Hirdetés
- Yettel topik
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Prohardver app (nem hivatalos)
- iPhone topik
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- EarFun Air Pro 4+ – érdemi plusz
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
-
Mobilarena
TCL LCD és LED TV topic téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
soldi3r
veterán
válasz
mikrofon
#32624
üzenetére
Kizart dolog, hogy egy gyarto ne koltson a QMS-re. Sokkal tobbe kerul kikuldeni egy hibas termeket es utana visszavenni, javitani vagy kicserelni.
Tetszik vagy sem, nekem jol jottek ezek az informaciok, mert besetalltam volna a helyi Euronicsbe es megveszem a kivalasztott TV-t, ha van raktaron. Ott pedig nincs ilyen opcio, hogy visszakuldjem. Mivel en nem streamingelek, igy az ara es a garancia hossza miatt nekem egy probat meger a C765, ha nem, akkor jon helyette egy U7NQ vagy egy QN85D. -
freeland0806
tag
válasz
mikrofon
#32624
üzenetére
De pont ez az, hogy itt nem paráztat senki senkit. Szándékosan biztos, hogy nem. Vannak problémák, tapasztalatok amiket az emberek megosztanak, mert ráköltenek százezreket egy olyan műszaki cikkre, amitől elvárható lenne a rendeltetésszerű működés. Nem olyan hibákról van szó, hogy kevés a fényerő, kicsi a kontraszt, a fekete is milyen. Nem, mindenki tisztában van vele, hogy mit vásárolt. De az nem normális, hogy úgy kell vásárolni készüléket, hogy lehet majd kap az ember egy ocsmány foltos kijelzőt, míg valakinek tökéletes. Magasról tesznek a gyártók a minőségellenőrzésre és ez nem csak a TCL, hiába szidják alaptalanul sokan, hogy vacak kínai és biztos azért van ez. Ugyanez megvan a régi "nagy" márkáknál is. Nyilván az embert frusztrálja, hogy vissza kell küldeni egy TV-t, nem mindig olyan egyszerű ahogy azt írtad. Itt az én példám: a Telekomtól vettem részletre a C655-t, november 8-án elálltam a vásárlástól. Még mindig itt van nálam a TV, nem tudok másikat venni, mert a pénzem csak akkor utalják vissza (előleg+ kötbér) ha náluk lesz és bevizsgálták és mindent rendben találtak valamint a szerződést is vissza kell vonják. Lassan két hete, hogy küldik a futárt, már 6x(!) kerestem őket minimum, minden esetben az volt a válasz, hogy nagyon sajnálják és folyamatban van, hiába verem az asztalt nem tudnak pontosat mondani, csak hogy legyek türelemmel. Ha karácsonyra lesz másik TV-m akkor örülhetek, de közbe meg az is benne van a pakliban, hogy megint kifogok egy hibás darabot, és indul előről ez az egész. Arról nem is beszélve, hogy közben változnak az árak és nem feltétlenül jó irányba. Na ezért paráznak az emberek, mert van ilyen is.
A többi dologban egyetértek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett a hardverszállítmány
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Yettel topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Steam Deck
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Windows 11
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Path of Exile (ARPG)
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3878, 100% Akksi
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3849, 100% Akksi
- Apple iPhone 14 pro 128GB,Újszerű,Dobozával, 12 hónap garanciával
- iking - Apple iPhone 14 Pro Graphite ProMotion 120 Hz, 48 MP kamera, Dynamic Island 128 GB
- HP ZBook Fury G7 Intel Core i7-10850H Refurbished - Garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Vhiktor

