- Yettel topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- BYD Atto 3 menetpróba
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
Hirdetés
-
Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
ph Mini méretű grafikus kártya HTPC-hez, minigépekhez, esetleg streaminghez.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
Új hozzászólás Aktív témák
-
inf3rno
nagyúr
Csak zárójelben jegyzem meg, hogyha az első 3 napban hibásodik meg, akkor kötelező lett volna kicserélniük, nem pedig javítgatással meg ilyenekkel húzni az időt. Ez már nagyon régóta törvény. Békéltető testülethez szerintem lehet fordulni a sztorival, de érdemes felhívni a fogyasztóvédelmet, nekem legalábbis telefonon egész jó tanácsokat adtak. Ha nem akarod jogi útra terelni, akkor én visszakérném a plusz x év garancia árát, mert lófaszt nem csinálnak (és nem a pultos manótól, hanem a főnökétől), és megszerelném a helyedben. Elvileg értesz hozzá annyira. Egy másik lehetőség, hogy visszakéred a vételárat, aztán vigyék a .csába.
Buliban hasznos! =]
-
ACE-
addikt
Nem azért, de miért nem vetted fel itt [link] a márkaképviselettel a kapcsolatot? Ilyen nincs, hogy kijön a szerelő, nincs alkatrész, és szevasz... Akkor rendelje meg az alkatrészt, és amikor megjön, jöjjön újra, és csinálja meg. Mit csinált a szerelő? Írt egy papírt hogy mi a baja és elment? Az a Candy-től jött vagy az Edigital küldte? Nincs a hűtőre hivatalos Candy garancia? Miért az Edigital-al akartad mindenáron intézni, főleg ha ilyen kicsi baja van?
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
Már nem azért, de azt írtad elmentél az Edigital-ba, ezek szerint ott megadták a hivatalos Candy márkaszervíz elérhetőségét, ahonnan nem válaszoltak. Amikor elmentél az Edigital-ba, és mondtad hogy nem működik, és szeretnéd cseréltetni, akkor mondták hogy kell szervíz? Ezek szerint igen. Akkor ez nem éppen Edigital hibája, hiszen a hivatalos szervíz cseszett az egészre. Írtad, hogy 29-én mentél vissza, akkor már az Edigital-ban nem volt panasziroda, nyilván szombati nap... mi lett volna, utána szilveszter, újév, persze hogy éppen akkor senki nem ért rá, ez tök érthető.
Nem igazán értem, a 12.20-án küldött leveled nem találja az Edigital. Akkor hova is küldted az e-mailt? Mégsem a szakszervíznek? És miért nem oda? Így kellett volna kezdeni!
Ezek szerint csak 2019. január 04-én kerestétek meg az Edigital-al EGYÜTT a Candy-t, ahelyett, hogy a december 19-én észlelt hibánál azonnal hívtad volna...
Nem értem még mindig miért az Edigital-ra mutogatsz, Ő nem tudja elintézni a garis szervízt, ha a terméknek van hivatalos márkaszervíze.
Lényeg a lényeg, írásodból úgy tűnhet, az Edigital-t szidod, közben meg a Candy hivatalos márkaszervíze egy fos láthatólag...
Erről pedig az Edigital nem tehet.
Egyébként amikor ötödszörre mentél az Edigital-ba, és ott volt a kezedben a papír, hogy a készülék rossz, akkor miért kellett e-mailt írni? Miért nem írták le ott a panaszodat, és kérted konkrétan a 3 napos cseregaranciára vonatkozó cserét? Vagy ha neked úgy jó, akkor a javítást? Mi akadálya volt?[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
inf3rno
nagyúr
Nekem az a tapasztalatom, hogyha közvetlen intézed a szakszervizzel és nem a cég intézi, akkor abból elég komoly kavarodások lehetnek. Egyébként is itt szerintem a 3 napos cserét kellett volna csinálni. Az edigital ad egy új hűtőt, a másikat meg elviszik, mert selejt. Ennyi lett volna a történet. Az, hogy a két ünnep között nem intézték el munkanapon szerintem panaszkönyves vagy fogyasztóvédelmes sztori, de ez csak az én véleményem, nem vagyok jogász. Azt mondják, hogy fogyasztóvédelemnek akkor lehet írni, ha valami általános gyakorlata a cégnek, és ellene megy a törvényeknek. Nem tudom, hogy kötelező e folyamatosan panaszirodát csinálni, vagy kihagyhatnak egy hetet, amikor nekik tetszik.
Buliban hasznos! =]
-
ACE-
addikt
Rendben, értem, ettől függetlenül nekem az a tapasztalatom, hogy amire hivatalos GYÁRTÓI garancia van, azt nem a bolt intézi. A boltnak is kötelessége intézni, ez tény, de a bolt is ugyanazt tudja csinálni, mint a vásárló, csak ha a bolttal intézed, akkor közbeiktatódik még egy lépés, így inkább lassabb lesz a kiszolgálás. Mondhatnám példaként a Logitech szervízét, ahol egy oldalon megrendeled a garifutárt, másnap jönnek érte, és 4. nap már fel is adják a cserecuccot vissza a feladónak, nagyon gyorsan megy. Na ha ezt a bolttal intézném, akkor megőszülnék. Persze itt másabb, mert 3 napon belül hibásodott meg, de tök jogos, hogy a 3 napon belüli hibánál is be kell vizsgálni a hűtőt, hogy nem-e valami átvétel után keletkezett rendellenes használat okozta-e a hibát. Ilyen ember nyilván nincs minden egyes különböző elektronikai cucchoz, ezért itt lép képbe a márkaszervíz, ami esetünkben kellően hanyag. Nem arról van szó, hogy védeném az Edigital-t, bár nekem nem volt még gondom velük, ha igen azt pedig meg tudtam oldani. Szerintem a kommunikációval volt a gond. Pl. kaptál a hűtőhöz garijegyet? A garijegy nem hivatalos Candy garijegy, amin fel vannak tüntetve a márkaszervizek? Ha igen, akkor márpedig őket kellett volna keresned, mert lehet az Edigital is intézte ugyan, de szartak a Candy-sek az Ő levelükre is, és ők sem tudták elérni telefonon őket...
Itt is látható: https://edigital.hu/faqcategory/garancia
Szóval véleményem szerint ha nem bolti garis a cucc, akkor elsődlegesen érdemesebb a márkaszervizhez fordulni, feltehetően itt hibáztál. Ha rögtön őket keresed meg lehet már meglennél.
Mondjuk az, hogy nem tudják intézni boltban a 3 napos cserét, ez vicc, azonnal kitöltettem volna egy jegyzőkönyvet a jótállás feltételeinek elutasításáról, meg írtam volna a panaszkönyvbe is. Még lehet a panaszkönyvbe írásod előtt megoldódott volna... azt valahogy nem kedvelik.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
HartgeH3-2.8
addikt
-
dioka7
senior tag
Csak egy kis info, hogy teljes legyen a sztori. Azóta 3x voltam a boltban, írtam vásárlók könyvébe, beszéltem boltvezetővel ismét stb. Mondták, hogy ha kisebb üzlet lennének, akkor már rég mondták volna, hogy vigyem be és visszaadják az árát, de így a rendszer nem engedi, szóval marad a levelezgetés, telefonálgatás, bejárkálás. Egyszerűen nevetség az egész.
De (a 3 napos cserém ügyében) 48 nap után végre tegnap megtört a jég. 2019.02.06-án 16:00-kor jött egy email, hogy 2-3 munkanapon belül küldenek egy futárt, és elszállítják a készüléket, melyet nekem kell becsomagolni, szállításra kész állapotba kell lennie, mire jön a futár. Aztán ha megérkezik a központi raktárba a termék (és rendben van), akkor kapok egy emailt, amit kinyomtatva és egy üzletbe befáradva vele, visszakérhetem az árát, vagy levásárolhatom.
Természetesen ár-visszakérés lesz. Tőlük, soha többet semmit![ Szerkesztve ]
-
-
dioka7
senior tag
Csak, hogy a végét is tudjátok: 11 személyes megjelenés és 27db email után az eleve működésképtelenül kiküldött hűtőszekrényem árát az edigital a 65. napon visszutalta. Náluk 65 napig tart egy 3 napos csere ügyintézése....
Az, hogy a 11 személyes megjelenés nekem, öszesen 275km-embe került, illetve kb 30.000Ft értékű étel rám romlott, azt persze magasról lesz..ják.
Az biztos, hogy náluk soha többé semmit nem veszek...[ Szerkesztve ]
-
Seirei
tag
Legalább kitartottál.
Javaslom, hogy írd meg a storyd Szily Lászlónak a 444-nél (homár teljesen hiteltelen lett, kár velük már próbálkozni), hátha lehozza és legalább tisztában lesznek az emberek a mai ED-al.Ismerősöm is egy hulladékot kapott kézhez tőlük, melyet a futárszolgálatnak köszönhetően (royal), késve, bőven a 14 napos elállási időn túl sikerült visszajuttatnia hozzájuk. Mindent dokumentált, mikor adta fel, levélváltás a futárcéggel, stb. így visszatérítették az árát végül, de azért bepróbálkoztak.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!