- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Tab S9 FE+ teszt
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
-
Mobilarena
Xiaomi MI-3 téma összefoglaló
ANDROID 6.0 MARSHMALLOW FRISSÍTÉS
Olvasd el, mielőtt nekikezdenél!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz bozarjoska #899 üzenetére
Te mázlista. Lehet nekem is onnan kellett volna. Mondjuk nekem tízessel volt drágább, és nincs semmi vám, meg egyéb para vele.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
llaszlo
veterán
válasz bozarjoska #896 üzenetére
Mit írtak a csomagra, hogy csak így átjött a vámon?
Azért a CoolBoy féle rendelés még mindig jobb, vagy a xiaomishop-os. Az is annyiba kerül és ott tuti nincs áfa meg vám.[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
válasz Oppenheimer #894 üzenetére
De ebből csak a telefon ér valamit. Ahogy ez az eddigi beszámolókból kiderül. A töltő meg a tok nagyon gagyik sajnos. Azért kíváncsi vagyok, hogy te mit kapsz majd.
-
bozarjoska
őstag
Na én is upgrade-eltem a mi2s-emet ^^
hétfőn adták fel ma délbe meg is jött a mi3 64gb, ibuygou-ról rendeltem dhl hozta volt hozzá ajándék fólia meg füles 95ezer volt, vám áfa nem volt :-) -
Freiherr
őstag
válasz Oppenheimer #894 üzenetére
Akkor ezt néztem én is,megremegett a kezem a Buy fölött
Back to the future
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz Freiherr #893 üzenetére
Egyelőre semmit, mert még fel sem adták. De dobtam nekik egy emailt, hogy az EU warehouseba is lehet-e küldeni gariztatni. Amúgy az fog érkezni, ami a honlapon is van:
1 x Xiaomi mi 3
1 x Travel Charger
1 x Usb Data Cable
1 x Sim tray opener
1 x User ManualFree Gift:
Flip Leather Case + Car Charger + Touch Pen + Screen protectorhttps://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Freiherr
őstag
-
Toomee
csendes tag
válasz Oppenheimer #881 üzenetére
Biztos vagy benne, hogy EU-ba vissza tudod küldeni? Én semmilyen címet nem találtam a shop oldalán, ami EU warehouse lenne =/
-
weeberzs
csendes tag
Írtam már korábban, hogy bátyám külföldről jön haza, és tud hozni egy-két Xiaomi MI-3 16GB-os telót.
Ha másnak is kellene rajtam kívül, keressen privátban még 05.25.-éig.
80 ezer magyar forintba kerül, Budapestre érkezik majd, itt át lehet majd venni akár személyesen.
A garanciáztatás ugyanúgy működik, mintha kínából rendeltél volna, azaz visszapostázással, stb. -
dime27
őstag
Sziasztok!
Próbálom no frills cpu controll alkalmazással kordában tartani az órajelket ne pörgesse a tel feleslegesen ha nem muszály 2300mhzen de hiába adtam root jogot neki meg engedélyeztem a biztonságban, h indulhasson a rendszerrel a progi visszaáll a cucc alapra vmiért holott ugyanilyen beállitásokkal az rk3188as tabletemen ez tökéletesen müxik van erre szerintetek vmi orvosság?!
Google Pixel 6a+iPad 2021
-
Farcy
csendes tag
ÓÓÓ úgy látom én nagyon boldog lehetek, hogy nekem kézbe hozzák kínából ismerősök 65 ezerért piston fülessel, meg tokkal, vonóval mindennel..Itthonra jól gondolom hogy a WCDMA-s verzió kell? Mert ezzel kicsit még katyvaszban vagyok:\
Xiaomi Mi3 --> Oneplus One 16Gb
-
margithid
veterán
válasz Oppenheimer #881 üzenetére
Mikorra várod?
Majd mindenképpen írd meg a véleményedet a telefonról. Pro és kontra egyaránttknof1871
Snapi 801 3 GB Ram ha jól tudom. Felbontában nem tudom fölé mennek-e a full HD-nak, de nem is érdekel, szerintem a miui-val jó darabig ellesz ez a teló 2 GB rammal és a snapi 800zal.
[ Szerkesztve ]
-
margithid
veterán
válasz Oppenheimer #881 üzenetére
Nem rossz, talán biztosabb is a bolt, mint a mixeshop, csak, mert onnan lehetne még olcsóbban rendelni, igaz nem sokkal, kb 20$-ral.
[ Szerkesztve ]
-
margithid
veterán
válasz Oppenheimer #879 üzenetére
Na várj csak, magyarán ha én egy 16 GB-osat megrendelek 340$-ért, akkor azon felül semmi nincs, se szállítás, se vám, se áfa?
Gariztatásra rákérdeztél? -
margithid
veterán
válasz Oppenheimer #877 üzenetére
Plussz akkor erre még áfa igaz?
-
margithid
veterán
válasz Oppenheimer #875 üzenetére
Honnan és mennyiért?
-
Oppenheimer
nagyúr
Megrendeltem ezt a csodát, kíváncsi leszek milyen lesz a 920 mellett.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
leslien
nagyúr
válasz Oppenheimer #872 üzenetére
Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....
-
barackle
tag
válasz Oppenheimer #872 üzenetére
Nekem egyáltalán nem tűnik sárgának élőben. Egyébként van 3 féle beállítási lehetőség: warm, standard, cool. A warm-nél tényleg sárga, de a másik kettőnél szerintem teljesen jó.
-
fffeco
tag
válasz Oppenheimer #870 üzenetére
Nem látok semmi kivetni valót.. ez még nem annyira sárga, hogy gáz legyen. PLS
-
Oppenheimer
nagyúr
Lehet a kijelzot kalibralni? Most ez tart vissza a rendelestol:
Vhol neten ezt talaltam:
Settings -> Display -> Adjust color temperatureEzzel be lehet allitani rendesre a feheret? Azert kerdem, mert 920-on is lehet a color temperaturet allitani, de nem tudtam ra szep feheret varazsolni. Remelem ennel megoldható. :S
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
margithid
veterán
Szeritnem eredeti, habár nem látom az eladó értékelését.
Mixeshop-nál se sokkal drágább.
Igaz ez mostanság nem ajánlott webshop... -
Crytek
nagyúr
Ha így halad télen már 50k-ért utánunk k**ják
Next PC Upgrade: 2022
-
halkow
őstag
nekem 125k-t már nekem nem ér meg, 100k alatt viszont jó a 64GB-s így én biztos kínát választom majd ha lesz rá lóvém..... szervízelni idáig új telefont nálam sose kellett.....
használt telefont meg soha többé nem veszek !Alcatel onetouch idol2s the king
-
llaszlo
veterán
De sajnos általában őt. Legalábbis a forgalmazókra nem jellemző, hogy bevizsgáltatnák. Ők fogják elküldik a márkaszervíznek és azok mondanak egy szakvélyeményt. Ha a vásárló nem ért egyet vele, akkor viheti függelten szervezethez. De annak a költésgeit ő állja. Ha ezt mégis elfogadja a kereskedő, akkor ki kell fizetnie a szakvélemény költségét és javítani vagy cserélni köteles a terméket. Ha nem, akkor békéltető testület, ha ott sem egyeznek meg, akkor pedig bíróság. Aztán ha a bíróság úgy dönt, hogy a vevőnek van igaza, akkor a kereskedőt kötelezi a költségek megfizetésére. De, hogy azt mikor fizeti ki, vagy egyáltalán kifizeti-e az megint kérdéses.
[link]"A bizonyítási kötelezettségnek a felek általában úgy szoktak eleget tenni, hogy bevizsgáltatják a terméket. Jelenleg több független, akkreditált minőségvizsgáló szervezet van, amelyek szakvéleményt állítanak ki. A szakvélemény azonban nem kötelező, tehát előfordulhat, hogy a fogyasztó saját költségén – mivel a szakvélemény költsége a vizsgálatot kérőt terheli – bevizsgáltatja a terméket, és a szakvélemény szerint jogos az igénye, a kereskedő mégsem ismeri el azt. A békéltető testületi, illetve bíróság előtti eljárásban viszont felhasználható a dokumentum.
Ha a szakvélemény szerint megalapozott a fogyasztó igénye, akkor kérheti a forgalmazótól a szakvélemény költségének megtérítését is."Nyilván a forgalmazó nem fog ilyen szakvéleményt kérni, hogyha vita van. Ő a szervíztől kap egy szakvéleményt. DE eddig nem nagyon szokott eljutni az ügy. Meg kisebb értéknél nincs is értelme bevizsgáltatni.
-
géeles
aktív tag
Így aztán mindenképp jól jár aki a magyar shoptól vesz, hiszen foglalkoznak a dologgal!
Nem úgy mint más boltok...
Nem hiszem, hogy 10 ből 9 mást ajánlana. 10 ből 9 mobilos bolt pont így működik csak éppen más tipusokkal.
Ráadásul ahelyett, hogy fordítanának valamit szupportra inkább megszünnek és elérhetetlenné válnak.[ Szerkesztve ]
TV Box Amlogic S905X4 4GB+64GB 8K 2.4G/5G X96Max, OnePlus Nord2-5G, "P."
-
cimp
senior tag
Nekem ebből az jön le, hogy nem a vevőt terheli a független szakvélemény költsége.
De részemről befejeztem.
Xiaomi Mi4 W. & Xiaomi Mi3 W. & Xiaomi MiPad & Xiaomi Mi2 & Xiaomi Redmi 1S & Xiaomi Piston & Xiaomi Piston 2 & Mi Headphones (Brutálisan gyönyörű hangzás!!!)
-
llaszlo
veterán
A gyakorlat azt mutatja, hogy sajnos nem sokat ėr. Ha a kereskedőt érdekli, akkor foglalkozik vele ha nem, akkor marad a per, de a vásárlók nagy része nem perel. A független vizsgálatot is a vevő állja sokszor itt elbukik a dolog, mert az is rohadt drága, amit sokan nem vállalnak be.
A homár tele van az ilyenekkel sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
cimp
senior tag
A törekedni kell valóban nem záros határidő, éppen ezért javasolják ennek elteltével egy ajánlott levélben a határidőnek a vásárló általi megszabását. Ezt követően lehet hivatalos jogi formába önteni az igényünket. De legalább lehet! Van kin követelni. Ezzel együtt még mindig biztosabbnak látom, hogy számomra pozitívan zárul egy garanciális probléma, mint egy elérhetetlen valakivel Kínában! Nem is kell csináljon semmit, csak azt mondja, hogy szakszerűtlen használat. Neki nem kell elfogadni a független szakvéleményt. A magyar kereskedőnek viszont igen. De ez innentől már vallási polemizálás. Szerintem a fent leírtak biztosítják, hogy ne csesszenek át (a kereskedőnek sem hiányzik ez a hercehurca), szerinted meg fabatkát sem ér.
Xiaomi Mi4 W. & Xiaomi Mi3 W. & Xiaomi MiPad & Xiaomi Mi2 & Xiaomi Redmi 1S & Xiaomi Piston & Xiaomi Piston 2 & Mi Headphones (Brutálisan gyönyörű hangzás!!!)
-
llaszlo
veterán
Igen vannak jogszabàlyok,de a kereskedőt semmi sem.kötelezi arra, hogy X napon belül javítani KELL. készüléket. A javítás maximális ideje nincs jogszabályban.megszabva.
Jó ideig tagja voltam a fogyasztóvédelmi klubnak. ott nem egyszer.kitárgyaltuk ezt. vannak kereskedők akik vissza is élnek ezzel. -
cimp
senior tag
Idézet a NFH honlapjáról:
A kijavítást vagy kicserélést a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. Az eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
Amennyiben az eladó a termék kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a hibát az eladó költségére magunk is kijavíthatjuk vagy mással kijavíttathatjuk.
Fogyasztói szerződésben semmis az a kikötés, amely a szavatossági jogoknak a törvényben meghatározott sorrendjétől a hátrányunkra tér el.
Fogyasztóvédelmi szabályok léteznek, csak mi magyarok bírkák vagyunk és az van amit a boltos mond. Ahányszor megemlítettem a FVH-t mindíg haptákba vágta magát minden kereskedő.
Egyszer jött azzal az egyik, hogy a dobozt meg kell tartani. Biztos egy 50" -os tv dobozát fogom kerülgetni! Mondtam, h akkor majd a FV-vel küldöm. Egyből nem kellett a doboz sem.[ Szerkesztve ]
Xiaomi Mi4 W. & Xiaomi Mi3 W. & Xiaomi MiPad & Xiaomi Mi2 & Xiaomi Redmi 1S & Xiaomi Piston & Xiaomi Piston 2 & Mi Headphones (Brutálisan gyönyörű hangzás!!!)
-
llaszlo
veterán
válasz Oppenheimer #847 üzenetére
Nem a kereskedőt semmire sem kötelezi a jogszabály sajnos. Nem köteles visszafizetni a vételárat, hogyha 30 napon belül nincs válasz kínából. Akár 2 hónapig is elhúzódhat a dolog. Sajnos a magyar jogszabályok nem szabnak meg határidőt.
Elárulok egy nem túl nagy titkot. Minden normális kereskedő, aki gyártói garanciát ad, az nem foglalkozik a garanciás javítással. Ő csak átveszi a készüléket és továbbítja a gyártóhoz. Lásd, Tmob, telenor, voda és a márkaképviseletek stb normális kereskedők. Így a .hu shop is kiküldi kínába, mert itthon nincs xiaomi képviselet.
barackle: Nem csapongok. Értsd meg, hogy mi a különbség az között, hogy eleve hibás készüléket kapsz amiről már tudod, hogy hibás amikor bekapcsolod és az között amikor mondjuk 3 hónap múlva meghibásodik. Előbbi esetben, hogyha visszeküldöd nekik, akkor lehet, hogy 3 napon belül kapsz egy másikat, de legalábbis rövid időn belül. Illetve 8 munkanapon belül kötelesek a vételárat is vissza fizetni. Sőt a jogszabályok értelmében ez lenne a szabályos eljárás. De neked telefon kell nekik meg az az érdekük, hogy eladjanak. Így mindenkinek jobb ha cserélik.
De az elég gáz lenne, ahogy van egy állítás, hogy sok embernek cserélték így. Igaz ez az állítás egyetlen embertől származik. Utóbbi esetben igyekeznek 30 napon belül letudni az egészet. Vagyis, hogy kiküldik kínába és onnét visszajön. De ha a kínaiak úgy találják, hogy a készüléknek nem garis hibája van, akkor nem kapsz újat. De semmi sem garantálja, hogy ez 30 napon belül lezajlik. A kereskedő nem köteles neked új telefont adni, hogyha a 30. napon még nincs válasz kínából.Ami a különbség a kettő között, hogy te hová küldöd vissza a 3. hónapban meghibásodott készüléket. Itthonra vagy kínába. Meg az, hogyha eleve hibás, akkor itthon gyorsan kapsz másikat. De mégis eddig hány ilyen eset volt?? Ami nem ugyanannak az embernek az állítása?
[ Szerkesztve ]
-
cimp
senior tag
Simán a fájlkezelőben alul elindítom kiírja az ip:port totalcommanderben rámegyek és kész annyi van, hogy kér user/pass -t mindkettőhöz beírsz valamit (a/a) és bent is vagy.
Xiaomi Mi4 W. & Xiaomi Mi3 W. & Xiaomi MiPad & Xiaomi Mi2 & Xiaomi Redmi 1S & Xiaomi Piston & Xiaomi Piston 2 & Mi Headphones (Brutálisan gyönyörű hangzás!!!)
-
barackle
tag
válasz Oppenheimer #850 üzenetére
Korábbi hozzászólásomban (feburár vége felé) részleteztem a saját tapasztalataimat a xiaomishop.hu-val kapcsolatban. Én pozitív véleménnyel vagyok a boltról, és nekem megérte a plusz pénzt a rendes számla és az, hogy 24 órán belül a kezemben volt a telefon. Valakinek nem éri meg, ő külföldről rendeli.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest