- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
muxi-muxi
senior tag
Felpatcheltem, a mentéseim megmaradtak... ugyanolyan bugosak. Jantarban továbbra sem történt semmi, kénytelen voltam elölről kezdeni a játékot. Ha megint hülyül akkor a moha életbe nem játszok vele többet. Feltettem a Float32 modot is, de nem sok mindent veszek belőle észre. Az 1.0003-as patchel pedig érezhetően többet tölt. Befejezéseket szépen végignéztem a YouTube-on, mert ennyit érdemel az olyan játék, amibe ilyen kutyául el lehet akadni. Egyik befejezés sem tetszett, az meg pláne nem, hogy a hétből csupán egy a happy end.
Mindegy, milyen gép, csak fagyjon...