- Xiaomi Mi Band karkötő
- Mobil flották
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Google Pixel topik
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Kilenc képet osztott meg idő előtt az iPhone SE-ről a Spigen
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Froclee
őstag
Sziasztok. Pesten tudtok helyet, ahol első kereket cserélnek? Kilyukadt.
-
eFeMeR74
senior tag
válasz
takacsbotond #211 üzenetére
Mókolással bizti. Van aki plusz akkupakkot tesz rá. Annak nagyobb értelme van. Csak szerintem nem szép megoldás a fellépön + kistáska az akkunak
Aki teheti minnél nagyobb akkupackos rollert vegyen. A pro 12800 is kevésnek bizonyult nekem igaz 26km elment velem sport módban 120kg val. A simánál ez kb 15km lett volna.
MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
thomasa
senior tag
Szegeden keresek olyan helyet, akik kicserélik a belsőt. Akinek van konkrét tapasztalata, kérem írjon. Tudom, megoldható házilag, de nem szeretném elbénázni, inkább fizetek.
-
nagyj74
senior tag
válasz
takacsbotond #211 üzenetére
Szia, úgy tudom, hogy nem.
Keress rá FB csoportra, ott van egy tag, aki tud választ adni.[ Szerkesztve ]
-
takacsbotond
őstag
Sziasztok! Menet közben lehet tölteni a rollert powerbankról?
Próbáltad már kikapcsolni-bekapcsolni?
-
Ayg0
senior tag
válasz
eFeMeR74 #205 üzenetére
Akku kapacitása: 5Ah
Ennél beszédesebb adat nem is kell. Aliex-ről beszerezhető, noname akksi van benne. Ha tényleg 25km/h a vége (ami szerintem kozmetikázott érték), akkor az a hatótávon is meglátszik, azaz jó ha alulról karcolja a 10km-t. Tudom, mert az M365 előtt nekem is volt egy ilyesmi.
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
nagyj74
senior tag
Sziasztok!
Miért van az, hogy ha a home alkalmazással párosítom a rollert, a következő bekapcsolásnál már se kép, se hang, csak default-ként látom az eszközt? -
eFeMeR74
senior tag
Valakinek van Yesway urban XM125 rollere ami egy az egyben M365 csak 80.000Ft
És kapható MOon
Esetleg tapasztalat? Én nem mondanám meg a 2 rolleről melyik melyik
[link]MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
Anthony001
senior tag
Sziasztok!
Ha olyan típusú defektről beszélünk, amikor a külső elnyírja a belsőt, ezzel kapcsolatosan van valami tapasztalat, hogy ez kb. hány km után következik be?
Tegnap vettem slime-ot, és a bringaboltos srác mondta, hogy eléggé sok ilyen defekttel érkeznek.Köszi
-
nagyj74
senior tag
Üdv mindenkinek!
Mai nap csatlakozom Hozzátok. -
Ayg0
senior tag
A Dechatlon-os leszedőt próbáltad már? Szerintem jobb a kialakítása, mert szélesebb, a száron lévő bevágásnak köszönhetően pedig bele tud kapaszkodni a felni peremébe, és rugalmasabb is. Mondjuk így is csak a leszedésnél éreztem előnyét, a felrakás szvsz ugyanolyan macerás mindegyik műanyag kanállal, mert rövid az erőkar.
A motorokhoz használt, ~30cm hosszú, fém leszedővel gyerekjáték lenne, de az biztos lepattintja/megkarcolja a festéket, ahogy YT videókban is látni a végeredményt... : )A bónusztipp elméletben nem rossz, de gyakorlatban semmi hasznát nem vettem: csak a hátsó keréknél használható, és ha olyan merev a köpeny, mint az enyémen, akkor a gyorskötöző szorításából is kiszökik a már beszenvedett perem, miközben a többi részével szenvedsz. : )
[ Szerkesztve ]
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
Zoo123
senior tag
Gumileszedő pl ez erősen ajánlott, úgy nem tart 10 percig sem.
-1. Kiengeded a tömlőből a levegőt, kézzel rányomod a felnire hogy teljesen lapos legyen.
-2. A gumi pereme alá benyúlsz 1 gumileszedő műanyaggal és átugrasztod a gumii peremét a felnin, majd benyúlsz a gumi pereme alá a 2. gumileszedő műanyaggal és így haladsz körbe egyszerre legalább 2 gumilszedőt használva. Csak elsőre nehéz leszedni, sokadik alkalommal már könnyebb!
-3. Az új belső gumit vastagon szórd be hintőporral összerakás előtt, legyen benne valamennyi levegő is hogy ne tekeredjen meg.
-4. A külső gumiba rakd bele a belsőt és először a szelepnél igazítsd rá a felnire, majd óvatosan tömködd bele a belsőt a felnibe miközben a gumileszedő műanyag(ok)al feszítsed be a felni pereme alá a külsőt.-Bónusztipp: használhatsz gyorskötözőt hogy ahol már benne van a felniben a gumi onnan már ne ugorjon ki míg körbeérsz.
Még 2 első gumi defekt és repül bele a sziló!
Valaki próbálta már hogy milyen a szilóval töltött gumi ezen a rolleren?''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''
-
Ayg0
senior tag
Én is a napokban cseréltem tömlőt az elsőn, alaphangon 3/4-1 óra vér-verejtékes meló... : )
Rezgéscsillapított, tömörgumi kerék nem lenne jobb, mint a sziló? Az utóbbi elég kókány megoldásnak tűnik. Alapból nem ilyen, folyamatos terhelésre fejlesztették ki az anyagot, ergo közúti közlekedés okozta igénybevételnek kitenni a szilót úgy, hogy te vagy a járművön az élő próbaba... Bátor dolog!
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
thomasa
senior tag
a fejem, amikor 1 hónapot várok a belsőre, összerakom, és akkor is ereszt. Külsőt is cseréltem, nem abban volt a hiba, vagy eleve lyukasan jött, vagy a felrakáskor csíptem véletlen oda, már nem derül ki. Azt hiszem eljött az idő kipróbálni a szilikonos módszert, amit a kolléga is javasolt korábban. Kínszenvedés ez a fel-le rakás.
[ Szerkesztve ]
-
eFeMeR74
senior tag
Kiváncsiságból rendeltem aliról kemény 370 Ft 3 db szilikon rezgés csillapítót. Na ilyet kellene gyárilag is hozzá adni😃
Nem is értem miért nem ilyet néztél hozzáA spanyol csoda 3 D műanyagnak a példa szerint sok értelme és haszna nincs😃 [kép]
MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
Anthony001
senior tag
Sziasztok!
Tegnap megvettem a M365-öt, és azt tapasztaltam, hogy ferde a kormány a kerékhez képest. Amikor nekiálltam volna kilazítani a csavarokat, az egyiknek a menete elnyíródott, pedig semmi rendelleneset nem csináltam vele.
Mit gondoltok, ezt vissza lehet így vinni?Köszi
-
mekkGyver
aktív tag
válasz
maj-viktor #189 üzenetére
Természetesen!? Akkor nem.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz
maj-viktor #187 üzenetére
Már nem garis? Merrefelé?
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
maj-viktor
őstag
Sziasztok!
Elektronikus hiba esetén van bevált szerviz hely!?
Hazai importőr? Wayteq?
Vagy valaki foglalkozik ilyennel errefelé!?JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
mekkGyver
aktív tag
válasz
Anthony001 #184 üzenetére
Mindenképpen.
Tegnap meg nekiálltam egy régi mobilt rászerkeszteni a rollerre. Nem bírom kivárni, amíg megérkezik a kijelző, na meg úgyis lesz új fedlap, hát ráragasztottam kétoldalas ragasztóval. A mobilba beforrasztott kábelt át akartam vezetni a rollerbe, hogy folyamatosan töltse, úgy, hogy ne látszódjon semmi vezeték. A dashboard 4 eres bejövő csatlakozóján az első láb az 5V, a második az akkutól jön. Első körben megpróbáltam az akkufeszből DC konverterrel csinálni 5 voltot a töltéshez, de sajnos az valami ellenálláson keresztül jöhet az akksitól, mert terhelésre leesik 2-3V-ra. Aztán próbaképpen rákötöttem a dash 5V-jára, de (ahogy sejtettem) az sem bírja a 0,5-1A töltőáramot, és leesik 3-4V-ra. Aztán gondoltam levezetékelem a BMS-hez a kormányban, de akkor jöttem rá, hogy a kormánycsuklónál ki kellene vezetni, az meg hogy nézne ki, úgyhogy most csak lóg az usb kábel (azaz rá van tekerve a bowdenre), esténként majd rádugom töltőre azt is. Majd teszek fel fotót, hogy milyen lett.Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz
Anthony001 #179 üzenetére
Elméletben minden egységbe vissza lehet tölteni a gyári szoftvert, ráadásul a Mi App erőlteti is a frissítést a legújabbra. Az más kérdés, hogy tárol-e valami "logot", ami alapján vissza lehet nézni, hogy mi volt rajta eddig. Ha én írnám a szoftverét, akkor lenne ilyen.
Fizikailag nem kell módosítani semmit, de a kijelzőt is ki lehet úgy cserélni, hogy probléma esetén észrevétlenül vissza lehessen tenni. De az alsó deknin lévő matricát is kis ügyességgel le lehet sérülés nélkül szedni, ha valamit alul kéne mókolni.Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
Ayg0
senior tag
Pont így használom, és szerintem egyértelműen keress mást. Ilyen igénybevétel mellett hamar leamortizálódik a kormány lock, és ekkora távot kényelmetlen végigállni rajta, mert nagyon keskeny a pad része, konkrétan lemerevedik az egyik lábam, mert kénytelen vagyok kifelé fordítani a lábfejet, hogy mindkettővel ráférjek.
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
kobandi
csendes tag
Sziasztok,
Érdeklődnék,hogy valaki használja e a rollert hosszabb távra (napi 2*20 km) vagy erre már érdemesebb más megoldást keresni?
Előre is köszönöm!
Üdv, -
Ayg0
senior tag
válasz
eFeMeR74 #176 üzenetére
Ebben az akkunak kedvező külső hőmérsékletben gyárival kihozom belőle a 20km-es távot. És néhány plusz km/h megfelezi?
Akkor nem lesz tuning, ha ennyire aránytalan a hatótáv veszteség. Nem éri meg, hogy aztán nekem kelljen tolni...
[ Szerkesztve ]
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
mekkGyver
aktív tag
válasz
Anthony001 #177 üzenetére
Bármelyiken ki lehet cserélni, de a garancia ugrik. Egyébként nem a Pro paneljét lehet (olcsón) kínából rendelni, hanem egy utángyártott panelt, de állítólag ugyanolyan jó. Nekem kb 1 hét múlva jön meg, majd leírom a tapasztalatokat.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
Anthony001
senior tag
Sziasztok!
Gondolkodom elektromos roller vásárlásán, és az lenne a kérdésem, hogyha pl. itthon valamelyik webshopban veszek egy sima M365-öt, akkor később ki tudom cserélni rajta a kijelző panelt? Láttam, hogy van lehetőség a PRO verzió paneljét felapplikálni viszonylag egyszerűen, plusz egy firmware frissítés.
Vagy ezt az itthon vásárolt rollerekkel nem lehet megoldani?
Köszönöm szépen!
-
eFeMeR74
senior tag
A fogyi nagyban függ a súlytól. De a Botox tuning az amivel 0 károsodási tényezővel számolhatsz hosszútávon.
Kb 5-10km rövidűl a hatótáv sík terepen.
Ha valaki csak sík terepen használja a rollert nyugodtan állíthatja 32000 érték felett, de jelentősen.csökkenhet a hatótáv akár a felére is.😃
Én mondjuk 650w felett nem ajánlom használni😃Ha megnézed a legtöbb tuning nem is megy nagyon fölé.MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
mekkGyver
aktív tag
Na, ma mentem vele 2x5km-t egyhuzamban. Odafelé kicsit lejt, visszafelé (értelemszerűen) enyhe emelkedő. 32000-es beállítással. Még csak langyos sem lett a motor egyik irányban sem. Úgyhogy nálam marad ez a beállítás egyelőre. Még annyit csináltam, hogy a ECO sebességet levettem 7-re, hogy a 6 éves fiam is tudja kicsit próbálgatni anélkül, hogy elszállna vele.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz
eFeMeR74 #172 üzenetére
A tuning arról szól, hogy megpróbálod a legtöbbet kihozni a cuccból, amit csak lehetséges. De ha át is nézed azt a táblázatot, amit belinkeltél, akkor látod, hogy van a sima CFW (max 1000W), és van a CFW_W (max 850W), ami "akkor ajánlott, ha CFW-vel túlságosan melegszik a motor". Azért raktam fel ezt, mert ez azt sugallja, hogy ezzel nem melegszik annyira. Ez a 27877 érték. Ehhez viszonyítva a 32000 lehet nagyjából a 750W csúcsteljesítmény. Mint írtam extrém gyorsulgatás miatt melegedett annyira, normál munkába járás alatt messze nem kap ekkora löketeket elvileg (2-3km sík terep). De figyelni fogom, és még veszek vissza, ha úgy ítélem meg, hogy sok. És éppen a 100+ súly miatt kell az extra kakaó!
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
eFeMeR74
senior tag
válasz
mekkGyver #171 üzenetére
Nem apróztad el😃 a 32000 a min ami alá nem javasolt menni😃😁. De ha jót akarsz magadnak és a rollnak akkor 38000-48000 közötti értékeket használsz vagy meghagyod a gyári 51000😁. Főleg, ha 100+ súlyal használod szegényt🤗
[link][ Szerkesztve ]
MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
mekkGyver
aktív tag
válasz
eFeMeR74 #170 üzenetére
Nem a sima CFW-t raktam fel, hanem a CFW_W-t, amire azt írják, hogy max 850W. Ezt ajánlják legtöbb helyen. Egyébként sejtettem, hogy sok ez a motornak, és úgy terveztem, hogy majd figyelem a melegedést, csak nem gondoltam, hogy ilyen kis gyorsulások is ennyire megterhelik, na meg kicsit bele is feledkeztem.
Szerencsére lehet saját paraméterekkel "főzni", így most visszavettem 32000-re, meg megpróbálom a Rollerplausch-féle szoftot is.Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
eFeMeR74
senior tag
válasz
mekkGyver #169 üzenetére
Nem véletlen piros a cfw soft az 850-1000w teljesítmény nem ajánlott kategória, ha hosszabb távra tervezel a rolleral😃 Nem is értem miért azt raktad fel. A saját igényed szerint is csinálhatsz😃 egy 250w motorból ne akarj 1000w csinálni. Bőven elég a 650-750w ha mindenképpen húzni akarod😃
Én a Botoxot ajánlom hozzá😃
[link]MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
mekkGyver
aktív tag
Gyerekeim ismerkedtek a rollerrel, nagyon tetszik nekik, próbálgatták, hogy indul / gyorsul rövid távon, majd előkerült a hagyományos roller is és rendeztünk lábhajtás vs xiaomi gyorsulási versenyt is. (Nem volt győztes rövid távon.) Nagyjából 20 percet voltunk kinn az utcán vele, és kb. 5km volt az össz. táv. Két kellemetlen tapasztalat, ami a tuningnak köszönhető (CFW_W szoftver):
- Az 5km használat levitte az aksitöltöttséget 60%-ra.
- Olyan forró lett a motor, hogy szinte égetett. Hideg vízzel locsolgattam óvatosan, hogy minél előbb lehűljön. Remélem nem égtek meg a tekercsek.Tanulság: Oka van annak, hogy lekorlátozták a motorteljesítményt
. A gyorsulgatást kerülni kell tuning szoftverrel. Ezek után figyelni fogom a melegedést, és ha kell, visszaveszek a max. teljesítményből.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
Ayg0
senior tag
válasz
mekkGyver #165 üzenetére
Nem véletlen a max 100kg-s terhelhetőség, ha nem ideális a guminyomás, a defektet is könnyebben összeszeded.
A toldót meg csak annyira csavard rá, ahol már épp benyomja a szeleptűt. Értelmetlen csontig rátekerni (azért amit leírtál), még ha adott is a lehetőség. Egyébként egyszerűbb venni hozzá egy normális extendert, aminek mindkét végén szelep van: pl ezt
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
mekkGyver
aktív tag
Megtaláltam a megoldást a pumpálásra.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
Szoftveres modot egyből megcsináltam, mert éreztem rajta, hogy bír ez többet is. Lényegesen jobb lett. Indulásnál elpörög a kerék!
Kicsit megszenvedtem vele, pedig egyszerűnek tűnt előtte. Van 1-2 apróság amit nem írnak le a neten, na meg - mint kiderült - az 1.5.1-es szoftver sem jó kiindulási alap. Ha valakit érdekel, majd írok egy gyors tutorialt, amíg friss a dolog.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
Megvolt az első utam az M365-tel. Még szoknom kell az érzést, de összességében tetszik. Annyi negatív egyelőre (kerékpárhoz képest), hogy minden apró kavicsot nagyon megérezni. Olyan, mint amikor a bicikli kereke lapos, és a felnit éri az úthiba. A másik, hogy ezt ilyen nehéz pontos értékre felpumpálni, vagy én csinálok rosszul valamit? A hátsóból kiáll a szelep, az még ok. De az elsőre rá kell a toldatot csavarni. Ha felfújom az előírt 3bar-ra, mire letekerem a toldatot, már csak 2 van benne. Ilyen pici keréknél egy másodperc alatt leenged. Most felfújtam 4-re, így kb. 3-ra engedett le. A defektérzékenysége miatt, na meg a 100 feletti súlyom miatt kritikusnak gondolom a guminyomást.
Még azt is szoknom kell, hogy mindenki megmosolyog, aki meglátja a rollert...
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
Ayg0
senior tag
Komplett új rollert, vagy csak elektronikát kaptál?
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
Ayg0
senior tag
válasz
mekkGyver #160 üzenetére
Mivel zsír új, szerintem elég a legvékonyabb. Nem feszegetni/tágítani akarod az összecsukót, hanem csökkenteni a fémfelületek súrlódásából adódó kopást.
A legjobb állapotmegörző faktort te tudod hozzáadni: kerüld a kátyukat, fekvőrendőröket, patkákat, föld/salakos/murvás/egyenlőtlen felületű utakat (remélem semmit nem hagytam ki
), tehát minden olyan rizikófaktort, amitől rengéscsillapító híján a legcsekélyebb mértékben is "kileng" a kormányrúd.
De ha nagyon venni akarsz rá valamit: 10" gumikat, és valami jobb defektgátló folyadékot.
Ha normálisan használod a rollert, a gyári fenéklemezre sem lesz gondod, ergo az a fémlap csak felesleges plusz súly.
[ Szerkesztve ]
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
mekkGyver
aktív tag
A héten megyek a rollerért. Bontatlan, garanciás 115-ért 2 tartalék gumival. Persze nem pro, de már rendeltem hozzá pro kijelzőt 15$-ért, meg sárvédő merevítőt és pót akasztó sapkát.
- Milyen vastag gumit érdemes az összecsukóba rakni, ha még új? 3 méret van: 0,6 0,8 és 1,2 mm.
- Esővédő kijelző "sapka" van valakinek? Mennyire vállalható?
- Van még valami, amit érdemes venni, hogy nagyjából megőrizzem az állapotát?Fém akkufedélen még gondolkodom.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
Ayg0
senior tag
válasz
mekkGyver #158 üzenetére
Nagyon pöpec, csavaros rögzítésű, alu mobiltelefon konzolt lehet hozzá venni GUB márkanév alatt párezer forintért. Abból semmilyen telefon nem esik ki. : )
Ha nem izgat a garanciavesztés, akkor Pro-t is nyugodtan rendelhetsz külföldről. Felárért többnyire minden nagyobb shopban választható az egy hetes szállítási mód is, amit FEDeX/UPS, vagy hasonló méretű cég bonyolít le.
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
mekkGyver
aktív tag
Én nem kockáztatnám a telefont, hogy lepotyogjon, na meg a Note8-hoz ledview tokom van, azt le kéne róla mindig feszegetni. Bár van olyan telóm is, ami rajta maradhat. Legfeljebb bekötöm fixre a töltését
A garancia kevésbé izgat, hogy az miatt ne nyúljak hozzá. Persze 1-2 hetet várnék vele, addig a nagyobb hibáknak ki kell derülnie. Egyébként sem szeretek várni, ha hetekre be kellene adni szervizbe, akkor inkább megveszem, ami kell hozzá, ehhez úgyis kapni mindent.Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
Ayg0
senior tag
válasz
mekkGyver #155 üzenetére
Vásárlásban nem tudok segíteni. (az egyémet aprón vettem)
Lényeg, hogy magyar kisker gar legyen rá, és magyar nyelvű jótállási jegyet is kapj hozzá.Jól értelmezed, jó hozzá. Nem nagy ördöngősség kicserélni, de a működtetése firmware módosítást igényel, ami garanciavesztéssel járhat, és úgy vettem észre, hogy a magyar szervíz rendszerint keresi a fogást, hátha talál valamit amibe belekapaszkodva kihúzhatja magát a vállalt jótállás alól. Ergo ha újonnan veszed a rollert, én 1 évig nem kockáztatnék vele, utána meg úgy is minden a te felelősséged lesz.
Egyébként szerintem nem nagy durranás a cucc. A okostelefonnal sokkal informatívabb képet kapsz az rollerről az M365 Tools app-ot használva, és ehhez nem kell módosítani semmit, csak egy mobiltartót kell beszerezni a kormányra.[ Szerkesztve ]
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
mekkGyver
aktív tag
Jól értelmezem, hogy EZ nem csak a Prohoz jó, hanem a régihet is?
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
Köszönöm. Hát akkor aszt hiszem marad a régebbi verzió. Külföldről - ahogy nézem - vagy 2 hónap, mire megjönne. A sima M365-öt hol érdemes megvenni, ahol valóban van is raktáron, és jó az ára? Az árgépen az olcsóbbak mind fehér színűek, bár lehet, hogy csak a fotó.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
Ayg0
senior tag
válasz
eFeMeR74 #152 üzenetére
A kormányrúd és a villa közé én sem értem, hogy nincs gyárilag valami surlódást tompító szilikon- vagy gumilap. Az is ugyanúgy elkopna a rengeteg úthibától, és újat kellene venni, de legalább nem amortizálódna le 1-2 hónap aktív használattól a 100E Ft-os roller irányítószerkezete. (kötve hiszem, hogy Kínában csak patent utak lennének)
Nem akarok tömör gumit, tubeless-en gondolkodok. De példa szerint a 10x2-es is alig fér rá, tubeless-ből meg csak 10x3-as láttam eddig.
mekkGyver
Elsősorban a műszaki paraméterein javítottak (nagyobb akku, nagyobb teljesítményű, és jobb dinamikájú motor), de az akku miatt hosszabb, szélesebb, pár cm-el magasabb lett váz, és kicsivel szélesebb kormány is, illetve nagyobb féktárcsa, de elvileg nem lett jobb a fékhatás. A lecsukó mechanika ugyanaz, talán a nyelv kicsit hosszabb, de sajnos ez nem orvosolja a kialakításból fakadó hibákat. (pár hét/hónap használat után lötyögő kormányszerkezet)
A roller publikált teljesítményét 60kg-os teszalannyal mérték, ergo 100kg+ tömeggel jelentős csökkenéssel számolj az előbbi adatokhoz képest, sőt szerintem a Pro max terhelhetősége is 100kg.Ha szeretsz bütykölni/javítgatni, és nem jelent gondot a vételáron felül az önköltséges javítás, akkor külföldről is megveheted. Ha nem, akkor a hazai kisker forgalmazásig szerintem engedd el, mert biztosan lesznek hibái, így szervizeltetni is kell.
[ Szerkesztve ]
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
mekkGyver
aktív tag
Üdv. Gondolkodom egy elektromos roller vásárlásán. A napokban sokat olvasgattam a témában, mivel még sosem rollereztem, viszont a súlyom 100kg felett van, ezért eddig eszembe se jutott volna a roller vásárlás, ha nem találok rá egy tesztvideóra. A munkába járás nekem napi 5-6km, arra pont ideális lenne. Eleinte a súlyom miatt a nagyobbakat nézegettem (3-4 savas akksis), de a paraméterek alapján amit nyernék a teljesítményen, azt buknám a plusz súlyon, és akkor még az irodába se lenne kellemes felcipelni a 40kg-os rollert.
Szóval most ott tartok, hogy már az utánzatokat és a Kugoo-t is kizártam (pedig az elvileg erősebb), csak pár tisztázatlan kérdésem maradt.
Először is mekkora a lényegi különbség az M365 sima és a Pro között? Javítottak a nyitó mechanikán, vagy a gumik minőségén? Azt tudom, hogy erősebb motor, nagyobb akku, kijelző... de sík úton annyira a sebesség nem lenne szempont, inkább az, hogy "masszívabb" legyen. Még ami fontos, hogy a nyáron már használni szeretném, van arra esély, hogy külföldről expessz, vagy itthon már kapható lesz a Pro mostanában?Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
eFeMeR74
senior tag
Az nem semmi én azt hittem szilikonból van. A kormány alá nem is szabad műanyagot rakni😃 persze hogy eltört. Lehet kapni szilikonból is, de egy olcsó dekor gumiból kivágsz az is tökéletes lesz. A kormánynál a fém a fémmel megoldás felejthető persze hogy kikopik😃Nem is értem miért nincs hozzá gyárilag megoldás😃 Akár egy vékony gumibetéttel megoldhatták volna😃
Hamár úgyis tömör gumit akarsz a régi belső tömlödet szétvághatod az tökéletes lesz a.kormányhoz😃[ Szerkesztve ]
MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
Ayg0
senior tag
válasz
eFeMeR74 #150 üzenetére
Az az első kerék tényleg nagyon passzentos, de legalább nem veri szét oldalra a sarat köpeny barázdája.
Nekem az orosz/ukrán(?) letámasztós megoldás jobban tetszik. Nem szép, de erősebb, és könyebb pótolni az elemeit, ha valamelyik része törik. A spanyol 3D nyomtatott kiegészítőkkel kapcsolatban fenntartásaim vannak... Már vettem spanyolból egy ilyet, amikor nagyon lötyögött a kormány, de befürödtem vele. Full merev műanyag, az első úton eltörte a kormányrúd.
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
Ayg0
senior tag
válasz
eFeMeR74 #148 üzenetére
Természetesen, azért kérdezem, hogy van e valakinek tapasztalata vele. Hogy fér rá, ha ráfér, kell e valamit módosítani (bár biztos kell, elvégre nagyobb átmérőjű, a váz viszont "8-hoz lett szabva). YT-on egy spanyol srác rollerén láttam 10x2,5-es köpenyeket, de annak a videónak a firmware downgrade volt a témája, ergo a gumiról szó sem esett.
Csak tubeless köpenyben gondolkodom, tömlőset az életben nem rakok rá többet."A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
eFeMeR74
senior tag
Én Nem. De nem véletlenűl van hozzá
Nagyobb kerék = komfortossabb, valószínű nem is rázza annyira az embert és a rollert sem. Mivel a M365 nincs rezgés ill. lengéscsillapítás csak a ballonos gumira lehet támaszkodni. Minnél nagyobb annál jobb vele menni.(nagyobb kerékkel nem érzed annyira az úthibákat, jobban elnyeli)
Ki hány bar használja az övét? Szerintem a 4 már sok.
3 bar nyomással használja valaki?
A legtöbb esetben nem is az okozza a defektet, hogy valami kiszúrja, hanem a belső és a külső közötti összetapadás(leragadás) miatt felgyűrődik egy kicsit a belső és kidörzsölődik. Nem egy videóban láttam, hogy szétszedik és teleszórják hintőporral a külső belső részét és úgy rakják vissza a belső gumit.
Gondolkodol esetleg egy nagyobb kerék felrakásán?MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
Froclee
őstag
sziasztok. tegnap vettem egy m365-öt és úgy tűnik nem jó a töltője. zölden villog és egy százalékot sem tölt rajta. volt valakinek már ilyen? szervizben cserélik?
-
Ayg0
senior tag
válasz
dave_gahan #139 üzenetére
A Kugoo S1-hez még nem volt szerencsém, de a videók és képek alapján a gumivastagsága félúton van sima rollereken lévő köpeny, és az M365-höz gyártottak között. Az S1 elvileg egy Zoom Stryder EX copy, egy angol fazon itt tesztelte, és az ES2/M365/EX trióból egyértelműen ezt találja a legjobbnak, tehát ha az S1 is ugyanazt motort kapta, csak gyengébb vázzal, akkor nagyon nem fogsz mellé vele.
eFeMeR74
Biztosan eredeti, 16133-as. Egyszerűen gyatra az anyagminőség.
"A minőségi rollok pedig 300 felett kezdődnek😃"
Én is rengeteget megnéztem már, és szerintem kicsit magasabban kezdődik a "minőség": Dualtron, ZERO stb, azaz olyan $1800 körül
Már el is kezdtem gyűjteni egy ZERO 10X-re : )
[ Szerkesztve ]
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
eFeMeR74
senior tag
Látom neked eddig csak szívás volt ez a gép, ezért megkérdem. Egyébként eredeti xiaomid van vagy valami másolat? Több fajtája van
Roller fajták, verzió, kódszámok:
13678 - kínai verziós M365 - fehér
13679 - kínai verziós M365 - fekete
16057 - Youth Edition M187
16133 - európai verziós M365 - fekete
16132 - európai verziós M365 - fehér
Na nincs doboza és nincs a motor jobb oldalán, valamint az alváz bal oldalán sorozatszám, akkor a gyengébb másolatot kaptad (Rcharlance), ami nem eredeti Xiaomi termék.MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
eFeMeR74
senior tag
válasz
dave_gahan #139 üzenetére
Egy ballonos mindig is komfortosabb lesz és nem rázza szét annyira az embert és gépet a jó minőségű utakon. Viszont defektre hajlamos. Ezért egy erősebb( vastagabb falú) külső és jobb minőségű belső 100x jobb mint egy tömörebb cucc. Ha nincs.pénzed drágább cucra akkor a.Kugoo.és.az.Alfa is jó választás lehet, de csak a használat fogja eldönteni, hogy tényleg így van e?😃 A minőségi rollok pedig 300 felett kezdődnek😃
MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
dave_gahan
aktív tag
válasz
eFeMeR74 #133 üzenetére
Természetesen más sok tesztet átolvastam, elméletben ismerem a hiányosságokat, tudok az alternatív megoldásokról (slime + egyebek a defekt minimalizálásához).
Engem elsősorban a gyakorlati tapasztalatok érdekelnek a tömör gumi vs ballonos vontakozásában. A komfortosabb gördülésen kívül azonban nem olvastam erről konkrét véleményeket (zakók, balesetek veszélye egyik, v. másik kerékfajtával).
"Depeche Mode forever :)" ->Az M365 Pro valóban vonzó, de majdnem 2x annyi, mint a Kugoo...
Tudom, hogy általában a rollerek között a Pro is még mindig jó áron van, de ezeken a szar utakon úgyis minden roller szétesik...nyilván karban lehet tartani, de nem akarok 150-200k körül költeni.
Ayg0: "A sima rollereken (Oxelo és társai) lévő tömörgumikat nem lehet összhasonlítani a Xiaomi-ra gyártottakkal. Ezek nagyobbak, és vastagabbak, ergo néhány kavicstól nem fogsz pofára esni velük"
Na pontosan erre voltam kíváncsi, köszönöm! Ez esetben lehet, h az igénytelenebb, de eleve tömör gumis és olcsóbb Kugoo S1 is megteszi...
[ Szerkesztve ]
-
Ayg0
senior tag
válasz
eFeMeR74 #137 üzenetére
Koppintás ide, vagy oda ha most vennék rollert ebben az árkategóriában, akkor a felsoroltak miatt inkább azt venném, de nyilván ez szubjektív. Egyébként láttál már ilyet? Netán mentél is vele? Szétszetted/javítottad? Mert én igen, és nem gyengébb, mint a M365. A váza tényleg majdnem ugyanaz, de nehány ponton eltér, néhol előnyére, máskor hátrányára. De ha a gyári állapotukban vetjük őket össze, szvsz jobb, és a vevők többsége is így fogja használni, nem tuningolva.
Néztem már az M365 Pro kijelző felszerelését M365-re, de a videóban az ipse emiatt le kellett vágjon egy gumisapkát(?) az illesztésipontnál, ami szerintem garanciavesztéssel jár, mert enélkül cserélni nem tudod, ergo amíg garis, addig így biztos nem módosítanám az enyémet. Ráadásul a videó szerint egyedi firmware is szükséges az új kijelző működéséhez, amit a felhasználók többsége nem tudna megcsinálni.
A gyári fék úgy amblokk, minden részét beleértve egy kalap sz*r, legalábbis az enyémen. Pl a bowdenház végén a fémsapka 0 perces korában be volt horpadva, emiatt kezdettől ráfog a bowdenre, és fekézés után nem engedi vissza a végpontjáig. Azaz a tárcsa folyamatosan koptatja a fékkorongokat, és ha lightosan is, de lassítja a hátsó kereket, és menet közben jobban meríti az akkut is. Ezt ki kellene cserélni, de a szervíz b***ik rá, mindig csak állítanajk rajta, aztán két szakasz után ugyanolyan sz*r, mint volt.
A tárcsa... Hova teszem a nagyobbat, és mitől lesz jobb a fékhatás, ha a fékkorong ugyanakkora marad? Mert a gyári fékben a tárcsa helye a mostanihoz van kialakítva, ergo egy nagyobb már ütközne magával a féktesttel, nem?
[ Szerkesztve ]
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
eFeMeR74
senior tag
Jó, hogy egy full koppintást ajánlasz😃
Ami egy az egyben M365. Csak még silányabb anyagokból.
Nem erősebb csak szoftveresen van magasabbra állitva. M365 akár 650-1000 w is húzhatod.Csak az akkupack ill. a motor fogja előbb megadni magát.
A tuningot nem a sebességre gondoltam feltétlenűl. Hanem, hogy a tipus hibákat probálja az ember megoldani, orvosolni.
'Fél tömör gumit.a.M365 is rakhatsz.
Az Alfa M1 a magyar utakon ugyanúgy szét fog esni. Előnye az ára.
18 $ berakhatod a M365 Pro kijelzőjét és akkor már kijelződ is van😃 a sima M365.ön
Röviden az árán kivül sem.előnye sem hátránya nincs a A M1 nek😃 a M365 szemben.😃U. I. Nem probáltál másik, nagyobb féktárcsát feltenni hamár a.fék a legnagyobb hiba nálad😃 Pl a Pro változaton már nagyobb van gyárilag és a tesztek szerint rövidebb úton megáll😃
[ Szerkesztve ]
MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
Ayg0
senior tag
válasz
#07746304 #128 üzenetére
De ha minden áron ilyesmit akarsz, akkor Alfawise M1-et javaslom.
Előnyök (M365-höz képest):
- erősebb, 350W-os motor
- tubeless (belső nélküli) gumi
- sebességkijelző a kormányon
- jobb fékszerkezet, fékkar
- jobb letámasztó
- normálisabb töltőcsatlakozást védő gumisapka
- szinte minden M365 alkatrész jó hozzáHátrány:
- a hátsó sárvédője négy ponton rögzített, ezért ha törik, a meglévő furatok nem kompatibilisek az M365 sárvédőjével, így az új furatokat sufnituninggal kell kialakítani
- nincs semmilyen bluetooth-os kapcsolat, ezért nem moddolható, és nincs konkrét információ az akku töltöttségéről, a cellák állapotáról, vagy futott km-ről stb[ Szerkesztve ]
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
Ayg0
senior tag
válasz
#07746304 #128 üzenetére
Ha rám hallgatsz, nem veszel. Teljes kormány csere után egy hónappal kezd megint lötyögni az egész, gondolom ismét megkopott a kormányrúd rögzítéséért felelős fő elem, pedig most aztán nagyon kíméletesen mentem vele, és csak ~300km-t raktam bele. Ha ennek ellenére kell telefontartó, vagy egy eladó darabom.
Tartalék akku felejtős, mert ha haza kisker garral veszed a rollert, a ház megbontása (az alsó műanyag lemez kicsavarozása) garanciavesztéssel jár, legalábbis nekem ezt magyarázták a WayteQ-nél.
Egyébként sem aprópénz, 60-80E-be fáj egy új (+ÁFa+vám) akkor is ha valamelyik nemzetközi oldalról veszed, garit max fél évet kapsz rá, az érvényesítése meg... Maradjunk annyiban, hogy minimum nem egyszerű.
Egyébként a cseréje egyszerű, az akkut rögzítő csavarokat csak ki kell csavarozni, a kábeleket széthúzni, majd az új akksin ugyanoda visszadugni, és visszacsavarozni.thomasa
Csak a hátsó sárvédő cseréje 18.000 náluk. Vettem egy közepes minőségű, új imbuszkulcs készletet (5 év gyártói gar), sárvédőt, hátsó lámpát. (utóbbiakra nincs gar) Egy kis utánajárással össz kb 6000Ft-ot fizettem, aminek a nagy része az imbusz volt.
Nagyjából 10 perc alatt itthon kicseréltem, és maradt egy saját imbusz készletem is. Nem nagyon tudok olyat elképzelni, hogy 3x ennyiért valakinek megérné.dave_gahan
A tömlős változatnál a defekt igen is nagy probléma. Pl ma este jöttem haza vele, egy kb 13km-es szakaszon, szinte mindenhol autó-, és bringaúton (na jó, a Fiumei úti sírkert mellett a járdán csapattam
) és 5 napon belül a második (összesen meg a harmadik) defektet szedte össze a motor hajtotta kerékre, úgy, hogy fél adag hiper-szuper, "csoda" Slime volt benne. Erről ennyit.
A sima rollereken (Oxelo és társai) lévő tömörgumikat nem lehet összhasonlítani a Xiaomi-ra gyártottakkal. Ezek nagyobbak, és vastagabbak, ergo néhány kavicstól nem fogsz pofára esni velük, ellenben az esővel nagyon vigyázni kell: munkahelyemről kanyarodok ki enyhén nedves aszfalton, enyhén nedves abronccsal. Úgy ment ki alólam, mintha tükörjégre hajtottam volna. Az volt a szerencsém, hogy még csak akkor kezdtem gyorsítani.
Egyébként van már olyan M365-re való tömörgumi, ami kiváltja a tömlős változatot, és elvileg nem érezni a különbséget, azaz nem keményebb a futása.eFeMeR74
Lehet tuningolni, de elfelejted említeni a roller egyik legnagyobb gyengeségét: a féket. Még a sima, 250W-os M365 is megy 35km/h-t, csak tudj megállni, ha kell. Én szándékosan nem tuningolom, mert 25km/h-ról ha hirtelen kell fékezni, tárcsafék ide vagy oda, 2m fékút kell neki, hogy tisztességesen megálljon, és Bp-en napi szinten minimum 1 satuféket kell nyomnom hülye/figyelmetlen autós miatt.
[ Szerkesztve ]
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
eFeMeR74
senior tag
válasz
eFeMeR74 #133 üzenetére
[link][link] Egy kis odafigyelés és tuning máris minden oké. A vízszigetelés nem elhanyagolható tényező. Aki szeret egy kicsit szerelgetni annak a M365 és Pro elég jó választás lehet
Na erről beszélek[ Szerkesztve ]
MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
eFeMeR74
senior tag
válasz
dave_gahan #132 üzenetére
Mint minden terméknek vannak hiányosságai.
Egyébként most már inkább a M365 Pro verziót kéne előtérbe helyezni.(A kugoo 1 év múlva nézd meg).
A defektet már ezer helyen kitárgyalták ott a slime 2000-3000 Ft akár defektgátló szallagal együtt és elfelejtheted a defektet. Vagy kiveszed a belsőt és telenyomod szilikonnal 3 tubus elég(Így megmarad a ruganyossága és nem lesz defekted) Rengeteg videó van hogyan oldhatók meg a problémák. Már első használat előtt érdemes ezeket a dolgokat orvosolni. A magyar utakon minden ilyen jármű szét fog hullani, ha nem foglalkozik vele az ember.
Én már megrendeltem magamnak a Pro verziót 170.000 Ft, de már minden kiegészítő itt van hozzá amit utólag fogok beszerelni
Depeche Mode forever
[link] [link] [link] [link] [link][ Szerkesztve ]
MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
dave_gahan
aktív tag
Üdv,
KUGOO S1 néven megjelent egy vetélytárs olcsóbban, igaz, itthon még nem kapni
Egyre több magyar nyelvű tesztet látni pl.: [link]
Bizonyos szempontból jobb, bizonyos szempontból igénytelenebb.Na most. A KUGOO S1 tömör gumis. A Xiaomi M365-nél egyesek előnyként (gördülési komfort), mások hátrányként (defekt) írnak erről. Én egyelőre a tömegközlekedést egy Decathlon-os Oxelo Town 9-essel egészítem ki, amelynek tömör kerekei vannak. Alap, hogy esőben nem használom. De szárazon sem veszélytelen. 3 év alatt 3x estem, ebből 2 esés elég nagy volt. Minden esetben egy 1 cm-nél nem nagyobb kavics blokkolta az első "gumikat". Sztem ez a tömör kerék miatt van. Nem érdekel, h Xiaomi kereke defektre hajlamos, sokkal biztonságosabbnak vélem. Kérdésem, hogy valóban biztonságosabb az M365, vagy esett már vki vele hasonló okból (apró kavics miatti kerék blokkolás)?
-
stellaz
veterán
Nah..ma vettem egyet az Aquában. Jó lenne, ha nem lenne élből kormány csapágy problémás. No nem baj, online rendeltem, átvétel után vissza is vittem.
Szerintetek mi történt? Hát nem az, hogy elnézést kérve kicserélték, hanem meggyanúsítottak, hogy én tettem tönkre (amúgy azt sem tudták kb. miről beszélek, totál hülyeségeket mondtak, meg írtak volna a jegyzőkönyvbe), ezért elküldik szervizbe szakérteni. Aham... elállási jog, meg meg termék garancia, persze, inkább rendelek kínából, mint ezektől a gy@kerektől. Elég feszült lettem 2 perc után, nem kellett hozzá sok, hogy kiszedjem a flegmát a pult mögül, pedig teljesen konstruktívan álltam hozzá, jó lett volna, ha helyben javítják még ma vagy csere, akár másik színben is, másik boltban is.Tök mindegy, csak valahogy oldjuk meg. De nem, nekik ez nem volt jó.
Tanulság, bármi hibája van a terméknek, arról nagyokat hallgatni és csak annyit mondani, hogy nem tetszik. és pénzt vissza a 14 napon belül. Meg megnézni honnan veszitek.
Ehhh....Rühellem ezt a tróger magyar kereskedői mentalitást.[ Szerkesztve ]
-
#07746304
törölt tag
Tartalék akkumulátort milyen Áron lehet hozzá vásárolni,és könnyű e cserélni, azaz felhasználó által is megoldható e vagy csak szervizben?
-
#07746304
törölt tag
Üdv, ilyet tervezek venni. Kérdésem: Xiaomi MI A2 telefont szeretnék rögzíteni a kormányára, hol lehet vásárolni ilyen tartót?
-
Ayg0
senior tag
A WayteQ? Nincs nekik, és azt sem tudják lesz e egyáltalán.
De szerintem ha lenne, akkor sem vennék tőlük azok alapján amilyen áron mérik a dolgokat.
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
Ayg0
senior tag
Naná, hogy számít! Közúton, és ahol szükség volt rá, ott járdán mentem vele, de ezek többségét is aszfaltozzák már, ergo semmi kirívó. Patkák előtt lelassítottam, vagy megálltam. Csak hát az úthibák... A gyalogos és kerékpár utakon nem javítják őket, ott megy rá az ember a legtöbb bukkanóra.
Az alábbi csatlakozót nincs tipped honnan lehet újonnan beszerezni?
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
thomasa
senior tag
Bár nekem "csak" 300 Km szaladt bele 1,5 év alatt, egy defekten kívül, amit a gyors kötözős belső cserélős + folyékony szmötyis trükkel orvosoltam más gondom nem volt. Igaz vettem hozzá 2 kiegészítőt, ami a hátsó lámpa alatti koptató, és a kormánynyitó hajlatba egy műanyag 3d nyomtatott hézagkitöltő.
Milyen terepen gyilkoltad a gépet? Szerintem ez is számít.
-
Ayg0
senior tag
3 hónap, és 1000km+ utáni tapasztalat:
Aki teheti, azaz van pénze jobb rollerre, az kerülje az M365-öt. Csak a kormánytartó rúd állandó kilazulása, és az ebből fakadó lötyögése miatt 3x volt "márkaszervízben" (WayteQ). Harmadjára sikerült megcsinálni, úgy, hogy állítólag cserélték a komplett kormányszerkezetet. Lehet benne valami, mert ezúttal nem lazult ki a jó, magyar utakon, amíg hazaértem vele...
A fék szintén gyenge pont: az enyémen a bowdenház zárósapkája alapból horpadt volt, nem cserélték, mondván nem zavarja fékezést. Azt valóban nem, de fekezés után a pofák visszahúzását igen. A három szervízelésből két alkalommal foglalkoztak vele, de nem tudták rendesen beállítani és hallatszódik, hogy egy-egy fékezést követően a kiengedett fékkar ellenére random módon néha minilisan, máskor jobban koszolják a tárcsát a fékpofák.
A defekt gyakori velejárója A Xiaomi rollerének. (nem véletlen kapunk 1-1 új szett, köpeny-tömlő párost az európai csomaghoz) A csere/foltozás házilag kínszenvedés, a WayteQ meg cirka 12.000Ft-ért csinálja meg neked, amiben benne van egy új tömlő is. (piaci értéke ~1000Ft) Főnyereremény! Lehet választani...
Ha letört a "minőségi", kínai, műanyag sérvédőd, az még nem annyira gáz, ha másban nem tett kárt. Akkor Google a barátod, meg egy kis türelem és Chang-ék már küldik is az utángyártottat, amit egy imbuszkulccsal gyorsan kicserélsz. Ha lusta vagy, a WayteQ 18.000 HUF-ot kér ezért az 5-10 perces műveletért. Na jó, a teljesség kedvéért ebben val'szeg benne van az is, hogy átcsavarozzák a hátsó lámpát az új sárvédőbe, a kábelét pedig kézzel bepattintják a neki kialakított helyre...
Ha más kárt (pl megrongálódott a hátsó lámpa kábele) is csinált, akkor nem úszod meg a hivatalos utat: pótkábelt (legalábbis azt a felét ami az akkutól jön) csak WayteQ-től tudsz szerezni (ha éppen van nekik) és a beszerelését is velük vagy kénytelen megcsináltatni, mert a roller hátlapjának otthoni megbontása (lecsavarozása) szerintük a garanciális feltételek megsértése, így ugrana a gari is, ami egy alaplap, vagy akkupakk meghibásodás esetén még jól jönne... Tehát kéz megkötve, és csengetheted az ezreseket, ha szabályosan akarsz játszani.Pozitívumok:
- a roller motorjának a teljesítménye, teljesíti a specifikációkban foglalt 25km/h-s sebességet, sőt érződik, hogy hagytak még benne, tudna menni gyorsabban is, ha szoftversen nem korlátoznák
- az akku is pozitív csalódások közé sorolható, akkor is ha 80kg-os sofőr mellett, a normál sebességgel csak 17km-re elég a benne rejlő kraft, mert azt konstansan hozza
- a termék köré szerveződött tömeg, és a felhalmozott tapasztalat, illetve a könnyen beszerezhető pótalkatrészek, és több tucat hasznos, és haszontalan kiegészítőA negatívumokat már felsoroltam. A roller alapvető fontosságú része, a kormányszerkezet tapasztalataim szerint bóvli, ipari hulladék kategória. Bizonyítja ezt a szervíz a komplett csere után a zárómunkalapon tett intelme: A jövőben kíméletesebb használatot javasolunk. Szóbeli kérdésemre, hogy ez alatt mit értekenek (hogy csak eco módban közlekedhetek vele, esetleg lábbal hajtást, vagy csak toljam?
), sejtelmesen homlok ráncoltáson kívül nem voltak hajlandóak kifejteni.
Aki M365 vásárlás előtt áll, javaslom előbb mérlegeljen, hogy milyen igénybevételnek fogja kitenni. Ha csak a belvárosban gurulgat vele heti pár 10km-t, akkor valószinűleg nem lesz vele probléma. Ennél intenzívebb használatnál viszont számoljon vele, hogy a vételáron túl az eredetinél minőségibb, és drágább javított konstrukciójú orosz pótalkatrészek (dochello.ru) beszerezése javasolt, ha nem akarja, hogy a roller gyárilag rossz minőségű/hibás részei megkeserítsék a mindennapos használatot.
[ Szerkesztve ]
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
thomasa
senior tag
Ma megelőztem egy tanuló vezetőt, a bicikliúton mentem el mellette.
-
ruan
tag
válasz
Narancskoma #120 üzenetére
néha kintről nézve is ijesztően gyors, ahogy egy roller, tolja le a bringásokat a bringaúton
viszont bringásként ezért nem zavar, mivel nem tart fel
-= StarIICraft =- Hell, it's about time!
-
Narancskoma
tag
Nálam csak kipróbálás erejéig volt egy ilyen, nagyon jópofa, viszont kicsit ijesztő nekem, hogy menyivel tud menni.
-
revoxis
csendes tag
"kicsit emelkedős úton inkább előre próbáljunk dőlni, különben előfordulhat, hogy elpörög az első kerék, és ezt semmilyen formában nem korlátozza az elektronika" - válltörésem egyik oka
[ Szerkesztve ]
-
m4rk.89
aktív tag
up
-
Nandish
tag
Nekem van!
Én nagyon szeretem.
Egyébkent amit negatívkét fel tudok hozni hogy keskeny a lábtartó, kikotyogósodjk a kormányszár, illetve 90kg-s embernek elég keveset nyújt ha gyorsulgat vele az ember... lemerül hamar! Azt eltudom képzelni hogy egy 65 kilós emberke szálguld vele, én sajnos nem!12 éve vagyok Ph-n! 13 éve szerelek Apple készülékeket...
-
APPROX .... Ettől a "márkától" alapból hányinger fog el... Ha ez is olyan hulladék mint a hasonló nevű cuccok, akkor max a hóhérnak ajánlanám ciánkapszulával...
Poco X7 Pro bemutató: https://logout.hu/bejegyzes/poco_x7_pro_bemutato_video.html ,,,Bármilyen témában szívesen segítek, SSD, Robotporszívó, Xiaomi, Poco mobilok ,de 2025-ben már szinte csak privátban leszek elérhető. :)
-
fogtunder
nagyúr
persze, meg 640KByte memória is elég kell legyen.
azt is beleszámoltad, hogy az a hatótáv egy gyerekkel értendő, ideális, 20 fok körüli hőmérsékleten? ha rajta van egy felnőtt, akkor legyen 8-10. ha kicsit hűvösebb van, legyen 5-7. de 50% alatt már csak vánszorogni tud, legyen 2-3 a legrosszabb esetben. ilyen távokra meg inkább gyalog kell menni, vagy bringával.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
beg
veterán
Gyalog is lehet menni, az pedig ingyen van
Maradjunk annyiban, hogy neked az jó lehet, de nekem napi 20-22 km-re nem. Azt pedig hozza a xiaomi, ráadásul nagyobb kerékkel és 7000-es teleppel, normális végsebességgel, tárcsafékkel, Egyáltalán nem egy ligában játszik a két termék még akkor sem ha valamennyivel kedvezőbb. Ja és a leírásban pedig ez van: "'50 kg súllyal számolva 15 km hatótáv" Na ez meg vicc kategória.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
atszila
csendes tag
Ezen is érdemes elgondolkodni :
https://ipon.hu/shop/termek/approx-billow-elektromos-roller-8-kerek-lg-akkumulator-36v-4400mah-120kg-terhelhetoseg-115kg-24kmh-szurke/1698332
Jól bírja az akksi, 22 km/h sebességre simán képes , 120kg teherbírással.
-
haxiboy
veterán
Egészen tetszetős, de már első ránézésre is komoly hibaforrás a kormánynál ahol össze lehet csukni. Illetve a gyenge minőségű forrasztások szintén problémát okozhatnak a közeljövőben.
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
arn
félisten
válasz
fogtunder #102 üzenetére
ahhoz mar bringaztam es rollereztem eleget, hogy tudjam, hogy mit varhatok tole - harom bringam van es egy rollerem, egesz evben ezekkel jarok munkaba es a treningezem, jopar ezer kmt teszek meg veluk evente terepen es aszfalton.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
fogtunder
nagyúr
imádom ezt a hozzállást, hogy elég ránézni
kisebb a fordulóköre, mint egy 28"-os kerekekkel megáldott bringának, elég jól lehet vele szlalomozni. na nem abban a testtartásban, mint ami a cikkben is szerepel, én azt se értem, úgy menni hogy lehet vele. de aki egy snowboarddal/longboarddal meg tud bírkózni, hasonlóan állva rajta nagyon jól tud vele manőverezni, hirtelen manőverek se jelentenek problémát.
aki béna, az, meg bringával is béna.[ Szerkesztve ]
I hate morning people. And mornings. And People.
-
arn
félisten
válasz
fogtunder #100 üzenetére
nem, de eleg ranezni... egyszeruen joval kevesbe stabil minden szempontbol. de akarmilyen is a jarmu, a vezetoje is lehet a gyenge lancszem.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
Új hozzászólás Aktív témák
ma A jármű, amire első alkalommal kicsit mindenki szkeptikusan néz, mégis csak fülig érő mosollyal lehet róla leszállni, és még közlekedési alternatívaként is releváns.
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Akciókamerák
- Tesla topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Még mindig rengetek Socket AM4-es CPU-t ad el az AMD
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest