- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
-
Mobilarena
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Üdv!
Kérhetnék egy kis segítséget a led strip vezérléshez?
Eljutottam odáig, hogy összeraktam egy offset vezérlésű grafikus motort, ami fps-től és timer-től függetlenül dolgozik (delay nélkül ugye), egy előre meghatározott animációs sebességet tartva két képkocka közötti eltolás számolásával a futási idővel korrigálva. Vagyis az fps-re fordítottan arányos az offset. (Hasonlóan, mint a pc játékok, vagyis kicsi fps-nél szaggat, nagy fps-nél megy mint állat, de ugye a játékidő tempója változatlan.)
Pl. két képkocka között ha +10-et küldök 60 fps-en a renderelő függvény bemenetére - ami a pixeleket számolja -, akkor 600 fps-en +1-et. Így viszonylag állandó animációs sebességet kapok (mondjuk +-10% az offset kerekítésétől függően kicsi értékeknél).A gond ott kezdődik, hogy csökkentve a kívánt animációs sebességet az offset nem mehet +1 alá, mert akkor az animáció egyszerűen leáll. Viszont magas fps-nél ez elkerülhetetlen, mivel egy adott aránynál elkezd nullára kerekíteni az offset.
Nos a kérdésem az, hogy miként lehetne megkerülni ezt a jelenséget úgy, hogy ilyen esetben csak minden második vagy harmadik (és így tovább...) loop() ciklusban legyen +1 az offset, amúgy meg nulla?
Vagyis a példánál maradva 600 fps felett minden második/harmadik képkockát ismétel.Esetleg vmi hasonló technikával jól jönne egy fps limit is. Ha a led szalag pwm frekvenciája 400 hz, akkor teljesen fölösleges 400 fps fölé szaladni.
(delay? )(#3024) fpeter84
(#3025) tvamos
Igaz, mire való a prescale...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Autós topik
- Gmail
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...