- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FlasH-BacK
senior tag
válasz Integrale #473 üzenetére
Szép kis lista
Osztom a véleményed, a Prismát nem tudom mennyire rozsdásodik, de azért némelyik '80-as évekbeli olaszról elmondható, hogy inkább a mediterrán éghajlatra tervezték, ahol nem áll egész télen a hóban a kocsi meg nem marja ki az útra szórt só... De persze ugyan ez elmondható a többi márkáról is, szóval az olaszok semmiben se rosszabbak.Egyébként, ha még nem mondtam volna, én Alfa 75-ben utazom, már a 3.-at koptatom...
-
.:Kristian:.
addikt
válasz Integrale #710 üzenetére
Azt esetleg nem tudod lehet-e ezt a motort gázüzeművé alakítani? Sajnos neten nem találok infót, pedig több helyen is feltettem a kérdésem, eddig csak ezt a debreceni gázszervizt láttam ahol talán bele tudják pakolni.
Alfa Amoret olvasgatom, sajnos hozzászólni nem tudok, mert azt csak alfával rendelkezők tudnak.
[ Szerkesztve ]
-
Devil Gelo
tag
válasz Integrale #1165 üzenetére
Köszönöm szépen a gyors választ, sajnos az a baj, hogy nem tudom a nevüket az alkatrészeknek, és ez kicsit megnehezíti az alkatrész keresését de nem baj, legrosszabb esetben kihívom a kocsihoz az egyik boltost, hogy "ez " kell , sajnos a régi szilentek annyira rosszak, hogy kiesnek maguktól, azzal nem lesz gond
Samsung S23 Ultra
-
j.bravo
addikt
válasz Integrale #1798 üzenetére
Köszi! Facelift előtti / utáni számíthat törésileg?
(nyilván kitalálható, erősen vonzódom egy facelift utáni 156oshoz, amiben 2.4jtd van. Igyekszem magam lebeszélni, mert racionális szempontok alapján eleg lenne nekem egy kicsit fiatalabb Grande Punto, vagy valami fóka2, akármi. Tehát, keresem a pontokat, ami alapján le- vahy rábeszélni tudnám magam róla/rá.)Whatever.
-
Tosee
őstag
válasz Integrale #3382 üzenetére
Mindkét légtelenítési pont megvan!
Ugy tudsz a legegyszerubben legteleniteni, hogy kicsavarod a huton levo legtelenitot es addig ontod a hutofolyadekot, amig el nem kezd folyni a legtelenitonel. Utana visszacsavarod es ugyanezt megcsinalod a másik legtelenitesi ponton is.
Egy az egyben így csináltuk a légtelenítést!(#3383) hobizoli:
meg tekerje le kozben a kiegyenlitorol is a kupakot
Letekert kupakkal csináltuk, mivel közben öntöttünk bele a hűtővizet!A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
sagesz93
addikt
válasz Integrale #3445 üzenetére
Ha Győr környékén lenne az autó én szívesen segítek, mivel nekem is punto van, lenne összehasonlítási alap.
Nálam a szervó city funkció nélkül is elmegy, meg cityvel is. Egyszer csak elmegy a rásegítés és felkeményedik / vagy kivillan a piros kormány jel a műszerfalon. -
Hego
tag
válasz Integrale #3445 üzenetére
Hm, olvasgattam itt és írod hogy van-e hangja a kinyomócsapágynak. Tolatáskor ha kinyomom a kuplungot, de még gurul az autó hátrafele, akkor zörgő/kattogó hangja van. Vajon a kinyomócsapágy a ludas? Egy 2010-es Punto Evo-ról van szó. 1.4 benzin. Előrefele nem, csak hátrafele.
[ Szerkesztve ]
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
Land
veterán
válasz Integrale #3456 üzenetére
Én azt nem értem, hogy egy headset a fülre miért nem jut az eszükbe? Jobb ha 10-ből 2 hívást vesznek fel, mikor nem épp a kocsiban vannak olajos kézzel? Van mikor már nekem kellemetlen, amikor ötödször hívom őket 2 órán belül, pedig meg volt beszélve, hogy fogunk értekezni. Persze nem veszik fel.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Elektrosokk
addikt
válasz Integrale #3460 üzenetére
Megéri várni, most hoztam el a vasat. Mondjuk már augusztus elején bejelentkeztem. Pont 1 hetet volt ott. Viszont most vettem észre, hogy ablakmosó folyadékot nem nyomja ki, hangja van, ès a tartály sem üres. 156 alfa. Ötlet? 😂
Hussar: megoldásnak minden alkatrészt.
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
őstag
-
!Overdose!
őstag
válasz Integrale #3621 üzenetére
Július végén kapott rendszámot. Az ügyintézés hosszadalmas volt, mert svájci az autó. Egyelőre imádom. Nem ért még meglepetés. Van néhány hibája, de a vásárlás óta semmi új nem jött elő.
Egyébként 2004-es, 140 lovas JTD 16V, Distinctive. 1 tulajos, végig vezetett szervizkönyves, 220k km-el.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nesa
veterán
válasz Integrale #3647 üzenetére
Attól rosszul vagyok a krómozott csatornafedél imitációtól
Értem én hogy vigyázzuk a kárpitot, de egyrészt tapasztalatom alapján nagyon tartós padló kárpitokat raknak a kocsikba, meg amúgy is megvettem használom, nem érdekel, és a mostani beige padlókárpit is jól bírja nem koszolódik, jól tisztítható.
-
j.bravo
addikt
válasz Integrale #3690 üzenetére
Urak, mennyi a reális ár egy bontott Grande Punto motoros tükörért (jobb oldali), ha nem színre fújt, hanem a sima fekete műanyag?
Az egyik bontóban 15 ezret mondtak nekem rá.Valójában csak erre a cuccra van szükségem, csak bal helyett jobb oldalra: tükör szár borító műanyag
mondjuk ezt most köpte ki a gugli, képet kerestem a tükörházról amin belejöltem volna mi kell. A bontóban még nem tudtam hogy ezt esetleg külön is lehet, tükörházra kérdeztem, és komplett tükröt akartak adni 15k-ért.A 15k reális vagy látva rutintalanságom, le akartak húzni?
Illetve, mennyi a normális ár egy bontott ajtókéderért, Alfa 156-hoz, sofőrajtóra? Erre 5k-t mondtak, és hogy holnapra bontják le valamelyik autóról.
Kértem még hogy nézzenek utána bontott de jó állapotú katalizátornak (DZ-ék az utángyártott megoldásokról lefelé beszéltek engem; tény hogy 60-70k km-rel ezelőtt rakatott bele az előző tulaj utángyártottat és mostanra szétörredezett), de ha esetleg - látván rutintalanságom - a) szart próbálnának rám sózni, b) próbálnának lehúzni, inkább kihagynám és lehet h ráhagynám a szerelőre a beszerzést (bárkivel is csináltatom végül).
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #3742 üzenetére
az a baj, hogy a méltán híres-hírhedt autó és alkatrészkereskedő
féregember nettó átkúrta és sajnos a helyszíni ellenőrzésen nem derültek ki a gondok. a motorral volt a fő gond.ANDROID???: nem beszoptam, hanem kopó alkatrészek elfogytak. én ezt nem élem meg drámaként, még 5-6 évig tervezem megtartani az autót, addig ezekkel nem szabad gond legyen. turbó és gátlók még a gyáriak, 13 évet és 300ezret elment, nem lehet okom panaszra. szerintem az él álomvilágban, aki azt hiszi, hogy ezeket nem kell rákölteni idővel a kocsira. ha szerencséd van, vétel előtt cserélték őket és már az előző tulaj "beszopta" ezeket. amúgy pont azért vettem meg ezt az autót, mert ennél nem volt kínos magyarázkodás az állapota körül, pedig az ára miatt akár bele is fért volna. nem zörgött a futóműve, jól húzott a motorja, vezetve van a szervizkönyve, stb. szóval nehezen lehetne azt állítani, hogy beszoptam volna eddig 15ezer km és picivel több mint egy év alatt nem estek ki csontvázak a szekrényből ez az első meghibásodás (mármint a hengerfej és a töltőnyomás hiba)
-
j.bravo
addikt
válasz Integrale #3742 üzenetére
Egyszer elfolyt belole az olaj (elotte hallottam sokszor sipolast de nem tudtam mi, kiderult h vsz a selespeed szivattyu volt, toltott egyfolytaban szerencsetlen). Robotot cserélték DZnel, azzal egyutt kuplungot is. Honapokig jo volt, aztan észrevettem h sofőrajtó nyitasakor tovabb tolt mint azelőtt - nyomastarto gömb csere megoldotta. Azota nem rendetlenkedik, bár mintha kettesbol nem valtana mindig vissza egyesbe, hanem inkabb mintha csusztatna a kuplungot.
Az elso alkalommal a "nem lehet finoman elindulni" problémát megoldottak DZnél.
A jelen topikban is leirt vezermutengely csere, hajtókar csapagy csere meg némi köszörüles jobban fájt.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
!Overdose!
őstag
válasz Integrale #3822 üzenetére
Akkor megtöröm.
Kicseréltem a csomagtérajtó gázrugóit, most már nem töri el a gerincemet. Megforrasztottam a hátsóablak fűtés csatlakozóját, de sajnos a burkolatot eltörtem. A patent erősebb volt, mint maga a műanyag burkolat. Mindegy, úgy is sérült volt, majd szerzek egy bontottat. A gumikról már más topikban beszámoltam. Ja és beraktam egy új akksit is.
A két ünnep között remélem lesz időm kiolvasni, hogy mi a baja a tolatóradarnak és ahogy olvasom elvileg a kulcsot is fel lehet tanítani valahogy. Illetve ki van égve az egyik helyzetjelzőm, de egyelőre ötletem sincs, hogy lehet kicserélni a lámpa kivétele nélkül.
Lassan esedékes egy újabb olajcsere is.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #3825 üzenetére
végülis jah, igazad van. csak hirtelen elfelejtettem ezt a két szégyenfoltot a presztízsgyártóknál. amúgy nekem többet számít, hogy milyen élőben, mint hogy mit tud papíron. pl volt E12 535iM-em, az is csak 1200-1300kg volt, de a hangolás miatt megvolt benne a tank érzet, a súlyra azonos golf4gti meg tökre papír volt hozzá képest, de még a majdnem másfél tonnás 1.8T passat is. Érdekes mód az Alfa is valamennyire bunkeros érzés, pedig valójában elég messze van tőle (törésbiztonság tekintetében), de jó az illúzió.
na ebből csak azt akartam kihozni, hogy lehet jól futja a 0-100-at, meg tök elég papíron az 1.4T is, de ha nyüzügének érződik (alul nincs ereje, vékony a hangja), magyarán rossz a színház, az gáz.
viselkedésére kíváncsi leszek, ha azt is lehet úgy cibálni kanyarokban, mint a 156-ot, akkor nekem megfelel. a hely csak elég, családi autónak meg valószínű úgyis lesz másik, amit összehányhat a gyerek meg a kutya -
rbalint88
addikt
válasz Integrale #3872 üzenetére
nála még "csak" 4 hét a várólista úgy is, hogy két hétig betegszabin volt.
Overdose: egy szolnoki srácnál, az EGR kiírása volt a lényeg. neki a 150 lovas 1.9 jtdm motoros van, hát abban majd' beszartam, olyat megy. sajnos hátra nézni nem volt erőm, hogy mennyire füstöl, mert az összes energiám elvette a rettegés az tuti 220 ló felett van, nagyon aljasul húz, 1500-tól 3500-ig letöri a nyakad, olyan. amore-n van fenn az elérhetősége.
-
Herczi
senior tag
válasz Integrale #3932 üzenetére
Nekem is képben volt a Lancia Delta, de végül nem akartam annyit költeni. Tapasztalat eddig nem sok igazából, vagy 200-km-t mentem vele. Sport változat, 18-as kerekekkel, szóval elég feszes, úthibákat megérzed azért, viszont jól is fekszik az úton. Motor jól húz már 2 ezernél is, de 3 ezertől végképp, előzősnél nem kell még visszaváltani se. Néztem egy pillanatnyi fogyasztást mikor 90-el csurogtunk, 3,9. Eddig bejön, bár olyan hideg van, hogy nem nagyon foglalkoztam még vele, csak javul az idő lassan.
Ülések kemények mint egy pad, de kényelmesek jól tartanak, Nem egy csendes benzines, hallatszik azért a motor, van egy enyhe remegés is, de én nem is nagyon ültem még "modern" dízel személyautóban, csak kisteherben, úgyhogy nem igazán tudok viszonyítani.