- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel topik
- Megvan, milyen chipet használ a Pura 80 Ultra
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Egyre csak fejlődik az AI, emberek tízezreit rúgja majd ki a BT
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mexikó tisztázta a Google-t a monopóliummal kapcsolatos vádak alól
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
-
Mobilarena
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Üdv!
Kérhetnék egy kis segítséget a led strip vezérléshez?
Eljutottam odáig, hogy összeraktam egy offset vezérlésű grafikus motort, ami fps-től és timer-től függetlenül dolgozik (delay nélkül ugye), egy előre meghatározott animációs sebességet tartva két képkocka közötti eltolás számolásával a futási idővel korrigálva. Vagyis az fps-re fordítottan arányos az offset. (Hasonlóan, mint a pc játékok, vagyis kicsi fps-nél szaggat, nagy fps-nél megy mint állat, de ugye a játékidő tempója változatlan.)
Pl. két képkocka között ha +10-et küldök 60 fps-en a renderelő függvény bemenetére - ami a pixeleket számolja -, akkor 600 fps-en +1-et. Így viszonylag állandó animációs sebességet kapok (mondjuk +-10% az offset kerekítésétől függően kicsi értékeknél).A gond ott kezdődik, hogy csökkentve a kívánt animációs sebességet az offset nem mehet +1 alá, mert akkor az animáció egyszerűen leáll. Viszont magas fps-nél ez elkerülhetetlen, mivel egy adott aránynál elkezd nullára kerekíteni az offset.
Nos a kérdésem az, hogy miként lehetne megkerülni ezt a jelenséget úgy, hogy ilyen esetben csak minden második vagy harmadik (és így tovább...) loop() ciklusban legyen +1 az offset, amúgy meg nulla?
Vagyis a példánál maradva 600 fps felett minden második/harmadik képkockát ismétel.Esetleg vmi hasonló technikával jól jönne egy fps limit is. Ha a led szalag pwm frekvenciája 400 hz, akkor teljesen fölösleges 400 fps fölé szaladni.
(delay?)
(#3024) fpeter84
(#3025) tvamos
Igaz, mire való a prescale...
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Egyre csak fejlődik az AI, emberek tízezreit rúgja majd ki a BT
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Nitro ANV15-41 15.6" FHD IPS Ryzen 7 7735HS RTX 4060 32GB 1TB NVMe gar
- ASRock RX 5700 XT 8GB GDDR6 Phantom Gaming D OC Eladó!
- SilentiumPC Signum SG1 TG
- ThinkPad T490 27% 14" FHD IPS i7-8565U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam új akku gar
- X1 Tablet Gen3 13" 3K IPS érintő i7-8550U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam 4G LTE gar
- BESZÁMÍTÁS! MSI B460M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650XT 8GB Cooler Master MB600L Chieftec 600W
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- ÁRCSÖKKENTÉS Panasonic Viera 37" TH-37PV8P plazma TV eladó (2 HDMI)
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
- Hibás! Dísznek, Porfogónak, tesztkártyának vagy böngészni! Asus Rog Strix RX 470 4GB Videokártya.
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest