- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
-
Mobilarena
Üdvözlet az Acer notebook topikban! Mielőtt kérdeznél ajánlott elolvasni az alábbi összefoglalót!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bzs73
őstag
Hát szerintem te sem vagy kivétel.
Egyoldalúan, szemellenzősen állsz a dolgokhoz, csak te a gyártó-szerviz oldalán."önkritika mindig büdös az embereknek, nem árt egy kis ballansz ennek a fórumnak sem"
Nem tudom kinek képzeled magadat.sandybridge: "mindent flottul és becsületesen megoldottak"
Szerintem hülye példa volt, nem kis hiba volt.
Egy cserével be lett fogva a szája mindenkinek. Nevetséges volt az egész.Egyébként megértelek, és semmi gond. A lényeg hogy akik pl notit moddolnak, azok pont a hibák miatt moddolnak, amit a gyártó is látott csak magasról tett rá.
Szerencsétlen user meg vagy eladja, próbálkozik másik típussal, vagy megcsinálja hogy ne kelljen szervizbe hordozgatni, kibírjon 1-2 évet.
Szerinted ha alapból 70fok körül lett volna az én acerem is, akkor hozzányúlok.?
Biztos nem. Ha valami jó akkor minek hozzányúlni. -
premete
veterán
Főleg, ha az ember arra használja, amire való; mert otthon, esténként egyszer bekapcsolva a nachkasztlin, megnézni az iwiwet/facebukot, majd kikapcsolni, és letakarni a matyómintás, csipkés terítővel, visszatenni rá a vázát művirággal, arra tök mindegy, hogy fényes, vagy matt a kijelző.
Nekem tetszik az s3, sebességben is elég lenne, van egy 256 GB-os v470-esem bele, csak az a fránya kijelző....
Az, hogy milyen név van ráírva, szvsz teljesen mindegy, ugyanabban a kinai gyárban készül a mekkbuk is, ugyanazokon a szalagokon, ugyanazok az emberek rakják össze, maximum egyik nap ezt, másik nap azt, ahogy jön. -
Muerte
addikt
Na azé' ne ejtsünk már krokodil könnycseppeket szegény Acer szervízért ha lehet.
Volt egy Acer 6935G-m,szó szerint beleb@szott a villámAkkor még vezetékes netem volt és bejött a túlfesz a vezetéken.Mielőtt fejemhez vágnád nem lehetett hallani h vihar jön,mert sunyi módon idelopódzott és egyet villámlott csak ami épp hozzánk csapott be(miért is ne?
)aztán vége is lett.Pukkant egyet a vga-m(9600mGT)és elhalálozott.
Majdnem új volt még,irány a szervíz(Pest)megállapították a tényállást mi lett stb.stb.Kértem adjanak egy szakvéleményt h vihar áldozata lett mer' így nekem a biztosító kifizeti a káromat.Rábólintottak,készségesek voltak.Megjött a gép mindenki happy,öt egész hónapig mikor is filmnézés! közben ismét pukkant egy csodálatosat és a vga-nak bye-bye lett megint.Szervízbe fel,felhívnak mi lett?,mondom a szitut...A szervizes: Ej-ej hát ki tudjuk éppen cserélni vagy fel is tudjuk javítani.A csere 113 ezer a javítás 50 ezer.Mondom MI?Azt hittem rosszul hallok vazzz.Azt mondja a csávó h nuku garancia mert megsült a vga,poros is volt stb.stb.ez bizony user error.Kértem nem-e lehetne vmit kitalálni,szakvéleményt írni h legalább a biztosító fizzesen,de semmi.Tök elutasítás.Na akkó mondom hoci vissza a gépet,még 10 rongyot rámvertek bevizsgálásért pluszba úgyhogy köszi.Többet hozzám Acer nem teszi be a "lábát".Itt az aprón amúgy zsír új 9600mGT-t 25e-ért vettem bele kb.5 perc volt belerakni,anyám azóta is vígan használja.
Szerintem elég tanulságos történet,én legalábbis tanultam belőle sokat,a legfontosabb számomra azóta a szervízháttér,és a hozzáállásuk a dolgokhoz.Na ez az amiben a Dell messze-messze a legjobb. -
Muerte
addikt
Akkor megismétlem ha nem érted
: Dell-nél NEM jár garanciavesztéssel ha normálisan szétszeded és kitakarítod,vagy újrapasztázod!
És akkor mégegyszer: Acer-nél nem tudom mi a megengedett,nekem mikor volt én bizony szétszedtem takarítani és nem szólt érte a szervíz pedig 3x volt hozzájuk szerencsém.Bagyusz Ott a pont.Ha a felhasználó nem veszi a fáradtságot arra hogy kitakarítsa,pasztázza a gépet akkor pont hogy megéri majd talán szerencsétlen a gari időt,pont ez volna a lényeg a gyártónak hogy csak addig tartson ki aztán nyúljál a zsebbe vagy vegyél másikat ha úgy tetszik,ez üzlet kérem
-
bagyusz
őstag
Oké, ez mind jogos, de akkor rakjanak zárjegyet, illetve nem, CSINÁLJANAK NORMÁLIS HŰTÉST. Én nem stabilitás tesztel játszok, de játék alatt ne kapcsoljon már le az a szerencsétlen gép. Pláne, hogy átlagban 1év garit adnak, én az alatt az egy éve alatt home made beavatkozás nélkül vagy 20x küldeném vissza mert egyszerűen szar a hűtés, és ha letelik a gari akkorra már annyira mindegy mert felszakadnak a forrasztási pontok addigra.
Hiába így meg úgy a jogszabály, ha egyszer ez a tény, ha ők is szívatják a felhasználót akkor ne várja el egy felhasználótól a becsületet mikor még kis kaput is hagy a gyártó erre.
Mondjuk nekem már nincs garim, mert kénytelen voltam drasztikusan átdolgozni a hűtést.
-
bzs73
őstag
Igazából bármire rá lehet azt fogni , hogy nem rendeltetés szerűen használtad, és rá is fogják sokszor. Tudod hányan megszívták már a garanciát? Sokkal többen, mint azok akik ezt kihasználták.
Uhh. Ez durva. Még hogy a szervizesek nem b..... át. Mostanság elég trehányak mindenhol.
Sokszor még rosszabb állapotban, és össze kókányolva kapják vissza a terméket a felhasználók. Látni és olvasni sok ilyet. Én ha valamit szervízelni kell, utána már adom is el. -
-
dbalazs80
tag
Na és akkor mi a helyzet 4 alaplap, egy HDD, egy VGA, egy memória cseréjénél?
Ez azért már nem olyan csekély anyagi ráfordítás a szerviznek.Mellesleg hol van az a jogi alapelv, hogy a felhasználót nem érheti kár, tehát az alap garanciális feltételeknél rosszabb feltételeket elvben nem kaphat?
-
dbalazs80
tag
Azért tudod van egy olyan passzus is, hogy a gyártónak van tájékoztatási kötelezettsége.
A magyar jogból meg kiindulhatunk, csak nem érdemes, mert az irreálisan a gyártó/annak márkaszervizeinek az oldalára billentette a mérleget.Bizonyára te elintézed egy szerencsétlen véletlen és helyzet közhelyekkel, de az, hogy 6 hónapon belül 6-szor kell javítani a készüléket, az nem normális.
Érdekes, hogy más gyártók, lásd Dell, Fujitsu, szó nélkül adnak csereigazolást, vagy cserekészüléket akkor is, ha a 2 és feledik évben történik 3 fődarabcsere.
-
dbalazs80
tag
A személyeskedő részre nem válaszolnék, az téged minősít, és nem süllyednék a te alpári paraszt szintedre.
Tessék, csak neked (ebből nem derül ki semmi, szép marketingszöveg) :
"AcerAdvantage a garancia kiterjesztés programja, amelyet Ön megvásárolhat a Acer termékekhez: laptop,asztali számítógép,LCD monitor,projektor,szerver, adattároló eszközök, PDA/GPS készülékekhez.
A garancia kiterjesztés Önnek többféle lehetőséget biztosít ( termék és a garancia kiterjesztés típusától függően ):
szervizszolgáltatásokat a Acer szervizközpontjában, vagy helyszíni garanciát,
változatos válaszidőket (2 órától 4 napig ),
heti 5 -7 napos tájékoztatást,
ideiglenes cserekészüléket,
véletlenszerű sérülésekre is kiterjedő garanciát.Ezen felül,a garancia kiterjesztés időtartama alatt telefonon, vagy faxon,vagy emailen keresztüli támogatás biztosítása, valamint engedményes akkumulátor vásárlás lehetősége.
A AcerAdvantage célja, hogy biztosítsa az ügyfeleknek az állandó,testreszabott,pontos szolgáltatásokat bármelyik EEC ország területén, azért hogy minél jobban ki tudják használni a vásárolt terméküket.
A garancia kiterjesztés megvásárlása Önnek elsőbbségi szervizelési lehetőséget biztosít."
Ez mind fent van az Acer Advantage oldalon
Ebben hol is vannak felsorolva pontosan a dolgok???
Mellesleg vásárlás előtt hol tájékozódjon az ember?
uptodate a mostani garanciapapíron az van, hogy tájékozódjon az ember a www.acer.hu weboldalon a szerviz és szolgáltatások menüpont alatt.
Szólj, ha megtaláltad. -
mokus1
addikt
Nagyon gyorsak egyelőre ezt külön meg is köszöntem.
Csak a gépi emailek... Szóval ha nem telefonálok csak email-t küldök meg sem tudom hogy rossz az alaplap és azt cserélik. És így első olvasásra felbosszantott. Aztán a telefonon megnyugodtam
Ilyenkor újra indul a garancia? -
Lilifee
tag
Picit elbeszélünk lehet egymás mellett, de az 5820TG-ben nem nvidia dedikált van, hanem amd, és ennél a gépnél nem automatikusan - terhelés függvényében - vált a rendszer az alaplapi és integrált között, hanem desktopon jobb gombbal kattintva egy külön kis alkalmazásban lehet MANUÁLISAN váltani közöttük, gép újraindítása nélkül. Ettől még természetesen igaz az, hogy az amd oldaláról letöltött vga drivert nem lehet feltelepíteni a gépre, és ha fel is engedi rakni utána nem lehet váltani a két vga között..Azért vagyok kíváncsi, hogy a kollega által említett vga verziónál meg marad-e a switchable funkciója a gépnek?!
üdv.: Lilifee
-
-
Ez telepítéskor úgy volt, hogy láttam a 15G-s recet, láttam a 100megás biztos ismeritek win7-es izét, meg a C:-t. A 100-ast meg a C meghajtót töröltem. új>> és ketté osztottam. Újra csinált 100megásat,, meg a két meghajtó amiből az egyiken a win7 lesz telepítve. Tehát a recoveryhez nem nyúltam.
Amúgy meg nem értem mi ez a nem garis probléma. Ez egy OS ami tele van szemetelve aceres baromságokkal. Nehogymá ezért dobják vissza mert soha az életbe nem veszek acert. Amúgy is a throttlingos baromság miatt már alienware gépeket nézegettem ez utáni gépnek (1-2év). -
Dapro
senior tag
amikor eloszor volt nalam meg az elso szerviz elott akkor biost is frissitettem és drivert is kiprobaltam 2 felet.
ha kell most is frissitem a biost de ugyanaz lesz. ma a 3ik nvidia drivert rakom fel, mind más verzio. amugy senki se mondja nekem, hogy egy ilyen laptop nem birja a bad company 2-t akar low grafikan akadasmentesen, mert nekem lowon is iszonyatosan lassu.
holnap viszi el a DHL. megint 2 het laptop nelkul.... utana eladom ha nem lesz jobb és veszek egy timeline-t...
-
joker1220
őstag
Köszönöm.
Tudomásom szerint a hűtőpaszta funkciója pont a proci kupak / hűtőborda felülete közötti hézagok kitöltésére szolgál, megakadályozva egy kisebb légréteg kialakulását ami nagyon rossz hatással lenne a hőleadó képességre ugyanis hőszigetelésként hat, ugyanez áll fent ha túl sok paszta van a proci és a hűtő közt.
Sajnos mivel garanciális a cucc így nem teheti meg a user hogy szétkapja, újrapasztázza, nem nagy kunszt csak hogy akkor rögtön ugrik a gari.
Évente egyébként sem árt újrapasztázni, portalanítani meg még gyakrabban csak sajnos ezutóbbira is elég korlátoltak a lehetőségek:S
-
Chaser
legenda
Szedtem szét p2 procit ami 5 évet állt a szekrényben, slot1-fcpga megoldás, beszáradásnak jele se volt. Azonkívül a szerszámos táskám szlére is szokott néha paszta kerülni, az se száradt még le
szerk: Ha leadná a nedvességtartalmát, akkor mi történne ha nagy hőhatás éri? Gondolkozzunk már. Nem vízbázisú cuccok ezek.
szerk2: Olyan lehet, hogy eleve rosszul van pasztázva.
Webshopot illetően meg 8 napos elállásnál neked nem kell bizonygatni semmit, indoklás nélkül el lehet állni. De ha kell indoklás tessék: képeken látva másra számítottam..
-
Engem egy extensa 5610-re adott válasz akasztott ki, vibrált az LCD benne, ha pekhem van majdnem a noti használtani árának közelébe lett volna a költsége. Hála ég az eladó visszavette és a pénzem megmaradt így ez a cég kikerült a látókörömből.
Amúgy ez az eset inspirált arra, hogy 3év gar véletlen sérülés garral megspékelve. -
nggabi
félisten
nekem is hasonló bajom van. én is a töltőáramkör kapcsolójának a hibájára szavazok.
laptopguru.eu (18. kerületben vannak) ingyen szétszedik és megnézik, adnak árajánlatot a javításra. ha sokallod visszaadják a gépet...
ők sem olcsók, ~20k a minimum munkadíj ha valamit forrasztani is kell...
-
Chaser
legenda
Dellnél ehhez nem kell szerződni
meg ugyibár náluk 5 év a max garidő, alapból 3 v 4 jár modelltől függően. NBD on-site supportban Mo-n ők az elsők. És konzumernél is van NBD on-site garuk, itt pihen a másik szobában egy 2-3 éves inspiron 1525 4 év ilyen gart kapott alaból. Az utolsó jól összerakott inspiron
-
poczabence
tag
Most rendeltem meg én is a plusz garit.
Az eredeti számlát lehet szkennelve is feltölteni valahogy, vagy majd postázni kell? A platinum garanciát választottam, mivel még 30-áig van a 3 hónapnyi határidő... Ha valami miatt nem tudom beregisztrálni 3 hónapon belül, akkor mi történik? Értem ez alatt azt, hogy akkor is megkapom a plusz 2 év garanciát, viszont a véletlen sérülésre vonatkozó dolgot nem? Tehát a platinum garancia ilyenkor golddá változik?
-
Chaser
legenda
Számla nem tudom volt-e, én még nem találkoztam vele a dobozban. Az biztos hogy 04.25-én gyártották le az acer szerint, tehát gar még bőven van rá vásárlási dátum nélkül is, csak az nem mind1 1 v 2 év. Tudom melyik boltban vették, csak az pár városnyira van perpill tőlem, de pár hét múlva megyek ha még meglesz a gép addig.
-
Chaser
legenda
2-3 hónapja vették, annyi idő már csak elég nekik a regisztrációhoz
Mind1, kapnak a pofájukba, milyen már hogy még a vásárlási dátum sincs feltüntetve. Mármint a T-home, de körbejárom a dolgot, ha jogilag a 2 év jön ki győztesen az már az ő bajuk nem az enyém, legfeljebb kipicsázzák a ******** nem odavaló embereket.
szerk: Amúgy ezt mondták az acernél is, de garidő akkor sincs kitöltve, én meg most hogy áruljam a gépemet 1 v 2 év garral, mikortól?
-
Chaser
legenda
Ez mind szép és jó, ráadásul tudom is, a kérdés arra irányul, amennyiben a kisker többet vállal de van ugyanazon a lapon kevesebb is megadva, melyik a mérvadó? Abból kiindulva, ha boltba bemegyek és ugyanannál az árucikknél több ár is fel van tüntetve, kötelesek ideadni a nekem kedvezőbb áron - kutyát nem érdekli hogy kifelejtette rajta a régi árcímkét- , akkor most a 2 év gar az érvényes. Egyéni szocproblem, hogy a gyártóval hogy intézi. De mindjárt küldök mailt az acernek, hátha meg tudják mondani ő szerintük mennyi gar van rajta és mikor vásárolták, mert hát ugye az sincs ott. Nagyságrendileg tudom, hogy max 2-3 hónapja.
-
poczabence
tag
Remélem majd valami normálisat kapok, illetve, hogy nem karcolják szét a gépemet.
Tök jó lenne, ha vennék egy vinyó és belerakhatnám, az Acer pedig csak a pénzt utalná.
Akkor tuti cserélni fogják, igaz? Nem szeretnék feleslegesen 7ezer forintot fizetni, úgy, hogy gépem sincs.
-
->Raizen<-
veterán
-
TeeJay
félisten
már bocs de ha valami nem oké a laptopban és ők azt nem veszik vagy nem akarják észrevenni még jó hogy nem már kifizettetik velem a szállítást csak mert ők nem vették észre amit én itthon hónapok óta látok és "hallok" mert kattog a vinyó meg leáll...
ja és tapasztalom is mert míg itt ezt a szöveget begépelem legalább 2x akad meg a gép és addig nem tudom folytatni az írást amit ide szánok...
ha ez rendeltetés szerű viselkedés akkor elég gáz a WD hírnevének...sebaj legközelebb pontosítok
-
-
pomk
őstag
Késő bánat, eb gondolat!
De drukkolok, hogy sikerüljön!
Szerintem, ha sorozat számot nem diktáltál be, akkor nem lesz gond utólag garizni.Más:
Alapból Linux lesz a laptopon.
Nem akarok semmit sem elbaltázni és még soha nem csináltam ilyet, új valaki le tudna nekem írni lépésről lépésre, hogy telepítsem fel otthon a Win7-emet?
Asztalikat hetente telepítek, de új laptopot még soha nem telepítettem. -
->Raizen<-
veterán
És ha rögzítették akkor mivan? Jogilag kötelességük eleget tenni szerintem ha egyszer a garancia csomagban ki van kötve hogy a kis sérüléseket is szó nélkül javítaniuk kell. Nem azonnal akarom én kijavíttatni ezt a hibát hanem majd ha lesz más baja is esetleg hardveres elromlik a hdd vagy a kijelző akkor mondom majd nekik hogy repedés is van.
Én igazából annak a véleményére lennék kiváncsi aki járt már így hogy leejtette stb a laptopot és hogy jártak el garanciázásnál és platinum garkitje van. -
->Raizen<-
veterán
Inkább nem nem érek vele el semmit ha most megmutatom. A nokia telómmal nem tudok éles képet csinálni vacak.
Pomk:Én kingmaxot fogok venni bele. Az időzítés legyen egyforma a két modulnak csak akkor mennek dualban. Az enyémbe nanya van és nem lehet magyarországon kapni olyan 4 gigás modult... -
->Raizen<-
veterán
Semmi gondom nincs a szöveg értelmezéssel. 90 napon belül kell megvenni mert ha utánna veszed meg akkor már hiába regisztrálsz! Én úgy értelmeztem hogy a laptop vásárlásától számított 90 napon belül kell venni és regisztrálni nem pedig a garkit vásárlásától számított 90 napon belül!
-
Speeedfire
félisten
Fent már idéztem, ha valaki azt írja, hogy ez az a típus .... nagyon nagyon nehezen. Akkor mit várjak? Hogy kifogástalan állapotban vannak? Nem, azt várom hogy gyári szériahibás az lcd körül lévő burkolat.
De igazából csak te kötözködtél ezzel a dologgal...én csak megjegyeztem, hogy ez így kellemetlen és akkor újat lehet venni....
Részemről vége! -
Speeedfire
félisten
ez az a laptop amihez te hibatlan LCD covert bontoban az eletben nem fogsz kapni, maximum nagyon nagyon nagyon nagy szerencsevel
Ez alapján.
Azért mert 2007-es akkor már régi, elavult....? Lol!
Ezek szerint egy régi ibm t20-40-60 sz*ar? Vagy egy hp 6910p (ilyen van nekem is)? -
TeeJay
félisten
ne nézz hülyének, szerinted nem próbáltam azzal?
PH-n vagyok már vagy kitudja hány éve, amint kijött a cikk és elolvastam én is megcsináltam
azóta is kattog és most már a motor is leáll
szerintem eléggé WD probléma és mivel a noti Acer így a vinyót csak a Brno-i szervízben fogják cserélni reményeim szerint.
úgyhogy majd valamikor muszáj leszek bejelenteni -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lenovo ThinkPad T14 3 Gen 16/256GB SSD, Újszerű, 1 Év Garanciával
- ASUS TUF Gaming A17 FA707NV - 17.3"FHD 144Hz - Ryzen 7 7735HS - 16GB - 1,5TB - RTX 4060 - Garancia
- HP Victus 15-fb1002AX - 15,6"FHD IPS - Ryzen 5 7535HS - 8GB - 512GB SSD - RTX 2050 - Win11
- ZBook Firefly 14 G11 14" FHD+ IPS Ultra 7 155H 32GB 512GB NVMe magyar vbill ujjolv IR kam gar
- Olcsó Laptop! Új akkumulátor! Dell Latitude E6540 : I7 4600M / AMD HD8790M / 8GB DDR3 / 128GB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 12 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8400 16GB DDR4 256GB SSD 1TB HDD GTX 1060 3GB Rampage SHIVA TT 500W
- Bomba ár! HP ProBook 450 G7 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- IBM/Lenovo Thinkpad T60
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged