- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Digitális detox a Nokiától
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #4318 üzenetére
mondanám, hogy arra, hogy ne vegye meg, de már késő
rozsdára amúgy, a motorháztető zsanérjánál vannak zajcsillapító szivacsok, azt vegyétek ki, takarítsatok ki alatta, rozsdapassziválás és kifújni rücsivel. -
Directors
senior tag
válasz molnarpeter #4529 üzenetére
Legelőször csináltatok egy tesztet hogy eltud- e szökni a gáz. Ha pedig nem, akkor feltöltetem a rendszert. Nagyon messzire nem akarok menni. Szolnokon akarom csináltatni.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
norbert1998
veterán
válasz molnarpeter #4550 üzenetére
Milyen testelés?
-
roseane2004
csendes tag
válasz molnarpeter #4565 üzenetére
Koszonom! Megkerhetlek hogy kis infot irnal ezekrol? Vagy hogy hol tudnek errol tajekozodni?
-
roseane2004
csendes tag
válasz molnarpeter #4565 üzenetére
Nos a hiba vilagosban megvan
Adott a faceliftes lampaja a puntonak.Es a kepen lathato kozepso lampa buraja(belul) Tiszta para, homalyos.
Ez fogja vissza a fenyeroben.Erre van valakinek megoldasa?Kiszedeset probaltam (kompletten) 3 csavar fogja, viszont a lokharito megfogja, nem tudom vizszintesen kihuzni.
Link a keprol mire gondolok(nem punto, de kozepso burara celzok)
http://bmw.e39.hu/lampaszetszedes_elemei/image003.jpg -
válasz molnarpeter #4880 üzenetére
De elvileg a hatos DCT az olajos. Manapság a kuplung+kettős tömegű az már alap követelmények közé tartozik. Bár az nem mindegy ,hogy milyen a váltó ,mert ami a Volvo & Opel fejlesztett hogy kimegy a világból (persze ez csak képletesen kell érteni) Vagy egy DSG ,ami 200- legfeljebb 250-ezernél megkotlik az egész annak semmi értelme. Vagy én látom rosszul?
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
zolnagy
őstag
válasz molnarpeter #4915 üzenetére
Megnéztem, itt csak csomagban elérhető a tolatóradar 150e-ért, de kapok még hozzá el. hátsó ablakot, kartámaszt, esőérzékelőt, automatikusan sötétedő belső visszapillantót és tempomatot.
-
csabi94
őstag
válasz molnarpeter #4949 üzenetére
molnarpeter és kedves Többiek! Köszönöm a segítséget, megfogadom a tanácsaitokat. Nem is arra gondoltam, hogy az új jövevényre majd nem kell költeni. Sokkal inkább úgy gondolom, hogy egy olyan autóra szívesebben költök, amiben mondjuk van 2 légzsák, működő klíma, nem eszik 8-10 litert, és van benne abs mondjuk.
-
kurion
senior tag
válasz molnarpeter #5137 üzenetére
közben megnéztem egy videót azért eleég macerás azt a kis cuccot kiszedni, meg vissza is kell ragasztani az új kulcsba, majd ha lesz hozzá türelmem bele vágok de nem olyan egyszerű mint gondoltam.
"Csinálni jobb mint beszélni róla" - Magic Gladiator
-
CharlieDrop
veterán
válasz molnarpeter #5159 üzenetére
oké, köszi, szóval akkor nincs valami olyan, amit eddig nem találtam meg
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
kory24
őstag
válasz molnarpeter #5232 üzenetére
Így vettem az autót, hogy az van benne.
De úgyis tavasszal lesz esedékes az olajcsere.
Akkor érdemes mást választani?Szerelő fogja csinálni.
Ilyenkor vihetem én is, hogy ezt tegye bele vagy pedig nála kell választani a nála elérhetőek közül? -
rover45
senior tag
válasz molnarpeter #5321 üzenetére
Rengeteget olvastam a nyűgjeiről, cirka 170ezernél minden cserélve lett rajta
Természetesen csak ilyen "minden meleg" állapotról van szó
Amúgy szinte hihetetlen, hogy bő 20-30 km autópálya után tudja csak kifűteni az utasteret. Számomra (15 éve egy korszerűtlen benzinessel járok) felfoghatatlan, hogy mennyire nem termel hőt -
TheProb
veterán
válasz molnarpeter #5447 üzenetére
hétköznap csak 4-5km kb. 2 hetente 2x80km. Mondjuk ez kb válasz is volt a dízel leszavazására...
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
senior tag
válasz molnarpeter #5469 üzenetére
Odáig egyelőre nem jutottam még el, de lehet holnap telefonálni fogok.. mindenképpen minőségít szeretnék
-
macika1967
csendes tag
válasz molnarpeter #5519 üzenetére
Remélem nem azt akartad ezzel mondani, hogy dobjam a bontóba.
-
tonermagus
aktív tag
válasz molnarpeter #5582 üzenetére
Értem....
Viszont a GEMA 2.4-ről rosszat nem olvastam...akár bevállalható lehet?
-
426os
őstag
válasz molnarpeter #5608 üzenetére
Igen-igen, félreérthető voltam. Évi kb 10, de inkább 15 ezer km, jellemzően hosszú távok ( 2x110 km, nagyrészt pályán, illetve évente 2-3-4 alkalommal 1000+ km, az is nagyrészt pálya és országút. Ez ami fix, ezen kívül kisebb kirándulós utak Bp. környékén előfordulhatnak. 1-2 évig ez biztos így marad, utána lehetséges napi ingázás Bp-en, de azt próbálom elkerülni.
Én most abszolút a dízelt találom nyerő ötletnek, csak hosszabb távon félek tőle, illetve attól, hogy 2 év múlva nem tudom eladni, ha cserélnem kell benzinesre.
De a másik meg, hogy kb ez az utolsó lehetőség, hogy aránylag "olcsón" legyen egy Alfám, a Giulia sokára lesz olcsó
Nagy a dilemma.
-
alázógyík
őstag
válasz molnarpeter #5608 üzenetére
Az évi 10-15K szerintem kevés, hiába néha hosszabb táv.
Bármilyen modern dizli meghibásodásból mennyivel többet autózhat benzinből? -
drumandbase
újonc
válasz molnarpeter #5651 üzenetére
Sajnos nem tudom, hol es hogy kene azt? Annyit tudok, hogy a turbonal azt a mozgato rudat azt megneztek mozog e, az rendben van nyomasra mozog.
-
senior tag
válasz molnarpeter #5672 üzenetére
Megoldva. Motortérben a bizti táblán a 31-est kellett cserélni.. köszi!
-
TheProb
veterán
válasz molnarpeter #5858 üzenetére
MAF (légtömegmérő) nincs benne (legalábbis nem találtam rá semmi infót, hogy lenne), csak MAP, azt a múltkorjában már kiganéztam. Meg a turbonyomás érzékelőt is. Ja, meg a kartergázos "dobozt". Még a folytószelep és esetleg a lambda szonda, amit szokás takarítani, nem?
Amúgy egyben van a trafó és a pipa, így a hagyományos értelemben vett gyújtáskábelekkel nem kell baszódni.(#5860) rbalint88: Azt a kábelrengeteket jó lenne kifésülni...
Egyébként ennyire elbaszott megoldást, mint ahogy a trafók csatlakozását megcsinálták az ECU-ra... egy "csőre" vannak ültetve a csatlakozók, amiket a trafókra dugsz és azoknak semmilyen mozgástere nincs. Ebből következik, hogy az összes csati le van törve arról a csőről... Sajnos fotót nem sikerült talánom arról a förmedvényről, így aki nem látta még, csak elképzelni tudja.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
atee_13
őstag
válasz molnarpeter #5865 üzenetére
ezt lehet kipróbálom
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz molnarpeter #5871 üzenetére
Nyulat csapott el vele az előző gazdája. Lököst megjavították. A hűtő nem sérült. Ez 6 éve volt. 5 éve nálam van. Tehát vásárlás előtt egy évvel történt az eset. Azóta potyognak ki belőle az elemek. Már kb 2 éve ilyen. Azóta több nem potyogott ki. Köztes lamellák nélkül összerogyott azért íves szerintem. Nem ereszt. Nem eszi a vizet. Nyáron Montenegrót megjártuk vele. Nem forralta fel a vizet. Csak attól félek, hogy behajtok egy kátyúba és leszakad vagy letörik. Nem mozog egyébként csak meghajlott.
-
aktív tag
válasz molnarpeter #5886 üzenetére
@molnarpeter
Köszi.
Igen, meg és tudom. Ugyanaz a szerelő működik közre, aki húgom TSI Audi-ját szerelte át mielőtt még megette volna magát a motor (akkor már ~240k km volt benne...); egyébként meg sem néztem volna.
El is hangzott, hogy vezérléscsere elsőnek, csak nála 250-300k HUF között állt volna meg az N47 kondicionálás, nem 500k körül.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #5913 üzenetére
Benzines injektorokat is javitanak?
Preventiv jelleggel atnezetnem/felujittatnam. Illetve ezzel talan megszunne az elso nehezkes indulas is (hidegen kicsit tovabb kell reszelni mint kene), gyertyak ujak, szivattyu nem lehet, akkor melegen is es menet kozben is vacakolna. Szuro tudtammal a szivattyuban van es nem cserelheto.
"Bad reklám is reklám too"
-
norbert1998
veterán
válasz molnarpeter #5995 üzenetére
Sima gázt rakott bele, sőt, szerintem még olajat se tett bele. Annyiban volt jó, hogy odamentem, megkérdeztem mikor vállalja, és öt perc múlva (20) mehettem is utamra.
Megkérdezi öcsém, hogy ahol most ő van gyakorlaton, ott mennyiért kukkolnák meg a gondját, hátha akad valami kedvezmény
[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
válasz molnarpeter #6112 üzenetére
Eddig csak patentosat láttam. Meg azt is valahogy rögzíteni kell a padlóhoz.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz molnarpeter #6114 üzenetére
Áhhá. És van is vele tapasztalatod?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Jakuskacsa
senior tag
válasz molnarpeter #6190 üzenetére
A munkahelyemen a doblo-k gyári periódusban voltak cserélve, azaz 30-e (mondjuk én már pár éve mondtam nekik, hogy ez egy nagy baromság... de mind1). A grande-mat 2 éve vettem, akkor volt benne 106 e, azótta beletapostam 24000 -et, megjártam vele 2 Olaszországot, meg 2 Horvátországot. Alföldön lakom, én nem szoktam kéziféket húzgálni, de olvastam a face-n is, hogy jobb a kézi, mintha sebességbe hagynám, de ez nem csak a kettőstömegűknél van?
Szóval a Grande az Olasz belpiacos volt, onnan hoztam. Ha hihetek a szervizkönyvének, akkor ott 10-12e-ként cserélték az olajat. Lánc viszont nem volt cserélve benne. Debrecenbe hordom az ezer éves cimbimhez szervizbe, neki már vagy 20 éve van Olasz autó szervize. Hiszek neki mindenben, mert még nem volt olyan, hogy ne tudná a választ, vagy rosszul. Csak azért az ember úgy nyugodt, ha minden rendben van a kocsiján, főleg, hogy ez egy tip top kis autó. Amióta megvettem volt 3 olajcsere, (szűrők stb), meg két első féktárcsa, fékbetét, és hibátlan.
Megmondom őszintén, én csak a nyomatékos tartományban használom, 1800-2500 kb ez az a tartomány amiben hajtom, hosszú úton 6. ban alig forog valamit. Ha jól emléxem óra szerint 110 a 2000 fordulat. Ha kicsit meg van kergetve, akkor megyek még egy kört h hűtsem a turbót, hidegen pedig sosem taposom, sőt még nyáron is várok 1-2 percet, hogy melegedjen úgy indulok el.
Akkor valamikor most már esedékel lehet a lánccsere?[ Szerkesztve ]
A legszebb dolgok akkor születnek, mikor masoknak nem tetszik az, amit csinálsz!
-
426os
őstag
válasz molnarpeter #6206 üzenetére
Nagyon nagyok a korrekcios ertekek, hidegen picit ingadozik az alapjarat is (ez akar egr is lehetne), illetve magasabb fordulaton van fust is. Elso korben fel lesznek cserelve, hogy ugy mit mutatnak (atkodolassal persze), abbol valoszinuleg kiderul tenyleg rosszak-e (nem egyforman rosszak, szoval latszani fog elvileg melyik melyik).
Szamoltam ezzel vetelkor, utana direkt kertem legyen megnezve mi a fust oka, de valahogy ez megiscsak kimaradt a diagnosztikabol... Meg szerencse, hogy most mar teljesen tudok magamnak is diagolni.
Gyari szoftot nem tudom Mankyn kivul ki tud felrakni, oda meg nem feltetlenul mennek ketszer..
-
Dvix
senior tag
válasz molnarpeter #6588 üzenetére
Értem! Szóval ez 150k kilométernél akkor szerviz csereperiódus által ajánlott? Mennyibe fájhat egy ilyen?
-
aktív tag
válasz molnarpeter #6624 üzenetére
@molnarpeter
Szerintem több is. A hangsúly nálam most azon lenne (egyelőre theoretikusan), hogy ha már hozzá kell nyúlni, akkor hozzak ki belőle valami általam szubjektíven is értékelhető pluszt.
Nevermind...
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #6738 üzenetére
Új motor. Elvileg ezek váltják az 1.4-es és 900 köbcentis motorokat.
"Bad reklám is reklám too"
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #6851 üzenetére
Azt azért leszögezhetjük, hogy bajt nem okoz ha hamarabb cserélnek olajat! Legfeljebb a pénztárca vékonyodik el a kelleténél gyorsabban.
kisza25
Gratulálok a lovadhoz! Szép darab!"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #6851 üzenetére
a mernok a gyar alkalmazottja, ugyhogy azt fogja mondani, ami gyar erdeke
ha a gyarnak az alacsonyabb fenntarthatosagi koltseg mutatasa az erdeke, akkor o azt fogja mondani, ami erre utal
4-5 evet ugyis kibir, a tobbi meg nem szamit, mert mar nem garis, meg nem az elso tulajnal vanamugy mernok tervezte a Titanic-t is, es elsullyeszthetetlennek tartottak
elso olajcseret azert szokas 1-2k utan megcsinalni, mert a bejaratodasi kopadek tobb, mint ami utana keletkezik
több drón kell ;P
-
Dr.Burn
őstag
válasz molnarpeter #6869 üzenetére
Csodas a helyzet. Furgonban lenne valasztak, de a tobbszemelyesben nem igen sok van.
Ezekrol az ujabbakrol is irnak mar mindenfelet. Tenyleg csak ujat erdemes venni......[ Szerkesztve ]
"Later Nerd!"
-
Dr.Burn
őstag
válasz molnarpeter #6872 üzenetére
Biztos, hogy nem vennek ilyet. Kicsit tulzas lenne.
Van egy nagyon jo elado Mercedes. Kituno allapotban. T1, csak az a gond hogy a kisebb motorral van szerelve.
2.4 Szivo amik a 240D -ben voltak. Marha lomha. Biztos, hogy megvennem, ha legalabb a nagyobb motorral szereltek volna. Mindegy, idom meg van nezelodni, csak fogalmam sincs, hogy mire szamithatok, ha egyaltalan szamithatok valami jobbra.Ez volt a kiszemelt Ducato amugy: [link]
"Later Nerd!"
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #6910 üzenetére
Persze, csak ennyi erint engem, ha letrejon az uzlet, akkor utana nemsokkal ugyis meglatja a kozonseg is.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
TheProb
veterán
válasz molnarpeter #7281 üzenetére
Nézegettem pl TeamTWork-öt, de gondolom saját maguknak akarnának business-t csinálni és csak a felújítást forszíroznák. Persze egy telefont megérhet, bár ott úgy se fognak szerintem semmi hasznosat mondani. Bravo-s csoportban egy debreceni bandát ajánlgattak eddig, akik felújítanak, de utóbbi időben arról is hallom, hogy hullanak az általuk kezel féltengelyek...
(#7282) zoo8800: Ez tiszta, hogy a 2 lehetőség közül valamelyik. Én azon akadtam ki, hogy 1,5 év alatt megadta magát. Szintén csoportban, egyik emberke azt mondja, hogy hiába jó a kehely, akkor is érdemes azt is cseréltetni, mert csak a csillag csere nem lesz hosszú távú megoldás...
Bosszant amúgy, hogy össze tudtak legózni a digók egy tök fasza 150lovas turbó benyás motort, de a többi alkatrészt már nem tudták a teljesítményéhez méretezni... (lásd féltengely, vagy a szutyok opel váltó)
(#7283) alázógyík: Nekem Grósz Feri 1 éve azt mondta, hogy a kelyhem fasza, egyelőre még nincs baj azzal az oldalla, ahol ő cserélt csillagot, de nem vagyok nyugodt. Kérdés, hogy akkor is ajánlott tényleg a kehely csere is, ha latszólag nincs vele gond.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz molnarpeter #7478 üzenetére
Körbejártam már ezt a kérdést. Nem akarom újíttatni. Elvileg kehely csere a lényeg (csillaggal együtt). Minden másra csak ideiglenes megoldást hallottam.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #7712 üzenetére
9.4M-ert i30N van 275loval vagon olyan extraval szeriaban alaparon, ami a Giu-ban +fizetos
es egy dimenzio ugras van a ketto kozott menetteljesitmenybenCoure Sportivo egy 8.6sec-s gyorsulasu dizelautoval?
vmit nagyon at kene gondolni, mert csupan a 100 eves multbol nehez megelni
több drón kell ;P
-
j.bravo
addikt
válasz molnarpeter #7767 üzenetére
Hogy ez nekem nem jutott eszembe...
Bezzeg a TS-hez egy nagyságrenddel olcsóbb lenne. Há'de evvan.Whatever.
-
j.bravo
addikt
-
Badboys
őstag
válasz molnarpeter #7905 üzenetére
Nagyon nagy tévedésben vagy. A Dízel max 10 bar nyomáson működik. A JTS befecskendezők alapjáraton 30 fordulaton meg 50 barig dolgoznak. Ezért nem tudják őket bemérni mert nincs hozzá meg felelő gépük. Ki kellene építeniük egy magasnyomású rendszert ami tudja ezt az nyomást. Anyagilag nem éri meg nekik. A gyári eszköz meg 2 milla ami sohasem térülne meg. A Dízel befecskendezőket tudják mérni és javítani.
[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
válasz molnarpeter #7909 üzenetére
Sajnálom,de én személyem szerint nem tudom neked elmagyarázni,hogy is van ez az egész. Amikor meg mértük a gyári programmal 30-50 bar közti értéket mutattak a műszerek. Elvitték egy Bosch szervízbe ami állítólag Dél Mo. egyik legkorszerűbb műhelye nem tudták bemérni a befecskendezőimet. Hétfőn elmentem értük és ott elmondták,hogy Dízelt tudják mérni és javítani a JTS befecskendezőket nem. Ott mondták a Dízelek max 10 bar nyomáson működnek. Részemről végül is teljesen mindegy lényeg,hogy a problémám megoldódott. Igaz nem kevés pénzt költöttem rá,de jó lett. Az érdem azok az embereknek jár akik segítettek a probléma megoldásában. A szerelők teszefoszáskodtak kb. 3 hónapon át. Hengerfejet akarták levenni mert szerintük szerkezeti hiba okozza a hibát. Jó,hogy nem engedtem,hogy levegyék. Azt a mutatványt 300000 ft ra taksálták. Igaz ez sem olcsó,de hozta a várt eredményt. Személyen szerint sosem vennék Dízelt.
-
adamkaa777
senior tag
-
ht42
senior tag
válasz molnarpeter #8092 üzenetére
Fogalmam sincs, használt autó, amilyen "gondos" gazdája volt tippem szerint soha, de mérget nem vennék rá...
-
félisten
válasz molnarpeter #8171 üzenetére
Köszi!
És ha én valamiből nem akarok, vagy nem találok bontottat, akkor tudok még hozzá pár évig alkatrészt venni?Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
SPeti1984
senior tag
válasz molnarpeter #8199 üzenetére
A 2010 utániak mind DPF-el vannak szerelve nem? ha igen akkor talán a 84le-s kivitelt nézegetném habár a 95le-s is 5 sebességes ha jól láttam, legalábbis a 2012 utániaknál.
-
m3tr0
senior tag
válasz molnarpeter #8232 üzenetére
RH02 94 kw-os
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Le Mans Ultimate
- Spórolós topik
- OLED TV topic
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Napelem
- Direct One (műholdas és online TV)
- Gothic Remake - Ilyen lesz a gyűjtői kiadás
- További aktív témák...