Hirdetés
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- Íme, a One UI 8
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- iPhone topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Yettel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
móóki
csendes tag
sziasztok,
bocs, hogyha butaságokat kérdezek, de nagyon kezdő vagyok még ebben az "okostelefon" témában.
hozzájutottam egy használt omniához.
remélem csak én vagyok ügyetelen, de nem tudok életet lehelni a GPS-be.
Igo szoftverem nincsen a gépen. Hogy lehetne beizzítani, vagy megtudni, hogy működik-e, vagy egy sz*rt sóztak rám?
köszi -
-
petymeg
addikt
helo
fekete samu billentyűzettel van egy kis gondom. amir az az i900eoldalrol szedtem le. nem tetszik de ha eltavolitom utana a sima samsung billlentyuzetek egyszeruen nem akarnak mukodni. hogy kell visszaallitani "default" beallitast? -
berigazek
őstag
válasz
silentkiller #8894 üzenetére
Nekem nem ,,szív" le az akksiból az SPB 3,lehet,hogy TI túl sokat ,,nézegetitek",ahogy mondta itt valaki!
Egy funkció hiányzik nagyon nekem,ami benne volt az Spb 2-ben -
berigazek
őstag
Üdv mindenkinek!
Nos egy hét tesztelés után,rájöttem,hogy egy részként a Phone Alarm kavart be a blue fájl fogadásba,mert a sógornak is feltettem és rögtön azután nem tudott fogadni,de előtte IGEN!
Így nem tettem fel,de viszont ma reggel feltettem az SPB 3-at és rögtön utána megzavarodhatott,mert nem tudtam fogadni,de fene tudja mi történhetett,mert rá 2 percre tudtam
Az akksim kibírt majdnem egy hetet,de úgy,hogy 4 nap,amíg melózni voltam 9 órát ki volt kapcsolva.Naponta csak 3 SMS-t olvastam és beszéltem 10 percet.
Jelenleg a T-mobil-os BSHI1 van rajta...Most mennem kell ,este leszek megint,addig is jó nyomkodást
-
matyics
őstag
válasz
HoReSz1975 #8890 üzenetére
Hát, nem tudom hirtelen hova lehet feltenni 350 MB-ot.
-
HoReSz1975
őstag