5-ben még azért hiányzik jó pár darab, de szép lassan meglesznek azok is.
Gondolkozok, hogy megvegyem-e az R8 LMS Ultra CSR-t 21 millióért, már csak az az egy megvehető autó hiányzik, de annyiért sokallom az árát.Kíváncsiságból nyomtam screenshotot az előző szezon előtt és után a profilomról:
Összesen 773 versenyt játszottam, ebből 14-et veszítettem. Ez 601.895 RP-t hozott, ami a 778. helyre volt elég. Tippre egy 17-19 órát vett el az életemből. -
1stVikman
senior tag
Én most nyertem el Sasha Aston One-77-jét paybacken, cserébe bebuktam Luca Huayra-ját (valami irtó szar váltása van), és a boss viper sem lett meg. Béreltem mechanicot, de véletlenül 5-ig váltottam fel indulás után, aztán bukta is lett.
Én úgy vettem észre, hogy a payback versenyeket úgy adja, hogy kb. 12-15 versenyt kell nyomni single-ben. Leginkább match race-eket és 1-2 test drive versenyt szoktam játszani (feltéve ha nincs épp story verseny), és általában akkor bead egy payback-et. Név alapján meg lehet tudni, hogy boss-e vagy sima versenyző.Multi: 566K, 661.hely, top1%
-
1stVikman
senior tag
Én az Audi R8 LMS Ultra CSR-rel jártam így. Mikor alig volt pénzem, akkor 10 milla volt, és elkezdte néha bedobálni 5-ért. Aztán valamelyik frissítés után már aranyért kezdte el bedobálni, azt hiszem 250-ért. Akkor kb. 220 aranyam volt. Amint meg lett a 250 arany, hirtelen 500 lett az ára. Aztán mikor vettem valamit aranyért, és megint kevesebb, mint 250 aranyam volt, akkor az Audi is 250 lett, hátha veszek rendes pénzért arany csomagot.
Pénzért meg 21 milla körülire nyomták fel az árát. Kicsit trógerség.Más:
Most a Venom Gt-vel ha megy valaki, az ne költsön nitro-ra. Stock-ra leszedve, nitro nélkül jobban megy a kocsi. A pontértéke is 706 helyett 710 lesz, ha minden más maxon van.
Váltási technika pro tunerrel multiban: perfect start 5 ezer körül, (visszaszámlálásnál 2 és 1 között kell elengedni a full gázt) majd váltás 3.-ba. Utána 4-5-6 perfect shift. Így 7,44x-7,47x közötti időket lehet menni.Pro tuner/ mechanic nélkül ugyanez szinte, annyi különbséggel, hogy indulás után 2.-ba kell csak felváltani, és csak 1 mp-el később 3.-ba. Többi fokozat perfect shift. Video: [link]
Multi állása: nekem jelenleg 502K RP, ~980. hely, top 1%.
-
1stVikman
senior tag
30 csillag után a Pagani a jutalom.
Amúgy ha 3 csillagot elérsz egy autónál, akkor autót nyersz. Ha megvan az összes megvehető autó, akkor a 3 csillag elérésekor meg aranyat nyersz, annyit, ahányas tier-be tartozó kocsival mentél. Pl. Audi R8 LMS ultra tier 5= 5 arany, ha lenyomod 3 csillagra és már nincs több megvehető autó.
Váltási technikák meg youtube-on kereshető, pl:
Tier 1
Tier 2
Audi R8 V10 FSIÉrdemes megvenni az olcsó kocsikat előre, pl. az összes tier 1-2-3-t, hogy utána a 3 csillag elérésével minél drágább autót tudj ingyen nyerni.
-
1stVikman
senior tag
-
1stVikman
senior tag
Info: Jelenleg top 1%-hoz 337K RP kell, ez kb ezredik hely.
Most toltam egy "kicsit" 351K-ig jutottam Berlinettával, de 2 óra után elég unalmas lett. -
1stVikman
senior tag
Le kellett nekem is frissítenem, mert nem engedett már multiba.
Most szezon vége előtt 15 perccel hagytam abba a játékot, 580K-ig sikerült feltornásznom, ~1600. hely, remélem elég lesz az 1%-hoz.
A játék meg még elfut, de a menü, az irtó akadozós. Régen a streak indításnál vettem 5 perces segédet, akkor a 6 verseny + kártyák kiforgatása után még maradt 20-30 mp a segédből. Most marad kb. 5.
Versenyek közben is néha megröccen, de szerencsére nem sokszor.
Még éppen játszható kategória maradt.
Óratekerésnél nagyon gyorsnak kell lenni, mert szeret újratölteni.
A napi versenynél új helyen megy a játék, mintha kínai negyed vagy ilyesmi lenne. Az babán néz ki. -
1stVikman
senior tag
Nekem nincs beállítva az appok frissítése, így nem tudom mikor jön új verzió.
Csak ha sipákol, hogy nem multizhatok, amíg nem frissítem.
Most toltam vele kicsit, 542K RP, ~1500. hely, top 1%.
Nekem eddig is fullscreen volt a játék, tekintve, hogy nem navbaros a telefon.Xperia ion-on nyomom. Ram kezelésben változott valamit? Nem tölt újra pl. óratekerésnél?
Akksit meg eddig is szépen zabálta. -
1stVikman
senior tag
Én még JB-n vagyok, 1 GB rammal.
Az utolsó frissítés óta szokott újratölteni, azelőtt nem volt ilyen gondja.@uisz
A cél, hogy mindegyik autóval elérd a 3 csillagot. Ezt csak teljesen feltuningolva tudod megcsinálni. Arra először autót ad nyereményként, majd mikor elfogytak az autók, akkor aranyat. Én először megvettem, a legtöbb T1-2-3 autót, mert viszonylag olcsók voltak, és utána a T4-5-ös autókból sokat így nyertem el ingyen, megspórolva az árukat. -
1stVikman
senior tag
Az nem gond. Alapból van 1-2-3 csillagos gépi ellenfél. Mindegyikhez tartozik egy idő, aminél jobbat kell futni. FB-s ismerősök csak "extra" lenne, 1 aranyat kapsz utánuk, meg lehetne egymással "versenyezni", hogy adott autóval ki tud jobb időt menni. Nekem 2 ismerősöm van csak ott, de egyik sem játszik már, vagy csak nagyon ritkán, szóval az nem feltétel hozzá.
-
1stVikman
senior tag
Told a RYF versenyeket. Ha már nincs több megnyerhető autó, akkor aranyat ad a 3 csillagra teljesített autóknál. Annyit, ahányadik tier-be tartozik. Pl. Berlinettával lenyomod a 3 csillagos botot, T5-ös autó= 5 arany, ha nincs már megnyerhető autó. Ha még van, akkor érdemes a T1-2-3 kocsikat futtatni addig 3 csillagra!!!
Én 300K RP fölött mindig veszek bloggert, mert ott már 2-3000 pont megy a levesbe, ha veszítek. Tuner meg azért kell, mert LaFerrarinál 7.10x-es időket lehet így menni, nélküle meg más váltás kell, és úgy "csak" 7.44x-et tud, ami azért jelentős különbség.
Szerintem farmolj egy kis pénzt és utána menj multiba, és mindig vegyél bloggert+ tunert. Én csak pénzért veszem ezeket, aranyat nem nagyon költök.
Ha tekergeted az órát is, akkor a beugrót is megspórolhatod a második streak-től kezdve, feltéve, ha megnyerted az összes versenyt.
Én úgy csinálom, hogy pl. ma még nem játszottam, tehát éjfélig vissza tudom állítani az órát.
Szóval először kilövök minden futó appot, majd visszatekerem az órát, és indítom a játékot. Lenyomok egy streak-et, ez ugye 6 benzin. Utóbbi időben multiban is dob be hirdetésnézésért benzint az 5. és az utolsó benzinnél. Tehát folytatva a láncot a streak 2-t beugró nélkül és óratekerés nélkül le lehet játszani. Mikor az is kész, megint kérdezi, hogy akarom-e folytatni, persze nyomom is tovább beugró nélkül, de már nincs benzin. Na ilyenkor alkalmazásváltóval átlépek az órára, megtekerem kb. 80 perccel előrébb, majd alkalmazásváltóval gyorsan vissza a játékba. Ha elég gyors vagyok, akkor elég volt a telóban a ram, és nem tölti újra a játékot, hanem ott fogad, ahonnan kiléptem.(Persze akinek jobb telója van, azt nem fenyegeti ez a veszély. ) Na ilyenkor sír a játék, hogy túl sokat voltam távolt, és a bónuszomat buktam, de a versenyeket lenyomhatom tovább ugyanúgy beugró nélkül. Ha végig nyerem a streak-et kezdődik előröl a folyamat.
Hátránya, hogy max. streak 2-ig lehet eljutni, előnye, hogy nyerés esetén nincs beugró.És dől a lé!
-
1stVikman
senior tag
válasz
razorka777 #581 üzenetére
Minél több RP-d van, annál kevesebbet ad, ha nyersz, és annál többet buksz, ha veszítesz.
KB.300K felett kezd el fixen 100 RP-t adni + %-os bónuszok. (Garázsban lévő autók, RP boost event-ek, kártyákból kiforgatott +%-ok.)
Mikor indul egy szezon, akkor az elején 5-7 ezer pontokkal kezdek, aztán 300K felett már csak 285-öt kapok.
T5-ös pro autókat ritkán ad kártyákból, jobban jársz, ha a World Tour-bossok autóit próbálod elnyerni.
Amúgy én inkább a Race the World versenyekre megyek, mert ugyanannyi RP-t ad elvileg, mint a PRO, de több pénzt lehet nyerni.
Pl. LaFerrarival 51K a beugró és 82K a tuner+blogger segítség, így az első streak-be 133K-t teszek be, de 153K nyerhető. Aztán ha folytatom a láncot, akkor ugye megspórolom a beugrót, így az kapásból plusz lóvé.
PRO versenyre meg 20K a beugro +82K a segédek, és 101K nyerhető. -
1stVikman
senior tag
Érdekes, mert mikor én elkezdtem, akkor csak tier 3 után nyílt ki a multiplayer lehetősége.
Szóval szerintem normális, hogy T2-ben még nincs megnyílva a multi. Az meg, hogy már meg volt nyílva, az lehet amiatt, hogy megzavarodott a profilváltások miatt.MÁS:
Nekem se PRO egyik Jaguar sem, és szégyenletes mennyiségű RP-t ad csak. T4-el mentem pár versenyt, először még adott 1000 körüli RP-ket, aztán beállt ilyen 2-300 közé. A LaFerrarival is csak a fix 100 RP+ %-os szorzó jön már csak (ez jelenleg 285RP), így elég lassan haladok. 337K és még csak top 2%. -
1stVikman
senior tag
Rájöttem a Berlinettára!
Singleben mechanic nélkül:
Perfect start 5000 körül (visszaszámlálásnál 2 és 1 között kell kb. elengedni a max. gázt),
majd rögtön fel 4.-be. Ne ijedj meg visszaesik a fordulat, de semmi pánik.
Majd perfect shift 5.-be + NITRO, perfect 6. és 7, (de az utolsó nem feltétlenül kell neki)
Így 7.68x-es időket is lehet menni. Sőt sikerült 7.663 is.Persze mechanic vagy multiban tuner használatával ez a technika már nem jó, ott a régebben leírt jó elvileg, de azzal most nem próbálkoztam.
-
1stVikman
senior tag
Látom megoldódott...
Pro versenyeken csak Pro autókkal tudsz versenyezni, Race the world-ben megint csak meg van adva, hogy milyen autókkal mehetsz.
Azt válaszd, amelyikhez van autód.Más.
Berlinetta szezon top1% pipa, nem lett plusz autó, csak lecserélte a meglévőt.@corvette
Nekem a RYF-ben 7.704 a legjobb időm a Berlinettával, de nem tudom reprodukálni a youtube-os viedók alapján. Már kb. 8-10 próbálkozáson vagyok túl, de nem tudom milyen technikával mentem azt az időt.
Vagy a frissítésekkel mókoltak benne valamit, vagy nem tudom. Próbáltam, hogy csak 3.-ig váltok, vagy hogy 5.-ig, később lövöm el a nitrót, wheelspin start stb., de nem sikerült. -
1stVikman
senior tag
Nekem is ezt csinálta az Aston.
Én leszedtem a váltót level 4-re, így 701-es lett a kocsi, de rendesen váltott. Arra elég volt, hogy lenyomjam vele a csajt (11.633-nál kell jobb időt menni 1/2 mérföldön), de a kocsijáért nem mertem már kiállni.Közben maxra tuningoltam a P1 GTR-t, a level 5 nitro hiányzott csak, de javulást nem hozott, tehát felesleges volt.
A Shifty Jack utolsó versenyéhez 11.538 alatt kell menni 1/2 mérföldön:
, a kocsijáért meg 7.523 alatt 1/4 mérföldön:
Váltási technika már leírva: ITT
Közben beadta payback-re Donnesta-t az F430-al, ez is meglett mechanic nélkül.
9.194-nél jobb idő kell 1/4 mérföldön:
Váltási technika: Perfect start 7000 körül, rögtön 2.-ba, kb. fél-1mp és 3.-ba, aztán Perfect shift 4.-be+ nitro, és perfect 5 és 6. Videó:[link] -
1stVikman
senior tag
Nyomultam kicsit multiban az Evora-val az emelt RP miatt, de már a második streak-be túl erős ellenfeleket adott. Hagytam is a fenébe.
Viszont P1 GTR-hez nyertem 2 free upgrade-t, így a nitro-n kívül minden maxon van, így is 720-as a kocsi.
A legjobb időm 7.45x minden segítség nélkül. Ez vajon elég a boss lenyomásához?
Váltási technikám: start( majdnem mindegy, hogy perfect vagy 5-6000 körüli wheelspin, 1 század kb a különbség), majd felváltás 5-ig, 6.-ba perfect shift+ nitro, utolsót már nem rakom be.
A RYF versenyben még 715-ös kocsival is bőven nyertem ezzel, csak kérdés a bosshoz elég lesz-e az idő. -
1stVikman
senior tag
Én is így tudom.
Elvileg a play áruházhoz rendeli hozzá magát valahogyan. Tehát ha én belépek bármilyen android eszközön a play áruházba, és letöltöm a játékot, akkor indulásnál tudni fogja, hogy én vagyok, függetlenül a FB, vagy G+ bejelentkezéstől.
Sőt: Please note Google Plus is not the same as using your Primary Google Account on the device and will not help to recover your profile.
CSR honlap -
1stVikman
senior tag
IAP= In App Purchase, azaz alkalmazáson belüli vásárlás.
Variáltak valamit és 24 órás benyát lehet venni a csapathoz hasonlóan.
Legalábbis gondolom, mert én még nem frissítettem.
Amúgy az óratekeréssel pont annyi benzint lehet szerezni, amit nem szégyell az ember, és nem un meg.Ma reggel is több, mint egy órám ment rá, hogy éjféltől 9ig tartó üzemanyagot lejátsszam, de rohadt unalmas volt. Ha még 24 órán át korlátlan benzin lenne, és valaki el is akarná használni, ahhoz már komoly mentális problémák társulnának a fanatizmus mellett. Bár a gyárakban biztos szívesen alkalmaznának ilyeneket, ugyebár ott szeretik a "nagyfokú monotonitástűrést".
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Nem volt időm benézni, de van pár hírem.
Megszereztem Romeo 458 speciale-ját mechanic nélkül! 7.860-nál jobb idő kell hozzá:
Ezzel a technikával sikerül: LinkMechanic segéddel megszereztem Hughie 650S-ét, ehhez 7.758 alatti idő kell:
Váltási technika már le lett írva, de röviden: Perfect start, majd felváltani 5.-ig rögtön, közben a 4. körül ellőni a nitrót. Aztán perfect shift 6.-ba és kész. Mechanic nélkül ezzel 7.83x-7.85x közötti időket lehet menni. Lehet akkor Hughie is gyengébb időt megy.Szintén mechanic-kal Aiden Evora-ját is elnyertem, ehhez 9.272 alatt kell menni:
Váltási technikában nem lehet sumákolni, perfect start, majd perfect shift 2.-ba+ nitro, és végig perfect shiftek.
Video: LinkAztán Tamara jött az Astonnal, de nálam valami gebasz van, mert ha fent van a level 5 váltó, akkor egy gombnyomásra kettőt vált. 1-ből 3-ba majd 5-be stb, és visszafelé is. Ezért le kellett szednem level 4-re, így 701-es lett a kocsi, amivel még le tudtam nyomni a bulát, de a kocsijáért már nem is álltam ki.
Közben beadta payback-re Papa Biz-t. Előtte begyakoroltam Mini-vel, hogy 13.18x körül tudjak menni, persze élesben ezt már nem tudtam produkálni, de szerintem mechanic nélkül kevés is lett volna, mert kb. 2 autónyit vert rám. Idejét nem tudom, mert a verseny vége előtt kiléptem, hogy ne bukjam a 2 aranyat.
Most a szemüveges majom versenyeit nyomom, de brutál drága a tuning, ezért multiban kártyákból nyerhető free upgrade-ekre hajtok a level 5-ös alkatrészeknél.
Kb. ennyi történt.
@kroki84
Nekem megvan a Stingray.
Ha váltásra vagy kíváncsi, régen úgy ment, hogy perfect start, majd hagyd pirosba pörögni minden váltásnál 7,9 ezerig. Másodikba váltásnál rögtön nitro és ugyanúgy kipörgetni pirosba 7900ig, majd váltás, kipörgetni, és váltás.
Videón hasonló a technika, de ez talán még jobb is: [link] Próbáld ki neked melyik ad jobb időt.@fery02
Aranyos napi versenynél max. 4x tudsz versenyezni egy nap.Na azt hiszem egyelőre ennyi.
-
1stVikman
senior tag
Toltam pár versenyt én is a T4-es Continental-lal, bár rajtot követőn csak 3.-ba váltottam, aztán Perfect shift 4-be+nitro, és a végére még egy perfect shift. Ezzel 8.99x-es időket mentem általában.
RP-t először jól adott, de pár streak után ez is leszabályozta magát a fix 100 RP+ %-os szorzóra. 339K -nál tartok, ez jelenleg ~950 körüli helyezést jelent.
Az összes boss-nál az utolsó versenynél vagyok, Hughie és az Evora már begyakorolva, Astonra kell még egy turbo tuning, aztán lehet bérelek egy mechanic-ot a kocsik megnyerésére tett kísérletre. -
1stVikman
senior tag
1. Szerintem egyértelműen csalnak valahogyan.
Sokszor láttam én is, hogy pl. 16 órakor kezdődött az új szezon, ezeknek meg 1-2 órán belül több százezer RP-jük van. És akkor a millió közeli, vagy feletti RP-kről 1-2-3 nap alatt még nem is ejtettünk szót.Én tegnap toltam kb. 1,5-2 órát, meg ma ugyanennyit, és 318K RP-m van, de már csak 100 pontokat ad a százalékokkal felszorozva.
300K felett azt a 18 ezret kb 7-8 streak megnyerésével értem el, tehát innen már marha lassan jön csak az RP. Emiatt gondolom, hogy a 6-800 ezres, milliós "versenyzők" biztos machinálnak valahogyan.2. Passz.
Én nem költöttem még igazi pénzt a játékban.
Most a frissen nyert Astonnal nyomulok, hát elég szar a technikája.
Váltót ha maxra tuningoltam, akkor többször megcsinálta, hogy kettőt váltott egyszerre. Pl. 1-esből rögtön 3-ba, majd 5-be, és visszaváltásnál is kettőt váltott. Direkt figyeltem, hogy csak 1x nyomjam a váltást, de akkor is 2-t váltott. Emiatt buktam pár versenyt, de 4-es szintre visszatéve a váltót már normálisabban vált. Így 700 helyett csak 698-as (még hiányzik két turbo upgrade), de kezelhetőbb, cserébe 8,06x alá nem tudtam még levinni.Evora váltását sem sikerült még kitapasztalnom.
Payback-re meg bedobta a Romeo gyereket, de még nem döntöttem el, hogy áldozzak-e aranyat mechanic-ra.
Jelenleg ő, és Hughie kocsija áll megnyerhető helyen, de csak pár verseny kell az Astonnal, és Tamara is a végére ér.
Ha egy 5 alkalmas mechanic-kel le lehetne őket nyomni, akkor vennék, de így lehet megvárom még az Evora-val is beérek a final-ra. Aztán megveszem a 10 alkalmast hátha bejön.Engem az érdekelne, hogy a mostani multiban ha megnyerném a Pro berlinettát, akkor cserélné-e a meglévőt, vagy +1 kocsi? Illetve ha csak a top 3%-ban végez valaki, akinek már van egy alap berlinettája, annak utána 2 alap kocsija lesz vagy nem kap semmit, lévén már van egy?
-
1stVikman
senior tag
Óóó, ha tudom, hogy annyi elég lett volna, akkor nem nyomtam volna még este meg ma délelőtt.
644492 RP, #789. hely.
Astonnak nagyon drága a motor, meg turbo tuningja. Nitrot nem tudom mennyi lett volna, mert a sok multi verseny alatt összeszedtem 10 free upgrade-t, amit nitro+ kasztnituningra lőttem el.
Most kicsit pihentetem, aztán később visszatekerem 16:00-ra az órát és egyben lejátszom a sok benyát. Bár a mostani nyeremény pont nem érdekel, már végeztem az olasz csapattal. -
1stVikman
senior tag
Szerintem nagyon pontatlan.
Nekem is úgy jelöli, hogy az előttem és utánam lévők és köztem több ezer RP van, de ha játszom, és előrébb jutok, akkor nem csak egy helyet ugrok felfelé, hanem többet. Pedig nem szedek össze annyi RP-t, ami a játék előtt megnézett toplistán csak 1 helynyi ugrást biztosított volna.Evora-t szerintem 1-2 héten belül beteszik a megvehető autók közé.
Ezt az óra visszatekeréses dolgot meg kicsit megbántam, hogy olvastam itt. Ma 2 órát "b@sztam" el, mert nem tudtam abbahagyni.
-
1stVikman
senior tag
Mai agyrém:
Beadta T2-es bosst a payback versenyre. Néztem 3 youtube videót, meg ugye múltkor kigyűjtöttem a boss-ok idejét, és a Yoshiro gyerek bizony mindenhol 12.20x-es időt mutatott.
Mondom rámegyek az Alfa 4C-vel, azzal vastagon meglesz, erre mit produkált a Degecen született játékkészítői banda?:
Buktam is 2 aranyat, meg a nyugodtságomat. -
1stVikman
senior tag
Most én is megszívattam magam.
Nyertem teli tankot kártyákból, nyomom a következő streak-et, ránézek segédekre van még ~50 mp-em.
Nyomok 2 versenyt, közben elfelejtem, hogy lejárnak az idők. 3. versenyt elindítom, rutinból nyomom tovább, mire észreveszem, hogy nincs segéd már a rajtnál állok fullos 458 GT3 ellen. Mondom mindegy lesz, ami lesz nem lépek ki, 3 századdal veszítek, eredmény - 3454 RP.
Úgyhogy megont 512K-n vagyok. -
1stVikman
senior tag
Játék közben, hogy ne legyen hívás aktiváld a repülőgépes módot! ;-)
Wifi megy akkor is, csak a mobilhálózat nem.
RP-k tekintetében én azt vettem észre, hogy nem attól függ, hogy kevesebbet kapsz ha egymás után játszol, hanem attól, hogy mennyi az össz RP-d.
512K RP-m van, de már kb. 350-370 ezertől csak 100 RP-t ad fixen. Mindegy, hogy PRO vagy WT verseny, mindegy mekkora az előnyöm, ennyi. Ez az alap garázs RP boost-tal (76 kocsi= 176 %) 276 pont versenyenként.
Ha streak-et csinálok, vagy kártyából húzok bónuszt, akkor is 100 RP+ a százalékos bónusz.
350K körül volt, hogy össze vissza adta az RP-t, volt, hogy 500-800-1000 pontokat is adott, aztán visszazuhant 276 pontra. Aztán még párszor eljátszotta ezt, végül beállt a fix 100+ százalékokra.Az óratekergetéssel kapcsolatban nekem is eszembe jutott már, hogy visszafelé tekerjem az órát, csak nem mertem vele szórakozni.
Féltem, hogy elveszi, amit addig csináltam. De figyelve arra, hogy mindenképpen az utolsó lejátszott játékig legyen csak visszatekerve simán működhet a dolog, mint ahogy említettétek is.
Pl. Éjfél után 10 perccel játszottam az utolsót, és most ~ 14 óra van, akkor visszatekerhetném az órát pl. hajnali 1ig, és játszhatnék addig, amíg újra a pontos időt nem mutatja a telefon?
Mert legközelebb akkor így teszek, így egyben lejátszva mondjuk 8-10 órát. -
1stVikman
senior tag
Ez hasznos volt.
Én 488K-val vagyok ~2100. helyen, top 1%-ban.A single boss-ok kocsija nem pro sajnos.
@ttt1
Elvileg ha ugyanazzal a google-fiókkal töltöd le, akkor újratelepítés után érzékeli, hogy te vagy az, és megkérdezi, hogy visszaállítsa-e az x. szintet vagy akarod 1. szintről újrakezdeni.
Nekem eddig mindig visszaállította, de azért szoktam csinálni előtte mentést titanium backup-pal is, amit még egyszer sem kellett használnom, csak a paranoia.@corvette
Berlinetta-ra ezt találtam multihoz: [link], meg itt egy video singleben: [link] -
1stVikman
senior tag
472K RP, ~2000. hely, top 1%
Egyébként 650S hétvége van, tud valaki valami jó technikát rá?
Pro tunerrel 7,625 a legjobb időm, de inkább 7,63x körül sikerül.
Pro tuner+ gumis 7.54x.
Perfect start 6ezernél, majd fel 5.-ig vele egy időben nitro (mármint 5.be váltáskor), majd perfect shift 6.-ba.
Próbáltam, hogy már váltások közben nitro, vagy csak 4.-ig felváltani, majd utána nitro az 5.-el perfect shifttel, de kb. ugyanezek az idők jönnek 7,64x-7,65x. -
1stVikman
senior tag
Ahogy rgaby is írta a world tourokban adott revenge versenyekre bedobja néha a bossokat is így újabb esélyt adva a kocsijuk elnyerésére.
A RYF versenyeket meg nyomatnám, függetlenül attól, hogy minden kocsi megvan, mert akkor a 3 csillag teljesítéséért aranyat ad!Lenyomtam a napokban a LaFerrari, Berlinetta, 650S kocsikkal a 3 csillagot, és mivel T5-ös kocsik, így összesen 15 aranyat szedtem össze.
A WT-nél meg youtube-on néztem videókat, hogy a csóka az egyik Boss elnyert autójával nyomta le a többi bosst. Szóval lehet, hogy Crew-on belül lehet másik boss kocsiját használni. Pl. itt az egyik video (Vagy valami mókolás vagy tényleg működik. Akinek van rá még lehetősége az kipróbálhatná.) -
1stVikman
senior tag
válasz
1stVikman #378 üzenetére
Folytatás.
UK - Spitfire crew
Kirstie - McLaren F1 GTR, 1/4 mérföld, 9.081
Aiden - Lotus Evora GTC, 1/4 mérföld, 9.272A többiről sajnos nem találtam.
Jelenleg a 650S boss harcnál vagyok, de még nem álltam ki vele, így időt nem tudok.
Ugye az Aston Martint csak most lehet megnyerni, a boss meg csak utána jön.RYF 3 csillaghoz szükséges idők:
Tier 1
Audi A1: (13.371)
BMW 125i: (13.305)
Dodge Dart RT: (13.277)
Ford Focus ST: (13.384)
MINI Copper S: (13.328)
MINI Cooper RYF: (13.349)
MINI John Cooper Works: (13.324)
Mercedes A250 Sport: (13.276)
Nissan Altima Coupe: (13.151)Tier 2
Audi TT RS: (12.061)
BMW 1M Coupe: (12.118)
BMW Z4 sDrive35i: (12.177)
Chevy Camaro SS: (12.077)
Dodge Challenger RT: (12.120)
Dodge Charger RT: (12.043)
Ford Focus RS: (12.279)
Ford Mustang GT: (12.036)
Jaguar F-Type: (11.993)
Nissan 370Z: (12.107)Tier 3
Audi RS3 Sports back: (10.903)
Bentley Continental GT V8: (10.806)
BMW M3: (10.712)
BMW M6: (10.819)
Chevy Camaro ZL1: (10.927)
Dodge Challenger SRT8: (10.875)
Dodge Charger SRT8: (10.971)
Ford Mustang Boss 302: (10.816)
Ford Mustang Boss LS: (10.780)
Jaguar XFR: (10.874)
Mercedes C63 AMG: (10.88)Tier 4
Alfa Romeo TZ3: (9.137)
Audi R8 V10 FSI: (9.507)
Bentley Continental Super sports: (9.286)
Corvette ZR1: (9.561)
Ford GT: (9.489)
Jaguar XKR-S: (9.322)
SLR McLaren: (9.332)
McLaren F1 GTR: (9.099)
Mercedes SLS AMG: (9.336)
Nissan GT-R: (9.502)
Pagani Huayra: (9.244)
Pagani Zonda S 7.3: (9.073)
SRT Viper GTS: (9.330)Tier 5
Audi R8 LMS ultra: (7.873)
Audi R8 LMS ultra CSR: (7.855)
BMW Z4 GT3: (7.766)
Chevy Camaro GT3: (7.796)
Ford Mustang Cobra Jet: (7.880)
Ford GT CSR: (7.806)
Koenigsegg CCX: 7.887)
McLaren MP4-12C: (7.917)
McLaren MP4-12C GT3 SE: (7.793)
Nissan Nismo GT-R GT3: (7.910)
Pagani Zonda R: (7.881)
Ruf RT 12R: (7.782)
Hennessey Venom GT: (7.762) -
1stVikman
senior tag
Boss Kocsi elnyeréséhez szükséges idők:
T1-5:
Tier 1
Papa Biz's MINI Cooper S (1/4 mile)
3rd race (14.024)
4th race (13.437)
Tier 2
Yoshiro's 370Z (1/4 mile)
3rd race (12.724)
4th race (12.207)
Tier 3
Alieda's BMW M3 (1/2 mile)
3rd race (16.889)
4th race (16.642)
Tier 4
Carlito's Corvette ZR1 (1/4 mile)
3rd race (9.823)
4th race (9.674)
Tier 5(Boss Time Varies)
Errol's Audi R8 LMS ultra (1/2)
3rd race (12.15x - 12.98x)
4th race (12.15x - 12.98x)World Tour-ban:
Italy - Veloci Crew
Romeo - 458 Speciale, 1/4 mérföld: 7.910
Donnesta - F430, 1/4 mérföld: 9.223
Alberto - F40, 1/4 mérföld: 7.911
Felix - F12 Berlinetta , 1/4 mérföld: 7.855
LaStella - LaFerrari 1/2 mérföld: 11.512A többit még gyűjtögetem.
Europe - Armada Crew
Luca - Pagani huayra, 1/4 mérföld, 9.259
Wilhelm - RUF CTR3, 1/4 mérföld, 7.871
Viggo- -Agera, 1/4 mérföld, 7.844
Miss Sasha - One 77, 1/4 mérföld, 7.840
Pierre-Yassine - Veyron, 1/2 mérföld: 11.547 -
1stVikman
senior tag
Jó Ötlet.
Találtam egy pontos leírást a nyerhető autókról a hivatalos supporton: [link]
A Zonda-n kívül elvileg kezdéshez ad még egy Mini Cooper RYF editiont is.@corvette
Elvileg a WT-s kocsikkal lehetne menni World tourba, nem csak a boss-ok kocsijaival. Azért érdekes, mert pl. McLaren F1GTR, 650S engedve van, ami ugye nem boss car, de pl. Agera stb, One-77 meg nem. -
1stVikman
senior tag
Szerintem az egyetlen autó a Zonda, amit csak így lehet megszerezni.
Az összes többit meg lehetett volna venni pénzért vagy aranyért rendesen a játékban, vagy megnyerni pro verzióban a multiban. De így meg ingyen volt jó pár kocsi.
Egyébként 2 perc lenne csinálni egy másik, nem kamu face-t, vagy átírni a nevet nem kamura a jelenlegin, ha esetleg mégis kipróbálnád ezt a játékrészt is. -
1stVikman
senior tag
Ha 30 csillagot összegyűjtesz, akkor kapod a Zonda-t. De ha valamelyik versenyt 3 csillagra teljesíted, akkor autót kapsz ajándékba egy darabig. Én így szereztem meg sok T3-4-5ös kocsit, olyat is, amit csak aranyért lehetett volna megvenni.
Aztán ha már nem tudsz több autót nyerni, akkor jelzi a játék, és akkor aranyat kapsz a 3 csillagért, annyit, ahányadik tier-ből származó autóval versenyeztél.
Szóval szerintem megéri.
Főleg annak, aki a játék 2/3-a táján van single-ben, van annyi pénze, hogy megvegye az összes T1-3as autókat, feltuningolja a T1-2t maxra, a többit meg elnyeri ezeken a RYF versenyeken. ;-)
Aztán szépen lassan feltuningolva őket meg jó aranyszerzési lehetőség. -
1stVikman
senior tag
Én még nem adtam valódi pénzt semmiért. T4 és T5 boss kocsikat simán nyertem az R8-as audikkal mechanic és supernitro nélkül is.
Bár T1-2-3 nem sikerült. Pedig most a revege versenyeken már beadta még egyszer mindegyiket, de egy hajszállal mindig előttem végeztek.
Ha megint lesz rá lehetőségem, előtte nézek youtube video-t, hogy melyik kocsival és hogyan érdemes lenyomni az első 3-at.
A World tourokban csak a LaFerrarit és a Veyron-t nyertem el, a többit nem is nagyon próbáltam. -
1stVikman
senior tag
Szia!
Én anno single-ben a T4 és T5-öt csak az R8-as Audikkal toltam ki. Nekem könnyű volt velük váltani (persze ez szubjektív), és elnyerni a bossok kocsiját.
Mondjuk akkor még csak nem is gondoltam rá, hogy neten keresgessek tanácsokat meg váltás mintákat, csupán igyekeztem a perfect start+ shifteket összehozni. -
1stVikman
senior tag
Kipróbáltam az Agerát a fent említett váltással. (Szerintem elég szar kocsi egyébként, anno örültem, hogy sikerült végigjutnom vele a bossig.)
Bár maxos a kocsi (704 pont), 7.800 volt a legjobb időm.
Indulásnál max gáz és visszaszámlálásnál 2 és 1 között engeded el, hogy perfect start legyen. Aztán fel 4-ig, utána perfect shift vagy kicsit pirosba engedve 5-be, és szintén picit pirosba engedve 6.-ba.
Nagyon nem kell figyelni, hogy pirosba engedd, mert olyan gyorsan kipörgeti magát a motor, hogy törekednél a perfect shftre, de mire rányomsz, már pirosban is van, de pont úgy lesz jó.
Youtubon 7.77x-et is tudtak vele menni, így szerintem a 7.8 nem is volt annyira rossz. :-P
[link] -
1stVikman
senior tag
Ti hogyan csináljátok a benzinezést?
Mert én inkább megveszem 2 aranyért a full tankot streak közben, mintsem bukjam a magas bónusz %-ot meg a nevezési díjat a játékból való kilépéssel és óra tekergetéssel.
Valamelyik nap kb. 3 vagy 4 alkalommal is töltöttem aranyért streak közben, mert maxos volt a bónusz, akkor még dőlt rendesen az RP 3-4 ezresével.
Órát eddig 2x próbáltam állítani, lett is fullos benzin, de valahogy macerás. -
1stVikman
senior tag
Minivel segítségek nélkül akár 13.321-ig le lehet vinni az időt.
Nem az számít, hogy T1 vagy T2, hanem az autó pontszáma. Nekem 3 Minim (Egy RYF edition, a John Cooper Works és egy Pro Cooper S) van, a legnagyobb 348 pontos maxra tuningolva. Simán bead mellé 350-ig T2-es autókat is, akiket még le lehet nyomni.
Váltási séma szerintem csak a perfect start+ perfect shiftekkel jön ki úgy, hogy a 3.-ba váltáskor kell elnyomni a nitrót. A startot 5000RPM körülire kell belőni, ami nekem úgy sikerül, hogy padlózom a gázt, majd a visszaszámlálásnál az 1 körül vagy utána picivel engedem el, és úgy esik vissza a fordulat kb. 5000-re. Kicsit kell gyakorolni, hogy mikor legyen elengedve, de 3-4 single verseny után szerintem meg lehet tanulni.
Ettől függetlenül kevesebb RP-t kapok vele, mint T5 autóval.Mostanában azt csinálja a multi a LaFerrarival, hogy 1-2 versenyre ad magasabb pontot (a plusz %-okkal 600-1100ig), aztán megmakacsolja magát, és mindegy mennyivel nyerek, vagy kit győzök le, elkezdi a fix 100 RP-t adni, ami alap szorzóval (garázsban 76 autó=+176%) csak 276 pont lesz. Mindegy, hogy Pro versenyre vagy World tour-ra megyek, nem számít RP-ben.
- T2 ellen
Időeredmény
Ha jól írtam a kódokat, akkor kattinthatóak a képek. -
1stVikman
senior tag
Néhány napja olvaslak benneteket, és örülök, hogy van, aki játszik ezzel a játékkal rajtam kívül.
Eddig mindig Audi R8 LMS ultra-t használtam pénzt gyűjteni, és multizni is. Segítségek nélkül a legjobb időm 7.83x körüli volt.
Aztán jött a Bugatti, azt hittem ez a legjobb, 7.53x körül mentem segítség nélkül, pro tunerrel 7.36x, minden segítséggel pedig 7.15-16x volt amit el tudtam érni.
Aztán feljöttem ide, olvastam kicsit, és a Laferrari-val alázni lehet mindenkit.Alapból 7.444-es a legjobb időm, és pro tunerrel ezt 7.08x-ig tudtam levinni. Ezzel szinte mindenki verhető.
Váltási technika épp előttem lett leírva, nekem úgy csak a tunert megvéve működött, nélküle csak 4-esig tudtam felváltani, mert 5.-be leesett a fordulat.
Ami érdekes, hogy ha van a tuner mellett gumis segéd( nyertem mellé), akkor ROSSZABB időt fut a gép, konkrétan 7.15x alá nem tudtam vinni.
Tuner+nitro segítségével 7.049 volt a best.
Most ~350K körül van az RP-m, top 1-ben vagyok először eddigi pályafutásom során, de még bitros kell nyomni pár versenyt, hogy legalább a top 3-ban maradjak a végére.
A Laferrari most ilyen 300RP körül ad, de volt néhány verseny, ahol még most is 1-1500-at kaptam. A MINI meg 526 RP adott a hétvégi bónuszok miatt, ez ugye az alap 100 RP +300% a kocsi miatt, meg a 176% a garázsom miatt. . (Garázsban 76 autó van)
Szóval hajrá, nyomja mindenki, és ha van tippetek, váltási technikátok, osszátok meg nyugodtan.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 10-es szám és ismeretlen telefon a Google előzetesén
- Parfüm topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Megvan a Magic V5 európai startdátuma
- Hyundai, Kia topik
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Óra topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Elektromos cigaretta 🔞
- Formula-1
- További aktív témák...
- Megkímélt Lenovo Legion 5 15,6" I7 10750H/GTX 1650 4GB/32GB/512GB/HU Bill/Win 11 Pro
- Iphone 13 Pro Max 128 GB Graphite garanciás, újszerű
- Asus A15 FA506NC 15.6" FHD IPS Ryzen 5 7535HS RTX 3050 16GB 1TB NVMe magyar vbill gar
- ASUS TUF Gaming Monitor
- 16" Macbook Pro M4 Max 48 GB RAM, EZÜST, HU keyboard- 1 TB SSD 2025.11.11-ig gari
- Okosított PS4 Slim 11.00 GoldHEN 500GB - Telepített játékokkal
- Ritkaság! Csere-Beszámítás! Intel I9 13900KS Processzor!
- Billentyűzet magyarosítás magyarítás lézerrel is! 10-15ezer közötti áron! Óriási betűkészeletünk van
- Újszerű Asus ExpertBook B1 B1500 - 15.6" FullHD IPS - i5-1235U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - Garancia
- Napirajz könyv
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest