- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- MIUI / HyperOS topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Megszületett a hivatalos Xiaomi HyperOS 2 globális terjesztési ütemterv
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter668
csendes tag
válasz -Tsaba- #14369 üzenetére
Üdv!
A magyarországi T25 nem hajlamos a rozsdára, kivéve ha törve volt, a futómű sem hajlamos a rozsdára, saját tapasztalat. Amire figyelni kell a lengéscsillapítók az 80-90 ezer km után kuka, az elsők biztosan, nyilván függ attól is milyen uton használja az ember, de magyarországon jellemzően rosszak az utak, még az autópályák sem kivételek pl M7.A fogyasztás, csak a 2 literesről tudok nyilatkozni (benzin) nagy átlagban 7.5-12 liter, aki ekkora szívó motort szeretne ezzel kell számolni. Üzemanyag használatánál a motorkód a döntő, attól függ hogy mehet bele az E10 vagy sem, ezt vásárlás előtt ellenőrizni kell.
Olajfogyasztás nyilván van valamennyi ilyen idős autónál, a beletett km függvényében, nem vészes, úgy 0.5-1 liter/12-15 000 km lehet számolni, de a legtöbb eledó ezt úgysem valja be. .
Általában minden működik rajtuk még ilyen idős korukban is, klíma nem problémás, én egyszer sem töltöttem több mint 10 év alatt. A 2 literes motornál a gyújtógyertyákra kell figyelni mert iridium elektródásak, ha ne az megy bele, a trafók hálálják meg elhullás formájában. Cserélni csak 90 000 km-ként kell, szerintem nem vészes, legutóbb 4-6000 között volt darabja.A belterek rendben vannak, pl bőr nem szakad, igaz kicsi gondoskodást igényel.
[ Szerkesztve ]
-
Peter668
csendes tag
válasz -Tsaba- #14371 üzenetére
A 2.4 kerülendő minden szempontból, városban simán 13-14 liter, a motor is problémás tud lenni, azt mondom inkább bármilyen más benzines.
Az E5 a 1AZ-FSE motorra vonatkozik, (108KW) de volt belőle 1AZ-FE ott nem problámás az E10, igaz azt nem nagyon lehet fellelni.A lengéscsillapító saját tapasztalat, egyszerűen túl nehéz az autó eleje, meg hát ugye az utak minősége.....én kétszer cseréltettem, megérte. Érdemes Márkaszervíben elvégeztetni ezt a munkát, néha vannak jó akciók,
A hátsó lengéscsillapítók is feladják a harcot, valahol 150-180 000 km környékén, ez nem olcsó csere.Akciós szervícsomagok [link]
Itt is emelkedtek az árak.
[ Szerkesztve ]
-
Peter668
csendes tag
válasz -Tsaba- #14374 üzenetére
Pedig nem jellemző a rozsda, az enyém 16 éves lesz és semmi rozsda. Amelyik rozsdás ott kell hagyni az már nem éri meg szerintem, lehet törve volt vagy sóette utakon járt sokat.
Én is hordtam egy "spec szakihoz" de utólag azt kell mondjam nem érte meg, mert ugyan valamivek olcsóbb volt, de nem azokat a minőségű alkatrészeket építette be mint amit megkapsz a szervízben. Pl ablaktörlő lapát, Optifit Toyota szervízben erre cserélik, ami jó minőségű és kibír legalább 2-3 évet, van rajta elhasználódásjelző is (színes pont) nem drága.
Na ezt nem tudja a speci szakember, nekik nem elérhető hivatalosan, van helyette más roszabb minőségű, hasonló áron.
Ez csak egy példa volt, de ugyan ez igaz a lengéscsillapítóra, fékekre, és a szűrökre is, szintén mind saját tapasztalat, egyszerűen nem az a minőség, kisebb fékhatás stb, én maradok a márkaszervíznél.Ha most kellene venni használtat. én biztos elmennék és megnézném, ha oké már venném is, mert ami jó tényleg pár napot van fent. Átnézzetni helyi szervízben is lehet, ezt simán beáldoznám egy jó állapotú kocsiért.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest