- Yettel topik
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Május 7-én bulit tart a Huawei
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem tud valaki egy jó benzines 2 literes twinspark motort Alfa 147-be? Az enyém épp most halt meg. Legalábbis a hangja alapján, lassan kinéz a hajtókar a motor oldalán.
-
válasz .:Kristian:. #1451 üzenetére
Én keresek annyit mégis azon gondolkozok, hogy hogy szabadulhatnék meg minél gyorsabban a 147-esemtől, pedig az még nem is egy GT. Egy hónapja vettem, megcsináltam rajta a nagyszervizt 170-ért, aztán msot 600 km után a hajtókar majd kiüti a motor oldalát, motorcsere. Szemét kereskedő mossa kezeit én meg itt állok egy frissen vett kocsival, ami működésképtelen. Ha cserélem a motort is, akkor így egy hónap alatt ráköltöm a vételárának kb. 3/4-edét. Tudtam, amikor Alfát vettem, hogy magasabb a fenntartási költsége, de azt azért nem gondoltam volna, hogy ennyire. Hát, nem lett belőlem büszke Alfás.
[ Szerkesztve ]
-
Első autóm, így nem sok tapasztalatom volt. Az adás-vételi úgy lett megírva, mintha közvetlenül Németországból vettem volna (külföldről behozott kocsi), így a kereskedő nincs benne, szóval átbaszott és jól beszoptam. Nem hiszem, hogy bármit tudnék tenni, azon kívül, hogy elmondom mindenkinek, hogy Solton a Rexxonnál senki ne vegyen kocsit, mert rohadékok.
-
válasz szőröscica #1459 üzenetére
Mondjuk, ami azt illeti, azóta kva sok hirdetést látok hajtókarcsapágyas 2.0-s TS motorról, hogy elkezdtem bontott alfa alkatrészeket keresni. Plusz megtaláltam ezt a cikket, ami ezzel kezdődik... Igazából azt kéne eldöntenem, hogy akkor ráköltöm még egyszer a kocsi árát és megcsináltatom rendesen és remélhetőleg jó lesz ezután vagy akkor is csak egy pénztemető marad és jobban járok, ha működőképes állapotba hozom, azaz csak a motort cseréltetem és eladom, ahogy tudom...
Tippek?(#1461) zoo8800
Szét kéne teljesen szedni a motort, hogy kiderüljön, hogy mi a baj, és hogy mekkora kár lett benne. Két szerelő is azt mondta, hogy valószínűleg olcsóbban kijövök, ha egy az egyben lecserélem.[ Szerkesztve ]
-
Ilyen ez. Na mindegy, ha kell valakinek Alfa 147 szóljon, nem akarom megtartani. Lehet, hogy hülye vagyok, hogy azután akarom eladni, hogy megcsináltatom és már tényleg jó lesz, de kiábrándultam belőle, nem jó érzéssel gondolok rá. Bukok rajta, ki lehet használni az alkalmat
-
Sziasztok!
Ha még nem unjátok a históriám, akkor folytatnám: a kereskedő visszahívott ma, azt mondta, hogy beszélt sok szerelővel és mind azt mondta, hogy csak az olaj lehet az oka, ha egy motor bekopog és a szerelőmre gyanakszik. Én viszont ott voltam, mikor a szerelő a Selenia 10w40 olajat töltötte a kocsiba, és az nem egy tescos motorolaj volt Selenia flakonba átöntve.
Kérdésem, ha tájékozottak vagytok ebben, hogy mitől kopoghat még be így a motor, hogy cserélni kelljen, ha a motorolaj rendben?
Esetleg ha tudtok olyan fórumot, ahol tudnak erre válaszolni, azt is megköszönöm. -
válasz .:Kristian:. #1531 üzenetére
Én olyan 500ezernél tartok és még 600 km-t mentem vele. Az olyan havi 250ezer. Cserélnék veled szívesen
-
-
-
válasz szőröscica #1602 üzenetére
Mondjuk erre szerintem a számlálós piros lámpák a legjobbak. Látod, hogy mennyi időd van és akkor le tudod te is állítani és tudod, hogy mikor kell újraindítani.
-
Sziasztok!
Ma reggel, mikor mentem a kocsihoz és ki akarnám nyitni, nyitás után egyből visszazárt. Csak úgy tudtam kinyitni, hogy elfordítottam az ajtóban a kulcsot és abban a pillanatban húztam is a kilincset. Gyújtás ráadása után belül is égett a lezáró gomb a középkonzolon. Hiába nyomtam, ahogy kattant a nyitás, egyből kattant, a visszazárás is.
Valaki tapasztalt már ilyet? Mi lehet az oka? -
Sziasztok!
Gondolkozok egy Alfa 159 16V JTDm vásárlásán. Mire érdemes odafigyelni? Gondolom kettős tömegű, turbó, talán EGR szelep, nagynyomású olajszivattyú. Esetleg egyéb tipp vagy jó tanács?
-
válasz hobizoli #2912 üzenetére
Oké, köszi, rákérdezek majd erre is az eladónál, ma vagy holnap hozom el a kocsit.
(#2916) rbalint88
Nem kell ehhez lottót nyerni, én egy 100assal olcsóbban veszem a kocsit. Csak gyűjteni kellett kicsit
Mondjuk a kombiktól én rosszul vagyok. Ha pisztolyt tartanának a fejemhez, akkor sem vennék azt[ Szerkesztve ]
-
Lenne egy kissé offtopic kérdésem, de hátha tudja valaki a választ.
Ha Ausztriába megyünk, vagy akár a szlovákokhoz, akár a csehekhez, az autópályamatricát fel kell ragasztani. Itthon ugye simán leolvassák rendszámról. Kérdésem, hogy mi vagyunk ennyivel modernebbek a többieknél vagy otthon nekik sem kell ragasztgatni és ha más jön ide, annak is rá kell nyomni a szélvédőre egy vinyettát? Előre is köszi, vagy ha esetleg erről tudtok valami linket, ahol van info, akkor jöhet nyugodtan
-
-
2.0 JTDm 170 lóerő. 2011 év végi gyártás, szóval olyan 4 és fél éves most. Itthon lett forgalomba helyezve, nem külföldről behozott. Szervizkönyv rendben, a Kelet-Pestnél volt szervizelve folyamatosan. Egy alfamániás sráctól vettem szóval karban volt tartva. Nekem nagyon bejön. Navi kivételével szerintem minden extra benne van. A belsejében nem a sima, hanem a fekete csiszolt alumínium van (ugye a középkonzolon meg a kormányon), az ülések meg bézs bőr.
[ Szerkesztve ]
-
Ha kisebb felnit raksz rá, az még egyáltalán nem probléma, csak akkor jó váltóméretű gumit tegyél fel és akkor csalni sem nagyon fog.
Kalkulátor1 vagy kalkulátor2
[ Szerkesztve ]
-
válasz hroberto #3032 üzenetére
Egymást dobálják fel az idióták, ahelyett, hogy az amerikaiak csalásait próbálnák leleplezni, akik a VW botrányt is megszellőztették. Mondjuk a világ legnagyobb demokráciájában még a vállalati érdekeket is a titkosszolgálat védi. Az EU elég impotens egy szervezet hozzájuk képest.
-
válasz stickrs #3042 üzenetére
Amikor Alfás villog Alfásnak, akkor ott szó sincs rendőrről
Az, hogy ráz az eleje sok mindentől lehet, valószínűleg futómű. Bár ennyiből azért nehéz távdiagnosztikát csinálni. Érdemes megnézetni, de első szervizre azt mondom, hogy mindenképp egy elismertebb Alfás szerelőhöz vidd a kocsit, mert olyan dolgokat is meg fog neked mondani és észre fog venni, ami neked, vagy egy mezei szerelőnek eszébe sem jutna. Mondjuk én azt mondom, hogy érdemes mindig Alfás szerelőhöz vinni. Én is csak elsőre akartam jól megnézetni, de aztán úgy döntöttem, hogy az a jó, ha mindig értő kezek alatt van.Tényleg regelj Amore-ra, ott rengeteg tudást felszedhetsz és sokkal több segítséget kaphatsz a témában, mnit bárhol máshol itt a neten.
-
Bèlàim! Kis szakértés kéne. Tegnap egy 180 km-es út után, mikor hazaértem, kigyulladt a jelzés, hogy nem ég az egyik első lámpám. Miután kiszálltam ellenőrizni, azt láttam, hogy a bal helyzetjelző és a jobb tompított nem ég. Utána lekapcsoltam, majd felkapcsoltam megint ès akkor már csak a helyzetjelző nem égett. Még párszor megismételtem a dolgot és ugyanígy maradt. Ma délután újra megnéztem és nem égett a bal helyzetjelző és a jobb tompított, ismét...
Este még egy ellenőrzés és most égett mindkét helyzetjelző, csak a jobb tompított nem. Pontosabban felkapcsolásnál villant egyet, de nem égett aztán. Hétvégén mennék Ausztriába és nem szívesen indulnék el így. Ezek bixenon lámpák szóval nem is vállalkoznék a cserére magam. Kérdés, hogy tényleg az izzókkal van baj? Vagy valamelyik biztosíték szórakozik?
Adalék még a távdiagnosztikához a múltkori kérdésem. Két hete jöttem pestről és az út vége felé azt vettem észre, hogy a fordulatszámmérő háttérvilágításának alsó része (középvonaltól lefelé) nem ég. Azt hittem bontani kell a műszerfalat a cseréhez, de azóta nem produkálta a dolgot, ég rendesen a teljes háttérfény. Lehet, hogy egy biztosíték szórakozik? Bármi okosság jól jönne. Vigyem az autóvillamosságishoz izzócserére? -
válasz outsiders #3201 üzenetére
Érdemes, mert későbbi évjáratokban sok gyermekbetegséget javítottak. Az enyém pl. 2011-es a legutolsó széria. Ebben már egy csomó problémával nem kell számolni (pl. DPF problémák).
Hogy miért adják el, az jó kérdés, lenne is rá pár tippem:
Ez egy újonnan 10-12 millió forintos autó. Bár az Alfák ára nagyobbat zuhan használtan, mint egy német prémiumé, ezért aránylag olcsón lehet hozzájutni, de ez semit nem változtat azon, hogy a fenntartási költsége ugyanolyan magas marad. Sokan hajlamosak elfelejteni, hogy egy autóval járó költségek közül a vételár csak egy kis részt képez. A fenntartási költség egy használtnál pedig akár 2 év alatt is simán elérheti a vételár nagyságát. Amikor rádöbben az illető, az első szerviznél, hogy ott kell hagynia 300ezret, akkor elkezd izzadni, hogy nem így tervezte ezt. Aztán egy használtnál persze előjöhetnek már a bajok is. Egy 159-esnél mnidig legyen zsebben fél, de inkább 1 milliód, amit mosolyogva költesz el rá, ha valami komolyabb bedöglik rajta. Költséges dolog a szervize.
Aztán ugye, amit kintről behoznak, nagy dízelek, 130ezer km-el, sosem tudom, hogy sírjak vagy nevessek azokon, akik elhiszik. Biztos azért vette meg a pénzes külföldi a nagy dízelt, hogy évi 10ezer km-t menjen vele, hogy majd jó állapotban adhassa el a kelet-európainak pár év múlva. Az ilyen 10 éves autókban inkább a 300E km a reális. Még talán nem is mondok sokat. Általában akkor adják el, amikor bele kellene locsolni még jó párszáz ezret, ha nem milliót, hogy újra jó állapotban legyen. Amikor erre az első szerviz után felhívja a szerelő a figyelmét az újdonsült tulajdonosnak, hogy vezérlés és olajcserét csinált, de bizony már aktuális a fékek, a futómű esetleg a kuplung cseréje is, majd elmnodja, hogy az még mennyiben lesz, akkor inkább gyorsan passzolja tovább az autót az újdonsült tulajdonos. Szembetalálkozik a valósággal és rájön, hogy az álom, hogy ő majd prémium autóval furikázik, mert olcsón tudott egyet venni, csak álom marad. -
válasz Elektrosokk #3265 üzenetére
Nekem 1 volt, 3 hét után motorcsere. Persze az nem is volt karbantartva, jól átbasztak vele. De sokaktól hallottam azért, hogy hiába figyelt mindenre, a hajtókarcsapágy csak elengedte magát. Szar konstrukció, ez van. De amikor jó, akkor élvezet.
-
válasz Elektrosokk #3329 üzenetére
Ez a kocsi ott volt Alfacity-n is.
Én most lefóliáztatom körbe az autó üvegeket ATR 50-essel. Kicsit parázok a rendőrök miatt. A szélvédőn gondolom nagyon nem szeretik. -
Én pénteken viszem D.Z.-hez a kocsit. Kérdezem, meddig vannak, mikor tudom vinni? Azt mondja, 10-ig. Mondom délelőtt? Mire ő: este. Ja, oké, akkor tuti nem fogok elkésni
Elvitte egy buzi BMW-s a kocsi oldalát. Mondjuk szerencsére a visszapillantón kívül csak a bal sárvédő sérült meg jobban. Bár bontottan nem nagyon tudok szerezni. Kíváncsi vagyok, hogy az utángyártott is jó lesz-e. Vagy hogy kell-e egyáltalán vinnem alkatrészt vagy elintéznek ők mindent? -
Most adtam le a kocsit D.Z.-nek. Sajnos a fényező sràc nem tudott időpontot adni, csak 2 és fél hèt múlva. Szóval egyszer el kell hoznom kèsz lakatosmunkával és aztàn meg visszavinni fényezni. Kívàncsi leszek
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrotik routerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Távcső topik
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- Lalikiraly: Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- Robogó, kismotor
- Gumi és felni topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...