- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- iPhone topik
- Poco F7 – bajnokesélyes
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel topik
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
-
Mobilarena
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vladi
nagyúr
válasz
JAGER 10 #9234 üzenetére
Nagyon tetszik a projekted, mert életszerű.
Kevés konkrét tanáccsal tudok szolgálni, mert én is kezdő vagyok. Azért egy ilyen projektnél az a tapsaztalotom, hogy olcsón nem lehet megcsinálni. Ne is akard úgy, szánjál rá. Ha jól értem ez egy fóliasátor, amiben ha nagyon meleg van, akkor kinyitja az ablakot.
A léptetőmotornál a nyomatékot kell nézni, az jelenti azt, hogy mennyi erőt tud leadni. Fogalmam sincs, neked mennyi kell konrétan, azt neked kellene megmérni. Jó, ha fölé lövöd be az erőt.
Ha léptetőmotort használsz, akkor ahhoz táp is kell. Az is legyen erősebb. Meg a vezérlő is. Tehát ha 4 amperes a motor, akkor jóval a fölé lődd ezeket.
Motorvezérlő amúgy rengeteg féle van, 1000 forintos ebayestől valami 50-100 K-ig. Szeirntem 2-3 ezret rászánhatsz.
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- BestBuy topik
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- iPhone topik
- Budakeszi, Páty, Telki, Budajenő, Zsámbék, Tök, Perbál topik
- További aktív témák...
- Bomba Ár! Lenovo IdeaPad Flex 5 Ryzen 3 5300U I 4GB I 128SSD I 14" FHD Touch I W11 I Cam I Garancia!