Hirdetés
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor 400 Pro - Gép a képben
- Nonjour: nem fordít az EU-ban az AirPods
- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Google Pixel topik
- Apple Watch
Új hozzászólás Aktív témák
-
S_x96x_S
addikt
Architektúrák kapcsán érdekes lehet az Anandtech elemzése az új konzolok háttér-tárólójáról.
pl Spéci I/O compression unittal
- a PS5-nél 9 ZEN2 CPU mag
- az XBOX X-nél 5 ZEN2 CPU mag ..
feladatát helyettesítették.Enterprise vonalon is lenne valami hasonlónak értelme,
amit akár az EPYC 4 / 5 .. "I/O Die"-ba is kerülhetne
pl. egy szabványos adattömörítési támogatással
Egy amolyan optane memória szerűséget .. tömörítéssel , gyors ki és belapozással .. hasonlóan mint az újgenerációs konzoloknál.Ami érdekes, hogy a Microsoft konzol vonaláról pár API-t portolnak majd a szabvány windows -ra is, szóval valami lesz
"The most interesting bit about DirectStorage is that Microsoft plans to bring it to Windows, so the new API cannot be relying on any custom hardware and it has to be something that would work on top of a regular NTFS filesystem. Based on our experiences testing fast SSDs under Windows, they could certainly use a lower-overhead storage API, and it would be applicable to far more than just video games."egy szép ábra .. a PS5 Custom I/O-ról.
"Cache Coherency
The last somewhat storage-related hardware feature Sony has disclosed is a set of cache coherency engines. The CPU and GPU on the PS5 SoC share the same 16 GB of RAM, which eliminates the step of copying assets from main RAM to VRAM after they're loaded from the SSD and decompressed. But to get the most benefit from the shared pool of memory, the hardware has to ensure cache coherency not just between the several CPU cores, but also with the GPU's various caches. That's all normal for an APU, but what's novel with the PS5 is that the IO complex also participates. When new graphics assets are loaded into memory through the IO complex and overwrite older assets, it sends cache invalidation signals to any relevant caches—to discard only the stale data, rather than flush the entire GPU caches."
https://www.anandtech.com/print/15848/storage-matters-xbox-ps5-new-era-of-gaming
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- OLED TV topic
- World of Tanks - MMO
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- A firmware okozhatja a Windows 11 augusztusi frissítésével kapcsolatos SSD-hibát
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...
- Új FULL HD webkamera + Számla
- ÚJ Dell Latitude 15 5550 - 15.6"FullHD IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - 2,5+ év gari
- 138 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- GIGA AKCIÓ!!! AKTIVÁLATLAN iPad Air M2 11" WiFi + CELLULAR 512GB!!! KÉK
- AKCIÓ! MSI Z77 MPOWER Z77 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest