- Milyen okostelefont vegyek?
- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Magisk
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Kicsomagolták a Vivo X Fold 5-öt (videó és fotók)
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
-
Mobilarena
Wise díjak [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
#01110937
törölt tag
-
-
cocka
veterán
válasz
#01110937 #8194 üzenetére
Az enyémet már fel is függesztette 12-ei hatállyal. De a vicces rész, hogy a blokkolás ellenére, azt azért csak lehetővé teszi, hogy ránézhess a számláidra meg ugyanúgy az arcodba tolja a verification cuccot.
Én még a weben, számítógépen regisztráltam, és 3 évig úgy mond megbízható voltam, mert működött, most meg hirtelen mindenáron fotózzam le a személyimet, amit már korábban be is szkenneltem plusz csináljak szelfit EU-s irányelvekre hivatkozva. Lehet webkamerával is, csak egyrészt nekem nincs webkamera, másrészt a böngésző fel se kínálja, hogy hozzáférjen a nem létező kamerámhoz. Kapásból azt vágja az arcomba, hogy camera not supported.
Úgyhogy nálam itt vége a csodaklassz Wise-használatnak.
Milyen célból hoztad létre ezt a Wise fiókot?
Erre nyilván tudom a választ, de ezt ők is láthatják, szóval nem értem, hogy minek ez a kérdés.
Mi a fő bevételi forrásod?
Közöd?! Csak halkan jegyzem meg, hogy bár a bankoknál is van KYC, a kérdésekre nem kötelező válaszolni. (legalábbis a bankoknál)
Szóval a szelfit törvény írja elő (a konkrét EU-s jogszabályra egy deka hivatkozás nincs), mert azt feltételezik, hogy én nem vagyok azonos a személyimen szereplő személlyel. Ez burkolt célzás a bizalmatlanságra. Egyébként sem nekem kéne bizonygatnom, hogy én vagyok én, hanem annak, aki szerint nem vagyok azonos a személyimen szereplő személlyel. Ja hogy nem tudja? Hát akkor sajnos krokodilkönnyes búcsú következik.
-
dredjudge84
őstag
válasz
#01110937 #8194 üzenetére
mint írtam szeretném, de nem tudom. Kiválasztom a listából a választ ami rám vonatkozik rámegyek arra hogy folytatás, de ugyanúgy visszadob a listára. Illetve a cikkel ellentétben én nem e-mail üzenetet kaptam hanem egy utalás alkalmával csak úgy random kérdezte az applikáció a fő bevételi forrásomat, de mint írtam hiába választom ki azt és az összeget egyszerűen nem tudok továbblépni. Próbáltam elindítani egy másik utalást már dokumentumfeltöltést is kér, úgyhogy kénytelen voltam egy bankszámla kivonatot feltölteni neki. Most várok hogy mi lesz.
-
HoTDoG
tag
válasz
#01110937 #7874 üzenetére
Nagyjából kezded kapizsgálni, ez a rengeteg üzenet, kétszeri privát üzeneted sem született volna meg, ha a feltett kérdésemre nem kitérő és rendkívül fárasztó rizsát, hanem konkrét választ adsz.
Ugye a kijelentésed ez volt:
"Azt tudtad, hogy van olyan ország ahol tilos pl külföldi banknál vezetni számlát? Pedig demokrácia"Amire nagy nehezen, többszöri nekifutásra sikerült annyit kibüfögni, hogy Izrael. Persze forrás továbbra sincs.
Namármost, én beírtam a google-be: "israel citizen foreign bank account" és a következő linkek voltak elől:
Opening An American Bank Account As An Israeli Citizen
How to open a bank account in Israel
You're an Israeli With a Bank Account Abroad? You Better Know About CRS
Szóval kénytelen vagyok továbbra is fenntartásokkal kezelni a mondandódat (finoman szólva hiteltelen). De továbbra is várok erre vonatkozó forrást.
-
HoTDoG
tag
válasz
#01110937 #7867 üzenetére
"Tudnék konkrét ország nevet is írni, de nem fárasztalak ezzel."
Emellett rám írtál priviben, hogy meg tudnád mondani, de nem akarsz fárasztani. WTF?
Elárulom, ez így rém kellemetlen és fárasztó. Nem hogy forrást, de még országnevet sem kaptunk, ellenben lököd a rizsát a semmiről. -
Oliverda
titán
válasz
#01110937 #7858 üzenetére
Igen, mondtál:
"A magyar bank elintézi a papírmunkát és befizeti az adót utánad. A wise ezt biztos nem teszi meg a magyar hatóság felé."
A belga szabályozás szerinti adót levonja a Wise, így azt neked itthon külön már nem kell befizetned.
"Azt tudtad, hogy van olyan ország ahol tilos pl külföldi banknál vezetni számlát?"
Azt tudtad, hogy minden megszólalásoddal ömlik belőled a hülyeség?
-
Oliverda
titán
válasz
#01110937 #7856 üzenetére
Megint egy olyan témába szóltál bele, amiről láthatóan fogalmad sincs. A Wise levonja a honos belga törvényeknek megfelelő adót, erről már többször volt itt szó, legutóbb alig pár órája.
-
-
kikinda2
tag
válasz
#01110937 #7743 üzenetére
Nincsenek banki elvárásaim. A pénzügyi szolgáltató szolgáltatásait szeretném a meghirdetett módon igénybe venni. Az, hogy az ellenőrzésekhez idő kell megértem. Öt nap alatt még csak a kapcsolatot sem tudták felvenni. Egy hétre ígérik, hogy készen kellene akkor már lenniük. Nem, nincsenek túlzó elvárásaim. Elvárható és tisztességes ügyintézést szeretnék, ami nem tekinthető semmi esetre sem túlzónak.
Céges pénzt lehet keverni magánnal, egyáltalán? (hivatalosan)
Az, hogy a cég, vagy vállalkozó magánszámlára utal nem jelenti a pénz "keverését" hanem azt jelenti, hogy a cég a magánszemélynek valamilyen szolgáltatásáért, áruátvét ellenértékét, esetleg munkabért fizet, stb. Ezt a könyvelés alapján a NAV vizsgálhatja is, mennyire volt jogszerű, de ugye az utalás jogszerűségének ténye a könyvelésből derül ki. A transzfer az csak egyszerű transzfer, semmi több. -
kikinda2
tag
válasz
#01110937 #7738 üzenetére
Igazából nem szeretnék vitatkozni, mert gondolom te is jószándékból írsz ide. Az, hogy egy pénzügyi szolgáltató üzleti termékét úgy minősíted, hogy
Komoly dolgokra én nem használnám, vagy nem ajánlanám...
szerintem fura, mert mi is a komoly dolog? A pénzügyi szolgáltatásokat én például véresen komoly dolognak gondolom, különösen az üzleti szegmensben. Az, hogy a szolgáltató nem tud, vagy nem akar a feladathoz felnőni, az nem a használót, vagy a feladatot minősíti, hanem a szolgáltatót.
A fórum ugye arról is kellene, hogy szóljon, mennyire működik a fórumtémát adó szolgáltató. Az, hogy nem működik és ez benne van az ÁFSZ-ben is nem jó és akkor finom voltam. -
cocka
veterán
válasz
#01110937 #7286 üzenetére
Csak egy kis személyes megjegyzés ehhez:
Sose akartam digitálisan számlát nyitni.
Az a) pont stimmel, a b)-t szerintem beszkenneltem a Wise-nak, elfogadták, szelfit meg nem kértek, szóval ennyi.
c) Adószámot sose kért. Gondolom azt csak cégektől vagy egyéni vállalkozóktól kérik.
-
Rick4
félisten
válasz
#01110937 #7277 üzenetére
Én autóalkatrészekkel foglalkozom, ott szigorúan nyilván van tartva a származási ország, és ugye más tételekről beszélünk, mint egy 200 m hosszú tanker tele olajjal, ahol már érdemes a papírokkal trükközni.
Egyébként az, hogy bemész egy fiókba, semmivel se viszi előrébb az életed, mint egy e-mail a wise supportnak, ott is "majd intézzük", aztán ennyi.
Nem tudni, mi miért történik, nekem is van céges TW fiókom, most is több milla áll rajta, és ugyan sok ilyen sztorit látok, de a sajátom miatt nem aggódom, ha bármit kérnek, be tudom mutatni, olyat meg úgyse csinálok, ami gyanúra adhat okot...
-
Gardaai
senior tag
válasz
#01110937 #7157 üzenetére
Bedobtam, hogy egyéb. De nem hagyták annyiban. Mi a márka, melyik oldalon árulják stb.
Piócák..Szerk.: Sajnos nem tudom mindig követni mikor, kitől jön. Van amikor egyszerre jön be 3-4 utalás. Esetleg módszert kell váltanom és előre elkérni a nevüket. Mert ugyebár azt kiírja, ha beér az utalás. Vagy ahogy VikMorroHun írja.
-
cocka
veterán
válasz
#01110937 #6778 üzenetére
Hát figyelj, én nem tartok rajta semmit, meg eredetileg is csak azért igényeltem a kártyát, hogy kedvezőbb árfolyamon tudjak külföldről rendelni. A szokásos devizákat szerintem mindenki megnyitja a HUF mellé: EUR, USD, GBP, de leginkább csak ez utóbbit használom, néha euró is befigyel.
-
Oliverda
titán
válasz
#01110937 #6778 üzenetére
"nyilvánvaló dolgokat, amiket te is tudsz, mert van revolutod minek írjak le, koptatva a billentyűzet?"
Nem is nekem címezted a semmitmondó válaszodat, hanem HoppMasternek.
Szerintem is az lenne (rajtad kívül) mindenkinek a legjobb, ha egyetlen karakter erejéig sem koptatnád itt a félrevezető, pongyola és olykor végtelenül idétlen beböfögéseiddel a billentyűzetet, mert csak ártasz velük, de egészen biztosan nem segítesz. Az OFF kapcsolót pedig továbbra is képtelen vagy használni, pedig már nem egyszer szóltak érte.
"Ja mintha ti annyira konstruktívak lennétek amikor a postára járásról írtok 100+ kommentet, nah az a szófosás."
A hazudozást pedig inkább el se kezdd... -
pictigjis
őstag
válasz
#01110937 #6742 üzenetére
hiányos, az. most mondanám, mi az, ami valóban hiányos, de még a fejemhez vágnák, hogy személyeskedek. remélem, azért így is sikerül megfejteni ezt a nem túl bonyolult feladványt
hihetetlen, milyen mennyiségű offtopik szarsággal és ostobasággal rombolsz szét módszeresen mindent
-
CsME
újonc
válasz
#01110937 #6234 üzenetére
Van rendes számlánk (már van). Mi nem tudunk csak úgy berohanni egy bankba, hogy kell egy folyószámla (illetve tudnánk, de ezzel megsértenénk pár irányelvet, az irányelvsértés pedig nem a nyugdíjas állás titka).
Ez egy Zrt. Itt össze kell vetni az ajánlatokat, vannak spec igényeink ez kb 1-2 hónap. Van pl olyan ügyfelünk, aki bizonyos bank közreműködését kizárja (én sem értem miért, de van ilyen. Mondjuk mér értem, valószínűleg mi sem fogunk WISE számlával érintett ügyletet kötni (és el is mondjuk mindenkinek, hogy miért)).
A WISE-n "Csak" előzőekben vázolt okokból maradt pénz "ég" bent. A gond, hogy ez több, mint ami hiányolható. Likviditási gondunk éppen nem lesz , de bizonyos szerződési kötelezettségeinket nem tudjuk időben rendezni és ez okoz némi anyagi kárt.
-
CsME
újonc
válasz
#01110937 #6234 üzenetére
MNB
Igen ez fel van írva a teendők közé. Köszi
Pillanatnyilag egy Londoni ügyvédi irodával egyeztetek, hogy milyen per lehetőségek vannak odakint.
Pitibb ügyben is nyertek már nagyobb disznóval szemben.
Picit "megficegtetjük" majd őket, ha nem oldják meg hamar a dolgot.
Köszönöm az ötletet! -
Rick4
félisten
válasz
#01110937 #6080 üzenetére
Nyilvánvaló, hogy helyi képviselet után lennének plusz adók, a plusz adókat rá kellene terhelni a helyi ügyfelekre, akik azért vannak itt, mert a cég olcsón intézi a dolgokat, az meg azért van, mert nincsenek rajta helyi adók.
Szóval azt mondom, olyan ez, mint a rezsicsökkentés meg a benzinárstop, addig kell örülni neki, amíg van, utána meg nem sírni, hogy de miért...
-
Rick4
félisten
válasz
#01110937 #6013 üzenetére
Nade elmondtam, neki mindenkinek jó a wise, de akinek nem, az ne menjen hozzájuk, és ne sápítozzon, hogy ez se meg az se. erről nincs is mit tovább beszélni, legalább akkora idiótaság, mint hogy veszek fehér csokit, aztán cirkuszolok, hogy miért nem barna. Azért, mert ez fehér. Ezt la lázadozást úgy írom, hogy nekem teljesen feleslegesen panaszkodsz valamiről, ha idejössz, és tudod, hogy neked meg másoknak nem jó, akkor nem azt kell írogatni, hogy ez is másképp kellene, meg azt is, hanem el kell menni egy olyan szolgáltatást igénybe venni, mai neked meg másoknak minden tekintetben megfelel. Hogy másoknak természetes-e mailben intézni mindent, avagy nem az, az engem ismételten NEM érdekel. Akinek nem az, menjen az otp-hez, álljon sorba. Én erre nem akarod időt szánni, van mivel töltenem az időmet.
Igen, ha továbbra is arról írogatsz, hogy neked mi a problémád a wise-zal, akkor veled van a baj. Ez nem a sírós, lélekápolós topic.
A 3 perces levélre, mint írtam, nagyon gyorsan jött megoldás, minden magyar bank fényévekre van ettől az ügyintézési szinttől és sebességtől. És akkor a konkrétumok:
2022. okt. 19. 12:43-kor jött a levél:
Megkapták a levelet a kért dolgokról 12 perccel később, 12:55-kor, ennyi idő alatt odaszóltam az ügyfélnek, elkértem a személyes adatait, címét, bepötyögtem, és rányomtam a küldés gombra is.
Majd AZNAP 13:45-re végeztek, és a pénz a számlán volt:
Jól látod, még egy óra sem kellett nekik. Ezek tények, minden más, amit semmivel sem lehet alátámasztani, csak egy sima mellébeszélés, meg vélemény, ami engem különösebben nem érdekel, mert érvelésnek elképesztően gyenge, vitára nem ad okot.
A családos dolgot nem értem, hogy jön ide, szerintem ha magad sem akartad elmagyarázni, maradjon is ennyiben...
-
sifarr
senior tag
válasz
#01110937 #6010 üzenetére
Azért régebben a wise-nak volt magyar telefonos ügyfél-szolgálata... ennyire nem kellene spórolni...
Volt, de csak munkaidőben, egy műszakban működött. Call centernek viszont csak 24 órában van értelme. Az viszont garantáltan nem érte meg. Műszakonként minimum 2 ember, összességében 12-15. Jó nagy költség, ha kiszámolod.
Ráadásul nem is volt szükséges, indokolt. Az app atomstabilan működik, az utalások, devizaváltások, a bankkártyás vásárlások úgyszintén. A hiba nagyságrenndel kisebb arányú, mint a bankoknál, beleértve a Revolutot is. Köszönhető ez annak is, hogy szűkítettebb a szolgáltatáskínálat, mint a bankoknál.
Ha van is probléma, az legtöbbször nem is rajtuk múlik. Pl. nem jön meg a kártya - posta.
Én jobban örülök az azonos devizás utalási díjak eltörlésének, mint hogy évi százmilliós költséggel magyar call center legyen. Jó a Wise stratégiája: felesleges, nagy költségű szolgáltatás helyett inkább legyen díjcsökkentés. -
Rick4
félisten
válasz
#01110937 #6010 üzenetére
Mint minden mást, az válassza ezt a szolgáltatást, akinek ennyi elég.
Nekem ennyi elég, pénzt nem akarok kamatoztatni, hitelre nincs szükségem, nem fogok semmiféle hiteligényt sehova benyújtani, ahol kell majd bármiféle igazolás, ráadásul én mailben mindent el tudok intézni.
A múltkor befoglaltak egy adag pénzt, mert az lett gyanús, hogy az ügyfél a saját nevét írta közleménybe, megírtam a válaszokat, és jeleztem, haladjanak, mert másnap kelleni fog a pénz. Pár órán belül fel is oldották, és azóta sincs semmi macera, ellenben volt már, hogy a kh app használhatatlan volt, hogy a ci duplán könyvelt, az mkb tévesen jelzett ki számlán lévő pénzmennyiséget, de volt, hogy android 10-ről 11-re váltáskor nem volt telepíthető az app, mire megcsinálták, jött a 12, ami miatt megint hónapokig nem ment. Volt, hogy bementem fiókba, Szegeden a Széchenyi tér a város közepe, 10 percig keresgélsz pakolót, majd 500ft/ órát fizetsz, bent a fiókban a problémámra annyit mondtak, hogy itt egy üres lap, írjam le a bajom, ők meg továbbítják a központba. Magyarán mondva többször előfordult már, hogy sokszoros költségért még annyit se kapok, hogy ami kell, flottul menjen.
Amennyiben az én igényeimnek megfelel a szolgáltatások minősége és mennyisége, akkor én jól választottam, viszont ha valakinek más kell, de mégis ide jön, majd lázadozik, hogy ez meg az nem jó, annak semmi keresnivalója sincs itt, ha intézni kell valamit, egy 3 perces levélírás helyett menjen magyar bankhoz, tárt karokkal és nagy zsebekkel várják, ha meg adódik valami, tartsa a telefon 40 percen keresztül. -
Rick4
félisten
válasz
#01110937 #6001 üzenetére
Nem számlaszámot kapsz, hanem bankszámlaszámot, konkrétan ez a szöveg szerepel a wise appban a számlaszám fölött. Az meg akárhogy nézzük, egy bankszámla száma. Az, hogy nincs képviselet, fizikai fiók, ettől teljesen független.
Csak és kizárólag azért nem bank a nevük, mert nem tudsz hozzájuk betétre pénzt tenni, és nem tudsz tőlük pénzt hitelre felvenni. Ez fizetési- pénzküldési szolgáltatás, az emberek többsége úgyis ugyanennyit használ egy banknál, csak ott a vízfejet igazgatóstól, irodistástól, az irodistákat kiszolgáló kávégépet, a reggeli kávét, tollat, papírt, nyomtatót, repi dolgokat, év végi prémiumokat, irodák berendezését, takarítónő bérét, és minden egyebet is ki kell fizetni, hiába csak havi 2x kp felvételre használod a banki hozzáférésedet. -
Rick4
félisten
válasz
#01110937 #5977 üzenetére
Onnan kanyarodtam ide, hogy el se kanyarodtam az általam felvázolt vonalhoz képest, nekem egy volt fontos, mi helyett használom, és mennyi pénzt spórol egy sima bankszámlához képest.
Azért kerül ide az mkb, mert egyrészt sokan szeretnék tudni, mégis mit lehet ezzel elérni, megéri e a látszólagos spórolás a rizikót, hogy benyelik-e, letiltják-e a pénzét, nem tud gond esetén bemenni egy bankfiókba, és mivel az mkb itthoni bankok közül elég korrekt számlakonverziós devizaárfolyammal számol, ráadásul nekem ott van a céges számlám is, én ezzel tudok könnyen számolni, másoknek meg szerintem 6-7 példán keresztül már számolhatóvá válik a saját esetük.
Végülis majdnem jogos, hogy nincs ingyen a kártyával feltöltés sem, mivel egy 500K-s pénz hozzáadás gpay-jel fizetve 3200HUF, viszont most utaltam 500K-t a wise-ra, annak a banki költsége az mkb oldalon 1500+598Ft volt, tehát a sima utalás+ a wise-on váltás még mindig jó lehet, 1259 usd-t ér a wise-on, és 1240-et az mkb-nál, mínusz a kártyakibocsátó árfolyama majd lekönyvelés után, de van mellé mindenféle számlavezetési díj, egyéb tételek, szóval szóval aki akarja az megérti, miről írok, aki nem, az meg nem.
De hogy visszakérdezni ezen mit kell, azt végképp nem látom, le van írva minden, mi miért úgy van, ki kivel van, aki elsőre nem érti, olvassa el másodszorra... -
Rick4
félisten
válasz
#01110937 #5974 üzenetére
Az mkb-ból lehet, feltéve ha nem kártyás vásárlásként oldom meg, mert akkor viszont nincs. Tádámm!
Ha meg euróra váltom, ott is lesz költsége, de mennyi? Most fizettem egy 446.7 eurós tételt, a wise-on lévő forint egyenlegről kemény 183915Ft-ot vont le, azaz a valós, minden költséget tartalmazó váltás 411-es árfolyamon ment, miközben az mkb-s fizetéssel 420.86 lett volna.
A maga pénzével mindenki azt csinál amit akar, de én csak ez az egy tétel volt 4 ezer forint spórolás. -
VikMorroHun
őstag
válasz
#01110937 #5868 üzenetére
Néztem is nagyot, amikor 300.000-ért rendeltem videokártyát. Ő kp-t akart, én meg hiába lobogtattam a mobilomat.
Utólag megnézve persze jelezték a weboldalon, hogy csak készpénzt fogad el a futár, de a rendeléskor valamiért nem tűnt fel. De azért elgondolkodtam rajta, mit szólt volna, ha átadok neki három zsákot, száz forintos érmékkel megpakolva... -
Rick4
félisten
válasz
#01110937 #5865 üzenetére
Őszinte leszek, szerintem 2-3 éve nem fizettem kp-val, mondjuk egyrészt asszonynak van táskája, én ilyesmit nem cipelek, tehát ha adódnak bármi, akkor is ő venné elő a pénzt, de valójában talán pár piaci árus- lángos ez az ment kp-val, minden más a wise-on keresztül, postai csomageladás, lottó, patika, boltok, futárok is.
-
Bogyi007
veterán
válasz
#01110937 #5791 üzenetére
Mindennek oka van, Gránitból megfelel az a csomag számomra, a Revolut az marad a netes vásárlásokra és a konzolokhoz előfizetések kezelésére, a Wise meg tartalék/másodlagos magyar számlának és ha például sógorom küld eurót külföldről.
Valamint jók lesznek ketten arra ha esetleg készpénzt szeretnék felvenni - nem nagyon tervezek ezzel. Én már jobban átszoktam a digitális fizetésre még így 40 felett is.
-
Bogyi007
veterán
válasz
#01110937 #5784 üzenetére
Most próbáltam ki a menetét tényleg ingyenes - pontosabban egy icipit nem:
12 forintot vesztettem 1405 forintnál, mivel a Wise megkapta a Revolutos árfolyamon kiválasztott 3.48 eurót ingyen és bérmentve de amikor ezt az összeget átváltottam a Wise-on 1393 forint lett a visszaváltáskor.
Mindkét fiókon ingyenes csomagom van, semmi extra funkció nincs hozzájuk.
-
Dorien
veterán
válasz
#01110937 #5759 üzenetére
Passz, én emailt kaptam tőlük... Viszont közben akart valami 500.000 GBP utalást indítani, mondom miaf***, csak nem valami scam-et nyeltem be
- de szerencsére nem. Azt megszakítottam, a kártya pedig elvileg 2 héten belül megjön a regisztrált lakcímemre. - Ezért nem mernék nagy összegeket tárolni a Wise-on, nem a csődveszély miatt, hanem mert túl nagy célpont hackerek / csalók számára. Viszont 100e Ft alatti tranzakciókhoz tökéletes lesz.
noreply@info.wise.com - erről jött az ingyenes kártyát promotáló email
largetransfers@wise.com - erről jött a 500.000 GBP -> GBP utalásos email és a promóciók közé tette be a GMail
noreply@wise.com - utána erről jött a kártyás email és az utalás megszakításáról szóló email -
Oliverda
titán
válasz
#01110937 #5748 üzenetére
Melyik magyar bank hirdetményből? Kibocsátási díj van, illetve éves díj. Megújítási díjról én még nem hallottam.
"Ehhez képest fintech cégek: postadíj aztán 5 évig semmi."
5 év után sincs semmi, ugyanis az éves kártyadíj a magyar bankok találmánya az ügyfelek újabb lehúzáshoz. Nem a Mastercardnak vagy a Visának fizeted az évi 3-4-5000 forintokat.
-
Bogyi007
veterán
válasz
#01110937 #5724 üzenetére
Az elmúlt egy hónapban szinte romlott mindig aztán hirtelen javult egy izmosat.
Na mikor vettünk Eurot (mivel a forintot nem veszik emberszámba nagy tételben komolyan már ott sem) hogy Szerbiában megvegyük a családi ház hőszigeteléshez szükséges hozzávalókat? Természetesen még előtte 2 nappal miután jelentőset javult az árfolyam...Sikerült jópár tizezres forintbankót bukni ez miatt...
-
Qtyii
aktív tag
válasz
#01110937 #5720 üzenetére
értem, mit írsz... de azért a fizut inkább magyar bankra bíznám.. bár nem vagyok félős, de akkor is
de a revó átküldés saját magam wise kártyájára akkor az azonnal teljesül forintban és ingyen van ... (magamnak megcsinálok egy adag forintot revo kártya feltöltés aztán revóról wise kártyára utalás ...)
és így akinek wiseról utalok az legalább azonnal megkapja ...
és a fenti folyamatot elég havi 1x megcsinálni vagy fél-negyed évente és akkor wiseon van a forint ami mobil kell legyennyilván a megtakarítás bankban vagy Máknál
-
Qtyii
aktív tag
válasz
#01110937 #5710 üzenetére
-Revo ingyen feltoltés kártyával 1mp
-revoban átváltás euróra 1mp
-revoból wise euró utalás ami a wise euró zsebébe érkezik (euró ibant kell megadni! Így ingyen van és 1 mp az megérkezés)
-wise átvaltas forintra ha kell 1mp
-wiseról huf utalás bármely huf számlára ingyen 1mpKb 5 mp és ingyenes az egész
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Formula-1
- Spórolós topik
- Synology NAS
- A Micron újszerű módszerrel javítja QLC-s SSD-jének sebességét
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest