- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- A Samsung gyártja az első 2 nm-es Qualcomm lapkát?
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Egyszerre legnagyobb és legkisebb is a Garmin Venu X1
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
gipsztigris
addikt
válasz
zoo8800 #12835 üzenetére
Olajhiány.
Ügyfélnek valami miatt elfolyt a motorolaj és úgy gondolta, hogy a 10 kilométerre lévő benzinkútra még el tud jutni jó hangulatban.
Nem sikerült neki!
Egyébként van egy kis hardveres erősítés a gépen (330as injektorok, Gt1446 turbo és hozzá való downpipe, 1.75 Tbi cooler) , de a hiba 100 %-ig USER ERROR! -
LZs?!
aktív tag
válasz
zoo8800 #9244 üzenetére
@HussarF & zoo8800
Mi lesz helyette?
www.rent-a-car.com.org.hu/whatever-pops-in-your-mind
Jó ideig nem lesz olyan saját tulajdonú és használatú autóm (talán már soha), ami a) nem garanciális, illetve nem alattam öregedett meg és b) egy marék szotyinál több a tervezhető éves karbantartása.
A Barchetta még mindig a ki nem pipált vágyálom, de a jelenlegi szerelő/piac felhozatalban nem szeretnék olyan kocsit, amit az éves karbantartáson kívül kvázi tervszerűen kell szakikhoz hordani botoxra...
-
válasz
zoo8800 #9112 üzenetére
Persze, az új autóknál, mert ezek 95%-ban céges, lízingelt executive autók. Ott nem az ilyen hülyeségek döntenek, hanem a pénz.
De most a használtautó piacról beszéltünk. Ahol a szereplők többsége 10 évente vesz "új" autót, igazi új autót meg nem is látnak soha. És kb. iylen intervallumonként jutnak egy kis új információhoz. Ezért tartja még magát úgy ahogy ez a hülyeség is, hogy az olasz szar. Mert hallanak valamit, amivel a gyakorlatban sosem találkoznak, viszont megmarad bennük és sokáig berögzül. És én úgy látom, hogy a dízellel most ez történik. Most egyre többekben az marad meg, hogy a dízel szar. Nem csak a botrány miatt, az csak katalizáltaa folyamatot. Régóta megy az óvás pl. a DPF miatt is, meg a városozás miatt is. Nem alaptalanul. De mivel a második vásárlók már általában családi autónak veszik az ilyet, nem fontos, hogy dízel legyen, sőt, lehet ezek miatt kerülni is fogják. Plusz ugye ezek a céges lízingelt autók rendelkeznek egy maradványértékkel, ami felett ha eladják, akkor profit. A benzineseket ritkábban veszik cégbe, kevesebb kifutott lízinges lesz belőle, amit meg lehet olcsón szerezni.
Szóval csak arra akartam kilyukadni, hogy sok faktor szerepet játszik itt, de nekem az a benyomásom, hogy ez az árrés megmarad a dízel meg a benzines között középtávon. -
-
válasz
zoo8800 #7991 üzenetére
zoo8800 + Integrale: Köszi, akkor ezek szerint nem azonos motorral néztem őket.
Ez jó hír, mert így a Delta felé billen a mérleg. Az nagyon tetszik az ismerősnek.
( Nekem is, de nekem nincs rá még pénzem, és pl. Borsod megye egyes helyein kevésbé merném otthagyni egy parkolóban, mint a Bravo-t.)
A kérdés, hogy a Bravo és Lancia az íveken mennyire tolja ki az orrát? Jó úton szeret lendületesen menni, és a Ford Focus után nem szeretne nagy visszaesést futómű és kormányzás terén.Köszi előre is!
-
LZs?!
aktív tag
válasz
zoo8800 #7870 üzenetére
@zoo8800
Alapvetően érdekelnének...az nem feltétlenül zavar, hogy rossz helyen hajt.
Ugyanakkor ezek a kocsik már a Nagy Víz túloldalán is bontókból vannak fenntartva, és hiába találok olyan szerelőt, akinek már oviban is egy Windsor small-block volt a jele, ha ő is Craigslist-eBay kombóról vadássza a cuccokat, vagy alternatív jelleggel közli: a szenzoros felfüggesztés körbe, listaáron 4x2-3e dollár; az, hogy ezeket a kocsikat anno az Öreg kontinensen szalonból forgalmazták sajnos sok pluszt nem jelent.
-
ht42
senior tag
válasz
zoo8800 #7819 üzenetére
Köszi, akkor olvasgatok.
Látom itt is probléma lehet a sok zsalumozgató motor. Ezekkel nekem is meggyűlt a bajom már a Dedrában is. A Lybrában pláne. 3 db-ot kellene kicserélni. Tud valaki Miskolc 200 km-es körzetében egy gondos szerelőt aki megcsinálja? Akit eddig kérdeztem egyszerűen nem vállalja... berosálok.
-
LZs?!
aktív tag
válasz
zoo8800 #7812 üzenetére
Jó ideje az első DDM review videó, amit igazán élveztem...és ahogy néztem: számára is hosszú ideje az első videó, amiben a 'tesztkört' végigvigyorogja...
Egyébként az egyik videójában pedzegeti, hogy a 2000-es évek felhozatala volt a 'mi nemzedékünk' autós Eldorádója (persze USA szemszögből)...amivel részben egyetértek.
Here's Why the 2000s Will Be Remembered As a Great Era For Cars
Hasonlóan reflektál a post-2000 érára Savagegeese is (szintén USA szemszögből), de ő inkább makró oldalról vezeti le.
-
TheProb
veterán
-
-
Integrale
veterán
válasz
zoo8800 #5846 üzenetére
PUK-142 lett volna az igazi, ha mar vicces rendszam kell. En viszont azon rinyaltam, hogy csak ne PUN, meg PNA es tarsai legyenek.
Grosz urnal van welnessen a verda, utana kene egy ajanlott, nem gany, kapkodo szar munkat vegzo karpittisztito. Tudtok ilyet?
Nem retkes, de egy alapos tisztitas szerintem nem art. -
TheProb
veterán
-
gaben
aktív tag
válasz
zoo8800 #5365 üzenetére
Még a kettőstömegű lendkerékre nem árt figyelni, szerintem. Kivéve, ha 1.4 90LE-s benzinest akarunk, abban nincs kettőstömegű, ha jól tudom.
Én lehet most szívtma be vele, ált 180-200k km körül cserések, bár külföldi fórumon olvastam ,hogy van olyan, akinek már 350k km van benne és még mindíg az eredeti a kettőstömegű és a kupplung is... Na, hát szerencse is kell hozzá -
-
csabi94
őstag
-
nesa
veterán
válasz
zoo8800 #3530 üzenetére
Én a klíma szivárgást ezzel oldottam meg, azóta fasza.
-
csabi94
őstag
válasz
zoo8800 #3530 üzenetére
Annyit tudok róla (mivel eddig nem én használtam), hogy 3 éve egy szerelő feltöltötte gázzal, és nem ment úgy sem a klíma, de amikor direktben adott a klímának áramot, akkor fújta a hideget. Az én szerelőm azt mondta, hogy rámért, így 3 év után kevés benne a gáz, de van benne valamennyi, és direktben valami hideg-szerű levegőt fújt. Ennyit tudok jelenleg, de pl. nem tiszta, hogy annó faterom szerelője milyen gázt tölthetett bele, mert R22-es való bele (amit ugye betiltottak, ezért nem használható). Van valami helyettesítőgáz, de hogy az átalakításokkal jár-e, azt nem tudom.
-
bb0t
őstag
válasz
zoo8800 #3365 üzenetére
Én a tegnapi klímánkhoz hasonlítom a mait. Kevésbé hűvös, és kevésbé nagy a nyomás.
Kicsit el vagyok keseredve nem kellett volna hozzányúlni, de azt olvastam 8-10 fok a jó mi meg a szerelőnél 16-18-at mértünk (ami egyébként nem tűnt nekünk soknak, csak számtanilag) de közben lehet tényleg vacak volt a hőmérő.
-
Fabianus
tag
válasz
zoo8800 #2890 üzenetére
Köszönöm!
Az nagyon jó ár. Én kértem ajánlatot másik márkaszerviztől (III. kerület), de ott 130 ezer felett lenne a vezérléscsere.
Ezek szerint márkaszervizeknél is ennyire szórhat az ár.
Volt valami különleges kedvezményed? Vagy ez az ár egy sima mezei "flottamentes" halandóra vonatkozott? -
sagesz93
addikt
válasz
zoo8800 #2687 üzenetére
Aha, azthiszem ezt olvastam. City servoról lehet tudni, mennyire gyakran hibásodik meg ebben a típusban? Klímánál milyen próbléma szokott lenni, esetleg van olyan felszereltség amit kerülni kell?
Bár ha vásárlásra üti az ember a fejét, akkor nem sok példány közül tud válogatni HAHU-ról. -
.:Kristian:.
addikt
válasz
zoo8800 #2478 üzenetére
Szerintem pár száz forintért tudsz venni belevaló csavart. Én nem kockáztatnék és én is kicseréltem volna, ha valaki korábban ír a problémáról, így sajnos én ittam meg a levét.
Gyanítom gyártói hiba, kicsi a csavar keresztmetszete ehhez a terheléshez, úgyhogy 3-4évente fogok bele újakat venni. -
.:Kristian:.
addikt
válasz
zoo8800 #2474 üzenetére
Igen, tegnap megbontották, úgy néz ki megúsztam.
Amit tuti cserélni kell:
-Vezérlés (a lehulló fémforgács miatt)
-Vezérműtengely fogaskerék
-Motortartó bakA csavarok beleszakadtak a blokkba, kettőt ki tud szedni a szerelőm, a másik kettőn még töri a fejét.
Anyagiakat tekintve eddig több mint 50, és még sehol nincs a munkadíj. -
csabi94
őstag
válasz
zoo8800 #2413 üzenetére
Értem! Köszi a válaszokat. Csak annyi a bajom, hogy nagyon sok a felelőtlen ember az utakon. Illetve azok is sokan vannak, akik nem tudnak megfelelően vezetni. Apám ment ezzel a kocsival Veszprémbe, és a 8ason felújítás miatt 2 sáv volt csak a forgalomnak megnyitva, és nem volt a szembejövőnek elég a tábla, a sárga vonal ahhoz, hogy rájöjjön, hogy nem mind a két sáv az övé. Gyakorlatilag nem is volt tisztában azzal, hogy nem a saját sávjában megy. Apám rántotta el az utolsó pillanatban a kormányt, a szerencsecsomag meg még meg sem állt. Ekkor kapott el a Temprával egy oszlopot, ezért van kicsit megrogyva az első lökhárító.
Ha nem lett volna ennyire elemében, lehet, hogy nem jött volna többet haza.
Szerkesztés: off.
-
Winne
nagyúr
-
bb0t
őstag
válasz
zoo8800 #2156 üzenetére
A bravonál ez típus hiba, ha azt mondják teljes féltengely csere kell elhozzuk onnan. Ha tényleg az kell abba csak második vélemény után egyezem bele. Mindegy már, hogy 200k plusz egy szétszerelési díj de az nem lenne mindegy, hogy 50 vs. 200. A rohadt életbe, hogy nincs egy normális fiat szerviz ahol nem a sötétben tapogatóznak legalább.
-
Geller72
veterán
válasz
zoo8800 #2085 üzenetére
Igen, mindenképpen az lesz. Holnap reggel viszem is. Megpróbálunk egy hibakódot olvasni belőle. Remélem, eltárolta, mi a gondja és azt is remélem, hogy ki is tudjuk olvasni. Nem látok a dologban semmi logikát, főleg ez bosszant. Pont műszakis lesz egy hónap múlva, mindenképpen a végére akarok járni a dolognak. Tavaly is csinálta, hogy mondjuk völgynek, üresbe rakva néha leállt, majd néha eljátszotta ezt, hogy nem akart indulni. Aztán egyre gyakrabban. Sajna, csak egy hetet vagyok itthon két havonta és akkor kell a kocsi, nem tudom megtenni, hogy hetekig - akár - szerelőnél legyen. Most már mindenképpen ez lesz az egyetlen járható út, és egyúttal felkészíttetem és levizsgáztatom. Köszönöm a segítséget. Majd azért megírom, hogy mi volt a gond, hátha valakinek még rajtam kívül is egy megoldási alapot képez.
.
Üdv:
Geller
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bluetooth hangszórók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Linux kezdőknek
- Windows 98/ME kérdések és válaszok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA FSP 650W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RX 6700 XT 12GB ZALMAN S3 TG CM 700W
- Samsung Galaxy A41 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 260 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Touch I W10 I Cam I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest