- Mobil flották
- Megérkeztek a Xiaomi 15T sorozatának telefonjai Magyarországra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Windows CE fórum
- iPhone topik
- Xiaomi Watch S1 - szép az idő
- A Motorola is Air mobillal készül
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Így néz ki a Honor Watch 5 Pro
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
soldi3r
veterán
válasz
mikrofon #32624 üzenetére
Kizart dolog, hogy egy gyarto ne koltson a QMS-re. Sokkal tobbe kerul kikuldeni egy hibas termeket es utana visszavenni, javitani vagy kicserelni.
Tetszik vagy sem, nekem jol jottek ezek az informaciok, mert besetalltam volna a helyi Euronicsbe es megveszem a kivalasztott TV-t, ha van raktaron. Ott pedig nincs ilyen opcio, hogy visszakuldjem. Mivel en nem streamingelek, igy az ara es a garancia hossza miatt nekem egy probat meger a C765, ha nem, akkor jon helyette egy U7NQ vagy egy QN85D. -
freeland0806
tag
válasz
mikrofon #32624 üzenetére
De pont ez az, hogy itt nem paráztat senki senkit. Szándékosan biztos, hogy nem. Vannak problémák, tapasztalatok amiket az emberek megosztanak, mert ráköltenek százezreket egy olyan műszaki cikkre, amitől elvárható lenne a rendeltetésszerű működés. Nem olyan hibákról van szó, hogy kevés a fényerő, kicsi a kontraszt, a fekete is milyen. Nem, mindenki tisztában van vele, hogy mit vásárolt. De az nem normális, hogy úgy kell vásárolni készüléket, hogy lehet majd kap az ember egy ocsmány foltos kijelzőt, míg valakinek tökéletes. Magasról tesznek a gyártók a minőségellenőrzésre és ez nem csak a TCL, hiába szidják alaptalanul sokan, hogy vacak kínai és biztos azért van ez. Ugyanez megvan a régi "nagy" márkáknál is. Nyilván az embert frusztrálja, hogy vissza kell küldeni egy TV-t, nem mindig olyan egyszerű ahogy azt írtad. Itt az én példám: a Telekomtól vettem részletre a C655-t, november 8-án elálltam a vásárlástól. Még mindig itt van nálam a TV, nem tudok másikat venni, mert a pénzem csak akkor utalják vissza (előleg+ kötbér) ha náluk lesz és bevizsgálták és mindent rendben találtak valamint a szerződést is vissza kell vonják. Lassan két hete, hogy küldik a futárt, már 6x(!) kerestem őket minimum, minden esetben az volt a válasz, hogy nagyon sajnálják és folyamatban van, hiába verem az asztalt nem tudnak pontosat mondani, csak hogy legyek türelemmel. Ha karácsonyra lesz másik TV-m akkor örülhetek, de közbe meg az is benne van a pakliban, hogy megint kifogok egy hibás darabot, és indul előről ez az egész. Arról nem is beszélve, hogy közben változnak az árak és nem feltétlenül jó irányba. Na ezért paráznak az emberek, mert van ilyen is.
A többi dologban egyetértek.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Gumi és felni topik
- TP-LINK routerek
- PlayStation 5
- Mobil flották
- Megérkeztek a Xiaomi 15T sorozatának telefonjai Magyarországra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- sparks: 15 év droid után iPhone tapasztalat, 7 nap alatt
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3358
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone SE2020 64GB / 12 hó jótállás
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest