Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • walakyb

    tag

    válasz captain81 #9963 üzenetére

    Azt mondod, hogy csak akkor zárod a PP case-t, ha megkaptad a cuccokat. Nyitástól számított 20 nap után automatice záródik, hacsak nem kéred a kivizsgálását. Nem tudom, mennyi idő telt el a nyitása óta (ha jól értelmezem, akkor lassan 2 hete), de nagy vonalakban mérget lehet rá venni, hogy addigra nem fog odaérni hozzád, mire döntened kell, tehát vagy bezárod okafogyottság miatt, vagy annak ellenére kéred a PP beavatkozását, hogy (elvileg) fel is adták neked az alkatrészeket. Szóval szerintem igenis érthető, gondolj bele abba a helyzetbe, hogy elküldik a cuccot, a PP meg úgy dönt (bár szerintem erre igencsak kicsi lenne az esély), hogy mivel 2 nem hasznalható, a pénzed fele visszajár.
    Ami pedig az ügyet illeti. Eleve kérdéses, hogy van-e kicsomagoló videód, amin már látszik a sérülés, ennek hiányában nem feltétlenül tudod bebizonyítani, hogy úgy is kaptad. Másrészről a Banggood biztos, hogy be fogja nyújtani bizonyítékként a megállapodásotokat, amit ebben az esetben jogosan kötnetnek ahhoz, hogy zárd az ügyet.

  • V/

    Topikgazda

    válasz captain81 #9963 üzenetére

    Tényleg nem érted hogy az probléma hogy kapkodtál és nem egymás után indítottad?
    Meg sem vártad hogy teljesítse a szerződésben leírt a hibás termék megkapása esetére biztosított csere lehetőséget. Miért? Az adás-vételi szerződés esetén mindkét félnek vannak kötelezettségei.
    Itt a biztosított garanciák oldala.
    7 days DOA product guarantee
    If one or more of the items you received are damaged, different or not working, you will be protected by this guarantee.
    Below please find its procedure:
    1. Within 7 days of receiving the product, contact us with a photo or video showing the issue and whether you want a refund or replacement;
    -What we will need from you.
    A photo or video showing the issue;
    A photo of the shipping label and original packaging;
    To tell us if you prefer a refund or replacement;
    2. We will review your claim and contact you if we need more information;
    3.If approved, we will arrange a refund or a replacement of the defective product, and you may be asked to return it. We will be responsible for paying the return shipping fees.

    Küld vissza mind és megkapod pénzed, erre még a PayPal-tól függetlenül is jogod van, azt sem érvényesítetted.
    De egyszerre a kettő az nem működik. Vagy BG vagy PayPal.

  • V/

    Topikgazda

    válasz captain81 #9961 üzenetére

    Most komolyan. Meg sem várod a reakciójukat és már PayPal?
    A boltban kezdünk reklamálni aztán ha ott nem sikerül egyezkedni akkor megyünk a békéltető egyesülethez. Ez a fogyasztó védelem jogszabályi alapja.
    Itt átültetve: a Banggood-on kezdünk reklamálni, ha ez sikertelen akkor fordulunk a PayPal-hoz. Ők tudnak abban segíteni ha jogos hogy visszakapd a pénzed. Ilyen alkattórész küldözgetés nem tartozik oda.
    Amit csináltál annak nem volt értelme.
    Megoldás az lenne hogy
    1. lezárod és kapsz alkatrészt,
    2. nem zárod le és megvárod -pontosabban kéred, mert a 20. nap lezárják döntés nélkül- a PayPal döntését, ami az lesz hogy visszaküldés után megkapod a pénzed. Mert a hibás termékek esetén ez az alap eljárás.

Új hozzászólás Aktív témák