Hirdetés
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Megjelent a OnePlus 13T
- 500 millió eurós bírságot kapott az Apple az App Store okán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fényképeken az újra lilába boruló Xperia 1 VII
- Fotók, videók mobillal
- Három új órát hozott a Samsung, a csúcson az Ultra
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- A Deezer zenei kínálatának 18 százalékát már AI generálta
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ayg0
senior tag
válasz
eFeMeR74 #148 üzenetére
Természetesen, azért kérdezem, hogy van e valakinek tapasztalata vele. Hogy fér rá, ha ráfér, kell e valamit módosítani (bár biztos kell, elvégre nagyobb átmérőjű, a váz viszont "8-hoz lett szabva). YT-on egy spanyol srác rollerén láttam 10x2,5-es köpenyeket, de annak a videónak a firmware downgrade volt a témája, ergo a gumiról szó sem esett.
Csak tubeless köpenyben gondolkodom, tömlőset az életben nem rakok rá többet. -
eFeMeR74
senior tag
Én Nem. De nem véletlenűl van hozzá
Nagyobb kerék = komfortossabb, valószínű nem is rázza annyira az embert és a rollert sem. Mivel a M365 nincs rezgés ill. lengéscsillapítás csak a ballonos gumira lehet támaszkodni. Minnél nagyobb annál jobb vele menni.(nagyobb kerékkel nem érzed annyira az úthibákat, jobban elnyeli)
Ki hány bar használja az övét? Szerintem a 4 már sok.
3 bar nyomással használja valaki?
A legtöbb esetben nem is az okozza a defektet, hogy valami kiszúrja, hanem a belső és a külső közötti összetapadás(leragadás) miatt felgyűrődik egy kicsit a belső és kidörzsölődik. Nem egy videóban láttam, hogy szétszedik és teleszórják hintőporral a külső belső részét és úgy rakják vissza a belső gumit.
Gondolkodol esetleg egy nagyobb kerék felrakásán? -
Froclee
őstag
sziasztok. tegnap vettem egy m365-öt és úgy tűnik nem jó a töltője. zölden villog és egy százalékot sem tölt rajta. volt valakinek már ilyen? szervizben cserélik?
-
Ayg0
senior tag
válasz
dave_gahan #139 üzenetére
A Kugoo S1-hez még nem volt szerencsém, de a videók és képek alapján a gumivastagsága félúton van sima rollereken lévő köpeny, és az M365-höz gyártottak között. Az S1 elvileg egy Zoom Stryder EX copy, egy angol fazon itt tesztelte, és az ES2/M365/EX trióból egyértelműen ezt találja a legjobbnak, tehát ha az S1 is ugyanazt motort kapta, csak gyengébb vázzal, akkor nagyon nem fogsz mellé vele.
eFeMeR74
Biztosan eredeti, 16133-as. Egyszerűen gyatra az anyagminőség.
"A minőségi rollok pedig 300 felett kezdődnek😃"
Én is rengeteget megnéztem már, és szerintem kicsit magasabban kezdődik a "minőség": Dualtron, ZERO stb, azaz olyan $1800 körül
Már el is kezdtem gyűjteni egy ZERO 10X-re : )
-
eFeMeR74
senior tag
Látom neked eddig csak szívás volt ez a gép, ezért megkérdem. Egyébként eredeti xiaomid van vagy valami másolat? Több fajtája van
Roller fajták, verzió, kódszámok:
13678 - kínai verziós M365 - fehér
13679 - kínai verziós M365 - fekete
16057 - Youth Edition M187
16133 - európai verziós M365 - fekete
16132 - európai verziós M365 - fehér
Na nincs doboza és nincs a motor jobb oldalán, valamint az alváz bal oldalán sorozatszám, akkor a gyengébb másolatot kaptad (Rcharlance), ami nem eredeti Xiaomi termék. -
eFeMeR74
senior tag
válasz
dave_gahan #139 üzenetére
Egy ballonos mindig is komfortosabb lesz és nem rázza szét annyira az embert és gépet a jó minőségű utakon. Viszont defektre hajlamos. Ezért egy erősebb( vastagabb falú) külső és jobb minőségű belső 100x jobb mint egy tömörebb cucc. Ha nincs.pénzed drágább cucra akkor a.Kugoo.és.az.Alfa is jó választás lehet, de csak a használat fogja eldönteni, hogy tényleg így van e?😃 A minőségi rollok pedig 300 felett kezdődnek😃
-
dave_gahan
aktív tag
válasz
eFeMeR74 #133 üzenetére
Természetesen más sok tesztet átolvastam, elméletben ismerem a hiányosságokat, tudok az alternatív megoldásokról (slime + egyebek a defekt minimalizálásához).
Engem elsősorban a gyakorlati tapasztalatok érdekelnek a tömör gumi vs ballonos vontakozásában. A komfortosabb gördülésen kívül azonban nem olvastam erről konkrét véleményeket (zakók, balesetek veszélye egyik, v. másik kerékfajtával).
"Depeche Mode forever :)" ->Az M365 Pro valóban vonzó, de majdnem 2x annyi, mint a Kugoo...
Tudom, hogy általában a rollerek között a Pro is még mindig jó áron van, de ezeken a szar utakon úgyis minden roller szétesik...nyilván karban lehet tartani, de nem akarok 150-200k körül költeni.
Ayg0: "A sima rollereken (Oxelo és társai) lévő tömörgumikat nem lehet összhasonlítani a Xiaomi-ra gyártottakkal. Ezek nagyobbak, és vastagabbak, ergo néhány kavicstól nem fogsz pofára esni velük"
Na pontosan erre voltam kíváncsi, köszönöm! Ez esetben lehet, h az igénytelenebb, de eleve tömör gumis és olcsóbb Kugoo S1 is megteszi...
-
Ayg0
senior tag
válasz
eFeMeR74 #137 üzenetére
Koppintás ide, vagy oda ha most vennék rollert ebben az árkategóriában, akkor a felsoroltak miatt inkább azt venném, de nyilván ez szubjektív. Egyébként láttál már ilyet? Netán mentél is vele? Szétszetted/javítottad? Mert én igen, és nem gyengébb, mint a M365. A váza tényleg majdnem ugyanaz, de nehány ponton eltér, néhol előnyére, máskor hátrányára. De ha a gyári állapotukban vetjük őket össze, szvsz jobb, és a vevők többsége is így fogja használni, nem tuningolva.
Néztem már az M365 Pro kijelző felszerelését M365-re, de a videóban az ipse emiatt le kellett vágjon egy gumisapkát(?) az illesztésipontnál, ami szerintem garanciavesztéssel jár, mert enélkül cserélni nem tudod, ergo amíg garis, addig így biztos nem módosítanám az enyémet. Ráadásul a videó szerint egyedi firmware is szükséges az új kijelző működéséhez, amit a felhasználók többsége nem tudna megcsinálni.
A gyári fék úgy amblokk, minden részét beleértve egy kalap sz*r, legalábbis az enyémen. Pl a bowdenház végén a fémsapka 0 perces korában be volt horpadva, emiatt kezdettől ráfog a bowdenre, és fekézés után nem engedi vissza a végpontjáig. Azaz a tárcsa folyamatosan koptatja a fékkorongokat, és ha lightosan is, de lassítja a hátsó kereket, és menet közben jobban meríti az akkut is. Ezt ki kellene cserélni, de a szervíz b***ik rá, mindig csak állítanajk rajta, aztán két szakasz után ugyanolyan sz*r, mint volt.
A tárcsa... Hova teszem a nagyobbat, és mitől lesz jobb a fékhatás, ha a fékkorong ugyanakkora marad? Mert a gyári fékben a tárcsa helye a mostanihoz van kialakítva, ergo egy nagyobb már ütközne magával a féktesttel, nem?
-
eFeMeR74
senior tag
Jó, hogy egy full koppintást ajánlasz😃
Ami egy az egyben M365. Csak még silányabb anyagokból.
Nem erősebb csak szoftveresen van magasabbra állitva. M365 akár 650-1000 w is húzhatod.Csak az akkupack ill. a motor fogja előbb megadni magát.
A tuningot nem a sebességre gondoltam feltétlenűl. Hanem, hogy a tipus hibákat probálja az ember megoldani, orvosolni.
'Fél tömör gumit.a.M365 is rakhatsz.
Az Alfa M1 a magyar utakon ugyanúgy szét fog esni. Előnye az ára.
18 $ berakhatod a M365 Pro kijelzőjét és akkor már kijelződ is van😃 a sima M365.ön
Röviden az árán kivül sem.előnye sem hátránya nincs a A M1 nek😃 a M365 szemben.😃U. I. Nem probáltál másik, nagyobb féktárcsát feltenni hamár a.fék a legnagyobb hiba nálad😃 Pl a Pro változaton már nagyobb van gyárilag és a tesztek szerint rövidebb úton megáll😃
-
Ayg0
senior tag
válasz
#07746304 #128 üzenetére
De ha minden áron ilyesmit akarsz, akkor Alfawise M1-et javaslom.
Előnyök (M365-höz képest):
- erősebb, 350W-os motor
- tubeless (belső nélküli) gumi
- sebességkijelző a kormányon
- jobb fékszerkezet, fékkar
- jobb letámasztó
- normálisabb töltőcsatlakozást védő gumisapka
- szinte minden M365 alkatrész jó hozzáHátrány:
- a hátsó sárvédője négy ponton rögzített, ezért ha törik, a meglévő furatok nem kompatibilisek az M365 sárvédőjével, így az új furatokat sufnituninggal kell kialakítani
- nincs semmilyen bluetooth-os kapcsolat, ezért nem moddolható, és nincs konkrét információ az akku töltöttségéről, a cellák állapotáról, vagy futott km-ről stb -
Ayg0
senior tag
válasz
#07746304 #128 üzenetére
Ha rám hallgatsz, nem veszel. Teljes kormány csere után egy hónappal kezd megint lötyögni az egész, gondolom ismét megkopott a kormányrúd rögzítéséért felelős fő elem, pedig most aztán nagyon kíméletesen mentem vele, és csak ~300km-t raktam bele. Ha ennek ellenére kell telefontartó, vagy egy eladó darabom.
Tartalék akku felejtős, mert ha haza kisker garral veszed a rollert, a ház megbontása (az alsó műanyag lemez kicsavarozása) garanciavesztéssel jár, legalábbis nekem ezt magyarázták a WayteQ-nél.
Egyébként sem aprópénz, 60-80E-be fáj egy új (+ÁFa+vám) akkor is ha valamelyik nemzetközi oldalról veszed, garit max fél évet kapsz rá, az érvényesítése meg... Maradjunk annyiban, hogy minimum nem egyszerű.
Egyébként a cseréje egyszerű, az akkut rögzítő csavarokat csak ki kell csavarozni, a kábeleket széthúzni, majd az új akksin ugyanoda visszadugni, és visszacsavarozni.thomasa
Csak a hátsó sárvédő cseréje 18.000 náluk. Vettem egy közepes minőségű, új imbuszkulcs készletet (5 év gyártói gar), sárvédőt, hátsó lámpát. (utóbbiakra nincs gar) Egy kis utánajárással össz kb 6000Ft-ot fizettem, aminek a nagy része az imbusz volt.
Nagyjából 10 perc alatt itthon kicseréltem, és maradt egy saját imbusz készletem is. Nem nagyon tudok olyat elképzelni, hogy 3x ennyiért valakinek megérné.dave_gahan
A tömlős változatnál a defekt igen is nagy probléma. Pl ma este jöttem haza vele, egy kb 13km-es szakaszon, szinte mindenhol autó-, és bringaúton (na jó, a Fiumei úti sírkert mellett a járdán csapattam
) és 5 napon belül a második (összesen meg a harmadik) defektet szedte össze a motor hajtotta kerékre, úgy, hogy fél adag hiper-szuper, "csoda" Slime volt benne. Erről ennyit.
A sima rollereken (Oxelo és társai) lévő tömörgumikat nem lehet összhasonlítani a Xiaomi-ra gyártottakkal. Ezek nagyobbak, és vastagabbak, ergo néhány kavicstól nem fogsz pofára esni velük, ellenben az esővel nagyon vigyázni kell: munkahelyemről kanyarodok ki enyhén nedves aszfalton, enyhén nedves abronccsal. Úgy ment ki alólam, mintha tükörjégre hajtottam volna. Az volt a szerencsém, hogy még csak akkor kezdtem gyorsítani.
Egyébként van már olyan M365-re való tömörgumi, ami kiváltja a tömlős változatot, és elvileg nem érezni a különbséget, azaz nem keményebb a futása.eFeMeR74
Lehet tuningolni, de elfelejted említeni a roller egyik legnagyobb gyengeségét: a féket. Még a sima, 250W-os M365 is megy 35km/h-t, csak tudj megállni, ha kell. Én szándékosan nem tuningolom, mert 25km/h-ról ha hirtelen kell fékezni, tárcsafék ide vagy oda, 2m fékút kell neki, hogy tisztességesen megálljon, és Bp-en napi szinten minimum 1 satuféket kell nyomnom hülye/figyelmetlen autós miatt.
-
eFeMeR74
senior tag
válasz
dave_gahan #132 üzenetére
Mint minden terméknek vannak hiányosságai.
Egyébként most már inkább a M365 Pro verziót kéne előtérbe helyezni.(A kugoo 1 év múlva nézd meg).
A defektet már ezer helyen kitárgyalták ott a slime 2000-3000 Ft akár defektgátló szallagal együtt és elfelejtheted a defektet. Vagy kiveszed a belsőt és telenyomod szilikonnal 3 tubus elég(Így megmarad a ruganyossága és nem lesz defekted) Rengeteg videó van hogyan oldhatók meg a problémák. Már első használat előtt érdemes ezeket a dolgokat orvosolni. A magyar utakon minden ilyen jármű szét fog hullani, ha nem foglalkozik vele az ember.
Én már megrendeltem magamnak a Pro verziót 170.000 Ft, de már minden kiegészítő itt van hozzá amit utólag fogok beszerelni
Depeche Mode forever
[link] [link] [link] [link] [link] -
dave_gahan
aktív tag
Üdv,
KUGOO S1 néven megjelent egy vetélytárs olcsóbban, igaz, itthon még nem kapni
Egyre több magyar nyelvű tesztet látni pl.: [link]
Bizonyos szempontból jobb, bizonyos szempontból igénytelenebb.Na most. A KUGOO S1 tömör gumis. A Xiaomi M365-nél egyesek előnyként (gördülési komfort), mások hátrányként (defekt) írnak erről. Én egyelőre a tömegközlekedést egy Decathlon-os Oxelo Town 9-essel egészítem ki, amelynek tömör kerekei vannak. Alap, hogy esőben nem használom. De szárazon sem veszélytelen. 3 év alatt 3x estem, ebből 2 esés elég nagy volt. Minden esetben egy 1 cm-nél nem nagyobb kavics blokkolta az első "gumikat". Sztem ez a tömör kerék miatt van. Nem érdekel, h Xiaomi kereke defektre hajlamos, sokkal biztonságosabbnak vélem. Kérdésem, hogy valóban biztonságosabb az M365, vagy esett már vki vele hasonló okból (apró kavics miatti kerék blokkolás)?
-
stellaz
veterán
Nah..ma vettem egyet az Aquában. Jó lenne, ha nem lenne élből kormány csapágy problémás. No nem baj, online rendeltem, átvétel után vissza is vittem.
Szerintetek mi történt? Hát nem az, hogy elnézést kérve kicserélték, hanem meggyanúsítottak, hogy én tettem tönkre (amúgy azt sem tudták kb. miről beszélek, totál hülyeségeket mondtak, meg írtak volna a jegyzőkönyvbe), ezért elküldik szervizbe szakérteni. Aham... elállási jog, meg meg termék garancia, persze, inkább rendelek kínából, mint ezektől a gy@kerektől. Elég feszült lettem 2 perc után, nem kellett hozzá sok, hogy kiszedjem a flegmát a pult mögül, pedig teljesen konstruktívan álltam hozzá, jó lett volna, ha helyben javítják még ma vagy csere, akár másik színben is, másik boltban is.Tök mindegy, csak valahogy oldjuk meg. De nem, nekik ez nem volt jó.
Tanulság, bármi hibája van a terméknek, arról nagyokat hallgatni és csak annyit mondani, hogy nem tetszik. és pénzt vissza a 14 napon belül. Meg megnézni honnan veszitek.
Ehhh....Rühellem ezt a tróger magyar kereskedői mentalitást. -
#07746304
törölt tag
Tartalék akkumulátort milyen Áron lehet hozzá vásárolni,és könnyű e cserélni, azaz felhasználó által is megoldható e vagy csak szervizben?
-
#07746304
törölt tag
Üdv, ilyet tervezek venni. Kérdésem: Xiaomi MI A2 telefont szeretnék rögzíteni a kormányára, hol lehet vásárolni ilyen tartót?
-
Ayg0
senior tag
Naná, hogy számít! Közúton, és ahol szükség volt rá, ott járdán mentem vele, de ezek többségét is aszfaltozzák már, ergo semmi kirívó. Patkák előtt lelassítottam, vagy megálltam. Csak hát az úthibák... A gyalogos és kerékpár utakon nem javítják őket, ott megy rá az ember a legtöbb bukkanóra.
Az alábbi csatlakozót nincs tipped honnan lehet újonnan beszerezni?
-
thomasa
senior tag
Bár nekem "csak" 300 Km szaladt bele 1,5 év alatt, egy defekten kívül, amit a gyors kötözős belső cserélős + folyékony szmötyis trükkel orvosoltam más gondom nem volt. Igaz vettem hozzá 2 kiegészítőt, ami a hátsó lámpa alatti koptató, és a kormánynyitó hajlatba egy műanyag 3d nyomtatott hézagkitöltő.
Milyen terepen gyilkoltad a gépet? Szerintem ez is számít.
-
Ayg0
senior tag
3 hónap, és 1000km+ utáni tapasztalat:
Aki teheti, azaz van pénze jobb rollerre, az kerülje az M365-öt. Csak a kormánytartó rúd állandó kilazulása, és az ebből fakadó lötyögése miatt 3x volt "márkaszervízben" (WayteQ). Harmadjára sikerült megcsinálni, úgy, hogy állítólag cserélték a komplett kormányszerkezetet. Lehet benne valami, mert ezúttal nem lazult ki a jó, magyar utakon, amíg hazaértem vele...
A fék szintén gyenge pont: az enyémen a bowdenház zárósapkája alapból horpadt volt, nem cserélték, mondván nem zavarja fékezést. Azt valóban nem, de fekezés után a pofák visszahúzását igen. A három szervízelésből két alkalommal foglalkoztak vele, de nem tudták rendesen beállítani és hallatszódik, hogy egy-egy fékezést követően a kiengedett fékkar ellenére random módon néha minilisan, máskor jobban koszolják a tárcsát a fékpofák.
A defekt gyakori velejárója A Xiaomi rollerének. (nem véletlen kapunk 1-1 új szett, köpeny-tömlő párost az európai csomaghoz) A csere/foltozás házilag kínszenvedés, a WayteQ meg cirka 12.000Ft-ért csinálja meg neked, amiben benne van egy új tömlő is. (piaci értéke ~1000Ft) Főnyereremény! Lehet választani...
Ha letört a "minőségi", kínai, műanyag sérvédőd, az még nem annyira gáz, ha másban nem tett kárt. Akkor Google a barátod, meg egy kis türelem és Chang-ék már küldik is az utángyártottat, amit egy imbuszkulccsal gyorsan kicserélsz. Ha lusta vagy, a WayteQ 18.000 HUF-ot kér ezért az 5-10 perces műveletért. Na jó, a teljesség kedvéért ebben val'szeg benne van az is, hogy átcsavarozzák a hátsó lámpát az új sárvédőbe, a kábelét pedig kézzel bepattintják a neki kialakított helyre...
Ha más kárt (pl megrongálódott a hátsó lámpa kábele) is csinált, akkor nem úszod meg a hivatalos utat: pótkábelt (legalábbis azt a felét ami az akkutól jön) csak WayteQ-től tudsz szerezni (ha éppen van nekik) és a beszerelését is velük vagy kénytelen megcsináltatni, mert a roller hátlapjának otthoni megbontása (lecsavarozása) szerintük a garanciális feltételek megsértése, így ugrana a gari is, ami egy alaplap, vagy akkupakk meghibásodás esetén még jól jönne... Tehát kéz megkötve, és csengetheted az ezreseket, ha szabályosan akarsz játszani.Pozitívumok:
- a roller motorjának a teljesítménye, teljesíti a specifikációkban foglalt 25km/h-s sebességet, sőt érződik, hogy hagytak még benne, tudna menni gyorsabban is, ha szoftversen nem korlátoznák
- az akku is pozitív csalódások közé sorolható, akkor is ha 80kg-os sofőr mellett, a normál sebességgel csak 17km-re elég a benne rejlő kraft, mert azt konstansan hozza
- a termék köré szerveződött tömeg, és a felhalmozott tapasztalat, illetve a könnyen beszerezhető pótalkatrészek, és több tucat hasznos, és haszontalan kiegészítőA negatívumokat már felsoroltam. A roller alapvető fontosságú része, a kormányszerkezet tapasztalataim szerint bóvli, ipari hulladék kategória. Bizonyítja ezt a szervíz a komplett csere után a zárómunkalapon tett intelme: A jövőben kíméletesebb használatot javasolunk. Szóbeli kérdésemre, hogy ez alatt mit értekenek (hogy csak eco módban közlekedhetek vele, esetleg lábbal hajtást, vagy csak toljam?
), sejtelmesen homlok ráncoltáson kívül nem voltak hajlandóak kifejteni.
Aki M365 vásárlás előtt áll, javaslom előbb mérlegeljen, hogy milyen igénybevételnek fogja kitenni. Ha csak a belvárosban gurulgat vele heti pár 10km-t, akkor valószinűleg nem lesz vele probléma. Ennél intenzívebb használatnál viszont számoljon vele, hogy a vételáron túl az eredetinél minőségibb, és drágább javított konstrukciójú orosz pótalkatrészek (dochello.ru) beszerezése javasolt, ha nem akarja, hogy a roller gyárilag rossz minőségű/hibás részei megkeserítsék a mindennapos használatot.
-
thomasa
senior tag
Ma megelőztem egy tanuló vezetőt, a bicikliúton mentem el mellette.
-
ruan
tag
válasz
Narancskoma #120 üzenetére
néha kintről nézve is ijesztően gyors, ahogy egy roller, tolja le a bringásokat a bringaúton
viszont bringásként ezért nem zavar, mivel nem tart fel
-
Narancskoma
tag
Nálam csak kipróbálás erejéig volt egy ilyen, nagyon jópofa, viszont kicsit ijesztő nekem, hogy menyivel tud menni.
-
revoxis
csendes tag
"kicsit emelkedős úton inkább előre próbáljunk dőlni, különben előfordulhat, hogy elpörög az első kerék, és ezt semmilyen formában nem korlátozza az elektronika" - válltörésem egyik oka
-
m4rk.89
aktív tag
up
-
Nandish
tag
Nekem van!
Én nagyon szeretem.
Egyébkent amit negatívkét fel tudok hozni hogy keskeny a lábtartó, kikotyogósodjk a kormányszár, illetve 90kg-s embernek elég keveset nyújt ha gyorsulgat vele az ember... lemerül hamar! Azt eltudom képzelni hogy egy 65 kilós emberke szálguld vele, én sajnos nem! -
-
fogtunder
nagyúr
persze, meg 640KByte memória is elég kell legyen.
azt is beleszámoltad, hogy az a hatótáv egy gyerekkel értendő, ideális, 20 fok körüli hőmérsékleten? ha rajta van egy felnőtt, akkor legyen 8-10. ha kicsit hűvösebb van, legyen 5-7. de 50% alatt már csak vánszorogni tud, legyen 2-3 a legrosszabb esetben. ilyen távokra meg inkább gyalog kell menni, vagy bringával.
-
beg
veterán
Gyalog is lehet menni, az pedig ingyen van
Maradjunk annyiban, hogy neked az jó lehet, de nekem napi 20-22 km-re nem. Azt pedig hozza a xiaomi, ráadásul nagyobb kerékkel és 7000-es teleppel, normális végsebességgel, tárcsafékkel, Egyáltalán nem egy ligában játszik a két termék még akkor sem ha valamennyivel kedvezőbb. Ja és a leírásban pedig ez van: "'50 kg súllyal számolva 15 km hatótáv" Na ez meg vicc kategória.
-
atszila
csendes tag
Ezen is érdemes elgondolkodni :
https://ipon.hu/shop/termek/approx-billow-elektromos-roller-8-kerek-lg-akkumulator-36v-4400mah-120kg-terhelhetoseg-115kg-24kmh-szurke/1698332
Jól bírja az akksi, 22 km/h sebességre simán képes , 120kg teherbírással.
-
haxiboy
veterán
Egészen tetszetős, de már első ránézésre is komoly hibaforrás a kormánynál ahol össze lehet csukni. Illetve a gyenge minőségű forrasztások szintén problémát okozhatnak a közeljövőben.
-
fogtunder
nagyúr
imádom ezt a hozzállást, hogy elég ránézni
kisebb a fordulóköre, mint egy 28"-os kerekekkel megáldott bringának, elég jól lehet vele szlalomozni. na nem abban a testtartásban, mint ami a cikkben is szerepel, én azt se értem, úgy menni hogy lehet vele. de aki egy snowboarddal/longboarddal meg tud bírkózni, hasonlóan állva rajta nagyon jól tud vele manőverezni, hirtelen manőverek se jelentenek problémát.
aki béna, az, meg bringával is béna.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ma A jármű, amire első alkalommal kicsit mindenki szkeptikusan néz, mégis csak fülig érő mosollyal lehet róla leszállni, és még közlekedési alternatívaként is releváns.
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Milyen videókártyát?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Megjelent a OnePlus 13T
- 3D nyomtatás
- A héten érkezik az Xbox alkalmazás az LG okostévékre
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Packeta
- 500 millió eurós bírságot kapott az Apple az App Store okán
- További aktív témák...
- Univerzális 8-10" tablet tok Bluetooth billentyűzettel
- Apple Pencil USB-C (A3085) Érintőceruza, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Apple Garancia
- Eladó PULUZ 3-csuklós fényképező állvány (tripod, 106cm) c-clamp + mobiltartó (PU3103B)
- Nagyon jó minőségű usb c-c kábel adat és töltőkábel 1 méter
- Google Pixel 8a telefonhoz Vena vCommute kártyatartós, kitámasztható tok eladó!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Országos! KÉSZPÉNZES - UTALÁSOS VIDEOKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS! Korrekt áron! AMD!
- ÚJ- Hp Elitebook 840 G8 i5 11. gen 14" Magyar laptop / notebook- Win11
- Samsung S24 8/128GB, Kártyafüggetlen, Újszerű állapot, Garanciával!
- AKCIÓ! AMD Ryzen 7 3800X 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest