- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Légies iPhone halvány színei
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Új hozzászólás Aktív témák
-
A "végleges" érdekel, akkor valahol 500 körül lesz, az kicsit mocsoksok.
Pár százat ad győzelmenként, ha buksz egyet, az meg több mint ezer.Nekem egyedül egy 485 Speciale van fullon, a Berlinetta most "készül", már csak pár ötös upgrade hiányzik, de azokat mindig "kártyából veszem".
-
Amur
addikt
Így nyomom a Laferrarival. Rögtön fel 5be, majd amikor a kipörgés megáll, és elkezd emelkedni a fordulat, odatolom a nitrot. Nekem pro tunerrel 7,12 volt a legjobb, 1x kaptam ingyen Nitro segédet is mellé kártyából,úgy 7,078-at sikerült menni. Néha sikerül elváltanom még(6.-ba váltok 5 helyett, elbambulok és nem nyomok nitrot ha már fáradt vagyok, de tény hogy úgy még nem kaptam ki hogy az ellenfél 7,3 alatti időt ment volna, mindig én bénáztam el, amikor rendesen végigcsinálom a váltásokat ahogy kell akkor a 7,1 körüli időkkel nem lehet veszíteni! Még akkor sem ha folyamatosan hard ellenfeleknek ír minden bugattis,mclaren-es ellenfelet-utcahosszal verhetőek, legjobban az új viperek ellen szoktam megizzadni,mert mindig a vége előtt érem csak utol őket.-legalább van egy kis izgalom!
Razorka777: valszeg full tuning csapattal mentek 6.9-et, ahogy írtam pro tuner+nitro segéddel is már 7,1 alá lehet menni, ha még a gumisat is berakod mellé hihető a 6,9 pláne ha valaki gyakorlottabb mint én(pár napja tolom csak la ferrarival, még az Agera váltásra jár az agyam a sok havi beidegződés miatt.
-
Amur
addikt
14. alkalom után abbahagytam. Ha nem is bannolnak kis, de szinte minden kocsit megveszek,felupgradelek az igen lecsökkenti a játékidőt. Gyorsan elköltöttem a lovét, újraindítottam a játékot, és már azzal fogadott hogy megkaptam a La Ferrarit.
Ha egy bug miatt nem tudok továbblépni, és én újra meg újra megpróbálom hogy hátha legközelebb sikerül, azért nem kellene hogy bannoljanak.
Mert nézhetjük arról az oldalról hogy kihasználtam egy bugot, meg nézhetjük az előbb leírtról is, elvégre nem tudok továbblépni amíg a játék nem engedi.. -
kroki84
tag
Nagyon zsír lett a grafikája a kocsiknak. Nagyon várom, hogy a Copo Camaro-t meg a C7 Corvette-t kipróbálhassam. LG L9 II-n nekem is full screenes volt eddig is. Én azt vettem észre, hogy hamarabb melegíti a telót, mint eddig. Remélem kijavították az Aston Vantage váltó bugját. Azt elfelejtettem megnézni. Majd holnap megnézem, ma már nincs kedvem belépni. 600k Rp-m van, tovább nem nyomom, szerintem az elég.
-
1stVikman
senior tag
Nekem nincs beállítva az appok frissítése, így nem tudom mikor jön új verzió.
Csak ha sipákol, hogy nem multizhatok, amíg nem frissítem.
Most toltam vele kicsit, 542K RP, ~1500. hely, top 1%.
Nekem eddig is fullscreen volt a játék, tekintve, hogy nem navbaros a telefon.Xperia ion-on nyomom. Ram kezelésben változott valamit? Nem tölt újra pl. óratekerésnél?
Akksit meg eddig is szépen zabálta. -
1stVikman
senior tag
Én még JB-n vagyok, 1 GB rammal.
Az utolsó frissítés óta szokott újratölteni, azelőtt nem volt ilyen gondja.@uisz
A cél, hogy mindegyik autóval elérd a 3 csillagot. Ezt csak teljesen feltuningolva tudod megcsinálni. Arra először autót ad nyereményként, majd mikor elfogytak az autók, akkor aranyat. Én először megvettem, a legtöbb T1-2-3 autót, mert viszonylag olcsók voltak, és utána a T4-5-ös autókból sokat így nyertem el ingyen, megspórolva az árukat. -
Amur
addikt
Teljesen jó a grafikája, nekem sokáig jobban bejött a komplett játék is!
A kocsik felújítása nagyon jól van kivitelezve. Van egy upgrade aminek a szintjeivel egyre jobban néz ki a kocsi, kevesebb rozsda, jobb minőségű festés lesz rajta.
A multi része is fejlettebb, kiforottabb szerintem. A kocsi választék is kifejezetten alakul miután a ferrarik is bejöttek végre.
Egyetlen dolog miatt hanyagolom mostanság: szimultán nyomni a kétfélét, 7 élet is kevés lenne.. -
uisz
csendes tag
Szia! Köszönöm !
Ezt irja ki : Multiplayer locked!
Your account has been locked from multiplayer due to suspicious activity on your account.Please contact customer services for more informationUj szezon fog nyilni? és az kb mikor?
És mik azok a pro autok láttam a youtube azokat lehet nyerni? és az Rp mit jelent ?
Bocsi de annyi kérdésem lenne -
1stVikman
senior tag
Én is így tudom.
Elvileg a play áruházhoz rendeli hozzá magát valahogyan. Tehát ha én belépek bármilyen android eszközön a play áruházba, és letöltöm a játékot, akkor indulásnál tudni fogja, hogy én vagyok, függetlenül a FB, vagy G+ bejelentkezéstől.
Sőt: Please note Google Plus is not the same as using your Primary Google Account on the device and will not help to recover your profile.
CSR honlap -
Amur
addikt
Szerepel a GT500 daily battle-ban mentem már vele.
Megnéztem a dealernél,semmi kedvezmény nincs rá nekem. 2048(!!) aranyért megvehető a fullra tuningolt változata, a sima alap 454ezer dollár.
Más:
A google+ bejelentkezéssel nektek nem volt gondotok?
Nem hajlandó bejelentkezni. Attól tartok ha elszáll a teló nem fogom tudni visszaállítani róla a mentésem.
Hiába tap-olok a log in google+-ra nem csinál semmit(classic-ban kérdés nélkül bejelentkezik,más játékoknál is müködik,csak a CSR-ben nem a frissítés óta..) -
Amur
addikt
Játszom a Classiccal, de mivel nekem az korábban fel volt már telepítve, fel sem kinálta ezt az Mustangos bónuszt.
Ott most történt meg a Ferrarik bevezetése, de csak a T3mas játékpénzes a többi mind csak aranyért vehető, ezért haragszom rájuk, mert azt hittem a manufacture versenyekkel kicsit kitolható a játék, lesz benne kis plusz tartalom a T5 végigvitele után, de így nem..
Marad a CSR crew bossok vadászata, hanyagolom a classic-ot.
Szerintem egyébként úgy lenne értelme a promóciónak hogy a classicban kapod meg a veterán autót,
valószínüleg így is tervezték. -
1stVikman
senior tag
Toltam pár versenyt én is a T4-es Continental-lal, bár rajtot követőn csak 3.-ba váltottam, aztán Perfect shift 4-be+nitro, és a végére még egy perfect shift. Ezzel 8.99x-es időket mentem általában.
RP-t először jól adott, de pár streak után ez is leszabályozta magát a fix 100 RP+ %-os szorzóra. 339K -nál tartok, ez jelenleg ~950 körüli helyezést jelent.
Az összes boss-nál az utolsó versenynél vagyok, Hughie és az Evora már begyakorolva, Astonra kell még egy turbo tuning, aztán lehet bérelek egy mechanic-ot a kocsik megnyerésére tett kísérletre. -
1stVikman
senior tag
1. Szerintem egyértelműen csalnak valahogyan.
Sokszor láttam én is, hogy pl. 16 órakor kezdődött az új szezon, ezeknek meg 1-2 órán belül több százezer RP-jük van. És akkor a millió közeli, vagy feletti RP-kről 1-2-3 nap alatt még nem is ejtettünk szót.Én tegnap toltam kb. 1,5-2 órát, meg ma ugyanennyit, és 318K RP-m van, de már csak 100 pontokat ad a százalékokkal felszorozva.
300K felett azt a 18 ezret kb 7-8 streak megnyerésével értem el, tehát innen már marha lassan jön csak az RP. Emiatt gondolom, hogy a 6-800 ezres, milliós "versenyzők" biztos machinálnak valahogyan.2. Passz.
Én nem költöttem még igazi pénzt a játékban.
Most a frissen nyert Astonnal nyomulok, hát elég szar a technikája.
Váltót ha maxra tuningoltam, akkor többször megcsinálta, hogy kettőt váltott egyszerre. Pl. 1-esből rögtön 3-ba, majd 5-be, és visszaváltásnál is kettőt váltott. Direkt figyeltem, hogy csak 1x nyomjam a váltást, de akkor is 2-t váltott. Emiatt buktam pár versenyt, de 4-es szintre visszatéve a váltót már normálisabban vált. Így 700 helyett csak 698-as (még hiányzik két turbo upgrade), de kezelhetőbb, cserébe 8,06x alá nem tudtam még levinni.Evora váltását sem sikerült még kitapasztalnom.
Payback-re meg bedobta a Romeo gyereket, de még nem döntöttem el, hogy áldozzak-e aranyat mechanic-ra.
Jelenleg ő, és Hughie kocsija áll megnyerhető helyen, de csak pár verseny kell az Astonnal, és Tamara is a végére ér.
Ha egy 5 alkalmas mechanic-kel le lehetne őket nyomni, akkor vennék, de így lehet megvárom még az Evora-val is beérek a final-ra. Aztán megveszem a 10 alkalmast hátha bejön.Engem az érdekelne, hogy a mostani multiban ha megnyerném a Pro berlinettát, akkor cserélné-e a meglévőt, vagy +1 kocsi? Illetve ha csak a top 3%-ban végez valaki, akinek már van egy alap berlinettája, annak utána 2 alap kocsija lesz vagy nem kap semmit, lévén már van egy?
-
Persze a végső boss-tól, ettől a Shitty Jack-től meg sikerült elnyerni a kocsiját, amin meglepődtem amúgy, mert a korábbi fő boss-ok zokszó nélkül adták oda a saját kocsijukat, ez a szemüveges köcsög meg ugyanúgy hívott ki, mint ahogy az átlag boss-ok, szóval hogy bedobok én 2 aranyat, ő a saját kocsiját és hajrá.
Úgy nyertem el a P1-es GTR-jét, hogy Mechanic-ot sem használtam, simán csak kihasználtam, hogy ez az autó bírja az azonnali felváltásokat rajtnál és éltem is vele.
... és ez egy újabb bizonyíték:
A játék ellenfelek úgy vannak behangolva, hogy normálisan váltsunk, semmi trükközéssel.
A tegnap este említett 2 autót azért nem sikerült elnyernem még Mechanic-cal sem, mert azok rajtnál semmilyen plusz sebváltást sem bírnak el, csak is a normális játékstílusban lehet velük játszani és az így elérhető eredményhez vannak szabályozva a kocsitétes idők.A P1 esetében meg rajtnál feldobtam 5-be, utána rögtön nitró és kocsihossznyival mögöttem végzett a csávesz.
Ha itt is normál módon váltottam volna, valószínűleg esélyem sem lett volna és még a fizetős, ilyen alkalmakkor felkínált nitró segítséggel sem hiszem, hogy jobb idővel végeztem volna.Tehát ha legközelebb olyan kocsival menve kínál be a játék elnyerhető kocsis ellenfelet, amivel nem tudok trükközni, el fogok gondolkodni a 700 Ft-os segéden, mert a plusz kocsi a garázsban mindig jól jön az RP bevétel miatt.
Ha már multi:
Sajánlattal nézem most a garázsomban, hogy a Berlinettám csak sima kiadás, nem pedig Pro, szóval a jelenlegi szezonban is a top-on kell majd lennem.rgaby:
Mesélj róla! Komolyan!
Mennyire verted le, hogyan váltottál (gondolom nálad sem engedett trükközni)? Időeredményre emlékszel-e még? Képernyőmentéy lenne a legbeszédesebb, ha van, feltétlen oszd meg!
Aston-ból nekem is megvan a Pro (mint ahogy a Lotus-ból is), csak is a plusz autók miatt szerettem volna elnyerni őket. -
Amur
addikt
én is számon tartom, csak jött közben egy üzi,gyorsan ránéztem,és elég is volt hogy a rutin megszakadjon, utána meg elfelejtettem hogy az a 10-20 mp pont elég hogy kifussak..legközelebb nem számolom ennyire ki.
Most nem adom fel,csak lenyugszom!
Mindjárt nekiállok és elhasználom a holnap 13ig még elhasználható benzinmennyiséget aztán meló közben óránként szakítok egy 3-4 percet amikor lenyomok 1-1 streaket, este meg kb. éjfélig. Ha már ennyi időt beletoltam ebbe az évadba legyen meg az az aston martin! -
Amur
addikt
Igen. Én holnap 13órás műszakban melózom,esetleg este tudok majd jászani,az meg lehet kevés(meg fáradtan nem is az igazi).
PRO kocsim még mindig csak T3 van, annál meg T5-ös sima kocsival több RP-t kapok free módban is.
World tour kocsim pedig még mindig nincs..(talán a bugatti szerezhető meg legkönyebben(két boss le is nyomva) de az meg nem tetszik..(nem maga a kocsi,hanem a viselkedése) Hajtok inkább a ferrarikra. -
1stVikman
senior tag
Ahogy rgaby is írta a world tourokban adott revenge versenyekre bedobja néha a bossokat is így újabb esélyt adva a kocsijuk elnyerésére.
A RYF versenyeket meg nyomatnám, függetlenül attól, hogy minden kocsi megvan, mert akkor a 3 csillag teljesítéséért aranyat ad!Lenyomtam a napokban a LaFerrari, Berlinetta, 650S kocsikkal a 3 csillagot, és mivel T5-ös kocsik, így összesen 15 aranyat szedtem össze.
A WT-nél meg youtube-on néztem videókat, hogy a csóka az egyik Boss elnyert autójával nyomta le a többi bosst. Szóval lehet, hogy Crew-on belül lehet másik boss kocsiját használni. Pl. itt az egyik video (Vagy valami mókolás vagy tényleg működik. Akinek van rá még lehetősége az kipróbálhatná.) -
1stVikman
senior tag
Jó Ötlet.
Találtam egy pontos leírást a nyerhető autókról a hivatalos supporton: [link]
A Zonda-n kívül elvileg kezdéshez ad még egy Mini Cooper RYF editiont is.@corvette
Elvileg a WT-s kocsikkal lehetne menni World tourba, nem csak a boss-ok kocsijaival. Azért érdekes, mert pl. McLaren F1GTR, 650S engedve van, ami ugye nem boss car, de pl. Agera stb, One-77 meg nem. -
1stVikman
senior tag
Szerintem az egyetlen autó a Zonda, amit csak így lehet megszerezni.
Az összes többit meg lehetett volna venni pénzért vagy aranyért rendesen a játékban, vagy megnyerni pro verzióban a multiban. De így meg ingyen volt jó pár kocsi.
Egyébként 2 perc lenne csinálni egy másik, nem kamu face-t, vagy átírni a nevet nem kamura a jelenlegin, ha esetleg mégis kipróbálnád ezt a játékrészt is. -
1stVikman
senior tag
Ha 30 csillagot összegyűjtesz, akkor kapod a Zonda-t. De ha valamelyik versenyt 3 csillagra teljesíted, akkor autót kapsz ajándékba egy darabig. Én így szereztem meg sok T3-4-5ös kocsit, olyat is, amit csak aranyért lehetett volna megvenni.
Aztán ha már nem tudsz több autót nyerni, akkor jelzi a játék, és akkor aranyat kapsz a 3 csillagért, annyit, ahányadik tier-ből származó autóval versenyeztél.
Szóval szerintem megéri.
Főleg annak, aki a játék 2/3-a táján van single-ben, van annyi pénze, hogy megvegye az összes T1-3as autókat, feltuningolja a T1-2t maxra, a többit meg elnyeri ezeken a RYF versenyeken. ;-)
Aztán szépen lassan feltuningolva őket meg jó aranyszerzési lehetőség. -
Amur
addikt
Semmi gond!
Volt olyan hogy 100 PP-vel nagyobb T5-ös kocsit adott be, full segítséggel.
Őket még le is nyomtam egyébként(irtózat nagy mákom volt),
de azért tényleg gáz hogy a segítségeket nem jelöli, és csak akkor esel pofára mikor már nem léphetsz vissza..
T4 már kevés ide tényleg..
Pont ahhoz akartam lovét hogy befejezzem a T5-öt, de akkor csak meg kell fordítani a sorrendet, és előbb single-ben farmolva befejezni a T5öt és utána farmolni multiban. -
Amur
addikt
-
Amur
addikt
Jogos! Várok a full tuning-ig, addig nem bosszantom magam.
Ha multiban a kártyákra és a pénzre megyek akkor mi a nyerő taktika?
Streak befejezése után cancel, nem fogadom el a + x% RP bónuszt,mert akkor nehezebb ellenfeleket is ad, nagyobb az esély hogy nem tudom végigvinni a kövi sorozatot, nekem meg a pénhez és a kártyákhoz az alap.
Bloggerre nem költök,mert nem érdekel ha RP-t vesztek,viszont annyival több pénz marad a streak végén kapott lovéból,pláne ha pár tekercs dollár is kiesik a kártyákból.
Más tipp esetleg?PRO kocsival megyek a PRO ligában(még nem toltam végig a T5-öt a world tour-hoz)
17ezer is pénz inkább a free-ben tolom.Ha valakinek infó értékű esetleg, én 193ezer RP-vel vagyok a top10%-ban.
196ezerrel váltott 9%-ra -
_stick_
őstag
Szvsz a multis versenyeket át kellene alakítani.
Hiába megyek egy fullos, tuningos Minivel, ha berak ellenem egy T2-es autót , tuning nélkül is elver. Oda az RP, meg feleslegesen ment ki a pénz a tuningra. Sztem, ha T1-es autóval megyek csak T1-es autókat kellene ellenem betennie...
Emiatt nem is megyek a Minivel. Berlinettával úgy szedtem össze 1000-1500 RP-t futamonként, hogy a nem PRO-os futamon indultam, és ott ritkábban kapok velem egyszintű ellenfelet, hiába kevesebb az alap RP, annyira lehagyom, hogy azért önmagában kapok ~1000 Rp-t. Persze ez is csak egy darabig működik, mert ahogy nő az én RP-m úgy rak be erősebb ellenfeleket.
Kártyából húzott bónuszok nincsenek benne a fentiekben.Igen, unalmas a berlinetta, de azzal és tuningal még veretlen vagyok
Próbáltam LaFerrarival is,de azzal többször is vesztettem már, mind a PRO-s versenyeken, mind a World Tour-on.kroki84: csakis azért, hogy játssz még többet
-
1stVikman
senior tag
Néhány napja olvaslak benneteket, és örülök, hogy van, aki játszik ezzel a játékkal rajtam kívül.
Eddig mindig Audi R8 LMS ultra-t használtam pénzt gyűjteni, és multizni is. Segítségek nélkül a legjobb időm 7.83x körüli volt.
Aztán jött a Bugatti, azt hittem ez a legjobb, 7.53x körül mentem segítség nélkül, pro tunerrel 7.36x, minden segítséggel pedig 7.15-16x volt amit el tudtam érni.
Aztán feljöttem ide, olvastam kicsit, és a Laferrari-val alázni lehet mindenkit.Alapból 7.444-es a legjobb időm, és pro tunerrel ezt 7.08x-ig tudtam levinni. Ezzel szinte mindenki verhető.
Váltási technika épp előttem lett leírva, nekem úgy csak a tunert megvéve működött, nélküle csak 4-esig tudtam felváltani, mert 5.-be leesett a fordulat.
Ami érdekes, hogy ha van a tuner mellett gumis segéd( nyertem mellé), akkor ROSSZABB időt fut a gép, konkrétan 7.15x alá nem tudtam vinni.
Tuner+nitro segítségével 7.049 volt a best.
Most ~350K körül van az RP-m, top 1-ben vagyok először eddigi pályafutásom során, de még bitros kell nyomni pár versenyt, hogy legalább a top 3-ban maradjak a végére.
A Laferrari most ilyen 300RP körül ad, de volt néhány verseny, ahol még most is 1-1500-at kaptam. A MINI meg 526 RP adott a hétvégi bónuszok miatt, ez ugye az alap 100 RP +300% a kocsi miatt, meg a 176% a garázsom miatt. . (Garázsban 76 autó van)
Szóval hajrá, nyomja mindenki, és ha van tippetek, váltási technikátok, osszátok meg nyugodtan. -
Egyébként lehet rossz ötlet volt, hogy a mostani szezont egészen nulláról kezdve, 300k RP-ig csak a Mini-t használtam.
Picit több, mint 2 óra folyamatos játékkal jött össze annyi össz RP mennyiség, ami szerintem máskor összegyűlt már hamarabb is.Ez több ok miatt lehet így találomra:
- Nem kell annyira hasra esni, hogy a versenyek jóval több +RP-t adnak most ezzel a kocsival, mert maguk a versenyek viszont 4-5 másodpercekkel hosszabbak, mint ahogyan T4-T5-ként játszva azt megszoktuk.
- Könnyebben tud beadni nehezebb ellenfeleket, akiket nem annyira látványosan tudunk lehagyni, így hiába vagyunk még 300k össz RP alatt, kevesebb RP-t ad ugyanabban a helyzetben, mintha egy combos T5-össel mennénk.Összességében szerintem lehet jobb stratégia szenzon kezdésekkor az, hogy az első ~300k RP-t mindenképp a kedvenc T5-ösünkkel hozzuk össze (nekem ez a LaFerrari) és csak aztán használjuk az RP boost-os kocsikat, mikor már az alap RP szorzónkhoz képest fixen adnak a versenyek.
Lehet kesze kusza lett a fogalmazás, de aki érti, véleményt szívesen elfogadok vele kapcsolatban.
-
Fehdavee
tag
Hali!
Hát igen sok időt elvesz az biztos.... nah nekem a boss evorája nem lett meg sajna mert 6.272 időt ment ami nem gyengusz azzal a vassal szóval csak az próbálkozzon aki ezt le tudja nyomni vagy bukik két aranyat
Amúgy a 650 s el mi a jó váltás mert most az fulloztam ki csak még nem tudom hogy mi a jó váltás. Amúgy a 458 at tuti nem veszem meg mert döglassú szegény.....multiba tunerrel is nagyon gyenge
Amúgy ez a UK szeron valóban gyors leszkíváncsi vagyok a p1re remélem laferrárit alázza majd
-
_stick_
őstag
Szia!
Nem a konkrét oldal kapcsán, hanem általában mondom:
ha nem valamilyen warez, pornó, vagy egyéb hasonló kategóriájú oldal, illetve ha Te megbízol abban az oldalban akkor szvsz engedélyezheted.
Én legutóbb a test drive unlimited 2 account regisztráló oldalán tapasztaltam ugyanezt, én tovább mentem, regisztráltam. -
-
_stick_
őstag
Viszont...
Amit megveszel, az ugye nem lesz Pro, azzal csak is sima, Free multiplayer versenyeken tudsz játszani, amik ugye nagyon gyéren adják az RP-t.Erre én is gondoltam. Annak mennyi esélye van, hogy masszívabb T5-ös autókat (részeket) kapok multiban?
Kb 3 hét játék után csak a T5-ös pro BMW-t kaptam, szóval arra is tudnék goldot költeni, csak hát várnék egy jobbra... -
-
Fehdavee
tag
Szia!
Nekem megvan az osszes acsi csak nekem meg azt ninalja hogy ujra elkezdi kiirni az osszeset mikor belepek es ez neha elg idegesitu tud lenni. de amugy ha jol ertelmeztem 21 ig van az ajanlat lehet lessz leertekeles valakir en varok az uccso napokig
Amugy en nekem bedobta napi versenybe hat nem nyugozott le 8.8 as udot ment asszem valami 6xx es pp vel lehet alap volt...... szerintem laferrarit nem fogja alzni akkor meg minek? Mondjuk en is mar gyujto vagyok szoval max azert veszem megy 80. Kocsim lenne vagy lehet 81. Ha megnyerem az f1 et a foellensegtol. -
Feri1977
senior tag
Oké, igazad van, rájöttem...de ismételve :"' A lényegen nem változtat, van kemény 3000 dollárod kb. és csak egy 1250 dolláros meneted aktív meg a multi, a Tier 2-es szinten, és egy Tier 3-as kocsi vagy 60-70 ezer, na már most, ezerszer menjek végig ezen meg mindenen, és 2 napig játsszak unalmas fokozaton, hogy legyen végre ennyi pénz? Ez szenvedés így bakker! Nem fogok pénzt befizetni, inkább játszom, de el sem tudom képzelni, hogy az istenbe fog összegyűlni bármilyen komolyabb kocsira is később, sehogy! "
-
Feri1977
senior tag
Felőlem azt tiltanak amit akarnak, bárki kipróbálhatja ezeket a cheateket, az egy másik tészta, hogy mind átverés és egyik sem működik! A lényegen nem változtat, van kemény 3000 dollárod kb. és csak egy 1250 dolláros meneted aktív meg a multi, a Tier 2-es szinten, és egy Tier 3-as kocsi vagy 60-70 ezer, na már most, ezerszer menjek végig ezen meg mindenen, és 2 napig játsszak unalmas fokozaton, hogy legyen végre ennyi pénz? Ez szenvedés így bakker! Nem fogok pénzt befizetni, inkább játszom, de el sem tudom képzelni, hogy az istenbe fog összegyűlni bármilyen komolyabb kocsira is később, sehogy! A benzinre várás is totál kikészít!
-
_stick_
őstag
Most mentem 1 órát berlinettával, blogger és meghanic segítővel. Így kb 30k RP -szedtem össze, ami 6%-5% ugrásra volt elég. Hát nem tudom...
Valószínű kevés a garázsba a kocsim (99%) és még nem tudok játszani a bugattival (laferrarival sem), szóval nehezen jönnek a pontok, lehet ezért nem éri meg "kidobálni" a goldokat...
Amúgy hány a 3°, az kb. mennyi RP? -
-
Fehdavee
tag
Hali!
Én is top 1% ba voltam nekem is azt írta de azért írja azt mert a top 3% nyerete meg azt az autót szóval mindig az írja amivel meg lehetett nyerni az adott ajándékot. De ezt most azért tapasztaltad mert máskor top 1% os nyeremény is van és akkor ugye azt írja oda most nem volt top1% os nyeremény így csak a top 3% osat nyertük meg érthető?
Amúgy most top 4% ba vagyok nem tudja valaki hogy a 3% os határ? Mostanában elhanyagoltam a játékot de mégiscsak kéne az a 650s bár tuti meglesz még van 4 napom.
Amúgy már ideje lenne az amcsi cuccnak..
Üdv.Dávid -
_stick_
őstag
Így van single-ben, nincs probléma. Majd azt még kipróbálom, hogy bekapcsolt wifi mellett single-ben hogy fut (nincs mobilnetem), hátha csak valamelyik alkalmazás fekteti meg a telót, ami finom szólva sem egy erős kütyü.
-
Közben eszembe jutott, hogy FB-n visszaolvasok, hogy mi is volt ennél a Saleen szezonnál a díjleírás:
"The top 3% win the (PRO, Tier 5) Saleen S5S Raptor with exclusive livery."
Szóval az én top 3%-om valóban PRO kategóriás autót adott, de akkor sem értem, hogy miért top 3%, mikor délelőtt egész végig top 1%-os voltam.
Szerencsére ennek most nem volt tétje, de ha legközelebb ilyen lesz és emiatt maradok le a fődíjról, akkor ennyi volt részemről ez a játék.
-
Watson25
tag
Hali!Kb egy hónapja játszom rendszeresen a játékkal.Jelenleg 68 autóm van,és 467k Rp-m.Általában a World Tour-t nyomom laferrarival,mert ez ad a legtöbb rp-t (320körül).Reggel és este szoktam játszani 20-30 percet.Azt szeretném kérdezni,hogy mennyi időt érdemes távol maradni,hogy az RP amit ad a játék emelkedjen?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- OHH! Dell Precision 7560 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 32/1TB NVIDIA A3000 6GB FHD
- Asztali PC , i7 6700K , 1080 Ti 11GB , 32GB DDR4 , 500GB NVME , 500GB HDD
- Asztali PC , R5 8400F , RTX 3070 , 32GB DDR5 , 500GB NVME , 2TB HDD
- Legion Go 1TB
- Lenovo LOQ 15IRX9 - i5 13450HX, 16GB, RTX 4060 8G, 1TB M.2 (Gari: 2027.03.11.)
- HPE Aruba PoE+ L3 switch raktárról azonnal elérhető!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest