- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Yettel topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- DIGI Mobil
- MIUI / HyperOS topik
- iOS alkalmazások
- Realme GT 2 Pro - papírforma
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rbalint88 #4309 üzenetére
Esztergályos és csőgyártó kontakt is van a környéken, kérdés, hogy mikor mész Szlovákiába/Mátrába pár napra, hogy útba essen (Balassagyarmat)
Más: 156 SW 2.0 JTS Selespeed felújított váltóval, cserélt vezérléssel került ismerőshöz (jóárasítva ) - olaj maxon tartást, futómű egyben cserélést, gondos bemelegítést, vezérlésmódosító elhasználódását ismeri, ezeken kívül mire figyeljen esetleg?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz norbert1998 #4549 üzenetére
Inkább testelés hibának hangzik nekem
-
molnarpeter
nagyúr
válasz roseane2004 #4564 üzenetére
Jobb esetben beállítás kell csak, amit lámpa csere után nem csináltak meg. Rosszabb esetben foncsor.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #4879 üzenetére
Hagyományos automatához képest az olajcserén kívül konstrukcióból eredően számolni kell kuplung+kettőstömegű cserével pl (száraz kuplungnál hamarabb), illetve beszállító/konstrukció függő a mechatronika élettartama.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #5158 üzenetére
Jófogás, racing bazár, autoalkatresz.hu, vatera, fb csoportok, Google
-
molnarpeter
nagyúr
Kormány van a szervó tartályon, a másik a fék (kuplung szokott egyben lenni vele). Szervó hidraulika olaj vagy automatába való, fékfolyadék azért kicsit más, lehet nem is bírnák ki a tömítések. Fékfolyadék mikor volt cserélve? 2 évente kéne azt is, hűtőfolyadékkal egyetemben.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Jakuskacsa #5262 üzenetére
Hasonló célra vannak műanyag szettek, Kínából prying tools néven olcsó cucc.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rooney8 #5417 üzenetére
A kulcsokat mindenhol drágán adják, neked csak szolgáltatás kell... Legrosszabb esetben elmész egy kulcsoshoz, immo kódot kiolvassa, majd annak segítségével megfelelő diag felszereléssel fel lehet tanítani a vezérlőre. Bp-n autokulcsmasolo.hu-t tudom ajánlani, egy telefont megér, hogy meg tudja-e csinálni. Legrosszabb esetben a kóddal továbbmész egy járműelektronikával foglalkozó komolyabb helyre, ahol felkódolják a távot.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macika1967 #5518 üzenetére
Még mielőtt előkerül a bontott motor merre vagy helyileg, nincs valaki diagnoszta a közelben?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tonermagus #5581 üzenetére
Insignia esetén a 2.0 olajpumpa tömítés, illetve emiatt hajtókarcsapágy gondokkal küzdött. Vmi eterjedt ebb típust keresnék
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tonermagus #5583 üzenetére
Vállalható a cdti is, insignia cseremotor bontott Fiat szokott lenni, lehet azzal nincs is gond. Intercooler cső baj volt egy időben híres még. Benzin passz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz drumandbase #5650 üzenetére
Vákuum rendszer lett ellenőrzve?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Stylewars_kp #5870 üzenetére
Amíg nem fogy/forr a víz, maradhat. Kisebb lett a felület, kérdés, hogy kapott egy ütést, vagy csak korrózió. Elég érdekes ívelt alakja van. Hűtőfolyadék szokott lenni cserélve (hátha ki lehetne tolni az élettartamát), volt törve (a forma miatt)?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz norbert1998 #5993 üzenetére
Múltkor ha raktak bele uv marker folyadékot, lámpával meglesz hamar.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Jakuskacsa #6189 üzenetére
Milyen gyakran cserélsz, cserélik az olajat? Gyári periódus mellett már 100-150 körül kellhet a lánc (2013-as autók alapján). Csörgés árulkodó szokott lenni, általában átugranak. Parkolni csakis kézivel üresben, lefulladás és nagy hajtás kerülendő Lehetett előző tulajnál vezérlés cserélve?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Jakuskacsa #6191 üzenetére
Ha sebességben hagyod, átugorhat a lánc. Novoth mester 120 ezrenként cserét javall. Cikk vége: [link]
-
molnarpeter
nagyúr
Automata váltó olajcsere szokott ilyen problémás lenni, de szvsz ott inkább az okoz gondot, hogy többféle olaj keveredik - gravitációs elven a nagyja olaj benne marad, powerflush kell teljes töltet cseréhez. Kézi váltó egyszerűbb szerkezet, jó olajjal nem nagyon van baj.
Nem akarok nagyon belevau, de kezdésnek egy gyári szoftot megeresztenék, mielőtt porlasztó kuka van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Tippmix
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Gyúrósok ide!
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Politika
- Yettel topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- bacsis: Készülődés a BRSZK-ra
- További aktív témák...