Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tylerddd

    veterán

    Hello!
    Rendeltem múlt héten egy éjjeliszekrényen használatos világítós órát, aminek 100%-ban lehet állítani a fényerejét, de nem is ez a lényeg ... :DDD

    Elvileg tegnap jött volna meg. E-mailben küldtek követési linket. Ugyanakkor ma reggel kaptam egy refound-os e-mailt, hogy nem jött össze az átadás (felsorol egy rakat lehetőséget, de ugye azt nem konkretizálja, hogy mi volt a gond). A követési linken viszont azt írja, hogy sajnos késni fog a csomag, ma és dec. 6 között várjam. Akkor ilyenkor most mi van?
    Én őszinte leszek, addig bármi jött amazonról, a postás hozta. Futárral küldhették és nem voltam itthon, ezért visszavihette? Miért nem hívott fel? Telszám meg volt adva. A többi lehetőség közül még max. a sérülést tudom elképzelni, mert cím és minden adat korrektül van megadva. Miért nem konkretizálják, hogy mi volt a probléma?

    Közben az ára felment, ill. mi van, ha megint futár hozza (ha egyáltalán az hozta) és nem tudom megoldani az átvételt? Jelzi valahol a rendszer, hogy ki által lesz kézbesítve a csomag?! :(

Új hozzászólás Aktív témák