Aktív témák
-
Kbali
nagyúr
válasz
skatebab #49316 üzenetére
Mert megteheti, meg mert nem akarja saját költségre bevállalni a cserét.
Ha te boltos volnál, és a vevő által visszahozott termékről nem tudod eldönteni, hogy ő rontotta-e el már az első használatba vételkor vagy gyári hibás, akkor cserélnéd saját szakálladra (költségedre) vagy pedig megvizsgáltatnád egy hozzáértővel (szakszerviz).
Sajnos szívás az eseted, de szerintem nem kirívó. Tömegtermékekről beszélünk, még a drágább kategóriákban is becsúszik a gyártási hiba lehetősége.
Arra is lehet figyelni, hogy a PTK szerint max. 60 napja van, hogy teljesítsen, sajnos ezt a hivatkozott kereskedelmi, garanciális szabályok nem tartalmazzák, csak annyit, hogy "törekednie kell a mielőbbi kijavításra).
Arra is felhívnám,a figyelmed, mivel 3 napon belül vitted vissza, nem állhatsz el a vásárlástól, hanem alap a termékcsere, elállni pedig akkor állhatsz el emlékeim szerint, ha nem tud ugyanolyan, de hibátlan termékkel kiszolgálni. -
Feenyx
aktív tag
válasz
skatebab #49231 üzenetére
Hali!
Olyan nincs, hogy nem adhatja vissza a pénzed, ilyen jogszabály nincs. Olvastam a napokban pont a fogyaszóvédelem honlapján! NFH Itt le van írva, hogy: "Nem vagyunk kötelesek elfogadni azt sem, ha az eladó a termék árának levásárlását ajánlja fel, mivel ilyen szavatossági igényt nem ismernek a vonatkozó jogszabályok." Magyarán, ha nem vagyunk kötelesek elfogadni, akkor vissza kell fizetni a pénzt, az én értelmezésem szerint.
-
Dell XPS
veterán
válasz
skatebab #49241 üzenetére
Hát..., én nem biztos, hogy ilyen jogkövető magatartást tudtam volna tanúsítani. Jól mondta a kolléga: ez nagyon gáz....Nagyon felháborító ez számomra, veszel egy gépet 160k-ért, majd egy ilyen üzletben nincs egy kompetens személy aki vásárló-centrikusan döntést tud hozni. Azt is megértem, hogy bármit ne egyenek meg, de ne egy hétig szívassanak egy vevőt, aki helyben kiégette nekik a pénzt.
Tudom, a PTK idevonatkozó rendelkezése nem segítenek rajtad ezek szerint, de ez hányás....
-
szabonagyur
félisten
válasz
skatebab #49195 üzenetére
Amit írtam nem olvastad el? Nem azt adták el amit vettél kész, vissza jár a pénzed vagy kicseréhetik, a javítást nem vagy köteles elfogadni 3 napon belül. Nekem is volt monitorom megvettem volt benne egy nagy piros csík, másnap visszavittem megmondtam hogy csíkoz, cseréljék ki. Nem volt nekik az a típus (akciós volt gyorsan fogyott) más típusra meg rá kellett volna fizetni és nem érte volna meg, visszakaptam a pénzem. Azért egy új terméket javítással kezdeni érdekes lenne...
De ha nekem nem hiszel javaslom nézd meg ezt is: [link]
Azzal én is egyet értek, hogy nem benyomódásnak kéne említeni, hanem egyszerű folt amit észrevettél.
-
válasz
skatebab #49188 üzenetére
Ha kukacoskodnak, akkor lehet, hogy tudok Lenovo-s garancia ügyben segíteni.
Szerk: ha így említed meg, hogy nyomódás, tuti rád kenik. Csupán mond meg nagy tacskó-szemekkel, hogy nagyon zavar a folt, mert netezés közben azt bámulod, meg egy csomó ideig spóroltál a gépre és ez neked nagyon sok pénz volt meg a fél veséd is már hiányzik, meg egyéb dolgok. Valami ilyen ábrázat lenne jó:
Lét, tuti nem fognak visszaadni, hanem elküldik a gépet a Lenovo-nak és ott kicserélik majd az TFT-t benne. Sajnos ez lesz pár nap, de nem kritikus...
-
szabonagyur
félisten
válasz
skatebab #49180 üzenetére
Szia,
Személyes vásárlásnál is van lehetőséged. A lehetőséged részletesen leírva itt található: [link] A te esetedben a terméket hibásan kaptad meg, nem az elvárt állapotban, mivel a folt nem velejárója a gépnek. Kérhetsz javítást vagy cserét, és tudtommal ha te cserét választasz de ők nem hajlandóak cserélni vagy nem tudnak, vagy pedig nem olyanra akarják cserélni amit te is elfogadsz akkor el is állhatsz a vásárlástól. Erre törvény adta jogod van, de ismétlem 3 napon belül!!
-
válasz
skatebab #49157 üzenetére
Az egy nyomódás. A polárlemez és a homogenizálólap összeér azon a helyen. Akkor lesz ilyen a kijelző, ha összecsippented és jó erősen megnyomod. Szerintem érvényesítsd a 72 órás csere lehetőségét, mert egy életen keresztül ezt fogod bámulni, mikor netezel. (fehér képernyőn)
-
-
Dell XPS
veterán
válasz
skatebab #49183 üzenetére
Nem volt még ilyen esetben részem, nyilván ma pénzt senki nem szívesen ad vissza, de mindenképpen ezt kell tenned és küzdeni. Az üzlet hozzáállását senki nem tudja megjósolni előre...
Mégegyszer átgondolva, lehet hogy én mégis az egyenesebb verziót választanám, mert úgyis megnézik a gépet. És akkor azért küzdeni, hogy azonnal cseréljék ki és ne szívassak a pénzedért szervízzel, hiszen korrekt voltál...
-
Evelin26
csendes tag
válasz
skatebab #49168 üzenetére
A pixel hibára a garancia nem vonatkozik. Én netről rendeltem, és ott van is olyan lehetőség, hogy pixel garancia (+4000Ft). Nem kértem. Telefonon rákérdeztek, hogy biztos nem kell-e, mert elég gyakori az ilyen hiba, és az miatt nem cserélik ki. Szerencsére nálam nincs ilyen gond. 3 napon belül viszont minden indoklás nélkül vissza kell adniuk a pénzt. Szerintem inkább ne is említsd, mert kicserlélni nem fogják. Ha nagyon zavar kérd vissza a pénzt, és vedd meg máshol.
Aktív témák
Hirdetés
- Üzletből, garanciával, Macbook Pro M1 13" 2020 16GB RAM 512GB SSD
- HP Elitebook 840 G8, I7-1185G7, 32 GB RAM, 512 SSD (MAGYAR VILÁGÍTÓ BILLENTYŰZET)
- Új ASUS VivoBook 15 X1504VA - 15,6"FHD IPS - i5-1335U - 16GB - 512GB - Win11 - 1,5 év gari - MAGYAR
- Eladó ASUS ROG Zephyrus G14 GA401Q + teljes gamer szett --csere is érdekel
- LOQ 15IRH8 15.6" FHD IPS i7-13620H RTX 4050 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! I5 14400F / RTX 5060 Ti / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Dell Latitude 8-11. gen i5, i7, 2-in-1 szinte minden típus csalódásmentes, jó ár, garancia
- Lenovo LEGION Pro 5 / Pro 7, Lenovo Yoga Pro gépek (RTX 4060 / 4070 / 4080 / 4090)
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! R5 9600X / RX 9070XT / 32GB DDR5 / 1TB SSD M.2
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Odyssey G9 OLED 240Hz Dual QHD 49" monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest