- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 14 - tavalyi termésből főzve
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom mobilszolgáltatások
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
Ha olaszból valamit, akkor csak pizza!!!
Kb. 10 éve volt egy kölcsön Alfa 6 2.5 TDnk. Semmi nem működött rajta. De baromi kényelmes volt, és megnézték az emberek.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Uppocska!
07- Bravo T-jet van valakinek?
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
facebookról...
Fiat = fehler in allen Teilen
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz zolikaDB #596 üzenetére
Az a 166-os gyönyörű
Én mernék venni nem elhanyagolt Alfát. Bár az is igaz, hogy tuti többet kell majd költeni a kocsira, mint német és japó társaira.
Twin Spark:
A vezérlésmódosító néha tönkremegy, elkezd csattogni a motor. Gyakori olajcserével igencsak megnövelhető az élettartama.
A gyertyacsere nem olcsó, cserébe 100e km a periódus.
Kicsit többet eszik, mint egy hasonló teljesítményű nem TS motor.
Vezérlés csere nem gyerekjáték, nem Alfás szerelők gyakran elbasszák.
Légtömegmérő se valami örök élet, jeladók hibája ritkább.JTS:
túl ritka. passz.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Ilyet sem láéttam még.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz LaptopSystem #623 üzenetére
Megértem az érveidet. Én is sokáig keresgéltem a mostani vasat
Viszont a kasznit egy délelőtt alatt normálisan helyre lehet rakni.(öcsém karosszéria lakatos. Ennél sokkal gyűröttebb kocsit is rendberakott már, úgy, hogy jó is lett, nem csak szép. )
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz LaptopSystem #627 üzenetére
Sok sikert.
Tennél még fel 1-2 képet a kedvemért? Pl. a tetőről, vagy a nyúlvánról, hogy mennyire van megrogyva.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
1, sárvédő tuti cserés.
2, 4x igenÖcsémnek volt egy Yarisa. Amikor vette, a jobb eleje minimum 30 centivel volt beljebb, mint a bal. Amikor kész lett, meg nem mondta volna az ember a kocsiról, hogy eléggé össze volt csukva az eleje. Vonalak vonalban, a futómű nem húzott el, a klíma ment, légzsák is pótolva lett, stb.
Ezt a munkáját konkrétan láttam, vezettem is. És ekkor még kezdő lakatos volt.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Gabesz1019 #674 üzenetére
Sok sikert. Bontókban próbálkozz, eléggé ritkák a 16-os felnik a Bravora.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Szia!
A szervoval kapcsolatban: a Punto1-nek és a későbbi Puntoknak totál más a futóműve és a kormányműve is. Belerakni max. varázslattal lehet. Jobb megoldás egy másik Punto1-ből átrakni a szervos kotrmányművet, pumpát, stb. (A Punto2-nek elektromos a szervoja, nem hidraulikus, mint a réginek)
A legjobb megoldás az lenne, ha ezt eladnád, és vennél egy olyat, ami gyárilag szervos...
A másik kérdést passzolomrip and tear, until it is done
-
-
zoo8800
veterán
Akkor a széles gumit is kizárhatjuk, mint kormányzási problémát.
Úgy tudom, hogy 165/65 R13 volt az eredeti méret, ennek nem tökéletes váltómérete az, ami most rajta van, de ebből még szerintem nem lesz gond. Neten túrkálva a 165/70R13 is elég gyakori találat, de nekem az előbbi rémlik. Ennek viszont váltómérete az, ami most rajta van.Hátha jön valaki, aki jobban tudja, mint én
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
A Multiair ritka, mint a fehér holló, a 120 lovasból van rengeteg. Ami pedig szuperjó motor, ez tapasztalat
Elkezdhetnék felsorolni pár előszériás betegséget, de ez már a fl utáni, valószínűleg semmi nem lenne már releváns. Az új Bravok legnagyobb része 2007-es vagy 2008-as.
Ami szerintem továbbra sem az igazi, az a digitklíma. Kicsit hektikusan működik, és előfordul állítómotor meghibásodás.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Apróbb kis vacak dolgai szoktak, lenni, a Bravo nem az a lerohadós fajta. De mondom, ezek főleg a régebbi, 4-5 éves kocsikra jellemzőek. Ha elmész kipróbálni, a klímát nagyon nézd meg. Néha nem nyit a távirányító, de ilyenkor kulccsal nyitható. Izzók nem szoktrak kiégni.
Az első ülés egy picit lehetne lejjebb is, az oldaltartás viszont remek. A kárpit nem hétköznapi darab, majd nézd meg jobban, tetszeni fog. A Cityservo se hülyeség, kisujjas a kormányzás alacsony sebesség mellett. A motor pedig állat, nagyon megy és szép hangja van. Bőven 2000 alatt elkezd tölteni a turbo. A fogyasztással 8 liter körül számolj.Amit nagyon nem szeretek ebben a kocsiban, az a hátsó lábtér, az lehetne több is. Tolatáskor hátra kilátni nem lehet. A pakolóhelyek se a legjobbak, meg lehetett volna oldani jobban is. A kézifék mellett a 2 pohártartó nagyjából semmire se jó. A hátsó futómű lehetne picit halkabb. Más szarság nem nagyon jut eszembe.
Jó kis kocsi ez egyébként, én (újra) ezt venném.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Nem néztem alá, csak nem olyan halk, mint szeretném. Egyik nap majd felemelem és alámászok a pajszerrel. Kis tempónál tud kotyogó hangot adni, de ha többen ülnek hátul, vagy nagyobb a tempó, akkor minden rendben van. Egyelőre csak puhatolózok a hibafeltárással és a megoldással kapcsolatban
rip and tear, until it is done