- Olcsó Galaxyk telepíthetik a One UI 7-et
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 9 és Pixel 9 Pro összehasonlító gyorsteszt
- Motorola Moto Tag - nyomom, követ
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
-
Mobilarena
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Üdv!
Kérhetnék egy kis segítséget a led strip vezérléshez?
Eljutottam odáig, hogy összeraktam egy offset vezérlésű grafikus motort, ami fps-től és timer-től függetlenül dolgozik (delay nélkül ugye), egy előre meghatározott animációs sebességet tartva két képkocka közötti eltolás számolásával a futási idővel korrigálva. Vagyis az fps-re fordítottan arányos az offset. (Hasonlóan, mint a pc játékok, vagyis kicsi fps-nél szaggat, nagy fps-nél megy mint állat, de ugye a játékidő tempója változatlan.)
Pl. két képkocka között ha +10-et küldök 60 fps-en a renderelő függvény bemenetére - ami a pixeleket számolja -, akkor 600 fps-en +1-et. Így viszonylag állandó animációs sebességet kapok (mondjuk +-10% az offset kerekítésétől függően kicsi értékeknél).A gond ott kezdődik, hogy csökkentve a kívánt animációs sebességet az offset nem mehet +1 alá, mert akkor az animáció egyszerűen leáll. Viszont magas fps-nél ez elkerülhetetlen, mivel egy adott aránynál elkezd nullára kerekíteni az offset.
Nos a kérdésem az, hogy miként lehetne megkerülni ezt a jelenséget úgy, hogy ilyen esetben csak minden második vagy harmadik (és így tovább...) loop() ciklusban legyen +1 az offset, amúgy meg nulla?
Vagyis a példánál maradva 600 fps felett minden második/harmadik képkockát ismétel.Esetleg vmi hasonló technikával jól jönne egy fps limit is. Ha a led szalag pwm frekvenciája 400 hz, akkor teljesen fölösleges 400 fps fölé szaladni.
(delay?)
(#3024) fpeter84
(#3025) tvamos
Igaz, mire való a prescale...
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Formula-1
- alza vélemények - tapasztalatok
- Képregény topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Gigabyte alaplap topik
- NBA és kosárlabda topic
- Olcsó Galaxyk telepíthetik a One UI 7-et
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- További aktív témák...
- Megaport gaming pc + billentyű
- Csere-Beszámítás! Ryzen 9 9950X3D Processzor! 16Mag-32Szál!
- Csere-Beszámítás! Intel Core I9 14900KS 24Mag-32Szál processzor!
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix GTX 1080Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- Csere-Beszámítás! Asrock Challanger B580 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- AKCIÓ! Gigabyte AORUS 16X (2024) Gamer notebook - i7 14650HX 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GBWin11
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 9600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! VALVE INDEX virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! 6TB Seagate SkyHawk SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest