- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- iPhone topik
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicces
addikt
válasz fokukac #18910 üzenetére
Nálam van hogy naponta kell bejelentkeznem. De van hogy hónapokig oké. Meg volt olyan is hogy hetekig nem voltam bejelentkezve de nem is kérte a jelszót csak vendég profillal ment minden. Egyébként a telefont is lehet hasznalni bejelentkezéshez, csak még arra nem jöttem rá hogy bluetoothal vagy android autóval csinalja ezt. De már nem is érdekel. Van jobb dolgom is mint ezzel piszkalkodni napi szinten.
:)
-
Drizzt
nagyúr
válasz fokukac #18966 üzenetére
Én 99%-ban egyedül megyek az autóban, tehát az extra tér csak ritkán hiányozna. Viszont nagy plusz lenne, hogy Budapestre visszaköltözvén valamivel kisebb helyekre is be lehetne parkolni az autóval. Bár megoldom persze a sedannal is, de azért valamivel stresszesebb, mint egy kisebb verdával lenne. Még Yarison is gondolkodtam. Igazából tényleg majdnem minden modell szóba jöhet, az a lényeges nekem, hogy épp jó deal legyen a számomra. Egészen flexibilis vagyok ilyen szempontból. Ha pl. éppen a Priusra lenne nagy akció, azon is elgondolkodnék. Egy Camry méretű autó viszont már mindenképp túl nagy nekem.
I am having fun staying poor.
-
polonic
félisten
válasz fokukac #19015 üzenetére
Nekem 2.0 hibrid van. 3285 km-nél járok.
Az átlag 5,27 liter 5 tankolás után. Szabályokat betartva közlekedem. Először max sebesség 110 volt, utána 120, egy 160 km-es úton mentem 130-cal. Ekkor a kijelző szerint 6-6,5 liter volt a fogyasztás. Egyszer próbáltam ki a végsebességet. Meg mostanában 2500 km után volt pár padlógázas gyorsítás autópálya felhajtánál 130-ig. -
g0dl
addikt
válasz fokukac #19015 üzenetére
Nekem 2023-as kombi 1.8 5 liter alatti átlag, de nagyon sok mindentől függ.
Nem téli hidegben Budapest - Balaton 3,9 és 4,6 között, de nem nyomom nagyon. Városban 4 alatt. Télen hideg időben városi elég rövid utakon 5 körül, de ez nagyon függ, hogy miként fűtök. Pl. ha mész rövid, 3-4 kilométeres utakat az elejétől fűtve, akkor nagyon nem hatékony, mert végig jár a motor, nem érvénesül a hibrid hatékonysága, hogy hasznosítani tudja az üresjáratokban megtermelt energiát.A rekordom 31 Km-es úton 1,5 L/100Km volt.
-
Theodorci
junior tag
válasz fokukac #19015 üzenetére
22es Sedan. Október vége óta van nálam, azóta már ugye hidegebbek vannak azért, plusz még tanulom a hybridet. Kb 2000kmt tettem bele azóta. 4x tankoltam. Munkába napi 10-10kmt megyek oda-vissza városban. Ezen kívül pályáztunk vele párszor. Mindig maxra tankolom és km óra alapján számolok fogyasztást, a kocsi átlaga kb 0.2lt téved nálam. Nem spórolok a fűtésen, 21 fokra van állítva.
1.tankolás : 6l (itt még az első 500km volt előtte csak mollimoban hybrideztem néha..)
2. 5.6l
3. 5, 3l (fejlődök azért )
4. 5.8 (ebben 480kmből 400 pályázás volt)
Nem a legjobb, de kíváncsi leszek majd a nem hideginditós napokra. -
sequator
senior tag
válasz fokukac #19015 üzenetére
P3 Plugin hibrid módban, töltés nélkül:
Országúton 3,5-3,8 liter/100 km normál tempóban, sebesség határokat GPS szerint tartva.
Városban, extrém rövid (2-2,5 km) távokon jégolvasztással, páramentesítéssel a havi átlag 7,5-8,5 literre is kijön néha. Attól függ, hogy mennyi hosszabb út van a hónapban, ott vissza tudja nyerni egy kicsit. Persze ilyen felhasználásban inkább elektromosan megyek, hogy kíméljem a benzinmotort.
A becslés a korábbi utak alapján számol, ha keveset fogyasztott (pl országúton jártál) és utána mész egy hosszú autópályás szakaszt rendes pályatempóval, ott borul a becslése.
sautiasequator
-
sequator
senior tag
válasz fokukac #19032 üzenetére
Üdv!
Kizártnak tartom, hogy ilyen rövid távok alapján becsülne, mert akkor nagyon változó lenne a becslés.
A leírásod alapján inkább az valószínűbb, hogy nem elsősorban megtett távolság alapján, hanem utazás (beindítás/leállítás) alapján számol. Így a sok jó fogyasztású rövid városi utad becslését még nem írta felül az egyetlen rossz fogyasztású hosszú utad.
sautiasequator
-
nagyúr
válasz fokukac #19015 üzenetére
Na, ma is eljöttünk a kombi hibrid corollával Nyíregyházára, 229 km, majdnem végig autópálya, csepegő esőben, 7 fokban,
és 6,8 liter/100 km volt az átlagfogyi, de mielőtt lekanyarodtunk az autópályáról, még 7,3-at írt ki, csak míg átjottünk a városon, addig ment lejjebb 6,8-ra.
Ja, még fújtam is pluszban a gumiba és átalában ilyen 120-szal jöttem csak,
Szóval még mindig sokallom ezt a fogyasztást...@sequator: az úgy elég buta lenne, hiszen ezt a dolgot kilométerben mérik, és a nagyságrend számít, nem a darabszám... ... Le is ment útközben a becslés elég gyorsan, csak nem időben, és nem következetesen...
sokféle autót vezettem már, ilyen nagyságrendi különbséget egyik se mutatott...[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
sequator
senior tag
válasz fokukac #19091 üzenetére
Szerintem a gyártók többsége hasonlóan próbál becsülni, az utazások és valamennyi összes megtett út alapján.
Külön-külön mindegyik módszernek vannak olyan esetei, amikor a becslés nagyon messze van a valóságtól, ezért szokták kombinálni a kettőt és valamilyen módon súlyozni. A súlyozás miatt gyártónként, talán típusonként is különböző lehet, hogy melyik van túlsúlyban. Úgy sejtem, hogy olyan átlagos felhasználáshoz igyekeztek optimalizálni, mikor az utazások többnyire hasonlóak (napi-heti rutin alapján) és a hirtelen megváltozó körülményekhez nem alkalmazkodik elég gyorsan.
Én ritkán megyek a napi munkába járáson kívül másfelé, különösen ritkán megyek 100 km-en túlra, így a becslés nekem tűpontos.
Mivel a múlt alapján próbál a jövőre vonatkozó információt nyújtani, mindig lehet olyan szélsőséges eset, amikor nem lesz jó.
sautiasequator
-
st6969
őstag
válasz fokukac #19272 üzenetére
"- a sípoló hang az elektromos motor és a visszatöltés sajátja, én is hallom. amúgy szinte mindig hibrid mód van, amikor megy a benzinmotor, az elektromos akkor is rádolgozik, azért is hallhatod akkor is..."
Első gondolatom ez volt, de van olyan is, hogy csak a benzinmotor megy (és közben tölti az akkut, energiaáramlás ábrán látom épp, hogy mi megy), direkt figyeltem, és olyankor is hallom. És azért is furcsa, mert pl, 50-60 között és 90-100 között eltűnik a hang, pedig ott is van mindenféle mód. De oké, ez ilyen, nem a világ vége
Köszönöm a többi tippet is, rémlik a kulcs hozzárendelése isDCM modul: nekem december 19. a kezdő dátum, nem tudom, hogy kapott-e azóta frissítést...
A trip A/B-t nem tudom, hogy mi, de utánanézek.
5l-t csak a tegnapi ~120km alatt fogyasztott, de majd figyelem, rajta leszek...#19273 polonic
"olyan utazás számláló van, ami egy-egy utazást mér csak."
Ültem már pár autóban, de olyat, hogy tankoláskor ne lehessen nullázni egy számlálót, még életemben nem láttam. Tehát az, hogy egy tankkal mennyit megyek, csak úgy tudom meg, hogy felírom az óraállást tankoláskor (mondjuk azt így is felírom, de akkor ez csak offline adat) Furán gondolkodnak japán barátaink.[ Szerkesztve ]
-
st6969
őstag
válasz fokukac #19275 üzenetére
"...van egy trip gomb..."
Ezzel még nem találkoztam, köszi"rendkívül sokfélén be lehet állítani a műszerfalat, hogy mit mutasson, nem tudom, arra rájöttél-e már?"
Azt hiszem, hogy igen, igaz csak pár napja találtam rá, és biztos van, aminek a jelentését még nem tudom, meg hogyan is kell navigálni benne, kicsit komplikáltnak tűnik még... elég sokat bolyongtam a menükben, és ha jól értem, akkor 3 felé oszlik a kijelző, és többféle információ állítható be a 3 részen. Összesen 3 ilyen beállítást lehet összelegózni, és talán a bal oldali nyíl gombokkal lehet váltani közöttük.
Ezeken felül lehet még a számlap stílusát is változtatni, 3 féle van, itt lehet beállítani, hogy legyen fordulatszám mérő is.
De még koránt sem mozgok otthonosan a menüben, sok minden még nem világos. A vezetéstámogató rendszereket sem ismerem még egyáltalán.Sőt, szégyen-nem szégyen: mivel automatám még soha nem volt, pár nap után mondta a cimborám - miután említettem, hogy még szokom, még mindig keresem a kuplungot, ezért magam alá húzom a lábam - hogy ja tök jó az automata, bal láb a pihenő lábtartóra és lehet menni...Basszus, nem is tudtam, hogy van az ajtó mellet egy rész a bal lábnak, így aztán extra kényelmes
[ Szerkesztve ]
-
st6969
őstag
válasz fokukac #19272 üzenetére
"-nem csak a mobilodat tudod hozzárendelni a profilodhoz, hanem a kulcsot is (a menüben keresd) így akkor is fel fog ismerni, ha otthon hagyod a mobilt."
Nem volt mit tenni, újra bejelentkeztem a profilomba az autón, miután kidobott tegnap, és ma sem állt helyre magától. Én úgy gondolom azért, mert tegnap otthon hagytam a mobilomat. De már ebben sem vagyok biztos, mert miután bejelentkeztem, első dolgom az volt, hogy hozzárendelem a kulcsot...vagyis csak lett volna, ugyanis már hozzá volt rendelve
Szóval, nem tudom, miért dobott ki, de ez a harmadik eset 2 hét alatt -
st6969
őstag
-
-
OCTAMD
őstag
válasz fokukac #19463 üzenetére
Ezeknek ilyen a hangjuk alapból mindennap mennek,már más is mondta hogy ilyen sajna , a régi Auris nem csinálja de azon japán fék van meg lehet az jobban le van szigetelve ,akartam venni Akebono vagy Advics betéteket próbára ,de hiánycikk
[ Szerkesztve ]
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
galervin93
őstag
válasz fokukac #19681 üzenetére
Jó, nekem is van kétszáz méterre Penny, nekem se indul be a benzines ha nem akarom...
Annyi mindentől függ ez az egész hibridesdi, sokan csak addig jutnak el, hogy "mennyit megy villannyal?", pedig a lényege baromira nem ebben rejlik. Nekem egy jó öreg P3 van, nevetséges 4.5 literes fogyival egy ekkora járgányhoz, na ez az, amit tud a hibrid rendszer, és nem az a lényeg, hogy két kilométert villannyal gurulok.Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
ddsteel
aktív tag
válasz fokukac #19741 üzenetére
Pedig hűt, bizony és főleg, minél több nafta van a tankban, annál kisebb az esélye, hogy a tank aljáról a dzsuvát felszívja a rendszer. Én sem szoktam negyed alá engedni, mert nem az határozza meg, mennyit autózom, hogy mennyi van a tankban (volt olyan ruppótlan ismerősöm, aki részben azért nem tankolt sose sokat, mert tudta, hogy akkor autózik is, ha van benne benya )
-
ddsteel
aktív tag
-
g0dl
addikt
válasz fokukac #19819 üzenetére
A hiba az, hogy nem szántak még kb. 2 órát a tervezés során arra, hogy a tálca mindkét állásban megfelelő legyen. Az általános problémám az, ha kétfilléres megoldások maradnak ki. Igen tisztában vagyok vele, hogy hasonló szinte minden márkánál előfordul, de azért ne kelljen már tapsikolnom hozzá.
Jófejség ..... ugyanmá' vegyük már magunkat komolyan. Akkor én milyen jó fej voltam, hogy kifizettem a számlát
Új hozzászólás Aktív témák
- Asztalos klub
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Horgász topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- Hisense LCD és LED TV-k
- Elektromos autók - motorok
- Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
- További aktív témák...
- Új Nespresso kapszulatartó
- Carlinkit 3.0 Mini Apple Carplay vezeték nélküli USB adapter autókhoz, fehér
- Anker Eufy P1 okosmérleg, Bluetooth
- Erős fényű, fókuszálható minőségi LED zseblámpa eladó! Keveset használt! 3 Világítási mód(2 fényerő
- Új bontatlan Philips 3324/40 3in1 légtisztító, ventilátor, hősugárzó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen