-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kiskuplung
őstag
válasz
kerti008 #61826 üzenetére
Kicsit mártonozok: az hogy lehet, hogy a kedvenc játékaidnak szinte az összes címét rosszul írtad az aláírásodba?
"HL Alix, Queke1-2, Half Life 1-2 and mission packs, Queke3quest, RTCQuest, Duke Nukem 3D"Így egy fokkal jobban nézne ki:
"Half-Life Alyx, Quake1-2, Half-Life 1-2 and mission packs, Quake3Quest, RtCWQuest, Duke Nukem 3D" -
kerti008
aktív tag
válasz
kerti008 #61824 üzenetére
Ne kovezzetek meg de a VORPX mukodik az adapterrel.
Par hete az eredeti Unreal-t beallitottam VORPX-ra. Q3 s zep volt de mosott szinek enyhen homalyos. A PSVR2 kristalytiszta, elenk szinek, nagyfelbontasu texturak eletre keltek. Meg az is lehet hogy vegigjatszom nosztalgiabol.
No MAn Sky viszont fagyogat es mozgaskor remeg ennek meg keresem az okat.
UEVR nem mukodik egyenlore. -
xido
csendes tag
válasz
kerti008 #61812 üzenetére
Na végre valaki a magyarok közül,aki tesztelgeti
Két kérdéssel támadnálak...ha jól rémlik a hardver feltételek között szerepel usb-c..gondolom a tápellátás..ha nincs se házon,se alaplapon...használható-e usb3-usbc fordító vagy ne adj isten 220ba dugott usbc töltő fej?..bár most meg azt találtam,hogy usb3 kell neki...
A másik kérdés már kacifántosabb..nem steamappon keresztül szeretném használni azokkal a direkt vr játékokkal,amiket a steam kinál mellé,hanem a reshade nevű külsős progival,ami elvileg majdnem minden játékot képes 3d-ve varázsolni..nem körbeforgós vr-t akarok,csak a szemüveg okán side-by-side "virtuális monitort" 3d,majd forgok én az egérrel,ahogy szoktamszerinted azt lehet?
-
gulasoft
őstag
válasz
kerti008 #61712 üzenetére
VD és airlink az oculushoz kell. Elindítod a seamvrt openxr módban és elindítod az unreal engines játékot, majd az uevr-ban kibálasztod a játékot az oldalsó legördülőből és megnyomod az inject gombot, pár mp-en belül megjelenik a headsetben a kép.
A PSVR2-vel az a baj, hogy sem a szemkövetés, sem a szenzitív motorok nem fognak menni. Kapsz egy kis sweetpotos kommersz kábeles headsetet. Ez az egész csak annak éri meg, akinek van egy ps5-je és egy 4070ti+-os gépe. Ez azért nem jellemző, jó ha a psvr2 tulajok 10%-a lehet, mert ha van hozzá erős pc amin nagyon sok progi van, meg egy ps5 amihez csak igérték a sok progit de nem jött, akkor eddig is a pc-hez vette volna a fejszettet nem a ps-hez. Mindenesetre látszik, hogy mennyire nem pörgött rá a piac, mert az egyest még lelkes amatőrök mókolták pc-re (az is hobbi projekt volt, nem hiszem, hogy pár 1000 embernél több szórakozott volna vele) ez meg most hivatalos beismerés, hogy ezt elbaltázták, és mentik ami menthető, de ez nem mentőcsónak, csak a vízen úszó deszkadarab. -
Danecay
addikt
válasz
kerti008 #61198 üzenetére
Előző hozzászólásomban írtam, hogy nem gondolom, hogy nekem kellene további 10e Ft-okat költeni egy TV szolgáltatás használatához, egy olyan garanciális TV-n amin alapérzelmezetten működni kellene. Ez elvi kérdés,nem technikai. Van egyébként Fire Stick-em, amit egy másik TV-vel használok, amitől nem is várom el, hogy natívan működjön, mert egyértelműen nem szerepel a támogatott TV-között és emiatt természetesen nem is háborgok. Egyébként a Fire stick sem támogatja az aplikációt, mert natívan eleve nem is érhető el, az Amazon store-ban, sideload-olva pedig csak sziplán nem működik. Böngészős megoldással tudom csak használni, de legalább úgy működik, nem úgy mint az elvileg kompatibil8s TV-men, ahol még csak böngészővel sem működik, mégcsak be sem tölti a web-es felületet.
-
gulasoft
őstag
válasz
kerti008 #61069 üzenetére
Hát én pont ezt írtam, és pont az UEVR-t hoztam fel példának, de le lettem torkolva, mert az nem menti meg, mert nem megy egy 3060-al az unreal engine 5 több mint 4k-s felbontásban!!!!
Nekem egy 4070ti-om van az most 300.000 alatt van, igaz bontott de teljes garival:
[link]
Aki meg ennyit nem költ egy vr-os gép videókártyájára az meg nem használja legfeljebb.
Azt is leírtam, hogy semmi AAA nem jött ki VR-ra, jó ideje és biztos nem jönnek tucatszámra ellentétben az Unreal engine 5-ösökkel szemben. -
kiskuplung
őstag
válasz
kerti008 #60944 üzenetére
Hehe, úgy látszik egy ízlésünk van, mert én is anno 3 játékot próbáltam UEVR-rel, és mindegyik rossz volt, de a Jedi Fallen Order volt még a legélvezhetőbb.
Vannak amúgy jó modok/portok, pl. a Subnauticát, Outer Wilds-ot, meg az összes DrBeef-es portot végigtoltam, és azok működtek rendesen.
Azért gondoltam ezt a Aliens Fireteamet, mert tényleg több csoportban is ezzel példáloznak, hogy ez a legjobb UEVR, de ha ez a legjobb, akkor szeretném még kipróbálni a második legjobbat, vagy akkor egy olyan profillal, ami működik is, mert ez a fenti amit mutattam, ez nagyon nem perfekt.
Persze, ha valakinek bejön, szíve joga, ki vagyok én hogy beleszóljak, de az a kijelentés, hogy ez fogja megmenteni a PCVR-t, az kicsit erős.
-
a2d2
addikt
válasz
kerti008 #55847 üzenetére
Úgy hogy azt is adták a Quest 3-hoz, csak erről elfelejtettek valamiért szólni az embereknek. Gondolom valami apróbetűs részben benne volt.
Aki most kezdi a VR-t az ezzel a 2x60 dolláros AAA játékkal ellesz egy darabig. Így főleg megérte előrendelni. Nekem mondjuk megvolt már, simán választottam volna inkább a 40 dolláros lone echo 2-t de hát ez van. -
Raymond
titán
válasz
kerti008 #54988 üzenetére
De igen es ad is de ezek az osszehasonlitasok mindig alacsony netes streaming bitrate-en vannak (2-3-6-8-10Mbps). Egyelore en a 150Mbps szinten a 10bit-es verzioknal nem latok difit. Ez is inkabb olyan lesz hogy jateka valogatja hol lehet eszrevenni. A 4000-es kartya tulajoknak viszont egyertelmuen jobb az AV1 mert a decode latency is picit alacsonyabb mint HEVC-nel.
-
gulasoft
őstag
válasz
kerti008 #53221 üzenetére
Minden ilyen port nagyobb igényű mint a sima játék. Gondolj bele 2* annyi képkockát kell rendrelnie. Nekem az I9-11900KF és a 4070ti után lett pl a Luke Ross féle mod fluid lenni. De ezt modja válogatja. Pl. ismerős valami i5 8000-es 1070ti combóval nyomja a valheimet. Főbossnál be is lagol mint állat, és néha a grounded is lagolt neki. Nekem a főbossnál is fluid a játék, és a grounded is jól futott. Kell alá a vas rendesen.
A 4070ti és a 3070 között majdnem 2*-es sebességkülönbség van. -
kevike576
senior tag
válasz
kerti008 #51692 üzenetére
Kayak VR-t nem próbáltuk, viszont Res Evil-t igen, és ha elemlámpát nem kapcsoljuk be, szépen kijöttek a szemcsésedések, de úgy véljük a tűrhető határon belül mind2 headsetnél.
Nagy az esély, hogy ennél a minőségnél nem lesz jobb a csere sem. Már lebeszéltem a bolttal, de végül nem vittem vissza. Kellett ez a másik psvr2 headset, hogy lenyugodjak
Ui.: Horizon trial story utáni részbe belepróbáltam: a napfény hdr még mindig új feature-ként hatott, a Moss-t is próbáltam: na ott látszik a különbség élességben a G2 és psvr2 között, de vészes. A tracking jelentősen stabilabb. Ha a szemüveghez rakom a kontrollereket, G2-nél "odaragad" psvr2-nél nem. Sorolhatom még a pro/kontra érveket, jó szemüveg ez ! Már csak azért is érdemes ezt megvenni(aki megteheti), mert erre fognak fejleszteni ps exclusive címeket az elkövetkező években, amiről nem szeretnék lemaradni ! -
kevike576
senior tag
válasz
kerti008 #51658 üzenetére
Kicsit tanakodtam , hogy nekem milyen szintű a mura(mivel nincs viszonyítási alapom) uh ikertesóm psvr2-jével csináltunk egy 4 órás közös programot.
A tesztelgetés végére konstatáltuk, hogy kb ugyanaz a szint mind2 headset-en, és nem fogjuk vissza vinni harverhiba miatt -
Crus
őstag
válasz
kerti008 #51666 üzenetére
Tflops az és nem mflops :-) De igen, kevés az, azért kell ügyeskedni, meg homályosítani meg a HZD és a Village esetében reprojection blurt alkalmazni, mer' a 60 frémmel kell valamit kezdeni. Ha van képi eljárás, amit gyűlölök az a blur. Bármiben tiltom, gyilkolom, kapcsolom kifelé. Éppen a HZD és a Resi esetében a reprojection blur miatt van egy nagyon is szemkiverős ghosting. (Egyébként se a Valve-féle mozgás elmosás se a Quest-féle spacewarp nem ennyire szar, mint a Sony megoldása.)
-
gulasoft
őstag
válasz
kerti008 #51565 üzenetére
Minden játékod elveszett, mert nem nem kompatibilis a psvr1-el, és még egy csomó beharangozott nem is megy. (Szerintem szenvednek mint a kutya aki 7-et kölykedzett, mert magasra tették a felbontást, a hardver meg maradt a régi, és a szemkövetés az a fókuszt nem tudja nézni, és ha te a hátteret akarod nézni attól a háttér nem lesz élesebb, mert az össze van mosva, hogy bírja a hardver. Egy zárt szobás játékban biztos nem olyan gáz, de egy nyílt világnál már illuzió romboló)
Persze mondhatja bárki, hogy olcsó mert csak egy ps5 kell hozzá,. de olyan brutá játékl árak vannak, hogy 10 játéknál már kifizetted a ps3-at még 2* és akkor ennyiből azért combosabb gépet lehet összerakni a ps5-nél.
Utánanéztem:Ez alapján 500.000 alatt van egy hasonló teljesítményű pc szemben a 230.000Ft-os PS5-el. Úgyhogy ennek fényében nézzük mit tudhat egy ilyen pc-vr-ra is gyenge közepesnek mondanám gép, egy szemenkénti 2000*2000-es vr kép generálásnál.
Szerintem ultra kevés a vas, itt upgrade nem lehetséges, az adott hardver optimalizálása miatt lehet jobb teljesítmény, de ne gondolja senki, hogy ugyan ehhez a teljesítményhez egy millás gépet kell építeni. Szóval én biztos nem váltok a ps5-psvr2 kombóra. -
gulasoft
őstag
válasz
kerti008 #51563 üzenetére
Felismeri mint sima 1080p-s kijelző. A steam meg várja a vr kijelzőt. Majd okosak csak megoldják a problémát csak hát ki tudja mikor, milyen eredménnyel, mennyire lesz kompatibilis, illetve mit tudnak kihasználni belőle (lásd szemkövetés és többi). Ráadásul vezetékes, 4 órás játékidővel. Egy kezdőnek elég, egy családnak semmi. Mindenkinek jut egy óra, utána töltés. Kicsit elszabták a sok funkciót meg a rezgő motorokat. Van ismerős aki indexet használ és kikapcsolta a rezgést, hogy ne kelljen olyan gyakran tölteni.
A hírek szerint a q3 pancace lencsékkel hasonló felbontással fog rendelkezni, utána a képélesség már csak a mögé rakott hardveren múlik. A gamestar tesztje szerint, a háttér olyan mintha odafestették volna, kevés a vas tudása, de lehet reszelgetik, de akkor sem fogja megközelíteni egy 4070ti magy egy 4090 tudását, és 3 év múlva sem amikor az 50-es sorozat már kommersz termék lesz.
Ez a baj a konzolokkal. 7 évet kellett várni a psvr2-re, és itt el is akadt a történet. Ráadásul nem kompatibilis az eddig megvett vr-os játékaiddal, tehát vásárold meg újra konzol stratégia.
Szerintetek 7 év múlva hányas kártyák lesznek az nvidiánál 70-es vagy 80-as sorozat? -
gulasoft
őstag
válasz
kerti008 #51291 üzenetére
Most kb. azt mondtad, hogy az otthoni wifis telefonos internetezésnek nincs értelme, mert a sok zavaró wifi miatt, nem lehet az otthoni wifit használni, mert sok a csatorna, és sokan zavarják a jelet. Az is megoldható ám, hogy a PS megnézi hol van szabad csatorna, és oda rakja a jelet, a fejszett meg megkeresi. Egyébként sem kell dedikált router a lányom gépe, az én gépen és a quest2 van egy ax-es routeren. A ps5 meg a fejszett közé meg nem is kéne router mert általaban 80% ott van a ps5 ahol a TV van (nappali) és közvetlen rálátás van a ps5 és a fejszett között, nem hiszem, hogy 5m-nél több kábelt adnának hozzá. Tehát 5m-en belül kell kommunikálni és akkor már egy elég combos méretű nappalit kell elképzelni. 10 méterről, egy vasbeton falon keresztül meg nem kell átküldeni a jelet.
-
FingR86
őstag
válasz
kerti008 #47520 üzenetére
hát ki kellene előbb próbálni vmi másik játékot is VR-ban, hátha okosabbak leszünk.
link és airlink-el is.
próbálj rá egy propagation-ra, ingyenes steam-en -
Nergalos
aktív tag
válasz
kerti008 #41943 üzenetére
Amennyiben a határ mellett laksz akkor még olcsóbb is.. MM-ben online megrendeltem, kiautóztam érte, személyesen átvettem...ennyi. (előtte én 2x szoptam az amazonnal mert hibásat küldtek. Visszaküldtem, visszafizették. De az utánajárás, csomagolás, postázgatás stb. nekem sok volt) Itthon meg huszon-harminezerrel többe kerül.
-
Norby-007
tag
válasz
kerti008 #37719 üzenetére
Nem vészes egy ilyen projektor ára sem, én 215 ezerért vettem plusz 120 ért a motors vásznat, de igaz kell hozzá szemüveg. A két projektort pontosan belőni úgy, hogy tudj vele 3d képet lőni igen profin kellene, de nem lehet rossz. Én már ezeket nem forszírozom annyira, mert már egyre csökken a 3d-s filmek aránya és sajnos egy kezemen meg tudom számolni azt is ami valóban jól is néz ki 3d-ben. Ráadásul a szemüveg miatt kicsit sötétetbb is a kép, de még akkor is nagyon odaba...z 6 m2-es vásznon az élmény, ezért nem töröltem még le őket van vagy 3 TB bd 3d iso file-om. Sajnos azonban mivel az Nvidia sem támogatja már az új driverekben a 3d visiont, ezért ha 3d-s filmet akarok nézni a vésznon vissza kell tennem egy 3 évvel ezelőtti drivert, ami macerás. Gondoltam ezzel a VR szemüveggel néha megkukkantom, de tegnap is néztem újra a Power dvd19-el egy half ou-t és sokkal gyengébb mint a projektoron. Most lehet, hogy veszek egy kis media playert ami tud bd 3d iso-kat is lejtászani, hogy a projektoron tudjam majd nézni őket és ne kelljen a drivert cseréegetni a gépen.
-
Márton
nagyúr
válasz
kerti008 #37719 üzenetére
"tervezem a 3D vetitest 2 db projektorral meg HTPC-vel. Ennek az az elonye hogy nem kell draga 3D szemuveg"
"Csak" még egy projektor, dupla zaj és drága ezüstvászon, polárszűrőkkel vagy dolby rendszer, aminél a szemüveg jóval drágább mint egy 3.500 Ft-os dlp-link
Ami igazából az előnye a 2 projinak az a full felbontás/szem 50-60p-ig (vagy akár 4k is ha olyan projiba ruházol be), a nyugodt, nem vibráló kép és a könnyebb, le nem merülő szemüveg. -
Norby-007
tag
válasz
kerti008 #37677 üzenetére
Értem, nekem oculus rift s van és a psvr alatt hirtelen én a skybox vr player progit értettem. Nekem a 3d filmek bd3d50 ISO fileban vannak. Azok kB 50 gigasok darabja, eddig mountolva a power DVD-vel néztem őket a projektoron a vásznon. Gondoltam kipróbálom ez milyen. Nem olyan jó a felbeontas, de még akkor is tetszik. De sajnos egyértelműen látszik, hogy a sima half ou, vagy sbs minőségben meg sem közelíti a bd3d fileokat. De azokat sajnos csak úgy todom lejátszani a vr-ban hogy a mpc-n nézem, de akkor sajnos megy a monitoron és szaggat a vr-ban. A sima 20 gigás half ou, vagy sbs nem szaggat, de nem is szép így erre nálam nem jó. Csak az a gond azt hazudtak a leírások, hogy a blu Ray lemezt lejatsza a skybox player, de nálam nem. Azért gondoltam hogy Te is ezt használod, de ezek szerint nem. Köszi
-
Norby-007
tag
válasz
kerti008 #37613 üzenetére
Köszi, igen ez alapján hajtottam végre, de amikor elindítom a MPC-n a mountolt drive-ról a filmet, akkor a VR szemüvegben tökéletes a kép, csak akadozik, mert közben a pc minitorán is megy alsó-felső képpel. Ott nem tudom leállítani a képet, hogy csak a VR-ban menjen.
Tegnap megvettem én is PSVR-t, de sajnos az nem tudja lejátszani a mountolt blu ray lemezt.
Neked ha beteszel egy blu ray lemezt a meghajtóba akkor azt a PSVR megtalálja és lejátsza? Én ha kiválasztom a virtuális lemezt akkor ott látja a mappákat amik a blu ray lemezeken egyébként is van, de nem történik semmi, a mappákban meg hiába lépegetek, a stream-ben lévő m2ts file-okat nem tudja lejátszani sajnos. -
JoolsNOS
veterán
válasz
kerti008 #37504 üzenetére
Na ki is próbáltam doomot (rift-s) Teljesen jó a touch. Ami fura, hogy a játékban mozgó tárgyak szaggatnak kicsit. Tehát az én mozgásom az smooth, de ha valaki fut felém, ő szaggat
Amúgy anno az árnyékok nyűgöztek le. Azok most is nagyon jól néznek ki, főleg mikor a zsblámpával kalimpálok
Illetve ami probléma: Francia a cucc, és nem tudom állítani -
barcalaci84
őstag
válasz
kerti008 #35076 üzenetére
lejátsza a 3d sbs-t és az ou-t is ha mkv (egyébként már bigscreenben is van külön fájl lejátszó és az is kezeli)
viszont az mk3d formátumot nem kezeli ( ezek nagyobb méretűek és tartalmazza a 2D és 3d sbs és 3d ou-t is)
ezeket media player classic-kal lehet lejátszani gépen és virtual desktopban vagy bigscreen remote desktopon nézni vagy linken
(hasonlóan az eredeti blu ray lemezekhez) -
Raymond
titán
válasz
kerti008 #32594 üzenetére
A G2 per pillanat 699EUR az EU-ban. A Quest 2 pedig 349EUR plusz a fejpant 49EUR, ez meg mindig csak 398EUR. A hivatalos kabelt nem kell megvenni, vannka olcsobb megoldasok mert mukodik azokkal is. Vagy ott a WiFi streaming.
A Virtual Desktop es a sideload-al kapcsolatos aggodalmak alaptalanok egyebkent. Nemhogy megszuntetik hanem konnyebbe teszik ezt, a megoldas amin dolgoznak az lesz hogy nem kell developer account hozza es a telepitesek is egyszerubbek lesznek. A SideQuest lehetoseg pedig vegkepp nem szunik meg mivel pont a SideQuest-esekkel dolgoznak egyutt ezen a megoldason
-
a2d2
addikt
válasz
kerti008 #32582 üzenetére
Én visszamondtam a 256-ost és váltottam 64-re. Így 137e Ft. Majd többet tolom PC-vel.
Link kábelt nem kell megvenni. Már a Quest 1-hez kiadott VD (5-6 e Ft) is működik rajta és csak javulni fog.
Fejpánt lesz olcsóbban is utángyártott szerintem 5-6 e Ft-ért.
G2 amúgy mennyire jön ki szállítással, 360-al felszorozva? -
-
barcalaci84
őstag
válasz
kerti008 #32130 üzenetére
már közel vagy
a leírásban a madvr settings nincs nálad jól beállítva szerintem...
a leírásban top-to-bottom van , tehát a lejátszásnál alul felül kéne látnod a videot nem csak sima 2d-ben ( ha ott sideby side-t állítottál , akkor meg jobb és baloldalt is kéne mennie a videonak)a BS verzió szerintem mindegy
ide juss el h ne 2d-ben lásd a videot a desktopon és majd a bigscreenben kiválasztod az over undert (madvr toptobottom) vagy az sbs-t (madvr sidebyside)UI: elég gáz h a legálisan vásárolt tartalamakat ennyi állítgatás után lehete egyáltalán nézni, az mkv-s 3d-ket meg állítgatás nélkül lehet élvezni
-
a2d2
addikt
válasz
kerti008 #32084 üzenetére
A Skybox VR-on keresztül anno én néztem NAS-ról 3D filmet vagy Questen vagy GearVR-on.
Gondolom PC tallózásnál optikai meghajtót is támogat, nem tudom.
Pont pár napja akartam újra nézni de időközben fizetős lett.Ha elég a 2D akkor pl Virtual Desktop tudja, vagy bármilyen más desktop stream.
Elvileg készülőben van a fejlesztése, lehet tudni fogja 3D-ben is majd később. -
-
Raymond
titán
válasz
kerti008 #31658 üzenetére
Nem arrol van szo hogy a kijelzo mit tud hanem arrol hogy mi van a szoftverben. Es ott mindig full range az elvart linear color space-ben. Rendszerszinten aztan remap-oljak az adott hardverre.
Az a pirosas beutes volt egyebkent regebben az ED-nal is CV1-en de javitottak. Marmint nem a jatekot hanem ami okozta mert az Oculus tolt el valamit.
-
kerti008
aktív tag
válasz
kerti008 #31657 üzenetére
Ez egyre bonyolultabb. Atolvastam megegyszer: Rift CV1 es a Quest (mindketto oled) szinprofilja megegyezik (bar kulon szinprofil van mindkettohoz) de a master elkeszitesehez a Questhez a Rec2020-at ajanljak mig a Rift S-hez meg a CV1 szinprofiljat. Utana az Oculus SDK remap-olja a mastert. Viszont azt kiemelik hogy a Rift S LCD kepernyo hardveres limitje 13-255.
-
Raymond
titán
válasz
kerti008 #31653 üzenetére
Nem hiszem mert a Rift S full dynamix range (0-255) es nem a Limited (16-235), a Link is ezt hasznalja. Persze ott van 4:2:0 chroma subsampling is de ettol meg nem nez ki a kep ugy mint a limited range szurkeseg. Na meg azt se lehet kizarni hogy van eppen valamilyen aktualis bug a lancban
-
Raymond
titán
válasz
kerti008 #31651 üzenetére
"Plusz a VD vagy a Link tomoritesi algoritmusa is okozhat problemakat."
Ez sokat nyomhatott a latba, a sotet reszek problemasak az encodereknek. A VD-ben van egy "csinald a feketet feketebbre" opcio, elfelejtettem most hogy hivjak pontosan, az app menuben (a Quest-en) a jobb oszlopban van a felso resznel. Azt meg kiprobalhatod es lehet kevesebb lesz a pirosodas. -
Raymond
titán
válasz
kerti008 #31649 üzenetére
Ahogy irtam az a voros nem hiszem hogy a nem teljes kikapcsolas hianya miatt van. Inkabb a tonemapping eredmenye. Regen jatszottam mar a VI-al igy nem emlekszek hogy mindenhol ez vol vagy nem. Tesztkepet csinalhatsz magadnak is. Egy 2:1 aranyu kep es feltoltod olyan RGB szinnel amilyennel akarod. Mondjuk 1,1,1 ertekkel ami meg nem fekete de mar majdnem. Ezt aztan megnezheted az Oculus nezegetoben, csak allitasd a formatumot 2D 360-ra. Ugyanigy csinalsz barmilyen mas ertekeket.
-
Raymond
titán
válasz
kerti008 #31646 üzenetére
Nem teljesen fekete mert nem kapcsoljak ki teljesen a pixeleket mert akkor meg kemeny elmosodas lenne. A kontraszt viszont van akkora hogy fekete az a fekete igy is az LCD0-kel ellentetben ahol sotetszurke. De az a piros amit latsz ott az a texturakbol es a vilagitastol/prosprocesstol van, tehat amire azt hiszed hogy fekete kene hogy legyen az meg kap pont annyi vilagitast a scene-ben hogy nem fekete vagy a tonemapping-nek hala tolodik piros aranyba picit a fekete is.
-
Raymond
titán
válasz
kerti008 #31442 üzenetére
A beallitasok a geptol fuggenek. A v19-el meg nem neztem es ott valtoztattak a Link felbontasokon, de az elozo verzioknal a VD ugyanugy 1808x2000 felbontast vett alapul mint a Link. Amivel jatszani lehetett az a Quest app-ban a bitrate es az FPS. Jatekfuggo, van ahol jo a Medium is de en maradnek a High-nal a bitrate beallitasnal. Ha birja a szemed de a gep nem akkor az FPS-t limitalhatod 60-ra es ez szinten jatekfuggo, van amivel nem megy de ott van meg a Sliced Encoding amivel a kesleltetest csokkentheted. Tehat a minimum kesleltetes es turheto kepminoseg eleresehez az "idealis" beallitas h264 codec, 60Hz, sliced encoding es high bitrate. Igy az encoding gyors a h264-nek hala mindegy milyen kartyad van (Pascal vagy Turing), a 60Hz csokkenti a gepigenyt de noveli picit a kesleltetest a 72hz-hez kepest amit aztan a Sliced Encoding-al kompenzalsz. Bitrate pedig Medium ha nem latsz kepminosegi problemakat vagy High ha nem tetzik a kep. Van meg ott egy balck level opcio is azt is aktivalhatod es akkor picit noveli a kontrasztot es osszenyomja a fekete/sotet arnyalatokat igy kevesbe vagy nem latszik az esetleges kodolasi problema a sotet reszeken.
-
a2d2
addikt
válasz
kerti008 #31428 üzenetére
Ha Virtual Desktopot használod akkor állítsd a Steam VR-t fixen 100%-ra, ebben az esetben egy kis supersamplinged is lesz Questen.
ALVR esetében én 100%-ot állítottam ALVR-ben ami a natív Quest felbontást jelenti, de ott is lehet feljebb menni ha bírja a gép (125%, 150%, ...). ALVR ilyenkor egyébként a SteamVR-nek is a Quest natív felbontását jelenti render resolution-nak. Szóval Steamen belül a 100% a Quest natív felbontása lesz.
Ezért nem értettem először hogy amikor kipróbáltam VD-t hogy mik ezek az idióta számok a 100%-nál Steam VR alatt. -
kerti008
aktív tag
válasz
kerti008 #31041 üzenetére
Kesz a W10 ujta telepitese es mukodik wifin kabelmentesen.
A Quest visszahozta azokat az idoket amikor mindenki az uj 3DFX Voodoo2-ot vette en meg a Voodoo1-et es egesz hetvegen a csalad a Shadow of the empire-rel jatszott. (egy evvel kesobb en is csereltem)
Most mukodik de pl a G-Sync monitorral is osszeakadt es fix frame ratera kellett tenni 2 progit a steam vr-t meg a virtual streamert. (csak beprobaltam mert igy volt logikus plusz egy restart) Az is egy felreertes volt hogy a Steam-es Virtual Desktop nem is kell a mukodeshez csak az Oculus store-os. -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Le Mans Ultimate
- Milyen monitort vegyek?
- OLED TV topic
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Bittorrent topik
- További aktív témák...
- GAMER PC : RYZEN 5 4500 / 16GB DDR4 / ASUS RX 480 8GB / WiFi / Bluetooth / 512GB M.2 SSD / 500GB HDD
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS , I5-7300U CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- Acer PREDATOR HELIOS NEO 16 / i9-14900HX / RTX 4070 (140W) / 1 TB SSD / 240HZ
- Topping A70 Pro fejhallgató erősítő
- Topping D70 Pro Octo DAC
- Samsung Galaxy S22 Ultra 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 docking station
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 MAX 36GB RAM 1TB SSD garanciával hibátlan működéssel
- HP 200W (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm töltők + tápkábel, 928429-002
- LG 77G3 - 77" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest