Hirdetés
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Átcímkézett TCL modellekkel nyit az Alcatel
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Yettel topik
- Magisk
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
kisza25 #7798 üzenetére
Ezt a bemutatora (marcius) mar kesz termekkent kellett volna vinni, nem prototipuskent, aztan a 2020-as piacradobast eltolni 2021-re, mint ahogy tettek. Szanalmas, komolyan mondom.
A CX3 es a CH-R is B-.SUV Mazdanal C-Suv az a CX5, Toyotanal pedig a RAV4.
Ez viszont johetne barmikor, megvarom! :D [link]
-
Sztem ezek mind C-SUV-ok, de nem vagyok a téma szakértője.
(#7798) kisza25
Én amúgy ilyenen már nem idegeskedek. Ő bajuk. December/januárra még vegyenek fel megrendelést Giuliára aztán majd lesz valami. -
zoo8800
veterán
Tonale
vótmá? -
hobizoli
nagyúr
válasz
gzbotii #7792 üzenetére
ez OK, csak ahhoz kepest hogy ehhez alllitolag mindenki IS ert, meg szare-hugye javithato, meg tele van fekete oves TDI grandmaster szerelokkel az orszag, elegge csunyan sikerult beleszaladni egy igazabol totalisan elektronikai jellegu hibaba
ami mondjuk egy ehhez kepest amibe kerult, frutti 50-60k-bol is javithato lett volna siman
OK, mondjuk a turbocsere az kellett volna talan akkoris maramugy FB-s dizeltunneres csoportban neha azt szoktam nezni, hogy mennyi olyan villanyos hibaval kuzdenek, amiket ok a francia es az olasz autokra vélnek/tartanak csak igaznak
neha alig birom megallni, hogy ne kerdezzem meg, hogy ez most vmi digo verda, vagy mi, hogy elektronikai baja van?a FB-s alfas csoportban meg szinte alig van vmi nyuglodes
legtobbszor az ablakemelo kapcsoloval keccsolnek, de az meg mindig nem a motorvezereles -
gzbotii
nagyúr
válasz
hobizoli #7791 üzenetére
És a Galaxy TDI-s storyban mi a tanulság? Bármi el tud romolni, és ha kókány szerelők balf%szkodnak körülötte attól csak rosszabb lesz. A régi TDI-k legendásan megbízható motorok hírében állnak, de, hogy nem romlana de soha...vagy ha beüt a sz)pás akkor nagy pénztemető, ezt értelmes ember nem titkolja.
-
hobizoli
nagyúr
tegnap volt hugi eskuvoje, beszelgettunk, kerdezi az egyik rokon kicsit mar betütükézve, hogy miert egy ilyen "szar" alfat vettem egy TDI Passat helyett?
o tok jol elvan a Octavia TDI-vel
neki is volt 20+ eve regen egy sajat bevallasa szerint is szar Croma-ja, de tenyleg az az igazai bontoszokeveny volt kivul-belul
hagytam ra egy darabig, aztan mondtam neki, hogy annak a szar alfanak legalabb nincs kirohadva a kuszobje meg a sarvedoi, mint a 8kiloert vett sztar Octaviadnak, meg ez 150lo alapbol, de ha keves feliratom egy pill alatt 180-ra is
de majd o holnap megmutatja mennyire megy ez a Octavia, mert ezek kemeny autok am, siman lenyom majd vele
jol van, igyal inkabb meg egy sört
aztan kiderult 1Z motoros 90lovas veszedelemrol van szona elment vegre, mondja a muki akivel beszelgettem eredetileg, hogy neki egy Galaxy TDI-je volt, 3 honap alatt rament 900k
aztan sorolta miket cserelek benne, azzal a hiabval hogy remeg a motor es leall meg lassul 800rpm-g aztan onnan erintve a gazpedalt lassan felhuzhato 2200rpm-g
szoval volt kezdeskent az elso szerelonel egy motorcsere uj vezerlessel uj tomitesekkel, mert kopott a regi furata, blokk kimosva mindenhol, meg amikor azzal sem lett jobb, akkor egy kettostomegu csere
eddig volt 600k
persze ha nem mondja hogy osztrakban dolgozik, akkor lehet nem huzzak le annyira
aztan masik szerelo adagolofelujitas, mert az a baja, aztan akkoris remeg, turbocsere mert amugy is olajoz, 2 het alatt 2x, eloszor felujittat a Wizard turbonal, aztan amikor ujra nem volt toltonyomas, akkor inkabb vett egy bontott gyari turbot ra
na ekkor volt 900k-nal
ha beleszamolja azt is amivel a osztrak autopalyarol elvittek az autot Kecskemetig, akkor 1misi felett volt igazabolaztan a harmadik szerelo rajott vegre, hogy a fotengely trigger jelado vezeteke meg vmi tűlöket jeladó kabele volt a kontaktos, de ez kicserelese utan megjavult
pocc roff, huz ahogy kellegy laza 1 millios hiba, mert faszok voltak vagy kiolvasni vagy ertelmezni a kiolvasott hibat
ugyhogy benne kisse megrendult a bizalom 10+ ev TDI-zes utan a cegcsoporttal meg az önhájpoló szerelokkel es most egy benzines kombi 6-s Mazda-ja van
fel-egy literrel eszik tobbet, de leszarja kbja Biczo csárdába menjetek el, patent, ott volt az eskuvo
-
426os
őstag
válasz
gzbotii #7785 üzenetére
[link]
Ajtóból kivenni úgy tudod, hogy a könyöklő alatt van egy csavar, azt kitekered, utána felfelé kijön az egész vezérlő egység.
Amikor szétszeded készülj arra, hogy a kis gombok nagy eséllyel darabokban jönnek ki. A két kis pici tengely szokott eltörni (típushiba), utána bizonytalanul fog állni a gomb és nem érintkezik rendesen. Ha megvannak a darabok, akkor erős (pl epoxi) ragasztóval vissza lehet őket ragasztani és tartós lesz. Alatta meg meg kell takarítani az érintkező részeket.A FL előttiekben egy darabig (~02-03) volt becsípődésgátló, azokat lehetett felfelé húzni kulccsal/távirányítóval is, ha tanítva voltak, de a későbbiekből már hiányzik ez a fícsör. Kis átalakítást kell eszközölni és akkor minden ablak fel-le automata lesz, illetve kulcsról is vezérelhetők minden irányba.
-
gzbotii
nagyúr
-
gzbotii
nagyúr
válasz
Integrale #7777 üzenetére
Igen, az a probléma, hogy az ajtóban lévő kapcsoló nem működik, ami a bel első ablakot vezérli. Csak lefele hajlandó. Ha húzom felfele, semi (néma, ha lefele akarnám engedni, akkor van egy csippanás, ergo azt érzékeli).
A jobboldali működik, mindkét irányba amikor indul, előtte csippan. Így szinte biztos, hogy csak a felfele irányba lett valami gond.Röviden: ja, balegy felfel nem megy. Gondoltam találok valami áthidaló megoldást.
-
Integrale
veterán
válasz
gzbotii #7776 üzenetére
Fel vannak programozva az ablakok? Ha nincsenek, akkor kulcsról csak lefele mozgatja az ablakokat, tanítás után felfele is (azt, amelyik tanítva van).
tanítás: ablak végállásból indítva nyomod a gombot folyamatosan, miután le/fel ért az ablak, még tartod nyomva/húzva 10 másodpercig, és ugyan ezt a másik irányba is.
Viszont a kérdést sem értem tisztán. Belülről kezelve nem megy a bal első? A gomb jó? -
gzbotii
nagyúr
Sziasztok,
Adott egy Alfa 147, aminek nem tudom felhúzni a bal első ablakát. Lefele ment gond nélkül, a jobboldali vissza is ok. Kulcsról lehet, van valami csel? VAG-nál pl a 2mp zárási pozicióban tartott kulcs zár minden ablakot - ezt próbáltam itt is, valamint a kulcson lévő gombokat (központi zár ki-be) hosszan, de csak lefele engedi őket.
Ha bal egy gombját lefele nyomom, van az a pittyanás, hogy kapcsol, felfele viszont néma (jobboldalon ahol működik rendesen, mindkét irányba egy rövid csippanással jelzi, hogy mozdulni fog - bal oldalon ez csak lefele hallható). -
Badboys
őstag
válasz
Integrale #7774 üzenetére
Na ez jó kérdés ezt eddig senki sem firtatta.. Viszont ha így van akkor miért csak a 3 as hengernél van az égés kimaradás? Vagy , ha a légtömeg mérő szarozik? Mindig csak ez a hibakód még véletlen sem más vagy másik hengernél. A szerelő mondja,hogy elképzelhető a 3 as henger fizikai probléma mivel ott volt a hihetetlen 3 mm kopás a másik és többi bütyök alig vagy semmi kopás. Tocsogott az olajban a legjobban kopott bütyök. Ez eléggé furcsa.
-
Badboys
őstag
válasz
Integrale #7765 üzenetére
Az indok a következő Mivel a kipufogó oldali vez tengelyt cserélni kellett jó 3 mm kopás volt a hármas és még valamelyik hengernél. Elképzelhető,hogy a kipufogó szelepek is sérültek. Ez a műtét 2017 ben történt. Ez az istenverte kálvária meg kb. 60 napja kezdődött.
4478 as hsz ban tudsz bővebben olvasni a dologról. -
Uraim!
Sikerült egy garázsra szert tennem, így Coverwise kültéri ponyvám eladóvá válik. Ezen a blogon elérhető néhány kép és információ. Ez nem egy tescos ponyva, az ára újonnan közel 130 ezer volt, de a minősége is ezt a szintet képviseli.
A ponyva 159 berlinára lett szabva, így másra nem is tehető fel. Sőt, ha vannak a gyáritól eltérő karosszéria elemek az autón, akkor sem biztos látatlanban, hogy jó lesz. Van antennazsák is a ponyván, az nem jelent problémát.A gyártói leírás alapján:
- Egyedi méretezéssel készül. Ez azt jelenti, hogy minden típushoz külön szabásmintával dolgozunk, tehát az autóponyva pontosan fog illeszkedni az Ön autójára. Így a szél nem lobogtatja, és nem tud szennyeződést sodorni alá, ami veszélyt jelenthetne a fényezésre
- Puha béléssel rendelkezik, ami szintén elengedhetetlen a biztonsághoz. Gyengéden veszi körül az autót, a kisebb mechanikai behatásokat is tompítja, hosszú távon sem foszlik.
- Vízálló, de lélegző anyagból van. Megvédi az autót a csapadéktól, de a pára is ki tud szellőzni a pórusain keresztül, így biztosítja a száraz környezetet, késlelteti a rozsdásodást.
- Véd az UV sugárzástól, ugyanakkor lecsökkenti és elnyújtja a napi hőingadozást. A karosszéria és az utastér így sokkal kevésbé melegszik fel, viszont környezeténél lassabban hűl ki. Mindez lassítja a fényezés, valamint a műanyag-, és gumialkatrészek öregedését.
- A hosszú élettartam érdekében maga az anyag is UV-stabil, tehát tartósan ellenáll a Nap ibolyán túli sugárzásának.
- Bírja az extrém hőmérsékleteket, ezért egész évben használható.
- Az alsó szegély elöl és hátul gumírozott. Így a ponyva könnyen felhelyezhető, ugyanakkor stabilan a helyén marad. A kerekeknél található lekötő fülek még viharos idő esetén is a helyén tartják a ponyvát.Ha bármi további kérdés felmerül, akkor keressetek nyugodtan. Ár megegyezés szerint.
-
j.bravo
addikt
válasz
molnarpeter #7767 üzenetére
Hogy ez nekem nem jutott eszembe...
Bezzeg a TS-hez egy nagyságrenddel olcsóbb lenne. Há'de evvan. -
Badboys
őstag
válasz
j.bravo #7763 üzenetére
A kokszosodás állítólag abból adódik,hogy a közvetlen befecskendezés miatt nincs ami tisztítsa a szívószelepeknél a szelepszárat és a tányért. Ezért olyan 100000 km nél illik tisztítani. Olvastam is róla a Totálkáron. Pesten van egy ember aki ezzel foglalkozik Novoth Zoltán.Hengerfej bontás nélkül tisztít dióhéjas tisztítás a neve. A szívó sort leveszik és úgy tisztítják keress utána. Állítólag a Shell 100 as benzin is tartalmaz valamilyen adalékot ami nem engedi lerakodni a kokszot. Végig csak 100 as benyát tankoltam amióta ez a hír járja szakmai berkekben. Jövőhéten meg cserélik a 3-4 es befecskendezőket aztán meg látjuk,ha marad a 3 as hengernél a hiba utána egy villanyász átnézi az elektromosságot. Utána jön a hengerfej le című bábjáték.
-
j.bravo
addikt
válasz
Badboys #7758 üzenetére
A kokszosodást nekem még nem hozták fel eddig a szerelők, ellenben injektort már akart cserélni akihez most járok, egyben az összeset... egyelőre nem kértem. El akarom vinni ultrahangos tisztításra, bár ő nagyon nem bízik benne, csak a cserében.
A 8 liter teli tanktól teli tankig parádés, ha nem csak országúton mész.Remélem megoldódik a dolog! A csatlakozók megérnek egy próbát. Lehet hogy nálam is.
-
Badboys
őstag
Azt mondják,hogy több féle oka is lehet mivel a gyujtógyertya cserélve lett a trafó cserélve lett így még maradt a befecskendező ami még lehet egy hiba lehetséges a motorvezérlő egy villamosság szerelő szerint. Vagy maradt a leg költségesebb az a hengerfej fölújítás tehát eddig jutottunk.
-
Badboys
őstag
válasz
j.bravo #7755 üzenetére
Pedig nekem ennyit fogyaszt az autó mostanában amikor előjött ez a hiba többször is rámértem. Biztonság kedvéért mindig úgy csöpögtettem tele a tankot ki csordulásig. A szívó oldalon semmilyen kopás nem volt tapasztalható. Most viszont már ott tartok,hogy csináljunk egy teljes hengerfej fölújítást,de mi van ha mégsem ott volt a hiba? Igaz nem árt neki csak a pénztárcámra nézve káros. Mindenütt azt mondják,hogy a JTS motorok hibája,hogy 100000 km nél muszáj a kokszosodás miatt.Sajnálnám eladni venni meg nem akarok mert amint látható 3 év alatt mentem 8000 km et. Ezért nem érné meg nekem egy új autó pedig már ez is fölvetődött.
-
válasz
Badboys #7748 üzenetére
Ha vagy amore-n, akkor ott is kérdezz rá, szoktak tudni segíteni. Amúgy meg Csörit ajánlom Várpalotán. Sokan jártak már úgy, hogy hamarabb megoldódott volna a problémájuk, ha hozzá fordulnak, ahelyett, hogy a BP környéki alkatrész cserélőkkel próbálják elintézni a dolgot.
-
j.bravo
addikt
válasz
Badboys #7748 üzenetére
Az enyémben ugyanilyen motor van, plusz meg Selespeed
10 liter korul van inkabb, a 8 nekem alom, pwdig nem nagyon nehéz a talpam. AsszemBeszélj az érdi emberekkel, es kérdezz ra hogy garantálják-e, es ha igen, akkor hogyan, milyen feltételekkel, hogy helyes lesz a diagnózis amit felállítanak.
A szívó oldali vezerműtengely rendben volt, caak a kipufogó oldalit kellett cserélni?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix B550-F Gaming Wi-Fi II Alaplap + Ryzen 7 5800X3D Processzor!
- A Surface Go Type Cover 100% magyar
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest