- Yettel topik
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- DIGI Mobil
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Mozgásban a 33 Immortals
gp A legújabb bemutatóban egy boss harcot láthatunk a készülő roguelike játékból.
-
Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
ph A gyártó egy 8 és egy 16 GB-os, inteles modellel jelentkezett, amiket ránézésre nem igazán tudnánk megkülönböztetni egymástól.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
ha szóba jön az 5 ajtós kasztni, akkor 147 FL mJTD 8V. olcsóbb megvenni, tartósabb, jobban húzható, mint a 16V. ha jó állapotú a motor, akkor 150 lóra füstmentesen felhúzható simán. de "kottagyáribiztosúr" editionben (hibrid turbó, esetleg egy komolyabb cooler a gyári helyen) 200 ló sem elképzelhetetlen. pályán nem hiszem, hogy érdemben többet forogna, nekem a 16v 156 6.-ban 140-nél forog 2500-at. (és 240-nél megfogja a váltó )
Ha jót akarsz autózni, akkor Q2-t keress, az gyárilag sperres, 150 lovas 16V. Ugyanez a setup van GT-ben is, amiben nagyobb a csomagtér, utastér kb ugyanakkora. Ha a hátsó ülés nem lenne túl sokat használva, akkor az az optimális választás.
Bravo is jó, de szerintem beltéri minőségben elmarad az Alfák mögött, meg a futóműve is egyszerűbb.
Ha a T-Jet szempont, akkor ránéznék grandéra/punto evo-ra is, azok is egész tágasak (147 szint kb), futóműben meg kb ott van, mint a bravo, vagyis semmi extra, de jó a színház -
zoo8800
veterán
Csak a T-Jet Bravoról tudok beszámolni, 6 éve van egy 120 lovas T-Jetem. Alapvetően inkább dinamikus, mint sportos. Se a kormány, se a váltó nem szereti a sportos vezetést, a futómű azért egész jó. Az ülés is inkább csak látszatra sportos.
A motorja komolyabb hibáktól és nyűgöktől mentes, viszont átlagban 7,5-8 liter kell neki, ami nem kevés. Van egy kis olajfogyasztásom, kb. 1 dl/1000 km. Jobb lenne, ha nem lenne, de ezzel együtt lehet élni.A kocsit 6 év után se érzem gyengének annak ellenére, hogy 120 ló azért nem tesz csodát. Egyszerűen jó vele menni.
rip and tear, until it is done
-
Badboys
őstag
Sosem vennék olajkályhát. Ekkora távon semmi értelme a dieselnek. Ez csak az én véleményem. Akkor is benzinest használtam amikor havi szinten 3-4 alkalommal Pestre jártam. Most 2.0 JTS et használok. Igaz amit bejön a jó idő átszállok motorra. Alfába csakis V6 ost érdemes olajosba venni. Évi ilyen futásteljesítmény mellett semmi értelme mint írtam az elején.Meg hát elgondolkodtató ez a diesel mizéria miatt is. Max. használod még 2-3 évet addig meg bármi történhet.
-
rbalint88
addikt
Jovore, ha ugy all az itteni kassza, megveszed, aztan hobbibol kilakatolhatod es lefenyezheted az enyemet, kozben tudsz vele jarni is, mert muszakilag jo. Tavaly kicsereltem a fel autot, evszazad vetele lenne, de ebbe csak ugy szabad belevagni, hogy utana nem adod el 10+++ evig. Na en pont ezert nem akarok belevagni, vagyom nagyon egy 1750tbi-re (mindenki nyugodjon meg, az is meg lesz chipelve), jozan esz szerint 159sw kasztniban, de ha mar nagyon viszketek es csak az lesz, akkor giulietta qv.
-
johnsmithnex
tag
-
johnsmithnex
tag
Bravo HGT-m volt előtte. Az is 5 henger 20 szelep csak benzines. Szerettem nagyon, de kellett a változás.
Élmény volt a HGT, igazi nyers erő. Az Alfa viszont full más, kanyarokba hihetetlenül viselkedik, meg az Alfa elegánsan présel az ülésbe a 385Nm-ével, hogy csak vigyorgok én is a kormány mögött.
Haverom 1.9 16v-t vett. Igazából az is nagyon jól megy, de én nem találtam megfelelő példányt, ezért lett 2.4 -
TheProb
veterán
Eddig szeretem, remélem ezt már fogom tudni szeretni hosszú távon is, nem úgy, mint a Punto-t.
A nagy menetzaj ami picit zavaró, meg a napfénytető eléggé nyekereg nyitott állapotban, ha nem tükörsima az út. Ezek azért elvesznek a minőségérzetből.A fogyasztással egyelőre nem vagyok kibékülve. Eddig 8.9, 9.3, 9.6-os fogyasztások jöttek ki az eddig 4 tankolásóból számolva. Persze az is hozzátartozik, hogy még nem puhult be a lábam...
Az olajat figyelgetni akarom, mert mint ha enné. Múltkor a szerelő szólt, hogy közép szinten van a nívó, akkor állítólag rátöltött, de kevesebb mint ezer km után ránéztem és szintén félen volt.
Lehet amúgy csak azért, mert nincs viszonítási alapom és feltűnőbbre számítottam, de néha kicsit gyengécskének érzem a kocsit. 2-3ban még azt mondom, hogy harapós, de afölött nem érzek hatalmas, "most belebasz az ülésbe" feelinget, ha padlózom. A céges 2ezres dízel Partner jobban belerak a "fotelba" azért.
Persze lehet csak azért érzem így, mert nincs viszonyítási alapom és dinamikusabbnak gondoltam a 150lót turbóval, nemtom. Vagy tényleg van vele valami, ki kéne próbálnia valakinek, akiven van mivel összevetni vagy nemtom.(#5623) Cartmenn: Hol keressem amúgy ezt az ellenállást? Ha kiveszem, akkor látnom kéne rajta, hogy cserélendő-e, nem?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
aktív tag
@426os
Nekem van egy 1.4 8v GP-m, ami a fentiekben részben támpont lehet.
1. 140km/h @ 4500rpm zajos, de nem kellemetlen. A T-Jet ez a sebességet tudja 3700-4000rpm környékén, a zajszigetelés talán jobb, bár nem hiszem...
2. Én szereltettem; nem vészes, de körülményes: a komplett kormány konzolt cserélni kell tempomatkaros verzióra, majd azt feltanítattni.
3.Az alapülés kényelmes, én 3 órás utakat végig tudtam ülni (190cm / 100kg).
Remélem segített.
Nevermind...
-
Cartmenn
tag
Az én bravom (sport) se rossz,de mivel 271e van benne 1.5ért se tudnám eladni---igaz 1,6ért vettem 4éve 247e-vel Amúgy hogy annyit költsél rá nagyon szarnak kell lenni igaz alapban hogy a tied legyen majdnem 100e péz . Nálam 4 év alatt fékcsere (55+25) hátsó dob (30) hátsó embléma (15) pótkerék készlet (16) 2 gumi( 50) két trapézgömbfej (10+6 futómű áll) 2 műszaki 3olaj és szűrő csere volt kb még jön majd idén 2 klíma terelőmotor csere (30+30munka)
-
ph_5.5
aktív tag
Megnéztem egy olasz nyelvű (angol feliratos) videot a működésről.
Olyan számomra mint a zsiráf. Tetszik-teszik.. de otthonra nem kelleneMarad a várakozás. A dolgot nehezíti hogy családi autó lenne- ami azt jelenti hogy a feleségem kívánalmainak is meg kell feleljen. Ami pl azt jelenti hogy fontos a szín Elsődleges befutó- fehér. Kritérium 2. - fiatalabb legyen mint 10 éves. És a hahun futó hirdetések többsége 2008-as.
[ Szerkesztve ]
-
Cartmenn
tag
Hát nem kinagyítható a kép így nem sokminden látszik.A kipufogó az már cserés volt legalább.A kettőstömegű még senkinél nem ment tönkre pedig valaki 395ezernél tart ,persze jó ha cserélték.A rugók tényleg törhetnek párnál előfordult.Hát igen a féltengelyek is elég fogyó eszközök.Hátsó fék problémák is előfordulnak ha már azt is cserélte.Nem az iridium gyertya a lényeg amit írt hanem a gyári ajánlású NGK ami igen iridiumos A tuningot sose értem,venni kell erősebb autót nem hinném hogy bármely alkatrésznek hasznára volna ez az emelés amit ír,Így is jól mennek Amúgy ennyiért nem tünik soknak szerintem ha még az esetleges előjöhető hibákat is nézzük : klima terelő motorok hibája ( 5 állító motor van benne,mindenhová kellene fújni hideget meleget kellő erővel) ,m32 váltó hiba esetleg (hangos csapágy valamely fokozatban) turbóra ráfigyelni.Az enyém sport még van kb 75ezres javítás a klíma terelésnél, én is 271ezernél tartok de ennyiért nem adnám biztos de 1.5 alatt ha akarnám persze.Amúgy meg kell nézni van a facén a bravo2-nek fórum ott is lehet véleményezni a kinézett autókat,esetleg próbálni hasonlításképp aki közel lakik
-
veterán
OFF autó, hasonló motorral.
Tavaly közel 500 ezer Ft-ig kalkuláltam egy 19x ezer km-t futott 1.9 TTID Saab (= 1.9 biturbó JTD) koromtalanítását és "végleges" problémamentessé tételét; ez tartalmazza:
- szívósor kibelezés (40-50 e)
- vezérléscsere (70 e anyag)
- vadiúj biturbó (150 e) VAGY inkjektorok felújítása hasonló árban
- munkadíj (100+ e)
- szoftver (EGR OFF, DPF már OFF volt, kicsi pöckölés) (70-80 e - AET tuning, Tát)+ főtengely-szimmering cseréje hátul (50 e, ez nem a kormoláshoz kapcsolódott)
+ első fékek cseréje (kb. 60 e)A fentiekből nem lett semmi, inkább eladtam "így ahogy van".
(#5959) 426os: A DPF-et rövid úton kinyírja az erős kormolás. Szvsz, ha láthatóan kormol, akkor más nincs benne a DPF, max. a háza, kiütött kerámiával.
[ Szerkesztve ]
-
Elektrosokk
addikt
ezt sajnos nem tudom, benzinnel utazom. Nem hinném hogy olyan drága, szerintem kérdezz rá nyugodtan, és valóban messze van, én is pesti vagyok de ha dízel autóm lenne az első utam oda vezetne
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
molnarpeter
nagyúr
Automata váltó olajcsere szokott ilyen problémás lenni, de szvsz ott inkább az okoz gondot, hogy többféle olaj keveredik - gravitációs elven a nagyja olaj benne marad, powerflush kell teljes töltet cseréhez. Kézi váltó egyszerűbb szerkezet, jó olajjal nem nagyon van baj.
Nem akarok nagyon belevau, de kezdésnek egy gyári szoftot megeresztenék, mielőtt porlasztó kuka van.
-
Stylewars_kp
senior tag
Ez örök vitákat szít. Felér egy dízelest vagy benzinest vegyé vitával.
Én 150 ezernél kicseréltem az olajat a 6 éves Punto 2/b-ben. Csere után ugyan úgy váltott aztán 2-3 hét és pár 100 km után finomabban váltott. Lehet placebo nem tudom.
Örök élet, gondozásmentes a váltó olaja, endless life. Én nem hiszek benne, hogy egy olaj képes megtartani a kenő képességét éveken keresztül. Ártani szerintem biztos nem árt!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen routert?
- Yettel topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- BestBuy topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Nyaralás topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eGPU tapasztalatok
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000