- Megszületett a hivatalos Xiaomi HyperOS 2 globális terjesztési ütemterv
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz AXisBOLD #7623 üzenetére
Szedjétek ki a lambdákat, féktisztítóban mossátok ki(tiszte fekete korom lesz mikor kiveszitek), mehet vissza és extra benzinnel járassátok meg(persze egy hibakód törlés után). Ha akkor is dobja a hibát, akkor csere. Nálam az 1-es lambda tisztítása megoldotta a gondot, már pár hete semmi hibát nem dob, mióta tisztítva volt!
-
No.01
őstag
válasz AXisBOLD #7623 üzenetére
Az mondjuk furi, h hatso lambdat cserelnenek elso korben...
Hasonlo volt nalunk is korabban. (Igaz km-t nem irtal) Nalunk 260e tajekan volt...
Nekunk vegul szivas volt mert csereltek az elsot majd jott egy kis orom, de nem tartott sokaig mert a katalizator is odalett. A bontottat nemigen ajanlom. Mi 2 kulon helyrol probaltuk mind2 gazos volt igy vegul jott egy uj.
Egyaltalan nem volt annyira veszes, mint amivel a remisztgettek. A kozepso resszel jott kompletten (leomlo es a vegdob kozott) is igy volt 64 vagy 67e. Sajna a konkret shopra nem emlekszem (online) annyit tudok, h a telephelyuk Szekesfehervaron volt, de szallitanak tobb helyre is orszagosan. -
rob210
nagyúr
válasz AXisBOLD #7630 üzenetére
A szonda 130-150 ezer környékén szokott meghibásodni.
Elhasználódni, azon nincs mit tisztítani.
Ki kell mérni ha rossz az értéke csere.
20 ezer körül megúszható.
Én a denso univerzálisát használom.
Ott csak a kábelhosszra kell figyelni.
A csere meg 10 perc. (bár vannak típusok ahol a fél autót le kell bontani)Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz AXisBOLD #10466 üzenetére
Először az elektromos alap dolgoknak járnék utána, bizonyos feszültség alatt nem működnek az adott részegységek, s a szervó jelentős áramfelvétele miatt magas küszöbbel rendelkezik magyarán mikor tönkrement a generátor a Fiestában, nekem is először a szervó ment el. Szóval töltést ellenőrizni, és ha jó, akkor akku ellenőrzés vagy csere, esetleg testelésre is rá lehet nézni.
-
No.01
őstag
válasz AXisBOLD #10470 üzenetére
Barmi is elofordulhat, de szvsz keves ra az esely...
A katalizator hibaval en 2x talalkoztam. Egyik esetben a gondos szerelo ramert es probalta masik lambdaszondakkal megoldani a gondot, de vegul kiderult, h nem ott van a gond.
Summa summarum mind2 esetben katalizator csere lett a dolog vege. Sajnos a hibakodra mar nem emlekszem, de mind2 esetben (egy Toyota es egy Suzuki) ugyanaz volt mert a keresesi elozmenyeimben megtalaltam korabbrol.
A bontott katalizatort viszont nem tudom ajanlani mert eleve ketes az eloelete tovabba az utobbi idokben tobb helyen olvashato lopasok vegett. -
AXisBOLD
addikt
válasz AXisBOLD #10472 üzenetére
akksi csere reggel --> sima indulás --> szervó rendben
azért nem ezzel róttuk le a mai 300 km-t --> 6 óra állás --> hazaérés, sima indulás
1) valami motoszkált bennem --> elvittem, szerelőm rámért --> generátor nem tölt2) mellékesen hosszbordás szíj csere érett --> de ez mondjuk tök normális
3) emellett meg néha nagyon finoman megtorpan a gép --> fogalmam sincs kategória
szóval hétfőn hosszbordás szíj (+ha kell feszítő görgők), generátor ellenőrzés, aztán ki tudja még mi minden (a pici ujjacskáim, mint a Blöffben)...
fix mesterhez viszem évek óta (Ő mért rá), de a lambdaszonda kiemelést más csinálta --> és csak ezért rugózok a "lambdaszonda kiemelésnek mi köze van bármi máshoz" témakörön.
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
válasz AXisBOLD #10478 üzenetére
na akkor generátor felújítás, hosszbordás szíj csere, feszítőgörgők csapágyazása megvolt (ugye az akksi vadi új, bár alábbihoz nem lehet sok köze).
autó elvisz, pirosnál alapjárat ingadozás, szép csendben leáll magától, hosszú önindítózás (csak megpöccintettem a kulcsot és magától húzta az önindító vagy 5mp-et) és simán jár, majd megint leáll egy másik pirosnál, de ekkor simán újraindul.
Most akkor a pirosnál nem szabad megállni vele, vagy mi más lehet a gond, mert nekem már tele a t@k@m az egésszel?!
szerk.: az fordulatszám ingadozás úgy 40-ig (~2000-ig, de ezt nem figyeltem meg) néha előjön nagyon finoman. Van hogy 15km alatt semmi, van hogy 5km-en belül 2x is, tehát teljesen random.
Most ezt mi lehet szerintetek, gyújtás, gyertyák, henger, gyújtásvezérlés, elektronika? Ehhez egy lambdaszonda kiemelésnek lehet köze, mármint a gyújtás és gyújtásvezérléshez?
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
rob210
nagyúr
válasz AXisBOLD #10520 üzenetére
Nem lenne érdemes elvinni egy szerelőhöz aki úgy adja vissza, hogy jó az autó?
A találgatás igen drága hobby
Az ingadozás lehet akár szívósor tömítés is.
De egy élő adatos diag sokat segítene rajtad.
Nem hibakódot kell olvasni, mert az sok esetben nincs!
Rá kell tenni a diagot és menni vele.
Akkor egyből kiderül mi nincs levegő, gyújtás, vagy üzemanyag.
Ha megvan a diagrammon, hogy mi kevés el lehet kezdeni a hibakeresést.
Rögtön le van harmadolva a vizsgálandó egységek hibája.Renault power
-
-
félisten
válasz AXisBOLD #11419 üzenetére
10 éves autónál csodák nincsenek.
-Nézd meg nem volt-e törve? Velem anno jött szembe olyan, ahol a motortérben lehetett látni a hegesztések nyomait, miközben sérülésmentesnek volt beállítva.
-Van-e rozsda az alvázon? Igen, a Toyota is tud rozsdásodni, ha olyanok a körülmények.
-Az 1ZR (1.6) és 2ZR (1.8) motorok ebben a korszakban már abszolút problémamentesek, amennyiben megfelelő olajat raknak bele megfelelő periódusban! Ezt azért kell kihangsúlyozni, mert sajnos a gondatlan gazdik ki tudják nyírni ezt a motort is...
-Vidd el szervizbe átnézetni. 20-30e Ft-ért kiderül nincs-e nagyobb nyűgje, ennyit ilyen árú autónál nem szabad sajnálni. Ha az eladó nem hajlandó rá, akkor ott kell hagyni.
-Illetve javaslom, hogy ülj bele, kényelmes-e neked. Hosszabb utaknál a kényelem számít...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
VaZso
senior tag
válasz AXisBOLD #11419 üzenetére
Nekem 1.8 van manuális váltóval.
Én úgy olvastam, az 1.6 és 1.8 is alapvetően jó motor, a 2.0 pedig nem ad sok pluszt, ezért inkább az 1.8-ast keresik.
A megfelelő motorolaj használata és nem elnyújtott időszakos cseréje viszont fontos.Van, aki szerint az 1.6 kevés a kasztnihoz, de írták már az 1.8-ra is, hogy lomha, legalábbis a turbós járművekhez képest.
A CVT (automata) váltókról is írták, hogy túlságosan pörgeti talán(?), de volt, aki kifejezetten kellemesnek és finomnak találta a működését.Érdemes átnézetni hozzáértővel (mint minden autót), a legjobb, ha esetleg márkaszervizbe hordták és így hozzáférhetők a szerviz adatok (tulajdonosnak kinyomtatják).
Egyébként nálam fogyasztásra városban 8.3-8.4 körül szokott lenni, bár volt már 8.7 is, ill. 7.5 is, de akkor normálisabb forgalomban mentem 2x25 kilométert városban, több alkalommal.
Ha örült módon nyomja neki az ember és pörgeti, akkor valóban fel tud menni a fogyasztás 10 liter környékére, de nekem úgy tűnt, normálisan használva, rövidebb távokon is 9 alatt marad a fogyasztása.
Pályán GPS-szerint 135 körül 7.4 litert fogyasztott.
Nekem vezethetőségre, kényelemre és viselkedésre tetszik, de mindenképpen érdemes beülni és vezetni kicsit, hogy lásd, mennyire érzed jónak.
-
VaZso
senior tag
válasz AXisBOLD #11438 üzenetére
Én 103 lovas szívóból ültem át.
Kicsit szokni kellett az elején a hatsebességes váltó áttételeit, emiatt kezdetben volt, hogy kicsit gyengébbnek tűnt - de meg lehetett szokni és alapvetően nem gyengébb, sőt.Nem olvastam a CVT-ről különösebb hibákról, de karbantartásra biztosan oda kell figyelni, automatához lehetőleg ne kelljen hozzányúlni...
#11443 rbalint88:
Nem tudom, mekkora a különbség a benzines és dízeles változat fogyasztásában, de elvileg a "Valvematic" rendszer elég sokat hoz a benzinesnek, ami miatt a fogyasztáskülönbség is kisebb az általános dízel <--> benzines felálláshoz képest.
Nem tudom, a CVT mennyit ront rajt, ill. mennyire lehet "megtanulni" hatékonyan kezelni.Ettől függetlenül dízelmotorokkal kevésbé szokták ajánlani a típust.
Sok dugó nyilván rontani fogja a fogyasztást, nálam kevésbé játszott szerepet a fogyasztásban ilyesmi, inkább a rövidebb utak rontották. Egyébként viszonylag alacsony fordulatú (és halk) az alapjárat.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz AXisBOLD #11453 üzenetére
Ekkora futasnal erdemes a fogyasztast figyelembe venni. Spritmonitoron nezz szet, hogy mit lehet varni az Avensistol benzinnel, dizellel, az Auristol 1,6 dizellel (2,7-be csak az fer bele vagy az 1,33 benzin, 1,4 dizel, de az kombiba hurka), illetve en a Priust is a kalapban tartanam, mert eleg tagas auto. Es a megbizhatosaga sem kerdeses, nem veletlenul tartjak jol az arukat. Ott ha nem riaszt el a sok km es az akar ex-taxi mult, akkor vannak jo vetelek.
-
nagyúr
válasz AXisBOLD #11456 üzenetére
Nem félj az automatától.
Amíg nem ismered automatát, csak addig tartasz tőle.
HSD hajtás automatája után, már nem akarsz hagyományos autóban kézzel váltogatni.
Esetleg második autónak egy sport verdánál, pályanapokon van értelem a kézi váltónak.
Itt egy példa:
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
dj79
senior tag
válasz AXisBOLD #11456 üzenetére
Igen, nagyok belül a priusok Nekünk már nem gond, az aurisban is elférnek a töltött gyerekülések, de azért látom a különbséget. Kettőhétért már elő szokott fordulni jó P3, de ezeket ritkán találod meg a hahun. ( a p2-t egy nap alatt adtam el Fb klubon belül, csak ott volt meghirdetve)
-
Paxker315
addikt
-
KTTech
veterán
válasz AXisBOLD #11456 üzenetére
Igazából a hibridekben nem automata váltó van, hanem egy "power split device" hivatalosan, aminek a működése leginkább a CVT váltókra emlékezet. Ezért is hivatkoznak gyakran eCVT-ként rájuk. Nem jellemző, hogy elromlanak, többet bírnak, mint egy manuális váltó...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz AXisBOLD #11472 üzenetére
60-90000 km-enként ajánlott cserélni (benne van a szervizkönyvben, hogy melyik modellnek mi kell - vagy épp élettartam olaj van benne), de hallottam már olyat is - látni nem láttam -, hogy 450000km után se volt cserélve és a váltó köszöni jól van és teszi a dolgát.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
-
pècsimunkás
addikt
válasz AXisBOLD #11498 üzenetére
Hanyagolnám én is az 1,33- at.
Yarisban nem rossz, de az Auris kombihoz nagyon kevés!
Az euró6 még a nagyobb köbcentis szívó motorokat is le szedálja, nemhogy egy 1,3- ast.
Ráadásul ott az olaj probléma is, amit előttem írtak.
Még valami. Nem tudom, hogy otthon milyen felszereltség volt az 1,33- hoz, ott is voltak csomagok, de amiket néztem Németországban, azokhoz nem volt bőrkormány, kisebb, butább kijelző volt az autóban, csak alap 15 collos kerekek, és az 1,33- hoz a butább futómű járt.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
félisten
válasz AXisBOLD #11498 üzenetére
Kicsit leszek az ördög ügyvédje...
Először is a Live az kb. a fapad (valójában volt Auris-ból még lejjebb, a Start kiadás), nem bőr a kormányborítás, egyszerűbb az audiorendszer, nincs puha műszerfal burkolat, nincs esőérzékelős ablaktörlő, nincs tempomat, 15"-os felnik, nincs ülésfűtés, nincs a csomagtérben elválasztó háló, stb. Szóval kényelem és komfort terén kompromisszum, erre készülj fel.
Aurisoknál a felszereltségi sorrend:
Start -> Live -> Live Plus -> Active -> Active Comfort ill. Active Trend -> Active Trend Plus -> Executive.Az Active Comfort a belső felszereltség terén több (ülésfűtés, esőérzékelős ablaktörlő, elektromosan behajtható tükör, stb.), az Active Trend meg a külcsín terén (nagyobb felni, sötétített hátsó ablakok, stb.).
Az 1.33-as, 99 lóerős motor nem egy nagy tűzijáték, ettől függetlenül közlekedésre alkalmas, tehát ha nem akarsz önjelölt Fittipaldi-t játszani az M1-esen, akkor teljesen vállalható azért.
A megbízhatósága olyan, amilyen a gazdája és persze a szerviz volt. [Itt egy bővebb cikk az 1.33-as Toyota motorról a TotalCar-on], zanzásítva a lényeg az, hogy ha volt rendesen rendes olaj cserélve benne, akkor nincs ezzel a motorral se gond. A hivatalosan előírt olajtípus a 0W-20, de bizony még szakszervizekbe is raktak bele 5W-30-at, ami azért városi használatnál már lehet problémaforrás. Ha autópályán használták, akkor még azzal se lesz gond esélyesen.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
rbalint88
addikt
válasz AXisBOLD #11503 üzenetére
Lehet ezert ki leszek innen atkozva, de en csak a HSD miatt vennek Toyotat, sima benzinmotorral lennenek jobb otleteim belterben, kutyuben van erosebb marka, a dizajn szubjektiv, azzal sztem nincs baj alapvetoen, de nekem ami a marka melletti igazi erv az a bulletproof HSD technika amiatt el tudom nezni az egyeb butasagait
-
félisten
válasz AXisBOLD #11503 üzenetére
#11502 Cifu: köszönöm, ez a nem túl vidám cikk tette be az ajtót az 1.33 előtt.
Ahogy fentebb írtam, márkakereskedésből venném, 103k és 148k kilométereket futottak, vezetett szervizkönyv, elvileg minden előírásnak megfelelően cserélve. Szerintem flottások lehettek.A cikk pedig pont arról szól, hogy ha megfelelően volt karbantartva (flottás autóknál azért erre szoktak figyelni), akkor az 1.33 sem fog problémát okozni várhatóan 5-7 évig. Egy 103 ezer km-t futott, amúgy jó állapotú 1.33-as Auris megbízhatóság terén nem vészes. Szerintem.
Olyat pedig sehol sem írtak, hogy a motor nem ajánlott városba. Olyat írtak. hogy 5W-30-as motorolajjal sok rövid úton lehet adott esetben meggyilkolni az adott motort.
Tényleg az a vágyam, hogy legyen egy nagyobb autó, amiben már a nagyobbacska család is kényelmesen elfér, de a kötelezőkön kívül nem szeretnék vele foglalkozni.
Erre garanciát senki sem fog tudni vállalni. Én láttam 2 éve olyan Avensis-t, ami korban és a hozzá tartozó futásteljesítményben látszólag tökéletes volt, a motor és a beltér is patika állapotú volt, de az alváza eléggé rozsdás volt (már nem a felületi rozsda kategóriája). Csak felteszem, de talán ausztriai utakon lehetett sokat használva talán...Van ismerősnél "lesajnált francia" Citroen C5, ami kb. azt hozta használtan is, amit pl. Te elvársz. De a vásárlók jó része rá se nézett az előítéletek miatt. Ugyanakkor a húgomnak VW Passat-ja van, újonnan véve, és már hagyta ott útszélen, és sokszor járt a Porsche Budába mindenféle apróbb-nagyobb bajokkal.
De én is azt mondom, hogy ha nem akarsz a kötelezőkön túl foglalkozni vele, akkor azt nehéz lesz a használtpiacon megtalálni (vagy extra felárat kell fizetni érte).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
VaZso
senior tag
válasz AXisBOLD #11518 üzenetére
Az alapján, amit olvastam, nincs túl nagy különbség az 1.6 és 1.8 között.
Mindkettő elég megbízhatónak tűnt az alapján, amit olvastam róluk.Feltételezem, hogy valamekkora fogyasztástöbbletnek kell lennie az 1.8-nál, elvégre erősebb is, de máshol azt olvastam, hogy minimális a különbség... nyilván attól is függ, hogy nyomják neki.
1.6 sem hiszem, hogy sok dugóban, városon belül 8 alatt fogyasztana és 1.8 is beéri kevéssel városon kívül, 90-100 körüli tempónál.
-
-
VaZso
senior tag
válasz AXisBOLD #11521 üzenetére
A 2005 előtti Avensiseknél (T25) volt komolyabb olajfogyasztási probléma (benzineseknél), ezen javítottak a későbbi változatokban (2005-2006 körül).
...de ezek az 1ZR-FE (1.6) és 2ZR-FE (1.8) motorok, dual VVT-i fantázianévvel.
Kokszosodás alapvetően a 3ZR-FE (2.0) motorokra jellemző, mivel azok közvetlen befecskendezéses motorok, és nem igazán szeretik a rövid távokat.A ~2009-2010-nél újabb Avensisekben (T27) viszont nem ez a motor van, hanem némileg továbbfejlesztett változata Valvematic fantázianévvel - ez nem csak a szelepnyitás idejét tudja változtatni (szívó és kipufogó oldalon), hanem annak magasságát is, ezért hatékonyabb motorok.
Ezek kódja 1ZR-FAE (1.6), 2ZR-FAE (1.8) és 3ZR-FAE (2.0), és alapvetően nem tudok róla, hogy különösebb problémájuk lenne.Én nem bántam meg az 1.8-at, igaz, kifejezetten ezt is kerestem.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz AXisBOLD #11805 üzenetére
Ahogy más is rámutat, a dolog ott kezdődik, hogy hol eladott autó.
Ezzel együtt nagy általánosságban a Toyotánál a következő a sorrend:
(Start) -> Live -> Live Plus -> Active -> Active Comfort v. Active Trend -> Active Trend Plus -> Executive.
A Style vagy korábban Trend általában a külcsínt jelöli (nagyobb felni, díszcsíkok, sötétített ablakok középszintű felszereltségnél), a Comfort pedig a kényelmi dolgokat (ülésfűtés, tolató és/vagy első radar, tempomat, stb.). A Plus pedig a kisebb extrákkal megszórt csomagokat. Az Executive a fullos verzió (bár abból is szokott lenni egy plusz csomag, VIP vagy hasonló megnevezéssel).
Amúgy beütöd a Google-ba, hogy Toyota Verso 2016 árlista, és nálam a 3. találat [ez volt]. Ez nagy általánosságban lefedi az igényedet szerintem.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
No.01
őstag
válasz AXisBOLD #12860 üzenetére
Szia,
Mar ne is haragudj, de ez megint exeption managment.
Az elvarasokon valtoztass mert kulonben a lyukrafutas garantalt. (vagy nagy szerencse kell hozza)Most hozhatnek 4 Toyotas peldat az ismerettsegi korbol az elmult ~5 honap alatt, de inkabb megkimelem a nagyerdemut. Mind a tiedhez hasonlo volt. 2021 masodik feleben a leirtak sajnos nem fedik a piaci kinalatot. Nezz szet, h mennyiert adjak ezen autokat biztos, korrek es nem utolso sorban leinformalhato forrasbol. Tedd hozza a kereskedes hasznat netalantan az impost koltseget es az jon ki, h orulhetsz ha a fenti parameterekkel belefersz a 3.5M-ba.
Szerintem... -
No.01
őstag
válasz AXisBOLD #12862 üzenetére
Atvizsgalas de nem feltetlenul a markaszervizes mert ott sajna mostanra tobb a negativ velemeny mint az amibol valos kovetkezteteseket lehet levonni. (sajnos ez is tapasztalat)
A konkret modellel nincs tapasztalat (a korabbi verzioval volt) probald ki. Az 1.6 lehet, h keves (bar felhasznalas fuggo) az 1.8-al mar ilyen gond nincs, de tobbet fogyaszt. A konkret motorkodokat nem ismerem, de az elozo verioba szerelt 1.8-al nekunk volt komoly olajfogyasztasu gondunk aminek komplett felujitas lett a vege.
-
dj79
senior tag
válasz AXisBOLD #12862 üzenetére
A hangsúly azon van, hogy szerinted. Itt viszont van egy olyan tényező, hogy kint sem adják ám olcsón a kevesett futott, jó autókat, ilyen árfolyam mellett behozni meg azokat nem éri meg.
Lépések: szervizkönyvre rákérdezni, származásra rákérdezni, alvázszám elkérése, autodna vagy vininfo lekérdezése. Ha minden kerek, akkor eladónál rákérdezni, hogy állapotfelmérésre el lehetne-e vinni általad választott helyre. Ha igen, keresel egy helyet, együtt megjelentek aztán ennyi. Ha nem hajlandó, mert nincs ideje etc,, akkor megmondod akkor random autóvizsgálós céget felhívsz, együtt mennétek. Ha nyitott a dologra, akkor rákérdezhetsz korábbi sérülésre, rozsdára stb, mert ezek a vizsgálat alatt kiderülnek. Inkább a vizsgálat árát meg az utiköltséget bukjad, mint vétel után kapj egy párszázas ajánlatot a rendberakásra. -
KubanitoS
veterán
válasz AXisBOLD #12866 üzenetére
No offense, de a feltett kérdések alapján inkább jobban járnál, ha felfogadnál egy független állapotfelmérő céget. Ők akár nélküled kimennek az ország másik felére is és írásos szakvéleményt adnak a kinézett autóról.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
hhgygy
senior tag
válasz AXisBOLD #12860 üzenetére
Ha 3.x millió forintot kiadsz, akkor 25.000 forintot szánjál rá egy független szakértőre. Én is így tettem, fingom nincs az autókról, nincs autószerelő ismerősöm. 100 pontos listát készített az ember az autóról és még azt is megmondja, hogy az adott áron meg szabad-e venni az adott autót (szerinte).
Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- OTP Bank topic
- Megérkezett a Snapdragon X-hez tervezett Windows 11 lemezkép
- Okos Otthon / Smart Home
- Projektor topic
- Xbox Series X|S
- Megszületett a hivatalos Xiaomi HyperOS 2 globális terjesztési ütemterv
- Gitáros topic
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs