Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sensut

    őstag

    válasz Sensut #12342 üzenetére

    Elmerészkedtem a Szemétdombig az alap feladatokkal, a legutolsó 110001 verzióval, és közben 3 crash is volt ezzel a hibaüzenettel:

    FATAL ERROR

    [error]Expression : fatal error
    [error]Function : CScriptEngine::lua_error
    [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
    [error]Line : 73
    [error]Description : <no expression>
    [error]Arguments : LUA error: f:\stalkersoup11\gamedata\scripts\ph_door.script:75: C stack overflow


    stack trace:

    Jelzem, az előző 110000 verzióban, ezen a környéken egy sem volt, de máshol sem ezzel a hibaüzenettel. Viszont most már visszakerült az anomáliák nagy része és újra ez lehet a gond. De legalább a játék nem szaggat miattuk.
    Másik hiba (még mindig), hogy miután felfedik egy rejtekhely hollétét, az inaktívvá válik és nem lehet kirámolni, tehát nem érdemes még piát áldozni a rejtekhelyek kiszimatolásáért, de ugyanúgy értük futni sem ha valaki elárulja azt. A GPS jelzőket még nem volt alkalmam kipróbálni (korábban a használatukkor a játék kidobott), és következik Kostya, akinek a rejtekhelyei üresek voltak az előző verziókban. Itt már egyet megtaláltam Cordonon és abban ott volt a PDA. Hátha a többiben is ott lesz végre :U .

    Csak egy kíváncsi kérdés a magyarítással kapcsolatban. Mivel én még csak nagy ritkán használtam magyarításokat Stalkerben, ezért nekem furcsa ez a "Műtárgy" elnevezése a képződményeknek. Én eddig "Képződményként" tudtam. Ez a "Műtárgy" elnevezés valami konkrét, vagy hivatalos, vagy csak egyszerűen egyéni választásod volt? Nincs baj vele, csak kíváncsi vagyok, hogy mit fed ez az elnevezés.

Új hozzászólás Aktív témák