Hirdetés
- One mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- IFA 2025: Nem is látszik, hogy strapatelefon
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- IFA 2025: Telepcsere kikapcsolás nélkül
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petykemano
veterán
válasz
füles_ #26181 üzenetére
Ha ezt meg tudják úgy csinálni, hogy a kimaradó tierekbe rebrandelik a korábbi generációkat némi ráncfelvarrással (mint a kevéssé sikeres 300-as széria), akkor jó lehet. A 14lpp-n pár évig még biztos lehet csiszolgatni.
A legutóbbi videocardz leak szerint a polaris11-et váltja a Vega11. Ami nekem fura, mert szerintem inkább a polarisok órajelét lejjebb tolva nagyobb hatékonyságra kéne törekedni és egy 320mm^2 lapkával fedni a területet, ami a polarisnak már sok, a Vega10-ből pedig túl sokat kéne vágni. Ehelyett a húzott polaris 10 jön abu szerint. Én meg rövidellem a p11 életciklusát. Ami alá meg a p12 jön
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
leviske
veterán
Fordítok: Mivel az nVidia-t a továbbiakban sem fogják a fejlesztők ignorálni, általánosan alkalmazott megoldás ebből akkor lesz, mikor a zöldek is úgy döntenek, hogy nem pakolnak elég memóriát a GPU mellé. Szóval amennyiben meg akarod kímélni az SSD-d attól, hogy az AMD kísérleti egereként plusz felesleges írásokat végezzen, akkor veszel GeForce-ot.
Persze javítson ki valaki, ha rosszul értelmezem a dolgokat.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem. Ettől még nem egységes a címtartomány. Az adattárolón lesz a virtuális memória, méghozzá két részletben. Ha meg nem engeded, akkor nem lesz, és akkor ott vége lesz a programfuttatásnak, amit betelt a hardveren lévő memória, és jön az üzenet.
Nyilván hosszabb távon az egységes címtartomány a jövő, de az inkább az évtized vége felé jöhet. Akkor már a virtuális memória kikapcsolhatatlan, hiszen másképp el sem fog indulni a program.
-
HSM
félisten
Próbálok a sorok között olvasni... Szóval, ha van elég és kellően gyors rendszermemóriám, akkor ugyanúgy onnan fog swappelni, mint eddig, mégpedig kellő sebességgel. Jól értem?
Nekem most is így van, kikapcsolt SWAP, minden megy a fizikai memóriából, és bizony van, hogy az említett üzenettel találom magam szemben, 12GB rendszermemória és 4GB-os vGA mellett. De amíg nem, addig kellemes fürge a rendszer, és az SSD-m sem írja tele az OS mindenfélével, tulajdonképpen feleslegesen.
És ezekszerint ha jól értem, ennek a korrekt működésnek az egyetlen feltétele, hogy legyen elég rendszermemória, lásd a fenti posztom. [link]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Tulajdonképpen ugyanaz lesz az állomány. Sőt, elvileg a Microsoft a WDDM 2.2-ben és után csinál ilyen irányú fejlesztéseket, tehát a DirectX alatt ez az egész szabvány lesz.
A swap technikailag nem kötelező. OS szinten ez is kikapcsolható, csak kitalálhatod, hogy borzalmasan sűrűn fogod látni a kifogytál a memóriából hibaüzenetet, és ezzel az ilyen méretű tartalmakkal készített programok kényszerű bezárását. De nyilván az API-knak lesz legacy módja, ahol legacy VRAM-hoz hasonlóan fog működni a hardver. Annyi különbség lesz, hogy így lassabb lesz a programfuttatás. De ha neked megér -50-80%-nyi teljesítményt, hát kapcsold ki a swapet. Természetesen eldöntheted, hogy milyen minőségben és milyen gyorsan akarsz játszani.
-
HSM
félisten
Na várjunk csak! Tehát akkor most nem a windóznál is megszokott értelemben használjuk a virtuális memória szót (amely így lehet akár 0MB méretű is), hanem a driver csak úgy magának kisajátít a háttértárból néhány GB-ot?
Nem tudom, te hogy vagy vele, de nekem ez egyáltalán nem szimpatikus, hogy játék közben csak úgy tizen-gigabájtokat írogasson a VGA driver az SSD-mre akár naponta amikor játszom....
Ha ezt így képzelték el, jobb ha iszonyat gyorsan átgondolják mégegyszer, mert nem én lennék az egyetlen, akinek ez nagyon nem tetszene.....
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #26182 üzenetére
A Samsung nem áll olyan jól a 7 nm-rel, mint a GloFo és a TSMC. A GloFo is csak azért áll nagyon jól, mert az IBM "felvásárlásával" megvették az IBM eljárását, ami ugye a legelső 7 nm-es node-nak készült. Ez 2018Q1-re lesz alkalmas a kísérleti gyártásra, ahogy a TSMC is ekkorra tervezi a kísérleti gyártást a saját node-ján.
A TSMC és a GloFo node-ja annyiban fog különbözni, hogy a TSMC a saját gyártástechnológiáját az ultramobil eszközökre optimalizálta, tehát a nagyobb lapkákhoz, GPU-khoz kevésbé illik. A GloFo ennek a fordítottja, mivel az IBM nem volt érdekelt anno az ultramobil eszközökben, így inkább a nagyobb lapkákhoz optimalizálták a fejlesztést. -
TTomax
félisten
válasz
Malibutomi #26189 üzenetére
Nehéz is lett volna roszabbat futni....
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Teljesen mindegy. Két külön dologról van szó.
A virtuális memória az adattárolón lesz. Ennek tölti be magának a GPU a saját memóriájába. Ez a swap állomány. Itt annyi a különbség a rendszermemóriához képest, hogy amíg a rendszermemóriát lekezeli az operációs rendszer, addig a GPU esetében a meghajtó felel majd ezért. Valószínűleg úgy lesz, hogy ha érkezik rá API támogatás, akkor egy GPU swap állományt simán lefoglal a meghajtó a telepítéskor.
-
válasz
Malibutomi #26189 üzenetére
Örülök, hogy kis levegőhöz jutottak, de ez kevés a talpon maradáshoz szerintem. Fijinél is szerintem azt várták sokan, tán AMD is (ebből erre következtetek) , hogy majd mekkorát szól, csak aztán ez elmaradt valahogy mégis.
Ettől függetlenül szurkolok erősen a Vegának. Remélem az lesz a Raven Ridge-ben is, akkor arra lecserélem a Kaverit.
Mondjuk ha Polaris lesz az IGP rész, akkor is. -
válasz
keIdor #26187 üzenetére
RIP Nvidia lenne, ha nem tudnák mi jön a Volta után.
(#26181) fules: ez a két lépés egyben dolog elég kockázatos szerintem. Ha nem durran nagyot a Vega, akkor az átengedett minimum két generációnyi profit nagyon visszaüt, azt is el tudom képzelni, végzetesen. (lassan nem lesz $$ R&D-re) Polarisnak az lett volna a dolga, hogy részesedést szerezzenek, hát, mondjuk úgy, nem igazán sikerült, a korrekció még R9 3xx széria idején történt (nem is értem hogy), azóta befagyott a piaci arány.
-
#85552128
törölt tag
válasz
füles_ #26181 üzenetére
"Viszont, ha a slide-ok igazak (miért ne lennének)"
A tavalyi roadmap slideon a vega olyannyira 2017 elejére volt téve, hogy egyesek 2016 végére hitték. A valóságban meg Q2 vége környékén lesz belőle valami ami egy durva fél éves csúszás... Ennyit a slideokról.
2018-ban már 7nm-en szeretne gyártani a TSMC és a Samsung is. A 1050/Ti-t már a Samsungnál gyártják, az sem kizárt, hogy mindent átvisznek oda így még hamarabb is lehetne 7nm-es chipjük mint a GloFo-tól (az AMD-nek is)... -
füles_
őstag
Azt lehet tudni, hogy a Volta hány nm-es gyártástechnológián fog készülni? Azt olvastam, hogy maradnak a bevált 16nm-es FF+ node-nál. Viszont, ha a slide-ok igazak (miért ne lennének) és az AMD 2018 második felében piacra dob egy Vega refreshet 7nm-en, akkor az NV durva hátrányba kerül gyártástechnológia terén.
Ha jön Vega20, akkor szerintem jön Vega21 is, ami Vega11 lesz átültetve 7nm-re. Aztán 2019-ben jön a Navi, aminek meg megintcsak nem lesz NV-s megfelelője.Lehet, hogy tényleg az a stratégia, hogy 1 helyett 2-t lépnek, így az NV elé kerülnek. Ezt asszem Malubitomi írta
-
távcsőves
senior tag
Elnézést, hogy nem a gép mellé raktam a zsugát, amig a ram modul cserével bűvészkedek. De azért nagy hátrány nem ért szerintem, pedig csak egy v300 ssd van.
Ez a kicsit furcsa elsőre, de müködik mégis esete. 2 -er már elöfordult velem, hogy vga upgrade során a vram egyenlő lett a rendszermemória mennyiségével. De sosem lett hátrány.
-
stratova
veterán
válasz
Szeszkazán #26173 üzenetére
Hmm akkor mégis ez 2x8 GB.
-
Gainka
őstag
válasz
Szeszkazán #26173 üzenetére
Jól látom hogy polaris idén le lesz váltva? El tudnám viselni q4-ben.
-
válasz
Szeszkazán #26173 üzenetére
ez alapján a vega20 nem jön a gaming szegmensbe. viszont nem x2 kártya, hanem egy vega10 rev2 4 stack hbm2vel.
-
Szeszkazán
senior tag
Egy kis Vega Leak
-
Yutani
nagyúr
Ha igaz az, amit Abu ír (miért ne lenne), akkor tényleg kell majd, hogy több legyen a SysRAM, mint "VRAM".
Egyébként én is úgy vagyok vele, hogy nehogy már a VGA-n ugyanannyi vagy több RAM legyen, mint az alaplapban. Bár ez csak egy "érzés", de realitássá válik ezek szerint.
-
HSM
félisten
válasz
#45185024 #26162 üzenetére
No igen... Nálam ezért nincs is swap file.... Viszont nem is komálja, ha mondjuk egy sokoldalas böngészőt nyitva hagyok játék közben... Pedig csak 4GB a VGA-m...
(#26163) Abu85:"Tehát effektíve a VEGA esetében a virtuális memória a VRAM, míg a fizikai memória, ami van a lapka mellett olyan, mint egy utolsó szintű cache a processzorban."
Szóval akkor Te is azt mondod, hogy kell legalább annyi RAM a gépbe is, de ideálisan több, ha ki is tervezed használni... Hiszen valahol lennie kell annak a lefoglalt virtuális címtérnek az adatainak, mielőtt a "lapka melletti fizikai gyorstárba" kerülnének..... -
Abu85
HÁZIGAZDA
Azokra a piacokra, ahol nem 20-30 GB-os programokat futtatnak, hanem tényleg nagy adatmennyiséggel dolgoznak, konkrétan 700-800 GB-tal, oda lesznek olyan verziók, amelyeken lesz SSD, mert előnyös, ha az extrém adatmennyiség ott van a HBC mellett. A végfelhasználók nem futtatnak olyan programokat, amelyek több száz GB-nyi adattal dolgoznak. Számukra az SSD bár elméletben lehetséges lenne egy megfelelő dizájnnal, előnyt igazából nem jelentene.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Ren Hoek #26160 üzenetére
Nincs összefüggés. Az OS a VRAM-ot eleve nem is látja. Persze a WDDM érzékeli, de igazából az egész egy driver mögött van vezérelve. Amit az OS lát ebből az a virtuális memória a WDDM 2.0 óta. De GPU-nként eltérő beállítással, a legtöbb GPU-n 40 bites a címtér.
A Vegához egyébként eleve más modul kell, mert az AMD nem használ hozzá klasszikus értelemben vett VRAM-ot. A HBM2 az csak egy cache. Persze van legacy módja a legacy alkalmazásokhoz, de az egész váltás célja az, hogy a VRAM-ot kiüssék. Emiatt a driver minden játékra annyi VRAM-ot állít be, amennyit akar, persze a lefoglalható virtuális memória függvényében. Tehát effektíve a VEGA esetében a virtuális memória a VRAM, míg a fizikai memória, ami van a lapka mellett olyan, mint egy utolsó szintű cache a processzorban.
-
#45185024
törölt tag
Nekem Sajnos /vagy nem sajnos/ ez van amit irtok pont
8 Giga Videókártya memória + 8 Giga rendszermemória
Játékoknál nincs gond viszont amikor főleg Indie cimekből lépek ki na ott tapasztalni néha érdekességeket
Szerencsétlen memória tele van és swap fájlokból akarja összekaparni magának a betöltés előtti tartalmat
Több kevesebb sikerrel -
HSM
félisten
válasz
Ren Hoek #26160 üzenetére
Ugyan nem vagyok egy grafikai programozó, de nekem így lenne logikus, hogy a program egy nagyobb adatkészletet tart a rendszermemóriában, aminek az éppen szükséges részeit másolja a gyors grafikus memóriába (gyorsítótárba).
Persze, elméletben tudtommal lehetséges, hogy a program csak bevág mindent a grafikus tárba és utána el is felejti (rendszermemóriából törli), de valahogy ez nekem eléggé természetellenes működésnek tűnik. -
Yutani
nagyúr
válasz
stratova #26157 üzenetére
Ez alapján Rádzsa kezében egy 2x4GB VEGA GPU van (2x2GB kizárható). A 16GB-os verziót 4x4GB konfigurációban lehet megcsinálni, de ami durva, hogy ha 8GB-os stack-eket akarnak használni, akkor abból minimum négyet kell rátenni az interposerre, így pedig a minimum méret 32GB!
-
-
#45185024
törölt tag
Marék rizsért elcseréled e GÉMORSZ
-
Petykemano
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #26147 üzenetére
/sarcasm
Voltával már senki nem játszik majd DX11-es játékot.
az 5 talán sok, de 3 reális lehet. 2013-as gpu-k még most is vannak. Kollégám 760-at használ, persze viszket a tenyere, hogy lecserélje. Ahogy olvasgattam 270X-280X kártyákat mostanság cserélgettek 470-480-ra. (vagy másra, de a szint a lényeg)
Ehhez képest Nvidia tábor 970 felett szerintem egyből ugrott a következő szériára. Persze nyilván nem mindenki, de sokan.
-
Ren Hoek
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #26147 üzenetére
Amilyen szinten változik manapság a PC gaming, 1 évnél tovább szinte nem érdemes tervezni. Nem hogy te nem tudod megjósolni, de még maga az AMD meg az NV is pakolgatja ide oda a kártyákat.
Szerintem "ideális", ha 1-2 évre előre tervezel, + 1-2 éves visszafelé kompatibilitást, mert évről évre születnek igazán frankó játékok amiket sokszor elővesz az ember szívesen, és olcsóak is lesznek idővel / megjelenik sok DLC, kiegészítő, mod, bugfix, kiforrja magát a játék.
Megcélzod ezt a tartományt, és ha van rá keret, akkor veszel egy felsőkategóriás best-buyt. Mondjuk 1070 szint., ilyen Vega mondjuk 100-140 között. 1-2 év után pedig lecseréled az aktuális felső sweet spotra, némi bukóval.
Vagy eggyel lejjebb 480X szinten középkategóriával, ha kicsi a keret, és belefér a csökkentés.
-
leviske
veterán
válasz
Ren Hoek #26135 üzenetére
Igazából ez nézőpont kérdése. Egy olyan Polaris 10XT2, ami csak bizonyos körülmények közt veri a GTX1070-et valószínűleg árban is olyan pozíciót kapna. Egy 2-300 dollár körüli árcédulával pedig azért még mindig nem lehet elmenni egy R9 Fury teljesítménye mellett.
(#26145) TESCO-Zsömle: Nem tudom milyen DX11-es tesztekről van szó, de azt muszáj megjegyeznem, hogy egy videokártyát a várható terhelések tükrében volna célszerű tesztelni. Márpedig vannak olyan népszerű DX11-es címek, mint mondjuk az Overwatch, Witcher 3, GTA5, amik nem fognak az AMD kedvéért kikopni a köztudatból.
Nem vitatom, hogy erős év lesz ez DX12 téren a Scalebound, ME: Andromeda, Prey és az új Halo fényében, de attól még nem az API dönti el, hogy egy játék tartalmilag élvezhető-e vagy sem.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Petykemano #26146 üzenetére
Őőőő... Én amikor gépet vásárolok, "annak" veszek, hogy 5 év múlva is vigye a medium-ot. Mások is ezt csinálják, csak ők konzollal.
-
Petykemano
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #26145 üzenetére
Mert amikor videokártyát veszel, akkor az elmúlt 2 és következő 1 évnek vásárolsz. Nem annak, hogy 2-3 év múlva még vigye mediumon low helyett.
-
TESCO-Zsömle
titán
Én azt nem értem, hogy miért akar mindenki DX11-es teszteket a Vega-nak. Nem inkább a DX12-es játékokat kéne követelni ilyen vehemenciával?
-
#45185024
törölt tag
Közbe ki lett pakolva az összes VIDEÓ róla
-
Ren Hoek
veterán
válasz
bozont #26115 üzenetére
Ahogy most kinéz a brutál GPU Q2-ben jön. Kisebb Vega 1070 szinten meg mégkésőbb, ha ez igaz.
Legrosszabb esetben több mint fél évig kell kihúznod egy 480-al(?). Szerintem ez már bőven túl nagy kompromisszum. Újonnan 135K körül kifogsz egy jobb 1070-et, pl MSI Armor, vagy használtan 120-125K is akár. Kompromisszummentesen...a te prociddal mindenhol "ultra 60". Aztán elpasszolod ha itt az idő. (Nyáron októberi Vegára számítottam, ahhoz képest összejöhet 1 év csúszás is?)A Polaris 10 "refresh" lehet beéri az 1070, de gyors kódokban csak, azt meg csak az új játékok alkalmazzák, és abban is feltehetőleg csak az AAA játékos nagy studiók, ráadásul változó mértékkel. Meg az is mikorra lesz kitudja...
Engem pl ezek az új játékok, rókabőr FPS-ek nem mozgatnak meg... a DX12 patch tákolmányok pedig csak megkeserítették eddig a gamerek életét... reméljük előbb utóbb megtanulják majd használni, és akkor nem lesznek mikrolaggok és egyéb szépségek.Ha majd lesz rendes kis Vega, rendes áron, rendes DX12 játékokkal, akkor talán elpasszolom az 1070-et és cserélek. Addig meg "béreltem". 480-al talán picit kisebb veszteség, de sokkal nagyobb kompromisszum.
-
#85552128
törölt tag
Állítólag 8 GB-os Vegával demóztak [link]. Ez szerintem a kisebbik lehet, a techreport is 1070/1080 közé teszi.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #26128 üzenetére
Generációs különbségeknek olyan ára is lesz. Ha igaz lenne a "poor volta" akkor az GP102+ szint vagyis jönnek az 1000$-os vegák. Mert ha nyeregben vannak akkor bizony ők sem fognak aprópénzt szedni, még a Fury X-et is bemerték árazni 980 Ti szintre...
-
Malibutomi
nagyúr
Agyaltam ezen a dolgon, es ha Abu-nak igaza lenne (bar ehhez jo optimistanak kell lenni), es a Vega tenyleg elveri rendesen a nagy Pascalokat, akkor az AMD-nek bejohet ez a fura taktika.
Arra gondolok, hogy mig az NV ket kicsit lepett (Pascal es Volta), addig az AMD kihuzott egy evet csak a kis Polarisokkal, es igy egy nagy ugrast hajt vegra, vagyis az igazan nagy architektura frissitessel beelozi az NV-t, aki iden meg ugye a Pascalbol el mig 2018-ra igeri a Voltat.
Ezzel ha a vezetest at nem is veszi, de az allando felzarkozasbol (780Ti-290X, 980Ti-Fury X) visszalendul az egyenrangu versenybe, vagyishogy a ket ceg egymas utani generacio verik a masik elozojet.De ehhez tenyleg generacios kulonbseg kellene, vagyis latvanyosan gyorsabbnak kellen lennie meg a TX-nel is.
(#26123) stratova
8-16GB-rol volt szo kezdetektol (kicsi-nagy) -
#85552128
törölt tag
-
stratova
veterán
válasz
Malibutomi #26121 üzenetére
AMD-NV Kartell
Abu85 Bár messze nem csak ezen múlik, a memória helyzet erősen hajaz a Titan X / G980 Ti-re amiken 12/6 GB GDDR5-t volt és kijött Ti árszinten Fury X 4 GB VRAM-mal.
Most Raja egy 8 GB-os lapkát mutatott, Titan X-en 12 csücsül.Bár ez alapján nem lepődnék meg a pozicionálás megismétléséről:
Interestingly, to drive this point home, AMD actually turned to games rather than professional applications. Plotting out the memory allocation and usage patterns of The Witcher III and Fallout 4, AMD finds that both games allocate far more memory than they actually use, by nearly a factor of 2x. Part of this is undoubtedly due to the memory management model of the DirectX 11 API used by both games, but a large factor is also simply due to the fact that this is traditionally what games have always done. Memory stalls are expensive and games tend to be monolithic use cases, so why not allocate everything you can, just to be sure you don’t run out?
The end result here is that AMD is painting a very different picture for how they want to handle memory allocations and caching on Vega and beyond. In the short term it’s professional workloads that stand to gain the most, but in the long run this is something that could impact games as well. And not to be ignored is virtualization; AMD’s foray into GPU virtualization is still into its early days, but this likely will have a big impact on virtualization as well. In fact I imagine it’s a big reason why AMD is giving Vega the ability to support a relatively absurd 512TB of virtual address space, many times the size of local VRAM. Multi-user time-sharing workloads are a prime example of where large address spaces can be useful.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #26119 üzenetére
Attól függ, hogy mi lesz a Vega 10 árazása. Ez egyelőre még nincs eldöntve.
De lesz egy kisebbik Vega, ami később jön. Viszont halottam már a gyártóktól, hogy az 1070 ellen be akarnak dobni egy Polaris 10-et magasabb órajelellel, csak megvárják, amíg kijönnek a tavaszi játékok, mert a régebbi játékokban nem lesz gyorsabb, csak az új DX12-esekben.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
bozont
veterán
válasz
#85552128 #26103 üzenetére
Pedig Q1-ben igen illett volna már a boltokba kerülnie. Én vártam rá, mivel AMD párti vagyok és ha már tud Freesync-et monitorom, azt is kipróbálnám, de 1440p-hez inkább az 1070 teljesítménye kellene. Az meg egyelőre nincs AMD vonalon (Fury nem kell). Szóval vagy veszek egy 480-at, aminek a teljesítményével nem biztos hogy maradéktalanul elégedett leszek (sőt valószínű), vagy 1070. És az utóbbi érik, bármennyire is máshogy szerettem volna. Legalább egy konkrét megjelenési időpontot mondhattak volna.
Ez a mai bemutató egy nagy semmi volt. -
Petykemano
veterán
válasz
#85552128 #26105 üzenetére
Az egyik slideon volt egy kép a CU-król és az a vega NCU optimalizálták frekvencia és IPC tekintetében.
Még abban lehet összeszorított fogakkal és ujjakkal reménykedni, hogy az ábra nem csak jól mutatott, hanem valóban köze volt a valósághoz és a nagy lapkaméret oka az, hogy tényleg duplázódik a frekvencia a korábbi sűrű designokhoz képest.
-
Petykemano
veterán
"Geometry throughput slide: Data based on AMD Engineering design of Vega. Radeon R9 Fury X has 4 geometry engines and a peak of 4 polygons per clock. Vega is designed to handle up to 11 polygons per clock with 4 geometry engines. This represents an increase of 2.6x. VG-3"
-
#85552128
törölt tag
computerbase.de spekuláció alapján nagyobb mint a GP102.
Ha tényleg csak 1 chip lesz akkor a 1080-tól ez biztos gyorsabb, de jóval drágább is lehet gyártani...
-
#45185024
törölt tag
Én azon a térdem fogtam amikor az élő sztrímben rájöttek hogy csak egy 3 perces videót fognak nézni és nem egy élő közvetítést kommentálnak majd
) hát az az arc hallod
Sok hűhó semmiért... -
#85552128
törölt tag
válasz
TESCO-Zsömle #26099 üzenetére
Késés inkább a készlet miatt lehet.
Launch ha limitált is, de meglesz a Computex-E3-PCGaming show környékén, valószínűleg utóbbin ahogy a Fury X is startolt. A Battlefront 2 lehet Vegan lesz demózva ahogy az egy is a Fijin.
Engem jobban érdekel mi lesz a Ryzennel, Q1-es megjelenéssel arról azért illene most mutatni valami bővebbet is. -
gyiku
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #26097 üzenetére
cumi.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- CPU léghűtés kibeszélő
- PlayStation 5
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- One mobilszolgáltatások
- Mégis mi értelme az Xbox PC-nek, ha limitálja a hardverválasztékot?
- Gyúrósok ide!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Eladó Gigabyte Aorus RTX 3070 8GB /Jótállással!/Dobozos!/Posta ok!/Beszámítás!
- Több db Nvidia Quadro M4000 8GB GDDR5 videokártya számlával
- Lenovo RTX 3080 OEM 10GB Garanciával!
- RTX 5070 Ti OC 16G/új, bontatlan/ garancia/ beszámítás/ ingyen foxpost
- GIGABYTE RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X GAMING OC - Gari 2027.12.10. -ig - Eladó!
- Playstation 4 Pro 1 TB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- Huawei P30 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M-A R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 8GB Cooler Master MasterBox Lite5 500W
- HIBÁTLAN iPhone 13 512GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3273, 100% Akkumulátor
- Xiaomi Redmi 12C 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest