- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Realme 10 - lift nélkül a tizedikre
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Ilyen lesz a Zenless Zone Zero
gp A készíők egy hosszabb gameplay videót osztottak meg velünk a hamarosan megjelenő játékból.
-
Dobja a változatható apertúrát a Xiaomi 15 Pro?
ma Lencsetrükkök helyett nagyobb szenzorral érkezhet októberben.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Omli85
őstag
válasz
MasterMark #12344 üzenetére
Igen az olajcsere is okoz gondot főleg, hogy a subaru szerint nem kell olajat cserélni a cvt-ben legalábbis usa-ban többnyire ez volt az info minden szervizben. Gyakorlatban is elég körülményes de cserélhető akár otthon is ha kicsit is ért az ember a dolgokhoz (nem olyan "egyszerű" mint egy sima automata olajcsere).
Volt akinél előbb megdöglött minthogy cserélni kellet volna az olajat. A megcsúszást egyáltalán nem tolerálja és ha egyszer megsúszik kb vége is. A korai verziók eléggé alul voltak tervezve az összkerekes hajtáslánchoz ha ehhez hozzápakolsz egy erősebb motort akkor kész is..
Amcsi cvt-s lega gt-k pl egyáltalán nem bírták a strapát a cvt-s outbackek detto nem bírták a terepezést. Az újabbakról nincs infóm én a 2010-15 körüli modellekről olvastam szinte csak negatívumot.ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W