Hirdetés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Újra Realme telefont tervezett Fukaszava Naotó
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Két kamerával cserélné az iPhone Air a zakót kapucnis pulcsira
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Huawei Watch D2 - nyomás utána!
- Samsung Galaxy A17 5G – megint 16
- Milyen okostelefont vegyek?
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
-
Mobilarena
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Üdv!
Kérhetnék egy kis segítséget a led strip vezérléshez?
Eljutottam odáig, hogy összeraktam egy offset vezérlésű grafikus motort, ami fps-től és timer-től függetlenül dolgozik (delay nélkül ugye), egy előre meghatározott animációs sebességet tartva két képkocka közötti eltolás számolásával a futási idővel korrigálva. Vagyis az fps-re fordítottan arányos az offset. (Hasonlóan, mint a pc játékok, vagyis kicsi fps-nél szaggat, nagy fps-nél megy mint állat, de ugye a játékidő tempója változatlan.)
Pl. két képkocka között ha +10-et küldök 60 fps-en a renderelő függvény bemenetére - ami a pixeleket számolja -, akkor 600 fps-en +1-et. Így viszonylag állandó animációs sebességet kapok (mondjuk +-10% az offset kerekítésétől függően kicsi értékeknél).A gond ott kezdődik, hogy csökkentve a kívánt animációs sebességet az offset nem mehet +1 alá, mert akkor az animáció egyszerűen leáll. Viszont magas fps-nél ez elkerülhetetlen, mivel egy adott aránynál elkezd nullára kerekíteni az offset.
Nos a kérdésem az, hogy miként lehetne megkerülni ezt a jelenséget úgy, hogy ilyen esetben csak minden második vagy harmadik (és így tovább...) loop() ciklusban legyen +1 az offset, amúgy meg nulla?
Vagyis a példánál maradva 600 fps felett minden második/harmadik képkockát ismétel.Esetleg vmi hasonló technikával jól jönne egy fps limit is. Ha a led szalag pwm frekvenciája 400 hz, akkor teljesen fölösleges 400 fps fölé szaladni.
(delay?
)(#3024) fpeter84
(#3025) tvamos
Igaz, mire való a prescale...
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Star Wars: Fate of the Old Republic megjelenés még 2030 előtt?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Futás, futópályák
- alza vélemények - tapasztalatok
- ASUS routerek
- GoodSpeed: Harcban az adathalászokkal - az AI tud segíteni?
- Temu
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3521
- RAKTÁRKISÖPRÉS! Eladó projektorok!
- Xiaomi 15 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / RX 5700XT / 16GB DDR4 / 256 SSD + 2TB HDD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
)
ekkold

