- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
eFeMeR74
senior tag
válasz eFeMeR74 #133 üzenetére
[link][link] Egy kis odafigyelés és tuning máris minden oké. A vízszigetelés nem elhanyagolható tényező. Aki szeret egy kicsit szerelgetni annak a M365 és Pro elég jó választás lehet
Na erről beszélek[ Szerkesztve ]
MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
Ayg0
senior tag
válasz eFeMeR74 #137 üzenetére
Koppintás ide, vagy oda ha most vennék rollert ebben az árkategóriában, akkor a felsoroltak miatt inkább azt venném, de nyilván ez szubjektív. Egyébként láttál már ilyet? Netán mentél is vele? Szétszetted/javítottad? Mert én igen, és nem gyengébb, mint a M365. A váza tényleg majdnem ugyanaz, de nehány ponton eltér, néhol előnyére, máskor hátrányára. De ha a gyári állapotukban vetjük őket össze, szvsz jobb, és a vevők többsége is így fogja használni, nem tuningolva.
Néztem már az M365 Pro kijelző felszerelését M365-re, de a videóban az ipse emiatt le kellett vágjon egy gumisapkát(?) az illesztésipontnál, ami szerintem garanciavesztéssel jár, mert enélkül cserélni nem tudod, ergo amíg garis, addig így biztos nem módosítanám az enyémet. Ráadásul a videó szerint egyedi firmware is szükséges az új kijelző működéséhez, amit a felhasználók többsége nem tudna megcsinálni.
A gyári fék úgy amblokk, minden részét beleértve egy kalap sz*r, legalábbis az enyémen. Pl a bowdenház végén a fémsapka 0 perces korában be volt horpadva, emiatt kezdettől ráfog a bowdenre, és fekézés után nem engedi vissza a végpontjáig. Azaz a tárcsa folyamatosan koptatja a fékkorongokat, és ha lightosan is, de lassítja a hátsó kereket, és menet közben jobban meríti az akkut is. Ezt ki kellene cserélni, de a szervíz b***ik rá, mindig csak állítanajk rajta, aztán két szakasz után ugyanolyan sz*r, mint volt.
A tárcsa... Hova teszem a nagyobbat, és mitől lesz jobb a fékhatás, ha a fékkorong ugyanakkora marad? Mert a gyári fékben a tárcsa helye a mostanihoz van kialakítva, ergo egy nagyobb már ütközne magával a féktesttel, nem?
[ Szerkesztve ]
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
dave_gahan
aktív tag
válasz eFeMeR74 #133 üzenetére
Természetesen más sok tesztet átolvastam, elméletben ismerem a hiányosságokat, tudok az alternatív megoldásokról (slime + egyebek a defekt minimalizálásához).
Engem elsősorban a gyakorlati tapasztalatok érdekelnek a tömör gumi vs ballonos vontakozásában. A komfortosabb gördülésen kívül azonban nem olvastam erről konkrét véleményeket (zakók, balesetek veszélye egyik, v. másik kerékfajtával).
"Depeche Mode forever :)" ->Az M365 Pro valóban vonzó, de majdnem 2x annyi, mint a Kugoo... Tudom, hogy általában a rollerek között a Pro is még mindig jó áron van, de ezeken a szar utakon úgyis minden roller szétesik...nyilván karban lehet tartani, de nem akarok 150-200k körül költeni.
Ayg0: "A sima rollereken (Oxelo és társai) lévő tömörgumikat nem lehet összhasonlítani a Xiaomi-ra gyártottakkal. Ezek nagyobbak, és vastagabbak, ergo néhány kavicstól nem fogsz pofára esni velük"
Na pontosan erre voltam kíváncsi, köszönöm! Ez esetben lehet, h az igénytelenebb, de eleve tömör gumis és olcsóbb Kugoo S1 is megteszi...
[ Szerkesztve ]
-
Ayg0
senior tag
válasz eFeMeR74 #148 üzenetére
Természetesen, azért kérdezem, hogy van e valakinek tapasztalata vele. Hogy fér rá, ha ráfér, kell e valamit módosítani (bár biztos kell, elvégre nagyobb átmérőjű, a váz viszont "8-hoz lett szabva). YT-on egy spanyol srác rollerén láttam 10x2,5-es köpenyeket, de annak a videónak a firmware downgrade volt a témája, ergo a gumiról szó sem esett.
Csak tubeless köpenyben gondolkodom, tömlőset az életben nem rakok rá többet."A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
Ayg0
senior tag
válasz eFeMeR74 #150 üzenetére
Az az első kerék tényleg nagyon passzentos, de legalább nem veri szét oldalra a sarat köpeny barázdája.
Nekem az orosz/ukrán(?) letámasztós megoldás jobban tetszik. Nem szép, de erősebb, és könyebb pótolni az elemeit, ha valamelyik része törik. A spanyol 3D nyomtatott kiegészítőkkel kapcsolatban fenntartásaim vannak... Már vettem spanyolból egy ilyet, amikor nagyon lötyögött a kormány, de befürödtem vele. Full merev műanyag, az első úton eltörte a kormányrúd.
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
Ayg0
senior tag
válasz eFeMeR74 #152 üzenetére
A kormányrúd és a villa közé én sem értem, hogy nincs gyárilag valami surlódást tompító szilikon- vagy gumilap. Az is ugyanúgy elkopna a rengeteg úthibától, és újat kellene venni, de legalább nem amortizálódna le 1-2 hónap aktív használattól a 100E Ft-os roller irányítószerkezete. (kötve hiszem, hogy Kínában csak patent utak lennének)
Nem akarok tömör gumit, tubeless-en gondolkodok. De példa szerint a 10x2-es is alig fér rá, tubeless-ből meg csak 10x3-as láttam eddig.
mekkGyver
Elsősorban a műszaki paraméterein javítottak (nagyobb akku, nagyobb teljesítményű, és jobb dinamikájú motor), de az akku miatt hosszabb, szélesebb, pár cm-el magasabb lett váz, és kicsivel szélesebb kormány is, illetve nagyobb féktárcsa, de elvileg nem lett jobb a fékhatás. A lecsukó mechanika ugyanaz, talán a nyelv kicsit hosszabb, de sajnos ez nem orvosolja a kialakításból fakadó hibákat. (pár hét/hónap használat után lötyögő kormányszerkezet)
A roller publikált teljesítményét 60kg-os teszalannyal mérték, ergo 100kg+ tömeggel jelentős csökkenéssel számolj az előbbi adatokhoz képest, sőt szerintem a Pro max terhelhetősége is 100kg.Ha szeretsz bütykölni/javítgatni, és nem jelent gondot a vételáron felül az önköltséges javítás, akkor külföldről is megveheted. Ha nem, akkor a hazai kisker forgalmazásig szerintem engedd el, mert biztosan lesznek hibái, így szervizeltetni is kell.
[ Szerkesztve ]
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
mekkGyver
aktív tag
válasz eFeMeR74 #170 üzenetére
Nem a sima CFW-t raktam fel, hanem a CFW_W-t, amire azt írják, hogy max 850W. Ezt ajánlják legtöbb helyen. Egyébként sejtettem, hogy sok ez a motornak, és úgy terveztem, hogy majd figyelem a melegedést, csak nem gondoltam, hogy ilyen kis gyorsulások is ennyire megterhelik, na meg kicsit bele is feledkeztem.
Szerencsére lehet saját paraméterekkel "főzni", így most visszavettem 32000-re, meg megpróbálom a Rollerplausch-féle szoftot is.Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz eFeMeR74 #172 üzenetére
A tuning arról szól, hogy megpróbálod a legtöbbet kihozni a cuccból, amit csak lehetséges. De ha át is nézed azt a táblázatot, amit belinkeltél, akkor látod, hogy van a sima CFW (max 1000W), és van a CFW_W (max 850W), ami "akkor ajánlott, ha CFW-vel túlságosan melegszik a motor". Azért raktam fel ezt, mert ez azt sugallja, hogy ezzel nem melegszik annyira. Ez a 27877 érték. Ehhez viszonyítva a 32000 lehet nagyjából a 750W csúcsteljesítmény. Mint írtam extrém gyorsulgatás miatt melegedett annyira, normál munkába járás alatt messze nem kap ekkora löketeket elvileg (2-3km sík terep). De figyelni fogom, és még veszek vissza, ha úgy ítélem meg, hogy sok. És éppen a 100+ súly miatt kell az extra kakaó!
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
Ayg0
senior tag
válasz eFeMeR74 #176 üzenetére
Ebben az akkunak kedvező külső hőmérsékletben gyárival kihozom belőle a 20km-es távot. És néhány plusz km/h megfelezi? Akkor nem lesz tuning, ha ennyire aránytalan a hatótáv veszteség. Nem éri meg, hogy aztán nekem kelljen tolni...
[ Szerkesztve ]
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
Ayg0
senior tag
válasz eFeMeR74 #205 üzenetére
Akku kapacitása: 5Ah
Ennél beszédesebb adat nem is kell. Aliex-ről beszerezhető, noname akksi van benne. Ha tényleg 25km/h a vége (ami szerintem kozmetikázott érték), akkor az a hatótávon is meglátszik, azaz jó ha alulról karcolja a 10km-t. Tudom, mert az M365 előtt nekem is volt egy ilyesmi.
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
Új hozzászólás Aktív témák
- Bontatlan Samsung Galaxy SmartTag 2 (4db) 12 hónap garanciával!
- Apple Pencil 3rd Gen. USB-C, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Országos Házhozszállítás
- Apple lightning dokkoló, szürke (Space Gray)
- ÚJ ÁR - Samsung Galaxy S24 Ultra Smart View Wallet gyári tok + 35 W PD power duo töltő (bontatlanok)
- ÚJ iPad Smart Keyboard Folio/Air 4,Air5/iPad 11"/EU Német kiosztás/